Auteur Topic: [NB] SVZW - Gent  (gelezen 9871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #20 Gepost op: november 03, 2008, 09:55:21 am »
Je kan de onze geen gebrek aan inzet verwijten!
Kansen afwerken kansen afwerken kansen afwerken !!
Scoort Roelands in de eerste helft of Leye in het begin van de 2de en we krijgen een ander verhaal.


kan je trouwens ook zeggen van tegen club. Als je net iets meer kan doen met al de voorzetten enzo en je komt voor ja... kregen we mss ook een andere match. Dit is nu eenmaal voetbal. kijk naar standard die spelen goed maar hadden de grootste moeite van de wereld om te scoren en kregen opt einde van de match nog het deksel op de neus...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #21 Gepost op: november 03, 2008, 10:46:08 am »
Man man man, mijn mening is hier compleet anders dan de uwe en blijkbaar dan de meeste hier. Berrier heeft naar mijn mening zijn zwakste wedstrijd achter de rug bij ons. er kwam werkelijk geen enkele pass goed aan, wat nochtans zijn grootste wapen is. Je mag mij echt eens vertellen waarom hij de man van de wedstrijd zou moeten zijn want het is mij een raadsel. Leye daarentegen was de enige vandaag die echt goed was. Onmogelijk van de bal te zetten, een paar splijtende acties maar hij raakt 1 bal verkeerd op 90 minuten. Iets wat ik achteraf dan nog moet herzien want toen hij alleen voor doel schoot wijkt de bal nog af op een gentverdediger. Bere wedstrijd van Mbaye.

De rest was niet veel waard, geen swoung vandaag en elke keer waren de gentspelers eerst op die bal.

Volgende wedstrijd verwacht ik een antwoord van onze mannekes.

sorry wije, maar elke deftige aanval die er kwam, kwam van op rechts. dus....
links: 0, nougatbollen.
ik hoor geklaag over vermoeidheid: da is toch iets wat op training moet gezien worden. als ik dan buysse daarover hoor klagen, en we zitten met een Reina op de bank? Quid?
Chapi wordt neergesabeld omdat hij op dender 1 'flater' zou begaan hebben. Dhaene mag em anders ook wel eens gaan bezinnen... (er zijn er die harder door Dury werden aangepakt).
Roelandts loopt wel veel, maar kan/wil precies nie hard in duel gaan. Kan men van een 'geblesseerde' speler 3 matchen in 1 week verwachten op hoog niveau?
Wat is de zin van Mathys in te brengen voor 5 min speeltijd?
Wat ben je met looplijnen als je kern het nie kan belopen ?n blijkbaar slechts op 1 systeem is gebaseerd.

Sorry, kritisch maar tijdens de match sta ik wel 100% achter het team.
En met alle respect voor de staff en spelers.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #22 Gepost op: november 03, 2008, 10:50:07 am »
Oei oei, al die kritiek en negatieve dingen hier... We staan op degradatieplaats zeker ?

Waar liep het mis ? In de afwerking. Da's het verschil tussen ons en topploegen, that's it. Mochten alle ballen binnengegaan zijn op Kluup of thuis tegen Gent stonden we nu (al dan niet verdiend) derde. En meer valt er niet over te zeggen volgens mij. Op naar Cercle.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #23 Gepost op: november 03, 2008, 10:53:22 am »
Oei oei, al die kritiek en negatieve dingen hier... We staan op degradatieplaats zeker ?

Waar liep het mis ? In de afwerking. Da's het verschil tussen ons en topploegen, that's it. Mochten alle ballen binnengegaan zijn op Kluup of thuis tegen Gent stonden we nu (al dan niet verdiend) derde. En meer valt er niet over te zeggen volgens mij. Op naar Cercle.

Het liep niet alleen mis in de afwerking. Gent was ook veel aggressiever in de duels, iets wat ik normaal gewend ben van onze mannekes. Dat is wat het verschil heeft gemaakt gisteren.  De mentale veerkracht was compleet afwezig. Pas op dat is geen verwijt, gewoon een vaststelling over deze wedstrijd

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #24 Gepost op: november 03, 2008, 10:56:05 am »
Gent, was het sterkste dat ik tot nu toe zag qua spel.

Wij waren minder, en vooral na die penalty kwam de ommekeer.  Wij waren goed gestart in de tweede helft en eerste helft was saai, maar gelijkopgaand.

Voor die penalty zag ik ons winnen.  Wat preudhomme ook zei en dury komt waregem op voorsprong  zie ik ons winnen en in slechtse geval een gelijkspel.

Maar toen die penalty, kwam dacht ik.  Boeken toe.

Opmerkelijk, al die ruimte op links, en constant op rechts gaan, waar er geen doorkomen mogelijk was, en gent het ook keihard door had na een tijdje.

We konden weeral heel mooie zaak doen in het klassement, maar het mocht niet zijn.  Helaas.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #25 Gepost op: november 03, 2008, 10:56:55 am »
Echt een zwakke partij...Gent heeft verdiend gewonnen,zonder meer. Hun combinaties waren strakker, en vooral, veel sneller. Als je bekijkt wat Olufade vandaag presteerde, net als Foley  :o
Penalty was meer dan terecht.
Bij ons zat er geen schwung in de zaak. Veel passes kwamen niet aan en het tempo lag veel te laag. Mutumbo stond op een bepaald moment met de bal in de voeten, tegenover 2 Buffalo's, en niemand van Essevee deed moeite om wat dichter te komen, kwestie hem te helpen.  ::) Tijdens zo'n fragment zag je de teneur van de wedstrijd.

Ik vond vooral Leye zwak, net zoals Buysse en Matton.

Berrier was, alweer, de beste op het veld. Net zoals Minne  :o iemand gezien hoe die, zowel aanvallend als verdedigend, die rechterkant afgelopen heeft??!!

3 punten hadden we niet verdiend, zelfs niet 1tje...Tegen Cercle zullen we mogen knokken.  :(

En inderdaad, een pluim voor de arbitrage..Lang geleden dat ik een scheids nog zo correct zien fluiten heb.


Man man man, mijn mening is hier compleet anders dan de uwe en blijkbaar dan de meeste hier. Berrier heeft naar mijn mening zijn zwakste wedstrijd achter de rug bij ons. er kwam werkelijk geen enkele pass goed aan, wat nochtans zijn grootste wapen is. Je mag mij echt eens vertellen waarom hij de man van de wedstrijd zou moeten zijn want het is mij een raadsel. Leye daarentegen was de enige vandaag die echt goed was. Onmogelijk van de bal te zetten, een paar splijtende acties maar hij raakt 1 bal verkeerd op 90 minuten. Iets wat ik achteraf dan nog moet herzien want toen hij alleen voor doel schoot wijkt de bal nog af op een gentverdediger. Bere wedstrijd van Mbaye.

De rest was niet veel waard, geen swoung vandaag en elke keer waren de gentspelers eerst op die bal.

Volgende wedstrijd verwacht ik een antwoord van onze mannekes.
Ben het ook eerder eens met de analyse van fox. Leye speelde misschien wel zijn beste wedstrijd en was heel aanwezig en de enige die wat balvastheid bracht vooraan, jammer dat hij niet kan scoren.
Wat het wedstrijdverloop betreft kan ik alleen maar vaststellen dat we als ploeg het spel niet kunnen maken als we op achterstand komen. Als we op voorsprong komen kunnen we perfect counteren (wat we vorig jaar niet konden) maar als we achter komen weten we niet meer hoe we moeten lopen.
Ik ben het hier volledig mee eens.  M'Baye heeft een echte match "? la Salou" gespeeld.  Balletje vragen, hard werken, aanspeelbaar zijn, goed afleggen, ...  Samen met Minne de beste man op het veld.  Berrier was wat ongelukkig in zijn passing...  Voor de rest heeft Meertie weer de ziel uit zijn lijf gelopen zonder dat we daar veel nut van gehad hebben.  
Mutombo heel zwak ingevallen.  probeerde wel iets te forceren, maar bleek niet goed te snappen dat je tegen 3 Gentenaars van 1m80 en groter niet veel kunt beginnen.  

Ook gezien : Berrier die de vrije trappen opeist, met een kleine woordenwisseling tussen hij, Matton en Buysse die allebei ook wilden trappen.

Ik vind het geen collectieve off-day.  Dit klinkt precies alsof we zouden verloren hebben van pakweg Tubize.  
Gent speelde gewoon een tactisch perfecte wedstrijd en Ruiz en Oufade hebben de match gewonnen.  

Ik ben er blijven in geloven tot de 85ste minuut.  Het is vooral spijtig dat we de kansen niet hebben afgemaakt...

Voetjes op de grond, hard werken en hopen op een gunstig resultaat op Cercle.  

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #26 Gepost op: november 03, 2008, 11:00:24 am »
Oei oei, al die kritiek en negatieve dingen hier... We staan op degradatieplaats zeker ?

Waar liep het mis ? In de afwerking. Da's het verschil tussen ons en topploegen, that's it. Mochten alle ballen binnengegaan zijn op Kluup of thuis tegen Gent stonden we nu (al dan niet verdiend) derde. En meer valt er niet over te zeggen volgens mij. Op naar Cercle.

Het liep niet alleen mis in de afwerking. Gent was ook veel aggressiever in de duels, iets wat ik normaal gewend ben van onze mannekes. Dat is wat het verschil heeft gemaakt gisteren.  De mentale veerkracht was compleet afwezig. Pas op dat is geen verwijt, gewoon een vaststelling over deze wedstrijd

Ik denk ook dat we met onze jonge kern een tekort hebben aan ballen om een achterstand op te halen. De veer breekt nogal rap, en dat is toch een werkpuntje. In de momenten na de 0-1 merkte ik wat gelatenheid en om die reden kon Moia te makkelijk voorzetten en Foley te makkelijk voor zijn man komen (pas op, wereldgoal he, ik wijs niemand echt met de vinger, maar de gedrevenheid was een beetje zoek op dat moment)
Feit is wel dat we met 0/6 staan (geen schande, gezien de teams waartegen we verliezen voor het seizoen allebei in de top5 verwacht werden) en dat die 0 er komt door op ongelukkige momenten doelpunten tegen te krijgen, vaak ook op een ongelukkige manier. Voor hetzelfde geld worden de weinige kansen die we cre?ren w?l afgemaakt en de weinige (want onze verdediging staat nog steeds als een huis, zo vind ik, los van enkele onoplettendheden) die we weggeven niet. Voetbal wordt vaak beslist op details en de laatste twee matchen zaten die details wat tegen, maar reden tot paniek is er volgens mij niet.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #27 Gepost op: november 03, 2008, 12:15:00 pm »
Wat wissels betreft.
Een jongen als Bart Buysse kon voor mijn part geen twee keer in ??n week opgesteld worden. Hij speelde in Bruhhe al minder. Ik zou Reina geposteerd hebben op zijn plaats.
Zelfde bij extra wedstrijden (vb. voor de beker). Zet dan eens 1/3 andere en frissere spelers op 't veld die alles te bewijzen hebben.
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #28 Gepost op: november 03, 2008, 12:50:59 pm »
We weten ondertussen al dat we blijven sukkelen met de afwerking... Waarom dan niet eens Zerbab laten inkomen? Die jongen krijgt gewoon zijn kans niet en ik zie hem wel doorbreken...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #29 Gepost op: november 03, 2008, 04:40:08 pm »
Wat is er nu weer aan de hand met ons Duits Neumayer? Terug accefietje met onze eerwaarde trainer? Zelf geen plaats op de bank?

Volgens mij leeft er wat spanning in de groep...De inzet van de spelers betreffende  de laatste twee wedstrijden was gewoon minder.
Niemand iets opgevangen..?

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #30 Gepost op: november 03, 2008, 05:32:19 pm »
Ik ben het hier volledig mee eens.  M'Baye heeft een echte match "? la Salou" gespeeld.  Balletje vragen, hard werken, aanspeelbaar zijn, goed afleggen, ...  Samen met Minne de beste man op het veld

Pardon ?  :-\
Minne was net ??n van de minsten op het veld !

En waarop baseer je dat ?
Deed Buysse het aan de overkant gisteren dan beter ?
Ik ben het volledig eens met Herr Docteur
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #31 Gepost op: november 03, 2008, 06:38:39 pm »
Zeer slechte match, geen sfeer.
0 de bollen! :(
Na een 6/6 een 0/6.
Met beide voetjes op de grond.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #32 Gepost op: november 03, 2008, 07:47:13 pm »
persoonlijk vond ik minne toch beter dan buysse hoor.

benieuwd of reina of buysse zal starten vrijdag.

voor de rest zal er niet veel veranderen aan de opstelling, dury kennende.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #33 Gepost op: november 03, 2008, 08:11:06 pm »
Voor mij mag Reina eens de plaats van Buysse vervangen.
SV TILL I DIE

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #34 Gepost op: november 03, 2008, 09:13:26 pm »
Op Sporza interview met Colpaert gehoord. Hij vond dat ze goed gespeeld hebben. Misschien zijn we in het begin van het seizoen te veel verwend. Ik hou toch mijn hart vast, als de spelers vinden dat ze gisteren goed waren. Dat geeft niet veel hoop op beterschap.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #35 Gepost op: november 03, 2008, 09:22:50 pm »
ze waren veel te traag gisteren,het zal vrijdag een versnelling rapper mogen gaan hoor,of het is weeral verliezen >:(

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #36 Gepost op: november 03, 2008, 09:28:53 pm »
ze waren veel te traag gisteren,het zal vrijdag een versnelling rapper mogen gaan hoor,of het is weeral verliezen >:(
Sowieso zal meer inzet nodig zijn, ik denk wel dat we nu mogen zeggen dat we weer met de voetjes op de grond staan, dus zal de inzet ook wel goed zijn zeker in Bruhhe, ik heb der vertrouwen in ...  ;) Kijk al uit naar de match ...

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #37 Gepost op: november 03, 2008, 09:56:11 pm »
Ik ben het hier volledig mee eens.  M'Baye heeft een echte match "? la Salou" gespeeld.  Balletje vragen, hard werken, aanspeelbaar zijn, goed afleggen, ...  Samen met Minne de beste man op het veld

Pardon ?  :-\
Minne was net ??n van de minsten op het veld !

Wat waren dan zijn minpunten in de match?   

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #38 Gepost op: november 03, 2008, 11:33:00 pm »
Ik ben het hier volledig mee eens.  M'Baye heeft een echte match "? la Salou" gespeeld.  Balletje vragen, hard werken, aanspeelbaar zijn, goed afleggen, ...  Samen met Minne de beste man op het veld

Pardon ?  :-\
Minne was net ??n van de minsten op het veld !

Wat waren dan zijn minpunten in de match?   

Aantal slechte passen, voortdurend in zijn rug gepakt, paar keer te traag en gaf ook een slechte laterale bal (identiek aan die van Van Zundert toen iedereen hem op de bank wou, maar zonder tegengoal als gevolg).

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW - Gent
« Reactie #39 Gepost op: november 04, 2008, 10:00:58 am »
Ik vond het een zeer gesloten match. Toch hadden we tot 2x toe de mogelijkheid om de match open te breken en op voorsprong te komen, eerst via Roelandts en dan via Leye. Gent vond ik niet overtuigend maar stond na een halve kans wel 0-2 voor. Zoiets heet effici?ntie wat bij ons toch wel een zwakte is. Verder vond ik dat Gent een goede organisatie neerpootte waardoor wij nauwelijks aan combineren toekwamen. Vorig jaar kregen we het verwijt van de buffalo's betonvoetbal te spelen. Nou afgelopen zondag kwam Gent ook in eerste instantie de nul houden. Hun aanvallende intenties waren beperkt en de 0-1 geven we dan zelf nog weg.

Ik vrees dat de op??nvolging van matchen onze jonge groep begint parten te spelen. En het schema blijft druk. Ik denk dat Dury de komende weken uit zijn kern zal kunnen putten.