Auteur Topic: De Fauw heeft akkoord met Essevee  (gelezen 12113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #20 Gepost op: mei 29, 2011, 08:15:11 pm »
Heb in PO II Minne toch geregeld in de 16m zien opduiken hoor (en ik verschoot me steeds een bult ;) ).

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #21 Gepost op: mei 30, 2011, 09:12:04 am »
vooral als hij linksback was

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #22 Gepost op: mei 30, 2011, 10:18:58 am »
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #23 Gepost op: mei 30, 2011, 10:28:18 am »
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Door dit nieuwe topic wordt alles hier nu dubbel gepost. Dit staat ook al in transfers. Wat moet er nu in het ene topic en wat in het andere?

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #24 Gepost op: mei 30, 2011, 11:50:41 am »
Moderator.

Ik vind deze categorie in het forum verwarrend en lijkt me nodig gemodereerd.
Op zich is het nieuws dat De Fauw een akkoord heeft.
Ander nieuws zou zijn dat De clubs nu ook onderling een akkoord hebben.
Maar reacties die dan weer ontaarden in te hopen dit en te hopen en tsal wel verkeerd lopen daarom of daarom dat lijken mij niet echt nieuws en ondermijnen de goede bedoelingen van dit topic.
Ik weet het in ben een pain in the ass maar ja ...

en ja mijn reactie is ook hier niet op zijn plaats.
maar het lijkt me best dit hier te plaatsen bij wijze van voorbeeld.



Geplaatst door: sv_forever
Voeg citaat toe
Citaat van: Bertrand op Vandaag om 09:18:58
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Door dit nieuwe topic wordt alles hier nu dubbel gepost. Dit staat ook al in transfers. Wat moet er nu in het ene topic en wat in het andere?


Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #25 Gepost op: mei 30, 2011, 03:36:30 pm »
mss de wet van '78 gebruiken kleinen vergoeding om eigen contract te verbreken:D dan kost ie ons zowiezo niet. Ik denk wel dat hij goed geboerd geeft heeft in Nederland

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #26 Gepost op: mei 30, 2011, 03:59:00 pm »
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Door dit nieuwe topic wordt alles hier nu dubbel gepost. Dit staat ook al in transfers. Wat moet er nu in het ene topic en wat in het andere?

Het is nochtans simpel.

Al het nieuws over De Fauw en de transfer wordt hier gepost. Eens de transfer rond is, gaan we verder in een nieuw topic dat de naam "Roda en Essevee akkoord over De Fauw" zal dragen.

Als er een nieuwe transfer wordt bevestigd, komt er een topic in het "Nieuws"-gedeelte.
Al het ander transfernieuws dat niet bevestigd is of geen grote nieuwswaarde heeft, hoort in "Transfers" thuis.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2011, 12:34:43 pm door Breeza »
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #27 Gepost op: mei 30, 2011, 04:07:48 pm »
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Door dit nieuwe topic wordt alles hier nu dubbel gepost. Dit staat ook al in transfers. Wat moet er nu in het ene topic en wat in het andere?

Het is nochtans simpel.

Al het nieuws over De Fauw en de transfer wordt hier gepost. Eens de transfer rond is, gaan we verder in een nieuw topic dat de naam "Rode en Essevee akkoord over De Fauw" zal dragen.

Als er een nieuwe transfer wordt bevestigd, komt er een topic in het "Nieuws"-gedeelte.
Al het ander transfernieuws dat niet bevestigd is of geen grote nieuwswaarde heeft, hoort in "Transfers" thuis.


Ah, dus dat topic zouden we dan beter 'heruchten' noemen ipv 'transfers' ;) OK, ben mee :)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #28 Gepost op: mei 30, 2011, 07:05:27 pm »
Tweede bod op De Fauw opnieuw geweigerd. Essevee zal nog wat dieper in de portemonnee moeten scharrelen of het zal niets worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld.

Door dit nieuwe topic wordt alles hier nu dubbel gepost. Dit staat ook al in transfers. Wat moet er nu in het ene topic en wat in het andere?

Het is nochtans simpel.

Al het nieuws over De Fauw en de transfer wordt hier gepost. Eens de transfer rond is, gaan we verder in een nieuw topic dat de naam "Rode en Essevee akkoord over De Fauw" zal dragen.

Als er een nieuwe transfer wordt bevestigd, komt er een topic in het "Nieuws"-gedeelte.
Al het ander transfernieuws dat niet bevestigd is of geen grote nieuwswaarde heeft, hoort in "Transfers" thuis.


Ah, dus dat topic zouden we dan beter 'heruchten' noemen ipv 'transfers' ;) OK, ben mee :)

Sorry, maar ik had het nog niet opgemerkt dat er een afzonderlijke topic was over de mogelijke transfer van De Fouw, en heb het bericht dan maar dubbel geplaatst.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #29 Gepost op: mei 30, 2011, 08:39:14 pm »
Op voetbalkrant zegt ene (zijn vriendin is de nicht van De Fauw) dat Davy zeker naar een West-Vlaamse club gaat, waarmee hij wil zeggen dat er een andere club is die aast op De Fauw. Laat ons hopen dat dat een flauw plezante is of dat hij gewoon naar Essevee komt. Het moet een club zijn die meer financi?n heeft dan Zulte Waregem, dus dat kan alleen maar Brugge zijn denk ik.

EDIT: Hij zegt dat Zulte Waregem wel het meeste kans maakt.
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2011, 08:50:59 pm door sv_forever »

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2011, 08:46:10 am »
mss de wet van '78 gebruiken kleinen vergoeding om eigen contract te verbreken:D dan kost ie ons zowiezo niet. Ik denk wel dat hij goed geboerd geeft heeft in Nederland
De 'Wet van '78' bestaat niet in Olland...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2011, 09:56:03 am »
Roda zal wel moeten plooien, die club heeft echt niet zoveel geld.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2011, 12:29:00 pm »
Roda zal wel moeten plooien, die club heeft echt niet zoveel geld.

?  Misschien dat ze ook de indruk willen laten aan de supporters dat ze er alles aan doen om hun kapitein te behouden. Maar als de speler zelf al met zijn gedachten in Belgi? zit, weten ze ook wel dat ze vroeg of laat moeten plooien. Voor hen liever laat natuurlijk, want dan ist teken dat ze er nog wat meer geld voor krijgen..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #33 Gepost op: mei 31, 2011, 03:12:12 pm »
sleept ondertussen wel al lang aan vind ik...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #34 Gepost op: mei 31, 2011, 04:20:14 pm »
sleept ondertussen wel al lang aan vind ik...

Nog een goeie 3 weken voor de eerste training, tegen dan zal het wel in orde zijn.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #35 Gepost op: mei 31, 2011, 04:40:41 pm »
Amai, ze zijn hier ook al op de hoogte van de financi?n van Roda. Jullie doen me iedere dag versteld staan!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #36 Gepost op: mei 31, 2011, 05:24:02 pm »
Amai, ze zijn hier ook al op de hoogte van de financi?n van Roda. Jullie doen me iedere dag versteld staan!

Daar zijn we voor he ;)

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #37 Gepost op: mei 31, 2011, 05:47:05 pm »
Als je het Nederlandse voetbal wat volgt dan weet je wel dat deze club een seizoen geleden diep in de problemen zat zowel sportief als finacieel!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #38 Gepost op: mei 31, 2011, 10:59:34 pm »
Ik heb ergens op de voetbalkrant gelezen dat Roda 1,5 miljoen euro zou vragen voor De Fauw. Ik weet niet of dat klopt, maar dat lijkt me toch een beetje veel voor een speler van 29 jaar die volgend jaar einde contract is.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:De Fauw heeft akkoord met Essevee
« Reactie #39 Gepost op: mei 31, 2011, 11:44:55 pm »
Ik heb ergens op de voetbalkrant gelezen dat Roda 1,5 miljoen euro zou vragen voor De Fauw. Ik weet niet of dat klopt, maar dat lijkt me toch een beetje veel voor een speler van 29 jaar die volgend jaar einde contract is.

 ???
Chance dat ze er op voetbalkrant toch altijd met ulder klak naar gooien..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!