Auteur Topic: [NB] roeselare 0-3 SVZW  (gelezen 13556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #60 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:46:41 pm »
een collega van mij is supporter van roeselare (en de arme man heeft voor dit seizoen voor het eerst een abonnement gekocht, voor die grote zittribune achter de goal) .

hij vond het een z??r slechte wedstrijd van roeselare, vraagt zich of of het met een andere trainer wel beter zou gaan, en bovendien waren wij goed en vaak te horen tot aan de overkant , en vond hij dat we met veel meewaren  :)

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #61 Gepost op: oktober 27, 2008, 06:46:50 pm »
eindelijk nog eens een filmpje, zalig gewoon!!!!!

idd, tof om nog eens een filmpke te zien.. maar film dan toch van vooraan en niet 8min lang een voetbalveld als je het voor de sfeer wil doen!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #62 Gepost op: oktober 27, 2008, 08:01:31 pm »
eindelijk nog eens een filmpje, zalig gewoon!!!!!

idd, tof om nog eens een filmpke te zien.. maar film dan toch van vooraan en niet 8min lang een voetbalveld als je het voor de sfeer wil doen!
idd en mss ergens waar je iedereen goed hoort en niet 1 iemand ;) wel leuk dat je de moeite doet om dit te doen!!!

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #63 Gepost op: oktober 28, 2008, 12:33:18 am »
http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/spelervdweek/

beter laat dan nooit, maar stijntje meert is geselecteerd voor speler van de week. ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #64 Gepost op: oktober 28, 2008, 08:38:04 am »
Meert?
Kvond hem 1 van de zwakkere tegen roeselare nochtans...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #65 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:58:40 am »
Wat ik wel jammer vind is dat het waarschijnlijk de laatste keer was dat we naar schiervelde trokken.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #66 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:14:54 am »
Wat ik wel jammer vind is dat het waarschijnlijk de laatste keer was dat we naar schiervelde trokken.
jammer? ik heb er enen op gedronken! :D

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #67 Gepost op: oktober 28, 2008, 10:29:43 am »
eindelijk nog eens een filmpje, zalig gewoon!!!!!

idd, tof om nog eens een filmpke te zien.. maar film dan toch van vooraan en niet 8min lang een voetbalveld als je het voor de sfeer wil doen!
idd en mss ergens waar je iedereen goed hoort en niet 1 iemand ;) wel leuk dat je de moeite doet om dit te doen!!!

De belangrijkste reden voor mij om naar het voetbal te gaan is om voetbal te zien, niet om de sfeer te filmen, en zeker dan niet 90 min vanvoor te staan. Kheb af en toe bikke gefilmd en tbeste dervan proberen te maken. ;)

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #68 Gepost op: oktober 28, 2008, 04:32:27 pm »
eindelijk nog eens een filmpje, zalig gewoon!!!!!

idd, tof om nog eens een filmpke te zien.. maar film dan toch van vooraan en niet 8min lang een voetbalveld als je het voor de sfeer wil doen!
idd en mss ergens waar je iedereen goed hoort en niet 1 iemand ;) wel leuk dat je de moeite doet om dit te doen!!!

De belangrijkste reden voor mij om naar het voetbal te gaan is om voetbal te zien, niet om de sfeer te filmen, en zeker dan niet 90 min vanvoor te staan. Kheb af en toe bikke gefilmd en tbeste dervan proberen te maken. ;)
Je hebt volkomen gelijk! Resepect daarvoor!

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #69 Gepost op: oktober 29, 2008, 11:23:28 am »
Wat ik wel jammer vind is dat het waarschijnlijk de laatste keer was dat we naar schiervelde trokken.
jammer? ik heb er enen op gedronken! :D
[/quote
Ik ook,  adieu Foefelare.
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #70 Gepost op: oktober 29, 2008, 01:27:53 pm »
dennis van wijk wordt dan toch blijkbaar weer trainer bij de foefelarenezen. toch mogen ze van mij weer naar tweede hoor  ;)

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #71 Gepost op: oktober 29, 2008, 04:16:24 pm »
dennis van wijk wordt dan toch blijkbaar weer trainer bij de foefelarenezen. toch mogen ze van mij weer naar tweede hoor  ;)
Zelfs Mourinho( ik zeg maar wat) kan volgens mij deze ploeg niet in eerste houden. Kwalitatief enorm zwakke groep, eerste klasse onwaardig. Ik moet wel zeggen dat hun beste speler volgens mij(Provoost) ik zeer graag in waregem zou zien spelen na de winterstop!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #72 Gepost op: oktober 29, 2008, 04:32:53 pm »
dennis van wijk wordt dan toch blijkbaar weer trainer bij de foefelarenezen. toch mogen ze van mij weer naar tweede hoor  ;)
Zelfs Mourinho( ik zeg maar wat) kan volgens mij deze ploeg niet in eerste houden. Kwalitatief enorm zwakke groep, eerste klasse onwaardig. Ik moet wel zeggen dat hun beste speler volgens mij(Provoost) ik zeer graag in waregem zou zien spelen na de winterstop!

Zelfs Maradonna niet ;)

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #73 Gepost op: oktober 29, 2008, 05:37:01 pm »
dennis van wijk wordt dan toch blijkbaar weer trainer bij de foefelarenezen. toch mogen ze van mij weer naar tweede hoor  ;)
Zelfs Mourinho( ik zeg maar wat) kan volgens mij deze ploeg niet in eerste houden. Kwalitatief enorm zwakke groep, eerste klasse onwaardig. Ik moet wel zeggen dat hun beste speler volgens mij(Provoost) ik zeer graag in waregem zou zien spelen na de winterstop!

Volledig akkoord.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] roeselare 0-3 SVZW
« Reactie #74 Gepost op: oktober 29, 2008, 05:57:24 pm »
Laat ons eerlijk zijn, dat dachten we van Dender vorig jaar ook... Tot er een zeker Boskamp neerstreek.

In voetbal kan alles.