Auteur Topic: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee  (gelezen 13746 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #200 Gepost op: augustus 20, 2023, 08:35:15 pm »
Ik hoor weeral veel hoera-verhalen, onze coach op kop… er zit zoveel onevenwicht in deze ploeg, zo weinig snelheid… ik heb serieus mijn twijfels of het genoeg zal zijn… volgens mij lopen we nog veel met het hoofd tegen de muur met deze ploeg

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #201 Gepost op: augustus 20, 2023, 09:18:27 pm »
Stel dat we niet promoveren, dan hebben we volgend seizoen zeker terug de derby tegen de vuilkarre

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #202 Gepost op: augustus 20, 2023, 09:52:35 pm »
Stel dat we niet promoveren, dan hebben we volgend seizoen zeker terug de derby tegen de vuilkarre
Zou ik liever promoveren hé ;)

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.600
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #203 Gepost op: augustus 21, 2023, 09:43:05 am »
Ik hoor weeral veel hoera-verhalen, onze coach op kop… er zit zoveel onevenwicht in deze ploeg, zo weinig snelheid… ik heb serieus mijn twijfels of het genoeg zal zijn… volgens mij lopen we nog veel met het hoofd tegen de muur met deze ploeg
We hebben zaterdag gespeeld tegen Beerschot. Dat is een ploeg die zelf wil voetballen. Ik ben niet overtuigd dat we de spelers hebben om een ploeg te bekampen en verslaan die ons het spel laat maken.
Ze mogen mij uiteraard het tegendeel bewijzen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #204 Gepost op: augustus 21, 2023, 10:29:37 am »
Mijn korte analyse:

- 3 punten is het belangrijkste (het niveau en het vechtersvoetbal in 1B, zal ook ons daartoe dwingen. Mooi voetbal is niet belangrijk, zo rap mogelijk zoveel mogelijk punten);
- Bostijn: goed herpakt na zijn mindere match tegen F-B. Man van de match.;
- Verdediging: iets beter, maar nog altijd onvoldoende. Tambedou/Willen kan iets worden. De Rijck zie ik niet snel terugkeren en zelf nog vertrekken naar andere ploeg (heeft blijkbaar geweigerd om af te reizen naar Beerschot). Cirani ok, Bagan goed debuut;
- Savic: blijft een pijnpunt, traag, niet wendbaar ook niet scherp genoeg in duels. Daar zouden we toch eerder een goede aanvalsbreker moeten vinden die scherper, wendbaarder en robuuster is. Let op, nog niet afschrijven, zal wellicht een aanpassingsperiode nodig hebben;
- Vormer: zoekt nog naar zijn (betere) vorm... maar van deze vedette mogen we toch meer verwachten;
- Brüls: beter match dan vorige week, zal nog een belangrijke rol hebben dit seizoen als hij alsnog niet vertrekt ten minste...;
- Traore: kudos voor de scouting. Topper in wording. Zal zeer belangrijk zijn dit seizoen. En ik vrees dat we hem na dit seizoen zullen kwijt zijn... wat een snelheid heeft die man, op de ere-tribune alleen maar lof gehoord, ze waren blij dat hij vervangen werd...;
- Vossen: door zijn ervaring en neus voor doelpunten blijft hij een grote meerwaarde voor deze ploeg ondanks zijn traagheid (werd pijnlijk duidelijk op een counter waar ze hem zo inhaalden...);
- Gano: ondanks de haters, blijft hij voor mij een belangrijke pion in dit Zulte Waregem. Nogmaals: met hem aan de aftrap, maken we meer kans om te winnen. Bekijk zijn statistieken eens. Geen grote werker, maar op basis van zijn klasse, altijd een meerwaarde. Houdt door zijn gestalte ook de verdediging bezig, waardoor andere beter kunnen meeschuiven. Hopelijk blijft hij, maar ik vrees ervoor...;
- Invallers: brachten iets te weinig, konden het nog moeilijk krijgen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #205 Gepost op: augustus 21, 2023, 10:45:24 am »
Mijn korte analyse:

-- knip --

- Verdediging: iets beter, maar nog altijd onvoldoende. Tambedou/Willen kan iets worden. De Rijck zie ik niet snel terugkeren en zelf nog vertrekken naar andere ploeg (heeft blijkbaar geweigerd om af te reizen naar Beerschot). Cirani ok, Bagan goed debuut;

-- knip --


Iemand meer info hierover?

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #206 Gepost op: augustus 21, 2023, 10:49:43 am »
Kan je ergens een samenvatting zien of de doelpunten?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #207 Gepost op: augustus 21, 2023, 10:58:41 am »
Kan je ergens een samenvatting zien of de doelpunten?
WTV

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #208 Gepost op: augustus 21, 2023, 12:27:34 pm »
Op wtv geen samenvatting te vinden.

Hier wel:

https://www.proximus.be/pickx/nl/2365874/zulte-recht-de-rug
SV TILL I DIE

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #209 Gepost op: augustus 21, 2023, 12:28:20 pm »
Kan je ergens een samenvatting zien of de doelpunten?

Op youtube kan je ze ook zien. (De club heeft de link via insta story gedeeld)


Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #211 Gepost op: augustus 21, 2023, 01:03:54 pm »

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.600
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #212 Gepost op: augustus 21, 2023, 01:13:51 pm »
Of via esseveeTV :
(Is zelfde of samenvatting proximus)

https://youtu.be/yvKGXUcrgXA

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 944
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #213 Gepost op: augustus 21, 2023, 04:44:43 pm »
Mijn korte analyse:

-- knip --

- Verdediging: iets beter, maar nog altijd onvoldoende. Tambedou/Willen kan iets worden. De Rijck zie ik niet snel terugkeren en zelf nog vertrekken naar andere ploeg (heeft blijkbaar geweigerd om af te reizen naar Beerschot). Cirani ok, Bagan goed debuut;

-- knip --


Iemand meer info hierover?
Als het klopt kun je hem beter naar de B kern sturen en lopez terug als 3de keuze gaan gebruiken.
Zo iets kun je niet laten passeren, vooral omdat hij één van de leiders zou moeten zijn.
Vermoed steeds meer en meer dat ons grootste probleem nog altijd mentaliteit is en dan grotendeels bij onze gevestigde waarden.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #214 Gepost op: augustus 21, 2023, 05:54:24 pm »
Mijn korte analyse:

-- knip --

- Verdediging: iets beter, maar nog altijd onvoldoende. Tambedou/Willen kan iets worden. De Rijck zie ik niet snel terugkeren en zelf nog vertrekken naar andere ploeg (heeft blijkbaar geweigerd om af te reizen naar Beerschot). Cirani ok, Bagan goed debuut;

-- knip --


Iemand meer info hierover?
Als het klopt kun je hem beter naar de B kern sturen en lopez terug als 3de keuze gaan gebruiken.
Zo iets kun je niet laten passeren, vooral omdat hij één van de leiders zou moeten zijn.
Vermoed steeds meer en meer dat ons grootste probleem nog altijd mentaliteit is en dan grotendeels bij onze gevestigde waarden.

Derijck stond tijdens de rust gewoon te ballen met de anderen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Speeldag 02 : zaterdag 19/08/2023 - 16.00u : Beerschot VA - Essevee
« Reactie #215 Gepost op: augustus 24, 2023, 05:23:34 pm »
Mijn korte analyse:

-- knip --

- Verdediging: iets beter, maar nog altijd onvoldoende. Tambedou/Willen kan iets worden. De Rijck zie ik niet snel terugkeren en zelf nog vertrekken naar andere ploeg (heeft blijkbaar geweigerd om af te reizen naar Beerschot). Cirani ok, Bagan goed debuut;

-- knip --


Iemand meer info hierover?
Als het klopt kun je hem beter naar de B kern sturen en lopez terug als 3de keuze gaan gebruiken.
Zo iets kun je niet laten passeren, vooral omdat hij één van de leiders zou moeten zijn.
Vermoed steeds meer en meer dat ons grootste probleem nog altijd mentaliteit is en dan grotendeels bij onze gevestigde waarden.

Derijck stond tijdens de rust gewoon te ballen met de anderen.

Lijkt me sterk. Stond niet op het wedstrijdblad. Maar bon, was iemand van de commerciële cel die het mij zei na de match. Hij was maandag wel op spelersvoorstelling.