Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236099 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: De Rode Duivels
« Reactie #800 Gepost op: september 06, 2011, 09:14:05 pm »
voor diene 1ne match dat ie nog maar meegedaan e bij standard :s
zijn er echt geen andere RB's

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: De Rode Duivels
« Reactie #801 Gepost op: september 06, 2011, 09:53:09 pm »
Ik zie net dat Ciman in de basis staat  :-[ . Wat heeft Leekens toch met Ciman???

Standard....

kv kortrijk dus:)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #802 Gepost op: september 07, 2011, 02:45:27 am »
Ik zie net dat Ciman in de basis staat  :-[ . Wat heeft Leekens toch met Ciman???

Standard....

kv kortrijk dus:)

heeft destijds zelfs nog Verbauwede bij de selectie gehaald  :o; Moet er nog zand zijn? Geraakt zelfs niet aan een ploeg :-[
Tzou me niet verwonderen mocht hem een percentage hebben op eventuele transfers


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: De Rode Duivels
« Reactie #803 Gepost op: september 07, 2011, 08:48:31 am »
Ik zie net dat Ciman in de basis staat  :-[ . Wat heeft Leekens toch met Ciman???

Standard....

Wat die mens ook "heeft" met Ciman ; ik mot Ciman niet !  Past totaal niet in het huidige kader van  de rode duivels die stuk voor stuk overlopen van talent !

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #804 Gepost op: september 07, 2011, 08:55:22 am »
Tja, bij gebrek aan Van Buyten vonden de rode duivels dat ze toch een ander kneusje moesten hebben: Ciman. Dzjeezus, wat heb ik mij ge?rgerd aan hem. En voor mijn part mogen ze Hazard ook op de bank laten. Gaat ALTIJD voor eigen succes. Misschien dat het in Lille nog lukt af en toe, maar bij de roze duivels speel je wel tegen de beste spelers van een bepaald land. Waarom in godsnaam schiet hij die bal in de eerste helft zelf vanuit een quasi onmogelijke hoek? Afleggen naar Mertens en het was 1-0. En zo zijn er nog een aantal fazes geweest... Hazard buiten! (hey, als velen roepen dat Lukaku het moet afbollen, dan mag ik roepen dat Hazard terug naar Lille mag...)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: De Rode Duivels
« Reactie #805 Gepost op: september 07, 2011, 09:04:09 am »
Tja, bij gebrek aan Van Buyten vonden de rode duivels dat ze toch een ander kneusje moesten hebben: Ciman. Dzjeezus, wat heb ik mij ge?rgerd aan hem. En voor mijn part mogen ze Hazard ook op de bank laten. Gaat ALTIJD voor eigen succes. Misschien dat het in Lille nog lukt af en toe, maar bij de roze duivels speel je wel tegen de beste spelers van een bepaald land. Waarom in godsnaam schiet hij die bal in de eerste helft zelf vanuit een quasi onmogelijke hoek? Afleggen naar Mertens en het was 1-0. En zo zijn er nog een aantal fazes geweest... Hazard buiten! (hey, als velen roepen dat Lukaku het moet afbollen, dan mag ik roepen dat Hazard terug naar Lille mag...)

TOTAAL NIET AKKOORD !  Hazard is wereldklasse!  Zo een speler MOET zijn ding mogen en kunnen doen. 

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #806 Gepost op: september 07, 2011, 09:14:48 am »
Tja, bij gebrek aan Van Buyten vonden de rode duivels dat ze toch een ander kneusje moesten hebben: Ciman. Dzjeezus, wat heb ik mij ge?rgerd aan hem. En voor mijn part mogen ze Hazard ook op de bank laten. Gaat ALTIJD voor eigen succes. Misschien dat het in Lille nog lukt af en toe, maar bij de roze duivels speel je wel tegen de beste spelers van een bepaald land. Waarom in godsnaam schiet hij die bal in de eerste helft zelf vanuit een quasi onmogelijke hoek? Afleggen naar Mertens en het was 1-0. En zo zijn er nog een aantal fazes geweest... Hazard buiten! (hey, als velen roepen dat Lukaku het moet afbollen, dan mag ik roepen dat Hazard terug naar Lille mag...)
TOTAAL NIET AKKOORD !  Hazard is wereldklasse!  Zo een speler MOET zijn ding mogen en kunnen doen.
Hazard IS wereldklasse. Maar zoals hij speelt, kan hij beter alleen op het plein staan! Hij vind zijn ploegmaats blijkbaar overbodig. En voetbal is en blijft nog altijd een PLOEGsport.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #807 Gepost op: september 07, 2011, 11:34:01 am »
Tja, bij gebrek aan Van Buyten vonden de rode duivels dat ze toch een ander kneusje moesten hebben: Ciman. Dzjeezus, wat heb ik mij ge?rgerd aan hem. En voor mijn part mogen ze Hazard ook op de bank laten. Gaat ALTIJD voor eigen succes. Misschien dat het in Lille nog lukt af en toe, maar bij de roze duivels speel je wel tegen de beste spelers van een bepaald land. Waarom in godsnaam schiet hij die bal in de eerste helft zelf vanuit een quasi onmogelijke hoek? Afleggen naar Mertens en het was 1-0. En zo zijn er nog een aantal fazes geweest... Hazard buiten! (hey, als velen roepen dat Lukaku het moet afbollen, dan mag ik roepen dat Hazard terug naar Lille mag...)
TOTAAL NIET AKKOORD !  Hazard is wereldklasse!  Zo een speler MOET zijn ding mogen en kunnen doen.
Hazard IS wereldklasse. Maar zoals hij speelt, kan hij beter alleen op het plein staan! Hij vind zijn ploegmaats blijkbaar overbodig. En voetbal is en blijft nog altijd een PLOEGsport.

Ja, maar... de druk op die gast is nu zo groot. Die wil zich bewijzen en inderdaad, gisteren vond ik het ook opvallen dat hij regelmatig zelf probeerde ipv te passen, maar zet je daar dan liever iemand anders die bv de kansen niet cre?rt? Zonder kansen kom je er ook niet. Ik vond dit een goeie match van Hazard qua spel (op die paar eigen pogingen na). Sowieso wordt dat een topper, dus moet ge hem ook eens een tijd laten spelen, zodat hij kan groeien in zijn rol bij de rode duivels. Zodra hij een keertje scoort denk ik dat hij automatisch minder ego?stisch zal zijn. Trouwens, behalve die eigen pogingen op doel, heeft hij weldegelijk nog goed meegespeeld met de rest hoor. Hij kwam gewoon erg veel aan de bal.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #808 Gepost op: september 07, 2011, 01:21:14 pm »
Tja, bij gebrek aan Van Buyten vonden de rode duivels dat ze toch een ander kneusje moesten hebben: Ciman. Dzjeezus, wat heb ik mij ge?rgerd aan hem. En voor mijn part mogen ze Hazard ook op de bank laten. Gaat ALTIJD voor eigen succes. Misschien dat het in Lille nog lukt af en toe, maar bij de roze duivels speel je wel tegen de beste spelers van een bepaald land. Waarom in godsnaam schiet hij die bal in de eerste helft zelf vanuit een quasi onmogelijke hoek? Afleggen naar Mertens en het was 1-0. En zo zijn er nog een aantal fazes geweest... Hazard buiten! (hey, als velen roepen dat Lukaku het moet afbollen, dan mag ik roepen dat Hazard terug naar Lille mag...)
TOTAAL NIET AKKOORD !  Hazard is wereldklasse!  Zo een speler MOET zijn ding mogen en kunnen doen.
Hazard IS wereldklasse. Maar zoals hij speelt, kan hij beter alleen op het plein staan! Hij vind zijn ploegmaats blijkbaar overbodig. En voetbal is en blijft nog altijd een PLOEGsport.

Ja, maar... de druk op die gast is nu zo groot. Die wil zich bewijzen en inderdaad, gisteren vond ik het ook opvallen dat hij regelmatig zelf probeerde ipv te passen, maar zet je daar dan liever iemand anders die bv de kansen niet cre?rt? Zonder kansen kom je er ook niet. Ik vond dit een goeie match van Hazard qua spel (op die paar eigen pogingen na). Sowieso wordt dat een topper, dus moet ge hem ook eens een tijd laten spelen, zodat hij kan groeien in zijn rol bij de rode duivels. Zodra hij een keertje scoort denk ik dat hij automatisch minder ego?stisch zal zijn. Trouwens, behalve die eigen pogingen op doel, heeft hij weldegelijk nog goed meegespeeld met de rest hoor. Hij kwam gewoon erg veel aan de bal.
Luister... dat er druk op die kerel zit, kan ik begrijpen. Dat hij zich wil bewijzen, tot daar aan toe. Maar het is intussen niet de eerste keer dat hij kansen verkwanselt door voor eigen roem te gaan. Je zou toch denken dat hij leert uit zijn fouten, maar mij lijkt dat hij dat (nog) niet beseft. Ik hoop dat het snel komt wat de kerel heeft heel veel talent.
+ ik heb het niet voor jongens die het niet nodig vinden om hun wissel sportief op te pakken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #809 Gepost op: oktober 08, 2011, 12:41:32 pm »
Iemand die weet waar je nog tickets kunt kopen voor Duitsland - Belgi?? Of iemand die ze doorverkoopt? PM.
SV TILL I DIE

Offline edbzk

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: De Rode Duivels
« Reactie #810 Gepost op: oktober 08, 2011, 06:30:23 pm »
Iemand die weet waar je nog tickets kunt kopen voor Duitsland - Belgi?? Of iemand die ze doorverkoopt? PM.
Het uitvak is uiterverkocht. Doorverkopen weet ik niet.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: De Rode Duivels
« Reactie #811 Gepost op: oktober 08, 2011, 11:23:31 pm »
nog een kaart kunnen bemachtigen vandaag maar stond al op een w8 lijst. dus heb geluk :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #812 Gepost op: oktober 09, 2011, 02:37:08 pm »
nog een kaart kunnen bemachtigen vandaag maar stond al op een w8 lijst. dus heb geluk :D
5 tickets kunnen bemachtigen  :D
SV TILL I DIE

Offline Daaihart

  • Leden
  • Berichten: 11
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #813 Gepost op: oktober 10, 2011, 11:53:24 pm »
Mochten er hier nog believers zitten, sorry hoor, maar mijne glazenen bol voorspelt een droge 3-0 of 3-1...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #814 Gepost op: oktober 11, 2011, 11:06:26 am »
Mochten er hier nog believers zitten, sorry hoor, maar mijne glazenen bol voorspelt een droge 3-0 of 3-1...
Als er niemand in gelooft zou het maar een triestige boel zijn. Dit is het mooie aan voetbal alles kan!
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #815 Gepost op: oktober 11, 2011, 11:43:39 am »
Mochten er hier nog believers zitten, sorry hoor, maar mijne glazenen bol voorspelt een droge 3-0 of 3-1...
Als er niemand in gelooft zou het maar een triestige boel zijn. Dit is het mooie aan voetbal alles kan!

Inderdaad, alles kan, maar op het eind winnen de Duitsers.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: De Rode Duivels
« Reactie #816 Gepost op: oktober 11, 2011, 01:57:09 pm »
De 2 bussen van de Meibloem zijn precies nog maar vertrokken aan Funkaffee, toch nog n eindje rijden.

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: De Rode Duivels
« Reactie #817 Gepost op: oktober 11, 2011, 04:53:51 pm »
De 2 bussen van de Meibloem zijn precies nog maar vertrokken aan Funkaffee, toch nog n eindje rijden.

zaten rond vier uur aan de grens, zullen dus wel op tijd zijn  ;-)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #818 Gepost op: oktober 11, 2011, 09:05:16 pm »
Mochten er hier nog believers zitten, sorry hoor, maar mijne glazenen bol voorspelt een droge 3-0 of 3-1...
Nogal ne glazenen bol, h?...  8)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #819 Gepost op: oktober 11, 2011, 11:18:58 pm »
Mochten er hier nog believers zitten, sorry hoor, maar mijne glazenen bol voorspelt een droge 3-0 of 3-1...
Nogal ne glazenen bol, h?...  8)
Denk dat dit op voorhand dan ook de meest logische uitslag was :)