Auteur Topic: [NB] SVZW - SC Lokeren  (gelezen 15863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #40 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:35:10 am »
Lokeren= antivoetbal. Charter laat mij niet lachen. Leekens die dan een beetje komedie speelt naar scheidsrechter toe. Die scheidsrechter dacht ook dat hij de man was. Triestig met de Belgische scheidsrechters gesteld. Voor de rest Leye goed maar zit hij wel nog met zijn hoofd bij svzw, is hij nog voldoende gemotiveerd? Subotic bij momenten goed, hield de bal beter bij dan Jelavic ooit kon en hij kan ook nog precies koppen ook. Van Zundert sukkelde op de rechterflank kzou toch opteren voor Minne. Matton was zeer sterk met de bal aan de voet, acties maken enz. Neumayr heeft een onopvallende match gespeeld, Loris was ook zeer goed. Colpaert heeft zijn debuut niet gemist maar ik denk toch dat Dury voor Chapi zal opteren als hij weer fit is. Voor de rest is er weer paniek in de verdediging als er druk wordt gezet op de man in balbezit. Dat zou er toch uit moeten, altijd maar die breedte-passes. Rapper naar voren spelen want gisteren had lokeren de tijd om weer hun dubbel muurtje op te stellen. En ook Dury laat aub ??n man vanvoren staan bij corners voor de tegenpartij zodat we vlug kunnen uitbreken. Sammy was in sommige uitworpen en uittrappen erg zwak maar in de tweede helft herstelde hij zijn foutjes maar voor hetzelfde geld was het bingo voor lokeren in de eerste helft. Dury zijn wissels snap ik ook niet echt, kdenk dat hij te rap tevreden was met de 0-0.



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #41 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:35:14 am »
Het probleem is gewoon dat er niemand infiltreert! Lutte, Neumi, Meert/Matton(afhankelijk vanwaar de voorzet komt)... zijn nrml spelers die moeten infilteren, maar ze blijven allemaal staan!
En als Leye dan nog eens op de flank speelt, dan kom je idd voor situaties te staan waarbij ofwel Subotic het alleen moet opknappen -wat niemand kan- ofwel niemand voor de goal staat!
Hier heb ik mij echt aan ge?rgerd.
Als het op verdedigen aankomt, doen alle spelers hun werk, maar bij aanvallen blijven ze allemaal staan ::)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #42 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:43:03 am »
Zwakke match. Enkel Matton en Reina konden mij nog wat bekoren.
- Waarom van Zundert ipv Minne in godsnaam?
- Liever een Zerdab dan een Subotic vooraan. Het duurt uren vooraleer Subotic een mannetje vrij ziet staan.
- Meert was ok, maar ongelukkig in zijn acties.
- Leye had een mindere match, maar dat was vorig seizoen ook. Maar als die bal op de lat binnen gaat, heeft hij een goeie match gespeeld. Dat is het verschil met vorig seizoen.
- Bossut houdt de 0, maar het uitgooien en bal aan de voet moet nog stukken beter. Wel mooie redding daar op het laatste.

Bij Lokeren viel het nummer 20 op, Maazou. Grote, beresterke vent. Voor de rest ... zwakke match.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #43 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:44:31 am »
Ze zouden beter de scheidsrechters een charter laten tekenen. Matton was zeer goed en Meert veel gewerkt, zat er dan naar het einde toe ook door. Er is nog veel werk aan de winkel.
Hopelijk gaat de match tegen Brugge door want ze klappen weeral van uitstellen om dat hun twee "sterspelers" er niet zullen bijzijn!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #44 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:50:58 am »
Het probleem is gewoon dat er niemand infiltreert! Lutte, Neumi, Meert/Matton(afhankelijk vanwaar de voorzet komt)... zijn nrml spelers die moeten infilteren, maar ze blijven allemaal staan!
En als Leye dan nog eens op de flank speelt, dan kom je idd voor situaties te staan waarbij ofwel Subotic het alleen moet opknappen -wat niemand kan- ofwel niemand voor de goal staat!
Hier heb ik mij echt aan ge?rgerd.
Als het op verdedigen aankomt, doen alle spelers hun werk, maar bij aanvallen blijven ze allemaal staan ::)
Ik ben het hier volledig mee eens.  Als Subotic zijn man kan uitschakelen en hij geeft een goede voorzet, maar niemand is gevolgd...  Toen dacht ik toch ook even aan het charter voor aanvallend voetbal... :-\

Ik denk dat op Club, Minne wel zal spelen, omdat hij toch een stuk beter is op verdedigend vlak dan Van zundert.  

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #45 Gepost op: augustus 17, 2008, 11:53:01 am »
minne was gebleseerd naar tschijnt schiet mij niet af als het geen waar is



Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #46 Gepost op: augustus 17, 2008, 12:02:43 pm »
Gaat er nu toch in de 3e tenue gespeeld worden, of was het gewoon omdat Lokeren in zwart-wit-geel speelt ?

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #47 Gepost op: augustus 17, 2008, 12:09:30 pm »
Zeeer saaie match. Ambitie was beter voetbal brengen, en dat heb ik gisteren toch niet gezien :(. Hopelijk volgende week beter, maar ja we moeten naar Club. Dus de 1/6 zit er al aan te komen.

Matton is zooo ne lekkere speler, das echt leuk om naar hem te kijken, waarschijnlijk iets in de benen, maar kvond hem gisteren echt wel goed spelen.
Van Subotic verwachtte ik eigenlijk meer, wat wel opviel, iedere keer dat hij viel floot de scheidsrechter een fout in zijn voordeel. Kan wel handig zijn. Kdacht dat hij krachtiger was. Zo nen beer van ne speler, maar toch nie zo krachtig als ik verwachtte.
Colpaert is ook wel heel goed vanachter, maar Chapi hebbek nog nie gezien dusja...

Volgende week naar Club, we zullen wel zien


vervaecke

  • Gast
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #48 Gepost op: augustus 17, 2008, 12:16:55 pm »
had toch gezegd dat de rode uitrusting de 1 ste tenue is
na de match van gisteren concludeer ik maar 1 ding ,het word weer hetzelfde als vorig seizoen .wat subotic betreft ,hij kan het gewoon niet ,veel te veel schow denk dat hij aan het minivoetballen is.
wat die bart van zuuuuuundert op het veld deed weet ik ook niet goed .
wat meert en matthijs betreft ,goed voor 2 de klasse maar niet voor eerste .
alles zal weer afhangen van leye ,zonder hem zal het weer gene vetten zijn .
als hij slecht speelt is hij nog de beste;

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.374
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #49 Gepost op: augustus 17, 2008, 12:54:43 pm »
had toch gezegd dat de rode uitrusting de 1 ste tenue is
na de match van gisteren concludeer ik maar 1 ding ,het word weer hetzelfde als vorig seizoen .wat subotic betreft ,hij kan het gewoon niet ,veel te veel schow denk dat hij aan het minivoetballen is.
wat die bart van zuuuuuundert op het veld deed weet ik ook niet goed .
wat meert en matthijs betreft ,goed voor 2 de klasse maar niet voor eerste .
alles zal weer afhangen van leye ,zonder hem zal het weer gene vetten zijn .
als hij slecht speelt is hij nog de beste;

Meert niet zien werken?

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #50 Gepost op: augustus 17, 2008, 12:57:46 pm »
Vond Lorito de beste gisteren. Paar serieuze kansen van Lokeren kunnen verhinderen. Kon wel de laatste minuten niet meer goed recht blijven. Geblesseerd?
'k Ben ook blij dat Sammy het er goed van afbracht. 't Liep nog niet gesmeerd, maar we startten dan ook met 4 nieuwe spelers in de kern.
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #51 Gepost op: augustus 17, 2008, 01:20:58 pm »
Portsmouth zal wel de wet bepalen, dat hij moet spelen!
Hij kan er niets van, houdt wel goed de bal bij enzo maar wanneer past hij, als iedereen van lokeren al weer terug is!
Wat ik ook mis is van die mannen die durven trappen van ver, alleen Leye durfde een keer, maar voor de rest

Online Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #52 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:07:35 pm »
Hier gaan we weer... De fans van Jelavic hebben gisteren een goeie Subotic gezien en omgekeerd. Subo was gewoon goed gisteren en deed wat Dury van hem vroeg: bal controleren, bijhouden en afleggen naar de opkomende middenvelders. Als die er dan niet komen is dat niet zijn fout. Uitstekend kopspel ook. Verwacht van hem niet dat hij op snelheid zijn man voorbij zal gaan, maar ik zie het zeer optimistisch in.

Neumayr speelde idd veel zijwaarts en achteruit. Was het omdat hij te weinig beweging voor hem zag of toch zekerheid inbouwen.

Vreemd dat Dury bijna gans de tijd met Minne in de voorbereiding speelt, en de eerste wedstrijd toch wisselt. Tenzij Minne gekwetst was natuurlijk.

Ook enorm vreemde opstelling... Mss wou hij Leekens verrassen.
Raar tenslotte dat Meert de 90 min mocht voldoen. Zat er overduidelijk door na een match hard (en soms ongelukkig) werken.

??n ding is zeker: geen van beide ploegen wou verliezen, en alletwee waren na minuut 1 al tevreden met een gelijkspel. Dan krijg je dergelijke matchen natuurlijk... Ik vrees dat er nog veel zo'n wedstrijden zullen volgen...

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #53 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:07:40 pm »
De triestigste actie van de match was: Reina die knap de achterlijn haalt en maar ??n optie heeft: voorzetten, doet dat ook goed, maar er was in de verste verte geen aanvaller te bespeuren ...

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #54 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:15:02 pm »
Portsmouth zal wel de wet bepalen, dat hij moet spelen!
Hij kan er niets van, houdt wel goed de bal bij enzo maar wanneer past hij, als iedereen van lokeren al weer terug is!
Als er niemand in steun is kan hij maar wachten, toch ?
(een demb?l?'ke zie ik hem toch niet doen...)


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #55 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:20:27 pm »
hij kan mss eens proberen een man voorbij gaan, dat doet hij ook niet!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #56 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:37:12 pm »
Hier gaan we weer... De fans van Jelavic hebben gisteren een goeie Subotic gezien en omgekeerd. Subo was gewoon goed gisteren en deed wat Dury van hem vroeg: bal controleren, bijhouden en afleggen naar de opkomende middenvelders. Als die er dan niet komen is dat niet zijn fout. Uitstekend kopspel ook. Verwacht van hem niet dat hij op snelheid zijn man voorbij zal gaan, maar ik zie het zeer optimistisch in.

Neumayr speelde idd veel zijwaarts en achteruit. Was het omdat hij te weinig beweging voor hem zag of toch zekerheid inbouwen.

Vreemd dat Dury bijna gans de tijd met Minne in de voorbereiding speelt, en de eerste wedstrijd toch wisselt. Tenzij Minne gekwetst was natuurlijk.

Ook enorm vreemde opstelling... Mss wou hij Leekens verrassen.
Raar tenslotte dat Meert de 90 min mocht voldoen. Zat er overduidelijk door na een match hard (en soms ongelukkig) werken.


Volg ik volledig. Subotic is net wat Dury zoekt,trouwens. Net zoals Salou,indertijd. Veel force, bal bijhouden en dan afleggen naar opkomende flanken.
Vorig seizoen ook al, tot in den treure, staan roepen dat Meertje er na 70 min keihard werken doorzit maar Dury wil hem dan overduidelijk toch niet wisselen.

« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2008, 02:41:23 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #57 Gepost op: augustus 17, 2008, 02:43:43 pm »
Gaja als er geen steun is kan je moeilijk verwachten dat hij het al oplost h?.



Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #58 Gepost op: augustus 17, 2008, 03:29:11 pm »
zo zitten er een grote 5000 trainers op de tribunes, Dury heeft al genoeg bewezen dat hij weet wat hij doet..

MIJN mening:

Subotic geen gevaar kunnen brengen, mocht er van mij al vroeger af.
Matton man van de match.
Neumayr toont dat hij idd kan voebtallen maar dat kwam er gisteren niet voor de volle 100?% uit
Meert lopen, maar zonder er iets concreet mee te kunnen doen.
Dachelet viel me persoonlijk ook positief op.
Leye als halve rechtsmidden, zie hem toch liever in de spits.

over het algemeen enorme schijtmatch om naar te kijken, volgens mij de verdediging zo houden want die is toch redelijk goed, (wel wss nog wat gewoon worden aan mekaar als je sommige ingrepen zag) het middenveld 'aanvallender' maken en voor mij een wissel van de spits.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW - SC Lokeren
« Reactie #59 Gepost op: augustus 17, 2008, 03:34:13 pm »
zo zitten er een grote 5000 trainers op de tribunes, Dury heeft al genoeg bewezen dat hij weet wat hij doet..

MIJN mening:
Dachelet viel me persoonlijk ook positief op.

:-[
SV TILL I DIE