Auteur Topic: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk  (gelezen 8449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Costermans

  • Leden
  • Berichten: 10
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #80 Gepost op: januari 22, 2024, 12:12:20 pm »
Bruls vervangen, dan voel je een wedstrijd absoluut niet aan, is duidelijk dat de relatie niet goed zit.
Ook achteraan alles over kop gooien was niet de meest verfijnde oplossing, waarom Bagan nu het zwart schaap is begrijp ik ook niet, en ja de ruzie met Derijck en onze trainer is het begin van vele miserie achteraan, als Vincent een heel grote meneer is gaat hij deze week iets eten met Timothy en traint hij de dag erna weer mee, we hebben zijn ervaring nodig.

Offline mabe75

  • Leden
  • Berichten: 76
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #81 Gepost op: januari 22, 2024, 01:11:52 pm »
Het begint met de blunder van Decostere. Hij heeft teveel tijd nodig. Los van het feit als hij nu gecoacht wordt of niet. Als je centraal die bal krijgt dan moet je in één tijd die bal terug spelen.
Je kan toch niet zeggen dat Euvrard een slechte trainer is. De eerste helft was wel degelijk goed.
Iedereen roept Vormer op de bank en Bruls in de ploeg. Hoe zijn we gestart? Start inderdaad eens met een vaste verdediging en iedereen op zijn plaats. Tanghe/ seighers centraal. Bagan links en Decostere of Ciranni rechts. Tambedou is een 6 en geen verdediger. Los van zijn rode kaart. Laat die jongen daar eens 5 wedstrijden spelen. En ja we hebben een targetspits nog nodig. Iemand die eens een bal kan bijhouden met de rug naar het doel. De ploeg laat opschuiven. En laat dan maar de snelle mannen daarrond zwerven. Remember Koller/Radzinski. Dat werkte perfect. En ja ook Koller liep zijn verdedigende meters.




En wie zijn dan die vedettes?  Zijn Willen,Decostere,Tambedou vedettes?  Dan heb je het over Vossen,Bruls,Rommens?
allemaal Mogul
tzijn al dezelfde
Dat is toch zo niet volgens mij.    Dus volgens u willen ze niet vechten of hun truitje nat maken en is dat het probleem.  Gano,Vormer kon je verwijten dat ze te weinig liepen.  Maar ik heb niet de indruk dat de ploeg te weinig drang of niet wilden lopen.    Spelers zoals Vormer en Gano mochten iedere match spelen, goed of slecht, maakte niet uit.   Dat je die verwijt, dat kan ik verstaan.  Het heeft te maken met kunde, met vertrouwen.  Euvrard lost het niet op, heeft uiteindelijk niks bijgebracht.   Euvrard zijn vervangingen trokken op niks, hij kan blijkbaar Bruls maar matig appreciëren. 
We blunderen er op los, en iedere keer is het iemand anders.  We zijn geen blok, geen geheel,geen ploeg waarbij men elkaar helpt.  Willen geeft die bal ergens in niemandsland en pakt zijn verantwoordelijkheid niet, Decostere wordt niet gecoacht.  Hoeveel zo'n fases hebben we al niet gehad?  Dat zijn toch dingen die je kan oplossen, die je moet oplossen.
Decostere heeft zijn waarde aanvallend, de voorzet voor Vossen zijn goal kwam van hem, maar verdedigend is hij niet sterk.We hebben Bagan ook nog.  Hij werd slachtoffer na de match tegen de Futures waar hij niet goed speelde.
Op basis van die ene match werd Bagan plots derde keuze, dat snap ik niet. 
Ik wil eens een coach hebben die echt weet met wat hij bezig is, die logisch werkt.  Het duurde tot vandaag om Vormer uit de ploeg te zetten en een 6 te zetten.  Ik heb het gehad met die pseudo trainers die het goed kunnen uitleggen maar die niet eerlijk hun ploeg zetten.  Zijn vervangingen waren zoals vaak een ramp.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #82 Gepost op: januari 22, 2024, 01:21:21 pm »
Bruls vervangen, dan voel je een wedstrijd absoluut niet aan, is duidelijk dat de relatie niet goed zit.
Ook achteraan alles over kop gooien was niet de meest verfijnde oplossing, waarom Bagan nu het zwart schaap is begrijp ik ook niet, en ja de ruzie met Derijck en onze trainer is het begin van vele miserie achteraan, als Vincent een heel grote meneer is gaat hij deze week iets eten met Timothy en traint hij de dag erna weer mee, we hebben zijn ervaring nodig.

Seigers en Bruls vroegen beiden om hun vervanging.
Even gepolst en is effectief zo

Over Derijck. Ik weet van A-kern leden dat die zich gedraagt als een echte klootzak als ie niet in de oloeg staat. Gaat ondertussen ook wat gaan minivoetballen bij Sv Cappuccino op vrijdag met vriendje Davy.

Er roepen er hier rap op Euvrard.
Maar hij durft wel beslissingen nemen waar sommigen toch al lang om roepen
Gano uit de ploeg, Vormer uit de ploeg, Cirrani uit de ploeg. Keeper wisselen.
Derijck heropgevist maar uiteindelijk weer uit de ploeg

Is alles wat ie doet goed? Nee. Maar wel beter dan onder Dhollander, waar we gewoon non matchen zagen.
Onder Euvrard is het spel echt wel beter

En er is 1 nuance, hij heeft niet kunnen doorgeven welk type spelers ie wil, want kwam ip einde van transferperiode


Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #83 Gepost op: januari 22, 2024, 01:46:56 pm »
Is inderdaad iemand die niet naar namen kijkt en recht door zee is of dat genoeg gaat zijn voor promotie is nog een ? . Voortbouwen op de wedstrijd van gisteren kwa ploegopstelling en dan zien we wel . Feit is dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen kijk naar Beveren gisteren wij nu naar Luik ook weer niet simpel zullen iedere week rare uitslagen tussenzitten .

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #84 Gepost op: januari 22, 2024, 02:23:52 pm »
Bruls vervangen, dan voel je een wedstrijd absoluut niet aan, is duidelijk dat de relatie niet goed zit.
Ook achteraan alles over kop gooien was niet de meest verfijnde oplossing, waarom Bagan nu het zwart schaap is begrijp ik ook niet, en ja de ruzie met Derijck en onze trainer is het begin van vele miserie achteraan, als Vincent een heel grote meneer is gaat hij deze week iets eten met Timothy en traint hij de dag erna weer mee, we hebben zijn ervaring nodig.

Bruls was onze beste man maar hij had al veel gegeven en het beste was er wellicht vanaf.

Hij is pas vervangen in minuut 84, je moet ook niet overdrijven.  Dat is praktisch gans de match. De trainer had gedacht dat Capelle nog eens ging kunnen "gaan" voor de laatse 6 minuten.

Ik ga er wel vanuit dat Bruls weer gewoon start volgende week.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #85 Gepost op: januari 22, 2024, 02:41:00 pm »
Ik wil ook niet dat Euvrard buiten moet.   We hebben nog alle kansen om kampioen te spelen of over te gaan.  Ik vond het goed dat hij eindelijk een speler op de bank zette die niet presteerde zoals hij zou moeten.   De eerste helft was goed.  Dat het zo lang duurde om zo te spelen verraste me.  Maar ik blijf zijn vervangingen raar.  Brüls had net voor zijn vervanging Vormer nog een huizenhoge kans aangeboden.  Was dus nog fit genoeg dacht ik.  Ik zie nergens op de beelden terug dat Bruls vroeg om een vervanging,hij was eerder verbaasd over zijn vervanging.  Te zien op de beelden. 
Maar goed, als Bruls effectief zelf vroeg om vervanging omdat hij anders gekwetst zou geraken snap ik het. 
Ik had tot nu toe meer verwacht van Euvrard, maar hij heeft nog tijd om het waar te maken.
Ik hoop dat hij dat concept,systeem blijft behouden.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #86 Gepost op: januari 22, 2024, 03:01:51 pm »
De eerste helft was inderdaad niet slecht, maar zo zou je eigenlijk 90 minuten moeten kunnen spelen. Blijkbaar is de fysiek niet zo OK. Ook stel ik vast dat ze schrik hebben om een bal te verliezen. Dat is geen vertrouwen hebben. Dit kan er alleen maar komen door enkele goeie resultaten na elkaar te spelen. Maar dat is nog (lang) niet het geval.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #87 Gepost op: januari 22, 2024, 03:03:44 pm »
We hebben gewoon te weinig kwaliteit in de ploeg.. Die blunders week na week...
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #88 Gepost op: januari 22, 2024, 03:07:09 pm »
We hebben gewoon te weinig kwaliteit in de ploeg.. Die blunders week na week...

En die missers week na week...

Is gewoon door Ruud Vormer dat we gisteren verloren hebben.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.579
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #89 Gepost op: januari 22, 2024, 03:11:23 pm »
We hebben gewoon te weinig kwaliteit in de ploeg.. Die blunders week na week...

En die missers week na week...

Is gewoon door Ruud Vormer dat we gisteren verloren hebben.
Gelijkgespeeld.
Ma tis waar, hij mocht er toch enen hebben binnengebracht.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #90 Gepost op: januari 22, 2024, 03:41:18 pm »
We hebben gewoon te weinig kwaliteit in de ploeg.. Die blunders week na week...

Dat is idd juist
Die Traore bvb is ook maar pover
Niet voor niets dat ie daar bij Plovdiv op de bank zat
Daarom heb ik ook mijn twijfels over Nnadi.

Er is gewoon gebrek aan loopvermogen
Rommens en Tambedou, die hun vermogen is te klein. In de jaren ‘90 ‘00 gingen dat goeie spelers zijn ja.
Dat is een probleem dat we al jaren aankaarten (sinds Meite-Lerager)

Ook onze backs zijn voetballend te beperkt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 18 : zondag 21/01/2024 - 13.30u : Essevee - Jong Genk
« Reactie #91 Gepost op: januari 22, 2024, 03:41:28 pm »
We hebben gewoon te weinig kwaliteit in de ploeg.. Die blunders week na week...

En die missers week na week...

Is gewoon door Ruud Vormer dat we gisteren verloren hebben.
Als Decostere als Willen niet zo kinderlijk in de fout gaan hadden we nu ook 4 punten meer.
SV TILL I DIE