Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 209455 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #280 Gepost op: november 17, 2012, 01:19:41 pm »
mods zijn precies al een dagje of 2 niet meer online geweest...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #281 Gepost op: november 17, 2012, 01:34:21 pm »
Het loopt wel uit de hand..

Boer Boerie

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #282 Gepost op: november 17, 2012, 02:46:23 pm »
Kzou ni wegblijven
maar wordt heel onoverzichtelijk

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #283 Gepost op: november 17, 2012, 09:10:39 pm »
Wordt echt tijd, mods, om in te grijpen!  ???
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #284 Gepost op: november 18, 2012, 12:15:22 am »
onwaarschijnlijk , dat ze dan minstens 2 mods bijmaken om hier eens kuis te houden met die bots en virussen ...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #285 Gepost op: november 18, 2012, 01:21:12 am »
Dit gaat het einde van dit forum betekenen... MODS DOE IETS!!  :'(

fox

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #286 Gepost op: november 18, 2012, 10:19:40 am »
Ik heb een PB gestuurd naar Breeza. Ondertussen heb ik in de instellingen veranderd dat nieuw geregistreerde leden eerst goedkeuring moeten krijgen van een beheerder. Dat zou het probleem wel moeten oplossen denk ik.

Ik versta wel niet waarom dit forum plots het slachtoffer is van zoveel spammers. Vroeger gebeurde dat sporadisch eens, nu worden we overspoeld. Ik heb dit weekend waarschijnlijk al meer dan 100 accounts moeten verwijderen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #287 Gepost op: november 18, 2012, 11:27:17 am »
Ik heb een PB gestuurd naar Breeza. Ondertussen heb ik in de instellingen veranderd dat nieuw geregistreerde leden eerst goedkeuring moeten krijgen van een beheerder. Dat zou het probleem wel moeten oplossen denk ik.

Ik versta wel niet waarom dit forum plots het slachtoffer is van zoveel spammers. Vroeger gebeurde dat sporadisch eens, nu worden we overspoeld. Ik heb dit weekend waarschijnlijk al meer dan 100 accounts moeten verwijderen.

dankuwel. ik vraag me wel af of breeza (ooit) nog online komt ?

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #288 Gepost op: november 18, 2012, 11:41:22 am »
Laatst actief: januari 16, 2012, 10:30:25 pm

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #289 Gepost op: november 18, 2012, 12:57:57 pm »
Ik heb een PB gestuurd naar Breeza. Ondertussen heb ik in de instellingen veranderd dat nieuw geregistreerde leden eerst goedkeuring moeten krijgen van een beheerder. Dat zou het probleem wel moeten oplossen denk ik.

Ik versta wel niet waarom dit forum plots het slachtoffer is van zoveel spammers. Vroeger gebeurde dat sporadisch eens, nu worden we overspoeld. Ik heb dit weekend waarschijnlijk al meer dan 100 accounts moeten verwijderen.
ik denk dat een update van de forumsoftware dit weer zou kunnen verhelpen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #290 Gepost op: november 18, 2012, 04:49:22 pm »
er staan ondertussen al weer 2 russen op het forum  ;)

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #291 Gepost op: november 18, 2012, 06:50:29 pm »
Ik weet niet of dit met deze forumsoftware mogelijk is (hoogstwaarschijnlijk wel met een plug-in), maar de beste manier om zo'n bots tegen te houden is om te werken met een vraag die moet beantwoord worden tijdens de registratie (bijvoorbeeld: "In welke stad speelt essevee zijn thuismatchen").

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #292 Gepost op: november 18, 2012, 06:52:02 pm »
Ik heb een PB gestuurd naar Breeza. Ondertussen heb ik in de instellingen veranderd dat nieuw geregistreerde leden eerst goedkeuring moeten krijgen van een beheerder. Dat zou het probleem wel moeten oplossen denk ik.

Ik versta wel niet waarom dit forum plots het slachtoffer is van zoveel spammers. Vroeger gebeurde dat sporadisch eens, nu worden we overspoeld. Ik heb dit weekend waarschijnlijk al meer dan 100 accounts moeten verwijderen.

Alvast bedankt, Fox. Het is echt wel heel ?rg aan het worden. Dit forum mag zeker niet kapotgespamd worden.
-SVZW Forever-

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #293 Gepost op: november 18, 2012, 06:53:49 pm »
de beste manier om zo'n bots tegen te houden is om te werken met een vraag die moet beantwoord worden tijdens de registratie (bijvoorbeeld: "In welke stad speelt essevee zijn thuismatchen").

dat is al zo.

"hoeveel 'e' in essevee"

en

"welk kleur heeft gras"

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #294 Gepost op: november 19, 2012, 08:16:07 am »
Dan is het tijd om de vragen eens te wijzigen...

Bij deze stel ik me ook kandidaat om te helpen met het onderhoud van dit forum (en dan vooral de technische kant). Zoals sommigen onder jullie weten draai ik zelf al meer dan 6 jaar een site en forum over Football Manager en ben ik werkzaam in IT. En ik kom hier toch dagelijks.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #295 Gepost op: november 19, 2012, 05:38:05 pm »
Bedankt voor het vertrouwen.

Ik heb zonet nog een 100-tal bots verwijderd die nog geen berichten hadden geplaatst.
Ik heb ook de vragen wat aangepast. Vanaf nu kunnen leden zich terug registreren zonder toelating van een beheerder. Mocht het probleem toch niet opgelost zijn, dan wordt activatie via de beheerder terug aangezt.

Mag ik vragen om als jullie een spambericht tegen komen er niet op te reageren maar te klikken op de tekst "Meld dit bericht aan de moderator".

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #296 Gepost op: november 19, 2012, 06:49:24 pm »
yuw

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #297 Gepost op: november 19, 2012, 07:06:26 pm »
Bedankt voor het vertrouwen.

Ik heb zonet nog een 100-tal bots verwijderd die nog geen berichten hadden geplaatst.
Ik heb ook de vragen wat aangepast. Vanaf nu kunnen leden zich terug registreren zonder toelating van een beheerder. Mocht het probleem toch niet opgelost zijn, dan wordt activatie via de beheerder terug aangezt.

Mag ik vragen om als jullie een spambericht tegen komen er niet op te reageren maar te klikken op de tekst "Meld dit bericht aan de moderator".

ok mooi zo !

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #298 Gepost op: november 19, 2012, 08:26:43 pm »
Bedankt voor het vertrouwen.

Ik heb zonet nog een 100-tal bots verwijderd die nog geen berichten hadden geplaatst.
Ik heb ook de vragen wat aangepast. Vanaf nu kunnen leden zich terug registreren zonder toelating van een beheerder. Mocht het probleem toch niet opgelost zijn, dan wordt activatie via de beheerder terug aangezt.

Mag ik vragen om als jullie een spambericht tegen komen er niet op te reageren maar te klikken op de tekst "Meld dit bericht aan de moderator".

Thanks! :-)
-SVZW Forever-

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #299 Gepost op: november 19, 2012, 08:27:50 pm »
ge zijt wel bojaan vergeten, of is da gene spam-account?