Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 93672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #40 Gepost op: juni 02, 2016, 10:09:43 pm »
Onbegrijpelijk, nieuwe tribune zetten en toch prijsverhoging.  Ik denk dat ik ga staan!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #41 Gepost op: juni 02, 2016, 10:12:19 pm »
Waar is het gezinsabonnement naartoe?

Is denk ik het enige wat vorig jaar reeds duurder werd. Vroeger had je een volwassene + kind gratis, ideaal om mijn dochter stillekes aan de esseveemicrobe mee te geven. Dat sinds vorig jaar wij wel voor het kind moesten betalen vond iedereen maar normaal, nu het ook in hun eigen zakken pijn doet staat iedereen te roepen. Slotsom, stijging van 265? naar 390? in ons geval op 2 jaar tijd.
Eens benieuwd of families met kinderen voorrang op de familietribune gaan krijgen.

Los daarvan zijn de prijzen marktconform en gerechtvaardigd als we meer kwaliteit te zien krijgen dan de afgelopen 2 jaar.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #42 Gepost op: juni 02, 2016, 10:13:10 pm »
Ideaal toch, tribune vijvers loopt leeg (ideaal voor de verbouwingen) en de nieuwe tribune raakt gevuld.  :D

Goh wat wordt er tegenwoordig niet duurder? Als je kijkt naar abo's van andere clubs...
+ het stadion wordt ook opgewaardeerd waardoor we meer kwaliteit, comfort ... krijgen.

« Laatst bewerkt op: juni 02, 2016, 10:16:56 pm door Frederik »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #43 Gepost op: juni 02, 2016, 10:23:30 pm »
Patje, niet zwanzen e. We gaan toch niet laten van een pintje te drinken zeker  ;)
Natuurlijk niet !
Ik wou enkel de relativiteit van die 2 ? 3 Euro per match aantonen.
En als ik het aantal drankbonnen zag dat sommigen de laatste match nog moesten
opdoen...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #44 Gepost op: juni 02, 2016, 10:26:29 pm »
Jammer dat ze de abonnementen niet nog net iets duurden maakten. Zo bleven alleen de ?chte supporters nog over en is er minder gez**g op dit forum  ;)

Als je vind dat bedragen t? hoog zijn voor datgene wat je er wil voor geven, koop er dan geen en schaf je een Telenet/Proximus abonnement aan.
Als ik in de winkel iets tegenkom dat voor mij te duur lijkt laat in het zonder problemen liggen, maar wat een voetbalmatch van ESSEVEE bij mij teweegbrengt is dit bedrag gerechtvaardigd.

Mijn excuses dat ik niet 'reclameer' over de prijzen  ::)
« Laatst bewerkt op: juni 02, 2016, 10:28:36 pm door jenske »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #45 Gepost op: juni 02, 2016, 10:36:36 pm »
Veel duurder, maar in vgl met andere clubs dan nog "ok", maar ze gaan dit niet elk jaar moeten doen..

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #46 Gepost op: juni 02, 2016, 10:39:07 pm »
Onbegrijpelijk, nieuwe tribune zetten en toch prijsverhoging.  Ik denk dat ik ga staan!
Hopelijk niet alleen staan maar ook zingen en springen...  ;D

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #47 Gepost op: juni 02, 2016, 10:39:26 pm »
Ideaal toch, tribune vijvers loopt leeg (ideaal voor de verbouwingen) en de nieuwe tribune raakt gevuld.  :D

Goh wat wordt er tegenwoordig niet duurder? Als je kijkt naar abo's van andere clubs...
+ het stadion wordt ook opgewaardeerd waardoor we meer kwaliteit, comfort ... krijgen.
Ik ga toch,voor mijzelf maakt het zoveel niet uit maar het is toch de bedoeling om die tribunes vol te krijgen of niet?  Ga je ze vol krijgen met zo'n prijsstijging? +Ge jaagt trouwe abonees weg uit de tribune kant vijver.  Conform de markt,als je naar eerste klasse kunt gaan zien en je bent uit de streek en nog geen supporter dan ga je naar (in vergelijking met ons)de spotgoedkope plaatsen in f#cking Kortrijk,daar moet je niet aan twijfelen.

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #48 Gepost op: juni 02, 2016, 11:04:13 pm »
voor ons komt dit nu al op 320?
85? erbij, ik ga daar toch eens over nadenken, en ja misschien drink ik wel een pintje minder na de wedstrijd, ik zal er thuis ene meer drinken

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #49 Gepost op: juni 02, 2016, 11:09:52 pm »
Jammer dat ze de abonnementen niet nog net iets duurden maakten. Zo bleven alleen de ?chte supporters nog over en is er minder gez**g op dit forum  ;)

Als je vind dat bedragen t? hoog zijn voor datgene wat je er wil voor geven, koop er dan geen en schaf je een Telenet/Proximus abonnement aan.
Als ik in de winkel iets tegenkom dat voor mij te duur lijkt laat in het zonder problemen liggen, maar wat een voetbalmatch van ESSEVEE bij mij teweegbrengt is dit bedrag gerechtvaardigd.

Mijn excuses dat ik niet 'reclameer' over de prijzen  ::)
Enlel maar de echte? Dan heb je genoeg aan een tribune voor een man of 1000,hangt ervan af wat 'een echte supporter 'is natuurlijk.   Voor mij is dat iemand die iedere week (ook op verplaatsing)zijn ploeg ondersteunt (ik ben maar n'en halve echten).

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #50 Gepost op: juni 03, 2016, 08:37:45 am »
Dat is natuurlijk niet alleen bij Essevee het geval. Sponsors zijn nu eenmaal heel belangrijk geworden of we dat nu graag hebben of niet. Een match zal me nu 2 Euro meer kosten of ongeveer 15 Euro gemiddeld. (een goede 11 Euro bij PO2). Ik vind dat nog meevallen als ik de prijzen voor identieke plaatsen bij andere eersteklassers bekijk (sommige tweedeklassers zijn zelfs duurder). Een pintje minder na de match en het verschil is uitgespaard.

En uiteraard vind meneer een prijsstijging van 13% weer de normaalste zaak van de wereld. En als doekje voor het bloeden de 2 extra matchen in PO2 aanhalen. Hilarisch. Kijk, het is simpel. De abbonees mogen zwaar dokken terwijl er massaal losse tickets gaan over zijn die dan weer aan dumpingprijzen op de markt zullen komen. Ik ben er zelfs van overtuigd dat je beter losse tickets kan kopen dan een abo, je zal er goedkoper vanaf komen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #51 Gepost op: juni 03, 2016, 08:49:08 am »
En uiteraard vind meneer een prijsstijging van 13% weer de normaalste zaak van de wereld. En als doekje voor het bloeden de 2 extra matchen in PO2 aanhalen. Hilarisch. Kijk, het is simpel. De abbonees mogen zwaar dokken terwijl er massaal losse tickets gaan over zijn die dan weer aan dumpingprijzen op de markt zullen komen. Ik ben er zelfs van overtuigd dat je beter losse tickets kan kopen dan een abo, je zal er goedkoper vanaf komen.

Ik ben daar 100% niet van overtuigd dat je goedkoper gaat uitkomen

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #52 Gepost op: juni 03, 2016, 08:49:46 am »
Vind het persoonlijk wel goed dat studentenabbonnement afgeschaft is. Zaten nog heel wat "fake"-studenten tussen die al ouder dan 23 waren. Daarnaast mochten beginnende werkers van 18-22 jaar meteen de volle pot leggen terwijl leeftijdsgenoten nog het studentje mogen afhangen. En aan 23 jaar mag je wel eens aan het echte leven beginnen zeker :P (met uitzondering die hele slimme koppen dan).

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #53 Gepost op: juni 03, 2016, 08:54:28 am »
Vind het persoonlijk wel goed dat studentenabbonnement afgeschaft is. Zaten nog heel wat "fake"-studenten tussen die al ouder dan 23 waren. Daarnaast mochten beginnende werkers van 18-22 jaar meteen de volle pot leggen terwijl leeftijdsgenoten nog het studentje mogen afhangen. En aan 23 jaar mag je wel eens aan het echte leven beginnen zeker :P (met uitzondering die hele slimme koppen dan).

Fake studenten bestaan niet. Je moet gewoon een studentenkaart tonen of bewijs van inschrijving in het academiejaar?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #54 Gepost op: juni 03, 2016, 08:56:43 am »
Ik ben daar 100% niet van overtuigd dat je goedkoper gaat uitkomen


Natuurlijk wel, om die tribunes te vullen zal je elke niet topmatch wel een ticketje voor 5 euro op de kop kunnen tikken.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #55 Gepost op: juni 03, 2016, 09:03:41 am »
Prijzen lijken me verantwoord.
Staanplaatsen zijn echt spotgoedkoop !
300 ? voor 15 matchen voor centrale zitplaatsen is ? ok.

1 ding begrijp ik niet : waarom kosten de zijkanten van de hoofdtribune 300 ? (111 112 115 116)
en op de vijvertribune 255 ? (311 312 317). Enne waarom staat 316 hier niet bij ?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #56 Gepost op: juni 03, 2016, 09:03:48 am »
Vrienden supporters, ondanks het feit dat we 2 weken geleden met de club aan tafel gezeten hebben over de abonnement-prijzen zijn er ook voor mij een aantal verrassingen waaronder zeker een paar die ook wij als federatie niet kunnen aanvaarden. Daarom heb ik een nieuw gesprek gevraagd morgennamiddag waarover ik jullie graag later meer info zal geven. Begrijp dat ik nu geen discussies wil aangaan alvorens dat gesprek te hebben gevoerd. Morgenavond meer nieuws.

- Geert Titeca

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #57 Gepost op: juni 03, 2016, 09:08:20 am »
Het gesprek tussen supportersfederatie en bestuur staat gepland op maandag aanstaande om 17u.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #58 Gepost op: juni 03, 2016, 09:17:44 am »
Prijzen lijken me verantwoord.
Staanplaatsen zijn echt spotgoedkoop !
300 ? voor 15 matchen voor centrale zitplaatsen is ? ok.

1 ding begrijp ik niet : waarom kosten de zijkanten van de hoofdtribune 300 ? (111 112 115 116)
en op de vijvertribune 255 ? (311 312 317). Enne waarom staat 316 hier niet bij ?

Persoonlijk interesseert de prijs mij geen fluit. Het is gewoon het principe dat telt. Prijsstijgingen van 13% en meer getuigen van

1. 0 respect naar uw trouwe klanten. Als telenet zijn prijs verhoogt met 1% staat iedereen het van de daken te schreeuwen, maar bij Zulte Waregem is dat plots geen probleem, want we zijn per slot van rekening toch allemaal supporter zeker? Neen, het is respectloos, punt.

2. weinig zin voor economische realiteiten. De trouwe abonnees zijn prijsinelastisch, dat is helemaal juist. Maar als je net een nieuwe tribune gezet hebt moet je net nieuwe abonnees over de streep trekken en die zijn net wel prijselastisch.  Dat doe je dus niet door de prijzen drastisch te verhogen. De nieuwe zittribune zal de weinig abonnees zien en zal dus week na week gevuld worden met 5 euro ticketten.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #59 Gepost op: juni 03, 2016, 09:23:17 am »
Fake studenten bestaan niet. Je moet gewoon een studentenkaart tonen of bewijs van inschrijving in het academiejaar?

Avondonderwijs krijgt soms ook studentenkaart, of je zegt dat je ze thuis vergeten bent... Lukt naar het schijnt erg makkelijk.