Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Tubize  (gelezen 13632 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #40 Gepost op: september 28, 2008, 09:42:36 pm »
Er zitten hier een stuk of 5-10 trainers op het forum die het allemaal beter zouden doen
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #41 Gepost op: september 29, 2008, 08:25:29 am »
Zeg wel, zeg! De ene week is Bart Van Zundert (op Dender) de superback, de andere week loopt hij nooit in zijn positie en heeft hij de boter gegeten! Misschien volgende week eens Coppin, Zerdab, Leye, Subotic, Barrios en Matthys samen opstellen...? Minne is idd soberder, maar wat brengt hij (en begin nu niet over zijn wereldgoal op Roeselare!) aanvallend bij? Matton was d? superaankoop, speelt wat minder vorig weekend (lees tussen de lijnen: wordt tot op de centimeter gedekt, zoals de week ervoor ook Witsel en Defour geen poot aan de grond kregen, maardoor de Essevee-critici niet wil/wordt gezien) en lap...Matton is zwak. Matton stond ook niet zuiver links te spelen, h?! Is eerder centraal begonnen, en dan links uitgezakt! Nu soit, ik onthoud de 3 punten! Op naar Westerlo, met een positieve ingesteldheid!  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #42 Gepost op: september 29, 2008, 10:09:00 am »
d
Ik heb de match niet gezien.  Aangezien ik niet aanwezig kon zijn.  Wel de samenvatting gezien, en ik denk toch een behoorlijke eerste helft.  Wanprestatie is overdreven msh.  Twas matig tot zeer matig spel denk ik van den essevee.  Op de samenvatting ziet het eruit alsof we toch behoorlijk goed voetbalden.

Maar ja tegen westerlo, en krijgen op ons doos.  Tussen dury en neumayr zou er iets zijn, markus zou tegen zijn kar gelopen hebben?  Of dit waar is, weet ik zelf nu niet.  Van horen zeggen.

Tegen Westerlo, terug goed voetballen, wat beter zal mogelijk zijn tegen hen dan tegen tubeke denk ik.  Hopelijk met veel volk afzakken, want is een mooi uitvak, dicht tegen het veld achter het doel, zonder hekkens.  Als we daar met een pakske volk naar toe gaan, en de sfeer der wat insteken, zullen de spelers wel vleugels krijgen.  Gisteren speelden ze precies ook beter toen het publiek wat luidruchtiger werd.

Vergeten die match: 3 punten zijn binnen.  En that's it, voor de rest niets speciaals aan heel die match.



Pakske volk... aan ? 20 / ticket?

Ik pas.

Drinkt er twee minder  dan van het weekend, en je ticket zal 16 euro kosten.

Voila.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #43 Gepost op: september 29, 2008, 10:16:49 am »
Er zitten hier een stuk of 5-10 trainers op het forum die het allemaal beter zouden doen

wel ja.
tegen genk kraak ik Barrios nie door hem als eerste in de strijd te gooien (Mutombo was meer geschikt)
in Dender laat ik Mutombo pas invallen ?n schuif ik Meert naar het midden. Berrier was ideaal om die bosnier achterin te houden.
Tevens laat ik Meert (ondanks zijn walgelijke prestatie in dender) starten tegen Tubize, klikt met Reina zodat Matton niet voor lul wordt gezet op links en op zijn positie terecht kan.

Een nederlaag tegen een degradatiekandidaat ?n een nipte 1-0 tegen een degradeerder thuis.  Een vleugje kritiek mag wel eens n? de match.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #44 Gepost op: september 29, 2008, 10:20:46 am »
Overigens wel opmerken dat Dury dat heel snel zelf doorhad, en dus ook vlug bijstuurde, ipv te wachten tot de rust bvb.

Voor hetzelfde geld is Matton op links een verademing. Was nu niet het geval, maar proberen mag altijd h?. Snap die kritiek niet goed...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #45 Gepost op: september 29, 2008, 10:22:59 am »
Vorig jaar klagen en zagen dat het voetbal niet goed is, en dat ondanks de punten die we pakten. Dit jaar spelen we al een paar z??r goede, aanvallende wedstrijden - maar we verliezen ze onverdiend - dus begint men te vragen naar punten (ook al moet het met minder goed voetbal). Dat gebeurt, tegen Tubeke, en het is weer niet goed. Mensen toch.

We pakken de drie punten die we moesten pakken, de manier waarop kan me eerlijk gezegd bitter weinig schelen. Liever dit dan weer zevenendertig kansen verkwanselen en in de laatste minuut op 0-1 komen en daar beneden in het klassement hangen zoals Roeselare. We doen het verre van slecht, we zitten op schema, wees content.

En wat die 'air' van Leye betreft, ik ga absoluut akkoord, dat zag je vorig jaar trouwens ook al - en toen ging hij ook plots v??l minder goed gaan spelen. Hopelijk komt hij er weer 'bovenop'.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #46 Gepost op: september 29, 2008, 11:02:46 am »
Vorig jaar klagen en zagen dat het voetbal niet goed is, en dat ondanks de punten die we pakten. Dit jaar spelen we al een paar z??r goede, aanvallende wedstrijden - maar we verliezen ze onverdiend - dus begint men te vragen naar punten (ook al moet het met minder goed voetbal). Dat gebeurt, tegen Tubeke, en het is weer niet goed. Mensen toch.
Dit jaar zijn er 4 zakkers, ik denk toch dat velen nu liever betonvoetbal hebben met punten dan mooi voetbal met telkens een vette 0 op't einde van de rit.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #47 Gepost op: september 29, 2008, 11:14:07 am »
Ondanks de knappe reddingen van Bossut al bij al een verdiende overwinning. Het voetbal was niet goed maar desondanks dwongen we toch voldoende kansen af om de wedstrijd al eerder in de plooi te leggen. Nu bleef het bibberen. De afwerking blijft een heikel punt. Het was ook niet bevorderlijk dat een doelpunt zo lang uit bleef. Mede door een jammerlijke dwaling van de lijnrechter die na een klein kwartier Leye, die alleen op doel was, onterecht afvlagde. Dit had de match wat makkelijker kunnen maken.
Beste mannen bij ons waren volgens mij Bossut en Roelandts. Mooi om zien hoe Kevin zich elke week te pletter werkt. Kon op het einde van de match op die manier nog een paar keer een gevaarlijke doorbraak van Tubeke neutraliseren.
Mutombo vond ik eigenlijk niet zo goed. Nam wel veel initiatief maar er mislukte ook veel waardoor soms veel ruimte kwam voor Tubize. Gelukkig deden ze daar niet veel mee. Anderzijds maakt hij wel die heel belangrijke treffer.
Onze invallers deden het goed. Zowel Subotic, Meert en Berrier vielen sterk in.
Op naar de volgende

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #48 Gepost op: september 29, 2008, 11:29:02 am »
Overigens wel opmerken dat Dury dat heel snel zelf doorhad, en dus ook vlug bijstuurde, ipv te wachten tot de rust bvb.

Voor hetzelfde geld is Matton op links een verademing. Was nu niet het geval, maar proberen mag altijd h?. Snap die kritiek niet goed...

testen doe je op training nie in een match.

voor de rest: tijdens de match sta ik 200% achter het team maar n? de wedstrijd mag men een PROF-ploeg ?n zijn PROF-staf onderwerpen aan een kritische analyse.

zoals Soulscream zegt: het is een jaar met het mes tussen de tanden en 2 matchen die bij de supporters rood staan aangekruist. The stakes are high! Zelfgenoegzame attitudes ala Leye kunnen we dan wel missen, zonder daarom ons positieve spel te willen afbreken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #49 Gepost op: september 29, 2008, 12:35:22 pm »
Er zitten hier een stuk of 5-10 trainers op het forum die het allemaal beter zouden doen

wel ja.
tegen genk kraak ik Barrios nie door hem als eerste in de strijd te gooien (Mutombo was meer geschikt)
in Dender laat ik Mutombo pas invallen ?n schuif ik Meert naar het midden. Berrier was ideaal om die bosnier achterin te houden.
Tevens laat ik Meert (ondanks zijn walgelijke prestatie in dender) starten tegen Tubize, klikt met Reina zodat Matton niet voor lul wordt gezet op links en op zijn positie terecht kan.

Een nederlaag tegen een degradatiekandidaat ?n een nipte 1-0 tegen een degradeerder thuis.  Een vleugje kritiek mag wel eens n? de match.
Mss moet je eens solliciteren voor trainer van roeslare ofzo :) 
SV TILL I DIE

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #50 Gepost op: september 29, 2008, 02:30:56 pm »
Vorig jaar klagen en zagen dat het voetbal niet goed is, en dat ondanks de punten die we pakten. Dit jaar spelen we al een paar z??r goede, aanvallende wedstrijden - maar we verliezen ze onverdiend - dus begint men te vragen naar punten (ook al moet het met minder goed voetbal). Dat gebeurt, tegen Tubeke, en het is weer niet goed. Mensen toch.
Dit jaar zijn er 4 zakkers, ik denk toch dat velen nu liever betonvoetbal hebben met punten dan mooi voetbal met telkens een vette 0 op't einde van de rit.

Ik zie in ieder geval consequente reacties.
Tot deze wedstrijd was de teneur: goed voetbal, geen resultaat. Maar als we zo blijven spelen moeten die resultaten onvermijdelijk komen. Na de wedstrijd tegen Tubize merk ik een grote ontgoocheling over het geleverde voetbal, ongeacht de behaalde punten.

Ik denk dat er weinig zijn die betonvoetbal willen. Misschien een ideetje voor een poll


Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #51 Gepost op: september 29, 2008, 02:45:36 pm »
Wat is er eigenlijk aan de hand ts Neumayer en Dury?

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #52 Gepost op: september 29, 2008, 04:58:16 pm »
btw:Is mutombo nu zoon van of nie?Vorige week stond in de krant van wel en vandaag in zondagskrant van nie?????? ???
Mijn nonkel die nog bij SV waregem gespeeld heeft samen met Mutombo, zegt dat het zeker niet de zoon is van :)

Hoe heet uw nonkel dan wel ?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #53 Gepost op: september 29, 2008, 05:14:40 pm »
Ik vind dat we niet mogen klagen. De voorbije seizoenen verloren we telkens van de laatste en deze keer werd dat gelukkig voorkomen. De effici?ntie laat nog wat op zich wachten en ook het geluk zit nog niet aan onze zijde maar dat komt wel. Als het scoren niet lukt heeft Dury Coppin nog achter de hand ?n Zerdab. Een speler die toch wat liet zien tijdens de voorbereiding. Beide spitsen staan meestal op de goeie plaats en pikken zo hun doelpunt mee. We hebben een erg ruime kern dus we komen er wel. Niet vergeten dat we vorig seizoen (als we Tubeke door Brussels vervangen) maar 5 punten hadden tegen dezelfde tegenstanders.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #54 Gepost op: september 29, 2008, 05:28:12 pm »
Vorig jaar klagen en zagen dat het voetbal niet goed is, en dat ondanks de punten die we pakten. Dit jaar spelen we al een paar z??r goede, aanvallende wedstrijden - maar we verliezen ze onverdiend - dus begint men te vragen naar punten (ook al moet het met minder goed voetbal). Dat gebeurt, tegen Tubeke, en het is weer niet goed. Mensen toch.

We pakken de drie punten die we moesten pakken, de manier waarop kan me eerlijk gezegd bitter weinig schelen. Liever dit dan weer zevenendertig kansen verkwanselen en in de laatste minuut op 0-1 komen en daar beneden in het klassement hangen zoals Roeselare. We doen het verre van slecht, we zitten op schema, wees content.

En wat die 'air' van Leye betreft, ik ga absoluut akkoord, dat zag je vorig jaar trouwens ook al - en toen ging hij ook plots v??l minder goed gaan spelen. Hopelijk komt hij er weer 'bovenop'.

Dat laatste zou ik toch graag willen ontkrachten. Vorig jaar scoorde Leye 8 doelpunten in de laatste 11 matchen die hij speelde. Dat noem ik niet slechter spelen.
Maar nu is het niet goed, akkoord

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #55 Gepost op: september 29, 2008, 07:18:29 pm »
btw:Is mutombo nu zoon van of nie?Vorige week stond in de krant van wel en vandaag in zondagskrant van nie?????? ???
Mijn nonkel die nog bij SV waregem gespeeld heeft samen met Mutombo, zegt dat het zeker niet de zoon is van :)
Hoe heet uw nonkel dan wel ?
Kurt Delesie
SV TILL I DIE

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #56 Gepost op: september 29, 2008, 07:36:06 pm »
Tegen de beloften van Tubeke scoort een Hariti tweemaal voor ons, Wie is Hariti???

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #57 Gepost op: september 29, 2008, 09:16:52 pm »
Tegen de beloften van Tubeke scoort een Hariti tweemaal voor ons, Wie is Hariti???

Heb er nog mee op school gezeten met Nasredine Hariti!
Speelde ervoor bij Kv Kutrijk maar kwam naar ons!
Speelde zelf enkele matchen mee in 2de klasse bij de dikkenekken

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #58 Gepost op: september 29, 2008, 11:23:06 pm »
Iemand het grappige moment gezien op studio 1 tijdens de match van ZW-Tubeke?  ;D ;D
(tijdens de kwestuur van Mutombo)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #59 Gepost op: september 30, 2008, 12:13:38 am »
Yip.

Eenmaal op de bank had Mutombo opeens last van krampen en kreeg de rest van de bank de slappe lach...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly