Auteur Topic: [NB] SVZW - Gent  (gelezen 9987 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
[NB] SVZW - Gent
« Gepost op: november 02, 2008, 08:33:19 pm »
Eerste helft was matig, Roelandts trapt goeie kans huizenhoog over...
Tweede helft start ff goed met Leye die zeer grote kans mist en toen kwam de penalty en was het over and out.
Aan de prachtige goal van Foley kon Bossut niks doen.
Verdiende overwinning van Gent, want we kwamen niet veel meer in het spel voor.
Mannen van de match: bij ons Berrier bij Gent: Olufade, Ruiz en Foley
Mutombo vond ik dan zeer zwak invallen.

Nu komen de moeilijke verplaatsing naar Cercle ( wij zonder de geschorste Stijn Meert)
en thuis GBA en de moeilijke verplaatsing KVK, toch zeker punten moeten halen tegen GBA..
Dikke Hein was weeral aanwezig, ik denk dat deze er alles aan wil doen om te winnen.
« Laatst bewerkt op: november 02, 2008, 08:38:54 pm door Soulscream »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2008, 08:47:56 pm »
Als je de kansen afmaakt dan was het 3-2, maar dit was weer(!) niet het geval  :-\

Buysse vond ik zwak, die kan alleen maar lage voorzetten geven  :-[
Matton kwam niet veel in het stuk voor.
Berrier man van de match bij SVZW.
Bossut had niet veel werk maar kon bij beide doelpunten niks aandoen.
Dhaene speelt goeie match behalve dan die tackel op Olufade.

Rosales man man ik heb mij daar toch aan geergerd, die ligt 5 min te creperen van de pijn wij schoppen hem buiten, 1 min later als er weer word gespeeld dan spurt hij dat geen naam heeft.
Olufade dikke nek, handje geven aan de scheids als hij word gewisseld  ::)

Ahja de 3 punten tegen Cercle zouden goed doen.
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #2 Gepost op: november 02, 2008, 08:59:25 pm »
Pfff, vond het wel wa flauw.
Roelandts, Buysse, Matton vond ik 2 matchen na elkaar zwak.
Berrier was goed maar verdikke veel gevaar emme ni gemaakt
en kansen da je dan ma krijgt moede maken.

Kdacht da we iets te laag in stand stonden maar da is
onze plek zowat.  Alleen moeten we na deze 0 op 6 punten
beginnen pakken weer want achter ons leeft het ook nog

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #3 Gepost op: november 02, 2008, 09:07:37 pm »
slechte match, niemand op niveau, geen inzet...
volgende match dan maar weer zeker?

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #4 Gepost op: november 02, 2008, 09:23:30 pm »
Er stond bij ons geen ploeg op het veld. Er zat geen lijn in. Waar is het voetbal van het begin van het seizoen: veel beweging, veel creativiteit.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2008, 09:31:40 pm »
 :(just terug thuis;amai wa was dat vandaag,een totale off-day(zeker in de tweede helft).Maar kom we zullen positief blijven  :o :o op naar cercle ! :o

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #6 Gepost op: november 02, 2008, 09:46:36 pm »
Ja wadde, wat was dit mij een saaie bedoening..  ??? Beide ploegen verdienden zelf geen punt. .Gent mag de punten hebben, wij verdienen ze niet. Matton vond ik, itt anderen blijkbaar, opnieuw zeer goed spelen. Hij had tenminste ook nog een goed schot op doel. Berrier man vd match bij Zulte Waregem. Van Sammy kan je niets zeggen. Pakte de hoge ballen goed enzo, aan de goals kon hij niets doen (prachtige goal van Foley). Zeggen dat Mutombo slecht was is gemakkelijk. Niemand kan goed invallen op zo'n moment, hem hierop beoordelen zou zwak zijn.
Op naar vrijdag dan maar..

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #7 Gepost op: november 02, 2008, 09:57:15 pm »
Offday zeker?  Geen ploeg, geen blok, geen bezieling, geen goede passing, geen beweging,Roelandts stak hem precies wat weg, Buysse geen enkele goede pas, de enkele kansen dat we krijgen missen we.  We kregen ook geen ruimte van Gent, maar met wat bezieling en enkele vervangingen (we staan 0-2 achter, enigste dat we nog kunnen doen is er vol voor gaan, met twee spitsen of drie of whatever, maar tweede vervanging komt er maar twee minuten voor het einde, toch vreemd).   Ik zeg niet dat het resultaat dan anders zou zijn, maar je moet toch proberen. 
Ik vond de scheids wel goed. 

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #8 Gepost op: november 02, 2008, 10:01:59 pm »
Inderdaad, niets aan te merken op de scheidsrechter, mag ook eens gezegd worden.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #9 Gepost op: november 02, 2008, 10:15:03 pm »
Roelandts stak zich niet echt weg, maar hij werd veel gedekt door Thijs waardoor hij moeilijk in de wedstrijd kwam. Net zoals Matton trouwens. Preudhomke wist wel waar hij ons moest vastzetten.
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #10 Gepost op: november 02, 2008, 10:20:12 pm »
Verdiende overwinning voor Gent.
Kregen nochtans paar goede kansen via roelandts, leye x2, matton.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #11 Gepost op: november 02, 2008, 10:24:21 pm »
Verdiende overwinning???
Op basis van de kansen: zeker niet, maken we onze kansen af aan 50 procent dan scoren we 3 keer...
Op basis van het geleverde spel: ik was zeker niet onder de indruk van Gent...
Maar Gent was minder slecht dan ons, en op basis daarvan hebben ze misschien wel verdiend gewonnen. Deze match doet mij terugdenken aan enkele weken terug (Sv-Genk, Dender-Sv), met die tegenstelling dat het spel dan wel goed was...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #12 Gepost op: november 02, 2008, 10:27:22 pm »
Doet mij eerder denken aan Club - SV... Slechte match, weinig kansen, 2 goals voor de tegenpartij kort na de rust, waaronder 1 penalty..

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #13 Gepost op: november 02, 2008, 10:29:49 pm »
weeral een penalty.... al was het deze keer terecht (denkik, van het standpunt waar ik het zag zag het er terecht uit) Jammer dat je op zo een manier dan achterkomt. Foley zijn doelpunt was prachtig gewoon maar doet i ook geen 2 keer na elkaar, dus was er ook genoeg geluk mee gemoeid. Zelf maken we de kansen niet af en wie niet schoort gaat ook niet winnen.

Op naar de volgende!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #14 Gepost op: november 02, 2008, 10:31:25 pm »
Die penalty was zeker terecht.

Maarja kijk naar GBA ze verliezen alweer, ik zou niet in hun schoenen willen staan.
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #15 Gepost op: november 02, 2008, 10:41:33 pm »
Een draak van een eerste helft, had er even goed oog in bij het begin van de tweede helft toen onze jongens duidelijk wakker waren.
Helaas krijgen we nogal wat ongelukkig een strafschop tegen (dacht dat hij uitschoof en Oloufade er over viel), hij was overgens wel terecht. ;)
Wie de kansen laat liggen kan niet winnen zeker?
Nu tegen Cercle en GBA in de competitie 2 belangrijke matchen. Rechtstreekse concurrenten voor plaatsen in de middenmoot.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #16 Gepost op: november 02, 2008, 10:45:11 pm »
Echt een zwakke partij...Gent heeft verdiend gewonnen,zonder meer. Hun combinaties waren strakker, en vooral, veel sneller. Als je bekijkt wat Olufade vandaag presteerde, net als Foley  :o
Penalty was meer dan terecht.
Bij ons zat er geen schwung in de zaak. Veel passes kwamen niet aan en het tempo lag veel te laag. Mutumbo stond op een bepaald moment met de bal in de voeten, tegenover 2 Buffalo's, en niemand van Essevee deed moeite om wat dichter te komen, kwestie hem te helpen.  ::) Tijdens zo'n fragment zag je de teneur van de wedstrijd.

Ik vond vooral Leye zwak, net zoals Buysse en Matton.

Berrier was, alweer, de beste op het veld. Net zoals Minne  :o iemand gezien hoe die, zowel aanvallend als verdedigend, die rechterkant afgelopen heeft??!!

3 punten hadden we niet verdiend, zelfs niet 1tje...Tegen Cercle zullen we mogen knokken.  :(

En inderdaad, een pluim voor de arbitrage..Lang geleden dat ik een scheids nog zo correct zien fluiten heb.
« Laatst bewerkt op: november 02, 2008, 10:47:26 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #17 Gepost op: november 03, 2008, 01:42:37 am »
Echt een zwakke partij...Gent heeft verdiend gewonnen,zonder meer. Hun combinaties waren strakker, en vooral, veel sneller. Als je bekijkt wat Olufade vandaag presteerde, net als Foley  :o
Penalty was meer dan terecht.
Bij ons zat er geen schwung in de zaak. Veel passes kwamen niet aan en het tempo lag veel te laag. Mutumbo stond op een bepaald moment met de bal in de voeten, tegenover 2 Buffalo's, en niemand van Essevee deed moeite om wat dichter te komen, kwestie hem te helpen.  ::) Tijdens zo'n fragment zag je de teneur van de wedstrijd.

Ik vond vooral Leye zwak, net zoals Buysse en Matton.

Berrier was, alweer, de beste op het veld. Net zoals Minne  :o iemand gezien hoe die, zowel aanvallend als verdedigend, die rechterkant afgelopen heeft??!!

3 punten hadden we niet verdiend, zelfs niet 1tje...Tegen Cercle zullen we mogen knokken.  :(

En inderdaad, een pluim voor de arbitrage..Lang geleden dat ik een scheids nog zo correct zien fluiten heb.


Man man man, mijn mening is hier compleet anders dan de uwe en blijkbaar dan de meeste hier. Berrier heeft naar mijn mening zijn zwakste wedstrijd achter de rug bij ons. er kwam werkelijk geen enkele pass goed aan, wat nochtans zijn grootste wapen is. Je mag mij echt eens vertellen waarom hij de man van de wedstrijd zou moeten zijn want het is mij een raadsel. Leye daarentegen was de enige vandaag die echt goed was. Onmogelijk van de bal te zetten, een paar splijtende acties maar hij raakt 1 bal verkeerd op 90 minuten. Iets wat ik achteraf dan nog moet herzien want toen hij alleen voor doel schoot wijkt de bal nog af op een gentverdediger. Bere wedstrijd van Mbaye.

De rest was niet veel waard, geen swoung vandaag en elke keer waren de gentspelers eerst op die bal.

Volgende wedstrijd verwacht ik een antwoord van onze mannekes.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #18 Gepost op: november 03, 2008, 08:39:50 am »
Een totale off-day, zo kan je het wel samenvatten.  Massaal veel slechte passes, niemand die zich vrijliep.  Leye vraagt de bal, maar blijft achter zijn man staan.  Ik kan niet echt een man van de match vinden, ik vond niemand goed.  Op naar Cercle ... met beter voetbal :-)

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #19 Gepost op: november 03, 2008, 08:54:47 am »
Echt een zwakke partij...Gent heeft verdiend gewonnen,zonder meer. Hun combinaties waren strakker, en vooral, veel sneller. Als je bekijkt wat Olufade vandaag presteerde, net als Foley  :o
Penalty was meer dan terecht.
Bij ons zat er geen schwung in de zaak. Veel passes kwamen niet aan en het tempo lag veel te laag. Mutumbo stond op een bepaald moment met de bal in de voeten, tegenover 2 Buffalo's, en niemand van Essevee deed moeite om wat dichter te komen, kwestie hem te helpen.  ::) Tijdens zo'n fragment zag je de teneur van de wedstrijd.

Ik vond vooral Leye zwak, net zoals Buysse en Matton.

Berrier was, alweer, de beste op het veld. Net zoals Minne  :o iemand gezien hoe die, zowel aanvallend als verdedigend, die rechterkant afgelopen heeft??!!

3 punten hadden we niet verdiend, zelfs niet 1tje...Tegen Cercle zullen we mogen knokken.  :(

En inderdaad, een pluim voor de arbitrage..Lang geleden dat ik een scheids nog zo correct zien fluiten heb.


Man man man, mijn mening is hier compleet anders dan de uwe en blijkbaar dan de meeste hier. Berrier heeft naar mijn mening zijn zwakste wedstrijd achter de rug bij ons. er kwam werkelijk geen enkele pass goed aan, wat nochtans zijn grootste wapen is. Je mag mij echt eens vertellen waarom hij de man van de wedstrijd zou moeten zijn want het is mij een raadsel. Leye daarentegen was de enige vandaag die echt goed was. Onmogelijk van de bal te zetten, een paar splijtende acties maar hij raakt 1 bal verkeerd op 90 minuten. Iets wat ik achteraf dan nog moet herzien want toen hij alleen voor doel schoot wijkt de bal nog af op een gentverdediger. Bere wedstrijd van Mbaye.

De rest was niet veel waard, geen swoung vandaag en elke keer waren de gentspelers eerst op die bal.

Volgende wedstrijd verwacht ik een antwoord van onze mannekes.
Ben het ook eerder eens met de analyse van fox. Leye speelde misschien wel zijn beste wedstrijd en was heel aanwezig en de enige die wat balvastheid bracht vooraan, jammer dat hij niet kan scoren.
Wat het wedstrijdverloop betreft kan ik alleen maar vaststellen dat we als ploeg het spel niet kunnen maken als we op achterstand komen. Als we op voorsprong komen kunnen we perfect counteren (wat we vorig jaar niet konden) maar als we achter komen weten we niet meer hoe we moeten lopen.