Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 209514 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #120 Gepost op: juni 11, 2009, 08:44:18 pm »
Ik heb er even mijn tijd voor genomen, daar zijn we ook weer (even) van af. Bedankt voor de tip trouwens! :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #121 Gepost op: juni 18, 2009, 07:00:53 pm »
Kga rap moeten typen... Mijn account logt de hele tijd vanzelf uit na ongeveer een minuut, zijn er nog mensen met dit probleem?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #122 Gepost op: juni 18, 2009, 07:04:48 pm »
Kga rap moeten typen... Mijn account logt de hele tijd vanzelf uit na ongeveer een minuut, zijn er nog mensen met dit probleem?

Nope sorry  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #123 Gepost op: juni 18, 2009, 07:06:30 pm »
Kga rap moeten typen... Mijn account logt de hele tijd vanzelf uit na ongeveer een minuut, zijn er nog mensen met dit probleem?

Het is mogelijk dat er iets fout is met het opslaan van je cookies. Je zoekt best eens op Google hoe je je cookies (langer) kan bewaren.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #124 Gepost op: juni 19, 2009, 08:30:00 pm »
Bij het inloggen kan je toch kiezen hoe lang je wilt dat je account ingelogd blijft? Normaal staat dat standaard op 60 minuten, dacht ik.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #125 Gepost op: juni 22, 2009, 12:41:09 pm »
Bij het inloggen kan je toch kiezen hoe lang je wilt dat je account ingelogd blijft? Normaal staat dat standaard op 60 minuten, dacht ik.

Ja, maar zelfs toen ik 9999 minuten zou typen werd ik na enkele seconden gewoon weer uitgelogd. Maar goed, 't is opgelost. ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #126 Gepost op: juli 04, 2009, 01:53:34 pm »
ik weet niet hoe dit komt, maar sinds geruime tijd heb ik iets ambetants voor als ik teksten wil "aanpassen" , daarmee bedoel ik een woord in het vet zetten in een lange tekst, iets quoten, of een tekst corrigeren (bv in een zin iets wissen of bij plaatsen) .

het is dan bijvoorbeeld  in langere teksten (langer dan 1 schermpje) onmogelijk om 1 woord te selecteren . automatisch wordt er enorm veel geselecteerd, 1 woord lukt gewoon niet, hoe je het ook probeert. vroeger ging dit gewoon wel.

iemand die weet wat de oorzaak is ?

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #127 Gepost op: juli 09, 2009, 06:42:27 pm »
Ik neem met veel respect mijn hoed af (mocht ik er ??n op hebben) voor de mensen die de site actualiseren.
Alle nieuwtjes komen zeer snel online. Veelal ver voor de offici?le site de zaken meldt, wordt de juiste info weergegeven op SV5381.be (ook nu met de blessure van Stijn Minne).
Ik zou zeggen doe zo voort en hoop met deze post iedereen die aan "SV5381.be" meewerkt een hart onder de riem te steken. Respect...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #128 Gepost op: juli 09, 2009, 07:19:31 pm »
Ik zal voor ons beiden spreken: Bedankt, het is altijd aangenaam om zo'n reacties te krijgen. Tenslotte doen we het voor de supporters en willen we hen zo goed en snel mogelijk op de hoogte brengen over Zulte Waregem. De nieuwe site is er een uit de duizend waardoor we snel en simpel het nieuws aan de man kunnen brengen, iets wat we zeker nodig hadden.

Dus een hart onder de riem steken doe je zeker :).

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #129 Gepost op: juli 10, 2009, 10:34:32 am »
Ik neem met veel respect mijn hoed af (mocht ik er ??n op hebben) voor de mensen die de site actualiseren.
Alle nieuwtjes komen zeer snel online. Veelal ver voor de offici?le site de zaken meldt, wordt de juiste info weergegeven op SV5381.be (ook nu met de blessure van Stijn Minne).
Ik zou zeggen doe zo voort en hoop met deze post iedereen die aan "SV5381.be" meewerkt een hart onder de riem te steken. Respect...

De offici?le website kan enkel nieuws brengen die officieel uitgebracht mag worden, integenstelling tot SV5381.BE waar al eens iets 'off the record' online kan komen.

Desalniettemin, good work! Toch even deze nuance ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #130 Gepost op: juli 10, 2009, 11:17:26 am »
Ik neem met veel respect mijn hoed af (mocht ik er ??n op hebben) voor de mensen die de site actualiseren.
Alle nieuwtjes komen zeer snel online. Veelal ver voor de offici?le site de zaken meldt, wordt de juiste info weergegeven op SV5381.be (ook nu met de blessure van Stijn Minne).
Ik zou zeggen doe zo voort en hoop met deze post iedereen die aan "SV5381.be" meewerkt een hart onder de riem te steken. Respect...

De offici?le website kan enkel nieuws brengen die officieel uitgebracht mag worden, integenstelling tot SV5381.BE waar al eens iets 'off the record' online kan komen.

Desalniettemin, good work! Toch even deze nuance ;-)

Heb je zeker gelijk in. Met die nuance dat wij duidelijk het onderscheid maken tussen officieel en niet officieel in onze berichten. Maar je hebt volledig gelijk en we genieten nog iedere dag van dat voordeel ten opzichte van de offici?le site ! Laten we toch vooral vrienden blijven ! ;)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #131 Gepost op: juli 11, 2009, 10:35:37 am »
Het forum en de website waren gisteren tussen omstreeks 23.00 uur en 1.00 uur niet bereikbaar. Reden hiervoor was een onaangekondigde 'server maintenance' (onderhoud van de servers van onze host). Waarvoor onze verontschuldigingen. ;)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #132 Gepost op: juli 11, 2009, 03:02:34 pm »
Het forum en de website waren gisteren tussen omstreeks 23.00 uur en 1.00 uur niet bereikbaar. Reden hiervoor was een onaangekondigde 'server maintenance' (onderhoud van de servers van onze host). Waarvoor onze verontschuldigingen. ;)

oef
dacht al dat het aan mijn antieke pc lag

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #133 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:38:27 am »
als jullie eens tijd/goesting hebben , eens de leden van dit forum laten selecteren op "icq" het staat vol van spambots ... (of hoe die ook noemen) allemaal rare namen van gasten die nooit iets gepost hebben.

en misschien dan eens opkuisen, dat zal heel wat fake-geregistreerden eruit halen ik tel er minstens 2 bladen.


indien jullie nog eens tijd hebben deze vakantie ... er zijn er al weer een hoop ...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #134 Gepost op: september 18, 2009, 11:14:32 am »
Er zijn vandaag meer dan 90 'spam accounts' verwijderd. We doen ons best om er zoveel mogelijk te verwijderen nog voor ze actief kunnen zijn, maar soms gaat er eens eentje door onze vingers met alle gevolgen van dien. Onze excuses.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #135 Gepost op: september 21, 2009, 08:45:08 am »
Er zijn vandaag meer dan 90 'spam accounts' verwijderd. We doen ons best om er zoveel mogelijk te verwijderen nog voor ze actief kunnen zijn, maar soms gaat er eens eentje door onze vingers met alle gevolgen van dien. Onze excuses.
Goed werk! Ik kan best begrijpen dat het nogal wat werk vraagt om die spammers eruit te zwieren.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #136 Gepost op: januari 24, 2010, 02:50:11 pm »
Er zullen enkele topics sneuvelen de komende dagen. De database van het forum was bijna vol, waardoor het forum zeer traag kan lopen. We gaan dus grote kuis houden en er zullen enkele nieuwe topics gestart worden.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #137 Gepost op: april 12, 2010, 09:48:52 am »
Kan het zijn dat er op dit moment problemen zijn met het forum? Ik geraakte de voorbije dagen niet op het forum? (misschien ligt het aan mij?)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #138 Gepost op: april 12, 2010, 11:20:35 am »
Kan het zijn dat er op dit moment problemen zijn met het forum? Ik geraakte de voorbije dagen niet op het forum? (misschien ligt het aan mij?)

?

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #139 Gepost op: april 12, 2010, 02:48:02 pm »
Het forum heeft enkele dagen plat gelegen. Breeza heeft de problemen zaterdagavond opgelost.

We kregen al berichten dat het 'niet toevallig voor en na de wedstrijd tegen KVK was'.  ;)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem