Auteur Topic: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee  (gelezen 13876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: januari 14, 2024, 04:31:54 pm »
We spelen daar met Willen terwijl we een Lopez lopen hebben…..

Online nick

  • Leden
  • Berichten: 772
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: januari 14, 2024, 04:36:36 pm »
Vooral de grinta ontbreekt!
Ja,maar niet alleen dat.  Euvrard denkt nog altijd dat we moeten domineren.  Hij snapt nog altijd niet dat we bij balverlies enorm kwetsbaar zijn en we in de verdediging 1 tegen 1 meestal het pleit verliezen.
Het is niet enkel Grinta, het is veel meer dan dat.  Hoeveel dwaze eigen flaters hebben wij dit seizoen al gezien?  We zijn geen samenhangend geheel.  Het zit niet goed.  Krijgt Cirianni geld om zo'n blunders te begaan?  En waarom krijgt die nog altijd zijn kans?

Dit komt omdat je zonder 6 speelt,  hierdoor komt je verdediging bij balverlies van ons te gemakkelijk onder druk. Poster een 6 daarvoor die controleert en je hebt dit niet.
Nu zijn Rommens en Vormer vaak weg naar voor, waardoor je een zee van ruimte hebt.
Ik zou altijd 1 aanvallende speler opofferen voor een nr 6, zoo hou je volgens mij ook meer controlle bij balverlies van ons.
Dit is al heel het seizoen een probleem, maar er word niets aan gedaan,  ploegen spelen gewoon op de omschakeling tegen ons.

Trek een 6 aan die kan controleren en kan voetballen vanuit die positie en je speelt kampioen.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: januari 14, 2024, 04:37:20 pm »
Hopen op failliet oostende zeker?

Je wenst het niemand, maar het zit er wel aan te komen en het zal ons heel goed uitkomen…
Euvrard had gelijk, tricky match tegen een super gemotiveerde tegenstander en waarbij die van ons niet bij de les waren. In de eerste helft heel veel zwakke pionnen, er mochten er van mij gerust 8 of 9 vervangen worden aan de rust. Willen en Rommens, toch bij de beteren voor nieuwjaar, zakten volledig door het ijs.
Na 2 minuten in de 2e helft sta je warempel gelijk en dan denk/hoop je op erop en erover, maar meer dan wat breiwerk zonder echte grote kansen was er niet. Slot te belachelijk voor woorden, Tanghe speelt zuiver de bal, scheids zal wel zeggen dat er een trekfout aan voorafging, maar dit was noch penalty, noch rood. Nadien krijg je via de nieuwste comedy capers toch nog het deksel op de neus.
Als KVO binnenkort failliet verklaard wordt, wat bijna zo goed als zeker is, zullen we er heel goedkoop van af komen. Ik hoop alvast dat Caluwé en de sportieve staf zien wat ons vandaag ontbrak, ze hebben nog heel veel werk op de plank!

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: januari 14, 2024, 04:38:34 pm »
Lachwekkend deze wedstrijd, je moet het werkelijk gezien hebben om het te geloven dit gestuntel in de laatste minuut

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 506
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: januari 14, 2024, 04:43:17 pm »
Wel een heel goede Bruls, dat vergeten de meeste hier

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 275
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: januari 14, 2024, 04:44:38 pm »
Hopen op failliet oostende zeker?

Je wenst het niemand, maar het zit er wel aan te komen en het zal ons heel goed uitkomen…
Euvrard had gelijk, tricky match tegen een super gemotiveerde tegenstander en waarbij die van ons niet bij de les waren. In de eerste helft heel veel zwakke pionnen, er mochten er van mij gerust 8 of 9 vervangen worden aan de rust. Willen en Rommens, toch bij de beteren voor nieuwjaar, zakten volledig door het ijs.
Na 2 minuten in de 2e helft sta je warempel gelijk en dan denk/hoop je op erop en erover, maar meer dan wat breiwerk zonder echte grote kansen was er niet. Slot te belachelijk voor woorden, Tanghe speelt zuiver de bal, scheids zal wel zeggen dat er een trekfout aan voorafging, maar dit was noch penalty, noch rood. Nadien krijg je via de nieuwste comedy capers toch nog het deksel op de neus.
Als KVO binnenkort failliet verklaard wordt, wat bijna zo goed als zeker is, zullen we er heel goedkoop van af komen. Ik hoop alvast dat Caluwé en de sportieve staf zien wat ons vandaag ontbrak, ze hebben nog heel veel werk op de plank!
Wat gebeurt er indien zij failliet gaan?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: januari 14, 2024, 04:50:13 pm »
Hopen op failliet oostende zeker?

Je wenst het niemand, maar het zit er wel aan te komen en het zal ons heel goed uitkomen…
Euvrard had gelijk, tricky match tegen een super gemotiveerde tegenstander en waarbij die van ons niet bij de les waren. In de eerste helft heel veel zwakke pionnen, er mochten er van mij gerust 8 of 9 vervangen worden aan de rust. Willen en Rommens, toch bij de beteren voor nieuwjaar, zakten volledig door het ijs.
Na 2 minuten in de 2e helft sta je warempel gelijk en dan denk/hoop je op erop en erover, maar meer dan wat breiwerk zonder echte grote kansen was er niet. Slot te belachelijk voor woorden, Tanghe speelt zuiver de bal, scheids zal wel zeggen dat er een trekfout aan voorafging, maar dit was noch penalty, noch rood. Nadien krijg je via de nieuwste comedy capers toch nog het deksel op de neus.
Als KVO binnenkort failliet verklaard wordt, wat bijna zo goed als zeker is, zullen we er heel goedkoop van af komen. Ik hoop alvast dat Caluwé en de sportieve staf zien wat ons vandaag ontbrak, ze hebben nog heel veel werk op de plank!
Wat gebeurt er indien zij failliet gaan?

De punten uit de match(en) tegen KVO worden afgetrokken, in ons geval de volle 0 punten.
Tenzij ze pas zouden failliet gaan 5 matchen voor het einde van de competitie of later, dan krijgen de resterende tegenstanders een forfaitscore cadeau.
De kans dat ze het einde van de maand niet halen is reëel.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: januari 14, 2024, 04:53:54 pm »
Hopen op failliet oostende zeker?

Je wenst het niemand, maar het zit er wel aan te komen en het zal ons heel goed uitkomen…
Euvrard had gelijk, tricky match tegen een super gemotiveerde tegenstander en waarbij die van ons niet bij de les waren. In de eerste helft heel veel zwakke pionnen, er mochten er van mij gerust 8 of 9 vervangen worden aan de rust. Willen en Rommens, toch bij de beteren voor nieuwjaar, zakten volledig door het ijs.
Na 2 minuten in de 2e helft sta je warempel gelijk en dan denk/hoop je op erop en erover, maar meer dan wat breiwerk zonder echte grote kansen was er niet. Slot te belachelijk voor woorden, Tanghe speelt zuiver de bal, scheids zal wel zeggen dat er een trekfout aan voorafging, maar dit was noch penalty, noch rood. Nadien krijg je via de nieuwste comedy capers toch nog het deksel op de neus.
Als KVO binnenkort failliet verklaard wordt, wat bijna zo goed als zeker is, zullen we er heel goedkoop van af komen. Ik hoop alvast dat Caluwé en de sportieve staf zien wat ons vandaag ontbrak, ze hebben nog heel veel werk op de plank!
Wat gebeurt er indien zij failliet gaan?

De punten uit de match(en) tegen KVO worden afgetrokken, in ons geval de volle 0 punten.
Tenzij ze pas zouden failliet gaan 5 matchen voor het einde van de competitie of later, dan krijgen de resterende tegenstanders een forfaitscore cadeau.
De kans dat ze het einde van de maand niet halen is reëel.
De trainer van KVO vertrekt naar Club U18…

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: januari 14, 2024, 04:55:41 pm »
HET WAS OPNIEUW EEN DRAMA!!!
Als je Bruls ziet inkomen,dan is het toch schandalig dat Vormer week na week mag blijven sloffen over de velden.
We hebben geen as met 2 CV's ,een 6 en een spits die bal kan bijhouden.Dat zijn onze hiaten en moesten we die gehad hebben dan stonden we nu al een hoop punten voorsprong.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: januari 14, 2024, 04:57:27 pm »
Goedkope 3 punten laten liggen die ons goed zouden van pas komen.
Jammer jammer...

Vakantie dip? (moeten weer op dreef komen?)
Verdiging nog niet goed op elkaar ingesteld/afgesteld? (Tanghe/De Wolf icm bestaande spelers?)

Wie zal het zeggen.
Dit mag een 'accident de parcours' zijn, maar dan wel de aller laatste.
Het gebeurt teveel!  En de redenen zijn heel klaar en duidelijk!  Ge moet het maar kunnen om nog te verliezen na een gemiste penalty en balbezit!
Dan kan je zeggen 'te weinig kwaliteit' maar imo ligt het vooral aan wie je waar zet,wanneer en hoe je wil dat de ploeg speelt!   
Het is onbegrijpelijk dat een coach zo begint na eerdere 'accidents de parcours'. 
Duizenden vragen;
Waarom mag Vormer altijd 90 minuten spelen terwijl hij niks doet?
Waarom zo aanvallend staan en ipv Vormer te laten staan 1van de 2(Ndour of Traoré) laten staan?
Waarom Machado niet op de flank en laten invallen?  Demuynck en Machado zijn altijd beter wanneer ze mogen invallen!
Waarom ziet de coach het probleem in het middenveld niet?  Rommens altijd alleen want Vormer zit nog te puffen 45 meter hoger?
Waarom krijgt Lopez nooit een kans?
Waarom krijgt Cirianni nog altijd zijn kans terwijl hij ieder match blundert?
Waarom moet er altijd vanuit de keeper naar de verdedigers worden gepast terwijl we in minuut 93 een penalty tegen en een man minder staan?  Waar was de trainer om dan richtlijnen te geven?
Waarom snapt de coach nog altijd niet dat we een counterploeg zijn?
We verliezen wedstrijden niet omdat we slechter zijn maar door onbezonnenheid en te weinig visie van de coach.
Worden de tegenstrevers genoeg gescout en doet de coach daar iets mee?
Speel gvd wat compacter, minder risico bij balverlies, iemand extra in het middenveld die altijd voor de verdediging blijft hangen!!!  Het is absurd om met Traoré,Machado,Vossen,Ndour en Vormer te beginnen+ nog 2 wingbacks!  Hoe naïef en dom kan je zijn? 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: januari 14, 2024, 05:21:28 pm »
De uitleg van Euvrard is ook weer een maat voor niks.  Zichzelf eens in vraag stellen doet hij niet!  Het moet zijn dat hij het niet snapt!
Het lag dus vooral aan de Grinta in de eerste helft en de scheidsrechter en 'onbegrijpelijk' tegen iemand aanschieten.   En wie schoot er tegen iemand aan? 
Het wordt tijd dat er eens eerlijke communicatie komt! 
Waarom moet Vormer altijd spelen?
Waarom mag Lopez niet meer spelen?
Wat is er met Derijck en Gano?
Waarom mag Bruls niet starten?
Waarom starten met Cirianni en niet starten met Bagan?

Ik vond het ook een penalty voor ons en geen voor KVO maar door een Cirianni op te stellen ben je als trainer zelf schuldig! 

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 258
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: januari 14, 2024, 05:29:03 pm »
Is Decoster dan zoveel  beter?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: januari 14, 2024, 05:34:53 pm »
Is Decoster dan zoveel  beter?
Is minder slecht!  Cirianni is een garantie op een blunder of een rode kaart of een andere domme actie!
Hoe het mogelijk is dat die hier nog mag spelen, ik snap dit niet.  Tel eens zijn blunders op die rechtstreeks een tegengoal opleveren.  En dit niet 1 keer, maar ieder seizoen!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2024, 05:38:00 pm door mogul »

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 258
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: januari 14, 2024, 05:40:49 pm »
1ste doelpunt  vond ik hem toch ook  slapjes

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 258
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: januari 14, 2024, 05:43:29 pm »
Het 1ste doelpunt  vond ik hem toch ook slapjes

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: januari 14, 2024, 06:14:03 pm »
We zitten gewoon met een kern die niet meer voldoet aan het hedendaags voetbal....Sinds de bekerfinale in 2017 is dit al zo...Vormer...Laat mij niet lachen,diegene die denken  dat hij de redende engel zou zijn....Zelf al eindigen we bij de eerste 2...Wat gaan we in godsnaam doen in 1 ste klasse volgend jaar...Er zijn mss 3 spelers die meekunnen...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: januari 14, 2024, 06:15:33 pm »
Wel niet van uitgaan dat we daar gratis 3p gaan ophalen , niet te gemakkelijk opnemen of we kunnen bedrogen uitkomen !

Voila zoals gezegd deze week typisch essevee 🤔

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: januari 14, 2024, 06:43:30 pm »
Wel niet van uitgaan dat we daar gratis 3p gaan ophalen , niet te gemakkelijk opnemen of we kunnen bedrogen uitkomen !

Voila zoals gezegd deze week typisch essevee 🤔
idd! Is niet de eerste keer hé

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: januari 14, 2024, 07:33:37 pm »
Sinds ik hier op het forum verschijn, is er al altijd een dalende trend geweest. Altijd nog gehoopt dat het beter zou worden. Ik kom nog uit de tijd waarin men de ambitie had om in de toekomst een stabiele play off 1 ploeg te worden. Zie waar we nu beland zijn ... Voor mij geen promotiekandidaat. Vergeet niet dat we in de eerste ronde met veel geluk gespeeld hebben. Dat blijft niet duren. Ik vrees voor het omgekeerde in de tweede ronde. Zelfs een paar goeie transfers deze winter kan ons probleem niet oplossen. Het is gewoon allemaal te min. Ook onze trainer hoor. Spijtig, spijtig, spijtig ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: januari 14, 2024, 07:55:49 pm »
En bij Jong Essevee speel je daar dan vandaag centraal achterin met Seigers-Lopez