Auteur Topic: [NB] SVZW - GBA  (gelezen 16756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #40 Gepost op: november 16, 2008, 01:03:46 pm »
de match kantelde na de inbreng van Coppin, en waarom? omdat dury dan voor het eerst (!) met 3 man achteraan speelde! chapeau!

Ik zou dan toch nog eens kijken naar de opstellingen van de vorige matchen. De laatste matchen zijn we bijna altijd met 3 verdedigers geeindigd.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #41 Gepost op: november 16, 2008, 01:05:57 pm »
Als uw kinderen dingen goed doen maar het is nog nie heel dat ga je ze toch ook zeggen ze dat het aan het beteren is?
Die vergelijking slaat nergens op.
Voetballers worden betaald, ik betaal om naar voetbal te gaan, dus vind ik dat ik het recht heb om te fluiten (ook al deed ik het niet!) als het slecht is.

Laatste matchen met 3 geeindigd? Wow magnifiek, we staan achter in een match en we spelen met 3 man laatste minuten! Hoe durft hij het aan...

Is wel een punt waar Dury in verbeterd is, hij grijpt vlugger in.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #42 Gepost op: november 16, 2008, 01:10:10 pm »
Als uw kinderen dingen goed doen maar het is nog nie heel dat ga je ze toch ook zeggen ze dat het aan het beteren is?
Die vergelijking slaat nergens op.
Voetballers worden betaald, ik betaal om naar voetbal te gaan, dus vind ik dat ik het recht heb om te fluiten (ook al deed ik het niet!) als het slecht is.

Laatste matchen met 3 geeindigd? Wow magnifiek, we staan achter in een match en we spelen met 3 man laatste minuten! Hoe durft hij het aan...

Is wel een punt waar Dury in verbeterd is, hij grijpt vlugger in.

we zouden beter dat kinder voorbeeld achter wege te laten want idd voetballers worden betaald :)

nu tis toch al een paar matchen dat in de slotfase dury een verdediger er uithaalt  voor een aanvaller?

op cercle deed hij dat toch ook? (dacht ik)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #43 Gepost op: november 16, 2008, 01:13:06 pm »
ik ben beschaamd. Als het plots 0 - 2 stond had ik niet eens de indruk tussen eigen supporters te staan. Natuurlijk op sommige plaatsen waren er die achter de ploeg bleven staan. Maar het wordt 0 -2 en direct een hele meute "dury buiten" eigen spelers uitfluiten. Ik begrijp niet dat deze mensen nog een abonnement nemen op den essevee. We zijn een ploeg voor in de linkerkolom of boven de rechter . Dus we gaan ook wedstrijden verliezen...

En tis op zo een moment dat de spelers het meeste nood hebben aan de supporters. Chapeau voor deze die de onzen bleven steunen!

Nu over de match:

Berrier moest idd eens terug wakker geschud worden. en dat is formidabel goed gelukt. Ik heb ook een fantastische vechtersmentaliteit gezien bij vele spelers. Ook bij sammy. dat viel me het meeste op.

Proficiat aan de spelers, want ze zijn alleen zonder veel van onze steun terug gekomen naar 2 - 2 en hot mocht zeker meer zijn.

Mss word het eens tijd om iets minder kritisch te zijn terwijl da we in de tribune staan. Ge moet ier dan maar de frustraties uiten... En als ge toch altijd wil winnen, ga dan supporteren voor nen andere ploeg. Westel is anders goe bezig, ga gerust daar effkes een kijkje nemen


Merci SV , merci dury merci




Deel deze mening grotendeels !
Kritiek MOET en MAG, maar zoals in bovenstaand bericht staat begrijp sommige supporters niet.
Ook ik was direct na die 0-2 enorm teleurgesteld, klaagde en zaagde wat tegen men buur...maar ging dan ook enorm uit de bol bij de 2-2. Dat is supporteren en voetbal volgens mij.

Uit het T-vak waar oa de CB06 gevestigd zijn, kwamen ook van deze reacties:
Dury buiten, wij willen voetbal zien, Ooeee-geluiden en zomeer...
Spijtig dat sommige (waarschijnlijk ook onder de forumleden) zich dan direct laten verleiden door mee te gaan met de kudde...

Zonder ik wil veralgemenen en sommige op de tenen wil trappen  (vooraleer ik weer doodberichten krijg  :) ):

Terwijl ik dacht dat de CB06 en aanhangers stond voor de gezangen, amusement, vlaggen en dergelijke, maak ik de bedenking of die er gisteren wel waren v??r de 2-2 werd gemaakt? Ik heb deze althans  weinig gehoord.

Kritiek is heel gemakkelijk, maar af en toe zelfkritiek kan absoluut geen kwaad. ;)
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 01:16:35 pm door Ranter »

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #44 Gepost op: november 16, 2008, 01:41:19 pm »
@ Ranter : die Dury buiten kwam er door een enkeling die waarschijnlijk niet tegen den drank kan. Andere liedjes kwamen van bij ons, maar niet gestart door ons. Natuurlijk zijn er dan gasten (ook van ons) die daar op inpikken... Natuurlijk was de sfeer niet goed, maar bij welke ploeg wel als je onverdiend 0-2 achterstaat en op weg bent naar een 0/12 ?

En uw voorlaatste blokje staat mij niet aan : waren met vijf gasten heel de dag (9u-16u voor mij) bezig. En geloof mij, we zijn zelfkritisch genoeg...

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #45 Gepost op: november 16, 2008, 01:45:22 pm »
Berrier had een paar zwakke wedstrijden achter de rug en Dury wilde hem terug wakker schudden. Opdracht geslaagd denk ik zo. Nu zal hij niet meer naast de ploeg vallen en zie ik hem nog een aantal fantastische wedstrijden spelen.

Het moet wel gezegd, tactisch trok het op niks van Beerschot. ze hoeven slechts 1 man in de gaten te houden en toch laten ze Berrier de ene scherpe voorzet na de andere versturen.

Het is gewoon jammer dat we tegen dit betonvoetballend beerschijt punten laten liggen. ze krijgen 2 kansen in de eerste helft tegen de hang van het spel in en 2 keer gaat die erin. Uiteraard 1 keer vanuit buitenspel.

In de 2e helft was het trouwens WEL een zuivere strafschop. Subotic wil schieten en Peeters zet er zijn been tussen zonder ook maar de bal te raken.

Waarom er hier op Dury zitten te kakken is mij een raadsel. Hij geeft Zerdab een kans, zoals de kritikasters hier willen en twas nie weer nie goed.  We kamperen 90 minuten lang op de helft van Beerschot en tis weer niet goed. We spelen 30 min met 3 man in de verdediging en hij is een angsthaas?  Hij voert met Berrier de perfecte wissel uit en zet Beerschot gewoon blok en tis weer niet goed.

Juist ja, het is volledig zijn schuld dat open doelkansen de nek worden omgewrongen door jongens die zo een doelpunten vorig jaar met de ogen dicht maakten.
Ik heb het al eens gezegd maar bon, als je je beste man op de bank zet is het niet moeilijk om de perfecte wissel uit te voeren. Berrier had mss wat mindere matchen achter de rug, maar met zo'n voorzet in de benen MOET je gewoon spelen vind ik.
Wat ik wil zeggen, met de ploeg van de 2e helft als basiselftal winnen we gewoon. Dat we met een schijtploeg de 1e helft aanvatten (spelers op ongewone posities + nog eens de beste speler op de bank) dat is Dury zijn verantwoordelijkheid en hierin gaat hij danook zwaar in de fout.
Voor een goed begrip: ik wil Dury niet buiten ofzo, maar ik vind ook wel dat je moet toegeven dat zijn basisopstelling 1 grote blunder was

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #46 Gepost op: november 16, 2008, 01:46:06 pm »
ik ben beschaamd. Als het plots 0 - 2 stond had ik niet eens de indruk tussen eigen supporters te staan. Natuurlijk op sommige plaatsen waren er die achter de ploeg bleven staan. Maar het wordt 0 -2 en direct een hele meute "dury buiten" eigen spelers uitfluiten. Ik begrijp niet dat deze mensen nog een abonnement nemen op den essevee. We zijn een ploeg voor in de linkerkolom of boven de rechter . Dus we gaan ook wedstrijden verliezen...

En tis op zo een moment dat de spelers het meeste nood hebben aan de supporters. Chapeau voor deze die de onzen bleven steunen!

Nu over de match:

Berrier moest idd eens terug wakker geschud worden. en dat is formidabel goed gelukt. Ik heb ook een fantastische vechtersmentaliteit gezien bij vele spelers. Ook bij sammy. dat viel me het meeste op.

Proficiat aan de spelers, want ze zijn alleen zonder veel van onze steun terug gekomen naar 2 - 2 en hot mocht zeker meer zijn.

Mss word het eens tijd om iets minder kritisch te zijn terwijl da we in de tribune staan. Ge moet ier dan maar de frustraties uiten... En als ge toch altijd wil winnen, ga dan supporteren voor nen andere ploeg. Westel is anders goe bezig, ga gerust daar effkes een kijkje nemen


Merci SV , merci dury merci




Deel deze mening grotendeels !
Kritiek MOET en MAG, maar zoals in bovenstaand bericht staat begrijp sommige supporters niet.
Ook ik was direct na die 0-2 enorm teleurgesteld, klaagde en zaagde wat tegen men buur...maar ging dan ook enorm uit de bol bij de 2-2. Dat is supporteren en voetbal volgens mij.

Uit het T-vak waar oa de CB06 gevestigd zijn, kwamen ook van deze reacties:
Dury buiten, wij willen voetbal zien, Ooeee-geluiden en zomeer...
Spijtig dat sommige (waarschijnlijk ook onder de forumleden) zich dan direct laten verleiden door mee te gaan met de kudde...

Zonder ik wil veralgemenen en sommige op de tenen wil trappen  (vooraleer ik weer doodberichten krijg  :) ):

Terwijl ik dacht dat de CB06 en aanhangers stond voor de gezangen, amusement, vlaggen en dergelijke, maak ik de bedenking of die er gisteren wel waren v??r de 2-2 werd gemaakt? Ik heb deze althans  weinig gehoord.


Kritiek is heel gemakkelijk, maar af en toe zelfkritiek kan absoluut geen kwaad. ;)

als je 0-2 achter staat tegen GB die heel slecht speelt en je op een 0/12 aan het afstevenen bent  maakje plezier enzo ::)

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #47 Gepost op: november 16, 2008, 03:51:22 pm »
Ik heb het al eens gezegd maar bon, als je je beste man op de bank zet is het niet moeilijk om de perfecte wissel uit te voeren. Berrier had mss wat mindere matchen achter de rug, maar met zo'n voorzet in de benen MOET je gewoon spelen vind ik.
Wat ik wil zeggen, met de ploeg van de 2e helft als basiselftal winnen we gewoon. Dat we met een schijtploeg de 1e helft aanvatten (spelers op ongewone posities + nog eens de beste speler op de bank) dat is Dury zijn verantwoordelijkheid en hierin gaat hij danook zwaar in de fout.
Voor een goed begrip: ik wil Dury niet buiten ofzo, maar ik vind ook wel dat je moet toegeven dat zijn basisopstelling 1 grote blunder was

Klasse !  Een bank vooruit morgen !  :-[
Blijf aub thuis in het vervolg !



Wat een opmerking is dit nu?  Dan moet 3/4 van het publiek niet meer komen.  Als het slecht is, is het slecht, als het goed is is het goed.  Eerste helft was slecht, dat kan niemand ontkennen, als je nu voor of tegen Dury bent, doet er niet toe, het was slecht!  Tweede helft was goed.  De fout op Meert in het strafschopgebied zou ik wel eens terug willen zien.
Het probleem met Dury is dat hij niet concequent is.  Sommige spelers met goeie kwaliteiten (Roelandts,Lutte) mogen altijd blijven staan, hoe goed of hoe slecht ze spelen, doet er niet toe, ze blijven staan, ik kan daar inkomen omdat ze altijd iets meer kunnen, wat ik niet snap dat anderen zoals een Minne, een Berrier, een Buysse die ook die goeie kwaliteiten hebben direct vervangen worden als ze eens een mindere match spelen, dat snap ik niet zo goed.  Blijf eens met een type elftal spelen, kijk naar de kwaliteiten van uw ploeg en zet ze op de juiste plaats, en iedereen gelijk voor de wet.  Verleden jaar kreeg Jelavic 20 kansen, andere spelers krijgen veel minder kansen,waarom?

Er zijn er hier die Zerdab na een halve wedstrijd (heel de ploeg was slecht) al afschrijven, onterecht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #48 Gepost op: november 16, 2008, 03:59:50 pm »
Ik heb het al eens gezegd maar bon, als je je beste man op de bank zet is het niet moeilijk om de perfecte wissel uit te voeren. Berrier had mss wat mindere matchen achter de rug, maar met zo'n voorzet in de benen MOET je gewoon spelen vind ik.
Wat ik wil zeggen, met de ploeg van de 2e helft als basiselftal winnen we gewoon. Dat we met een schijtploeg de 1e helft aanvatten (spelers op ongewone posities + nog eens de beste speler op de bank) dat is Dury zijn verantwoordelijkheid en hierin gaat hij danook zwaar in de fout.
Voor een goed begrip: ik wil Dury niet buiten ofzo, maar ik vind ook wel dat je moet toegeven dat zijn basisopstelling 1 grote blunder was
Klasse !  Een bank vooruit morgen !  :-[
Blijf aub thuis in het vervolg !
Mss moet je zelf trainer worden?
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #49 Gepost op: november 16, 2008, 04:06:34 pm »
Ik heb het al eens gezegd maar bon, als je je beste man op de bank zet is het niet moeilijk om de perfecte wissel uit te voeren. Berrier had mss wat mindere matchen achter de rug, maar met zo'n voorzet in de benen MOET je gewoon spelen vind ik.
Wat ik wil zeggen, met de ploeg van de 2e helft als basiselftal winnen we gewoon. Dat we met een schijtploeg de 1e helft aanvatten (spelers op ongewone posities + nog eens de beste speler op de bank) dat is Dury zijn verantwoordelijkheid en hierin gaat hij danook zwaar in de fout.
Voor een goed begrip: ik wil Dury niet buiten ofzo, maar ik vind ook wel dat je moet toegeven dat zijn basisopstelling 1 grote blunder was

Klasse !  Een bank vooruit morgen !  :-[
Blijf aub thuis in het vervolg !



Het grootste probleem in de redenering zit hem in het feit dat de ploeg wel degelijk goed draaide, terwijl de fout lag bij een buitenspelgeur, flater van Bossut en dergelijke. Dus het lag niet aan de opstelling dat we die doelpunten kregen want uiteindelijk voor de goalen was essevee gewoon ook beter.
Daarbovenop komt dan nog dat Berrier minder speelde de laatste matchen en Mutombo wel recht had op speelminuten gezien zijn doeltreffendheid.

En om nu te zeggen dat zijn basisopstelling een grote blunder was. Er zijn 3 spelers veranders. Leye die geschorst was, Matton geblesseerd en verder heeft hij enkel geopteerd om Berrier eens te wisselen voor Mutombo. En daarom is zijn 'gehele basisopstelling' een blunder. Tsss, lijkt me goedkoop.
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 04:08:12 pm door sv_forever »

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #50 Gepost op: november 16, 2008, 04:11:35 pm »
Het positieve aan deze wedstrijd is wel dat we getoond hebben terug te kunnen vechten om een 0-2 achterstand op te halen.En nu op naar de nekken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #51 Gepost op: november 16, 2008, 04:14:49 pm »
Het positieve aan deze wedstrijd is wel dat we getoond hebben terug te kunnen vechten om een 0-2 achterstand op te halen.En nu op naar de nekken.

Voila, dat was ook het eerste waar ik na de match aan dacht. Er is een weerbaarheid, een vechtlust.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #52 Gepost op: november 16, 2008, 05:19:02 pm »
Ik heb het al eens gezegd maar bon, als je je beste man op de bank zet is het niet moeilijk om de perfecte wissel uit te voeren. Berrier had mss wat mindere matchen achter de rug, maar met zo'n voorzet in de benen MOET je gewoon spelen vind ik.
Wat ik wil zeggen, met de ploeg van de 2e helft als basiselftal winnen we gewoon. Dat we met een schijtploeg de 1e helft aanvatten (spelers op ongewone posities + nog eens de beste speler op de bank) dat is Dury zijn verantwoordelijkheid en hierin gaat hij danook zwaar in de fout.
Voor een goed begrip: ik wil Dury niet buiten ofzo, maar ik vind ook wel dat je moet toegeven dat zijn basisopstelling 1 grote blunder was

Klasse !  Een bank vooruit morgen !  :-[
Blijf aub thuis in het vervolg !



Het grootste probleem in de redenering zit hem in het feit dat de ploeg wel degelijk goed draaide, terwijl de fout lag bij een buitenspelgeur, flater van Bossut en dergelijke. Dus het lag niet aan de opstelling dat we die doelpunten kregen want uiteindelijk voor de goalen was essevee gewoon ook beter.
Daarbovenop komt dan nog dat Berrier minder speelde de laatste matchen en Mutombo wel recht had op speelminuten gezien zijn doeltreffendheid.

En om nu te zeggen dat zijn basisopstelling een grote blunder was. Er zijn 3 spelers veranders. Leye die geschorst was, Matton geblesseerd en verder heeft hij enkel geopteerd om Berrier eens te wisselen voor Mutombo. En daarom is zijn 'gehele basisopstelling' een blunder. Tsss, lijkt me goedkoop.
Het draaide goed ?? Ik vond dat het vierkant draaide voor de rust. Ook al was de voorsprong van beerschot niet echt verdiend.

Trouwens ik bedoelde vooral ook dat de posities slecht waren ingevuld. Matthijs tegen zijn voet, Meert centraal en Mutombo op links. Het is niet de moment om in volle competitie te experimenteren vind ik

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #53 Gepost op: november 16, 2008, 05:25:15 pm »
1 puntje op 12

Supporters die op beide tribunen links en rechts van het veld beginnen hun ongenoegen te geven.
Want dat van de overkant wist ik niet. Alvast ging het achter Dury niet mals aan toe.
Niet laag bij de grond, maar gewoon de WAARHEID.
En daar komen jullie nooit meer van onderuit. Die man heeft in twee jaar genoeg fouten gemaakt
die hem nooit meer aanvaardbaar zullen maken. Nu suggereert hij de beker te zullen winnen, eerst zien h?.
Dan geloven.


Het publiek heeft altijd gelijk.

Die enkele briefjes kom ze eens voorlezen tijdens de wedstrijd.

Maar dan zien we U niet. Wel hier op het forum. Met de meest ontoelaatbare verwijten.

En zo groen zijn we niet. Regelmatig zijn er mensen die hier dit forum kotsbeu zijn en later nog eens
een kijkje nemen. Ik vrees dat dit verloren moeite is. Het blijft hier eeuwig en altijd hetzelfde.

« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 05:42:08 pm door yes we can »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #54 Gepost op: november 16, 2008, 05:38:34 pm »
1 puntje op 12

En zo groen zijn we niet. Regelmatig zijn er mensen die hier dit forum kotsbeu zijn en later nog eens
een kijkje nemen. Ik vrees dat dit verloren moeite is. Het blijft hier eeuwig en altijd gezelfde.


Wel, bol het dan af, ge zijt hier dan maar 8 dagen geregistreerd geweest...
mens toch, wie schrijft er zich nu ergens in om na een paar dagen te gaan verkondigen dat het op niks trekt. tssss

yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #55 Gepost op: november 16, 2008, 05:45:03 pm »
Maak dan uw lijst van wie wel en wie niet.
Dury ja?
Dury neen?
En hou volgende wedstrijd enkele gestapo's aan de deur die het overgrote deel van het publiek buitenhouden. En betaal maar abonnementen terug. Kom wie is hier het grote kieken.
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 05:46:35 pm door yes we can »

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #56 Gepost op: november 16, 2008, 05:49:19 pm »
als terwijl jullie ruzie maken zit ik met deze vraag :

iemand naar de afterparty geweest ?

aan onze kant (kantine vak T) liep alles leeg in ong een kwartiertje na de match,
toch maar triestig hoor, normaal word daar nog een beetje nagekaart maar nu was er een nooit geziene leegloop,
kan moeilijk geloven dat iedereen al naar huis was.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #57 Gepost op: november 16, 2008, 05:51:11 pm »
Maak dan uw lijst van wie wel en wie niet.
Dury ja?
Dury neen?
En hou volgende wedstrijd enkele gestapo's aan de deur die het overgrote deel van het publiek buitenhouden. En betaal maar abonnementen terug. Kom wie is hier het grote kieken.

Als dit forum je niet aanstaat, maak dan een ergens anders een anti-Dury forum ofzo, maar nu verziek je (en nog enkele anderen) heel dit forum..

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #58 Gepost op: november 16, 2008, 05:56:38 pm »
1 puntje op 12

Supporters die op beide tribunen links en rechts van het veld beginnen hun ongenoegen te geven.
Want dat van de overkant wist ik niet. Alvast ging het achter Dury niet mals aan toe.
Niet laag bij de grond, maar gewoon de WAARHEID.
En daar komen jullie nooit meer van onderuit. Die man heeft in twee jaar genoeg fouten gemaakt
die hem nooit meer aanvaardbaar zullen maken. Nu suggereert hij de beker te zullen winnen, eerst zien h?.
Dan geloven.


Het publiek heeft altijd gelijk.

Die enkele briefjes kom ze eens voorlezen tijdens de wedstrijd.

Maar dan zien we U niet. Wel hier op het forum. Met de meest ontoelaatbare verwijten.

En zo groen zijn we niet. Regelmatig zijn er mensen die hier dit forum kotsbeu zijn en later nog eens
een kijkje nemen. Ik vrees dat dit verloren moeite is. Het blijft hier eeuwig en altijd hetzelfde.



Ok ok kalm

Waar zegt dury dat hij de beker gaat winnen?

En Wat zijn de dan O zo zware fouten dat hij gemaakt heeft de voorbije 2 jaar?

Echt voetbal =/= fifa of andere spellekes

Ik vindt 1/12 ook weinig, maar der zijn der die niet veel beter doen, en trouwens mss heeft dury wel gelijk , Op jan breydel gaan spelen is nooit gene cadeau



yes we can

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #59 Gepost op: november 16, 2008, 06:25:15 pm »
[] AAN JSPR G   -Als dit forum je niet aanstaat, maak dan een ergens anders een anti-Dury forum ofzo, maar nu verziek je (en nog enkele anderen) heel dit forum..
[/quote]
[/b]



Wel maak eens een lijst van de negatievelingen die uw forum verpesten. Als je goed luistert zijn er veel die het
forum verlaten en zich dan later eens opnieuw registreren, wat ondertussen gebeurd is slaat hun dan met verbijstering. Het is nu nog de schuld van degenen die op dit forum niet aangesloten zijn.(degenen die het verstand hebben van zich te onthouden) En ik denk niet dat het overgrote publiek die gisteren boe en meer psychologie naar Dury riepen forumleden zijn, zijn veelal een pak oudere mensen tussen en middenleeftijd. En veel vrouwen. Die zijn nog van de kalmsten. (uiterlijk) Dat er een complot is van nieuwelingen is pure achtervolgingswaanzin. In een andere club gebeurd juist hetzelfde t.o.v. trainers en vroeg of laat vliegen die buiten, alleen hier mag geen woord van kritiek op de trainer. Hou dan eens tegen, het wordt dubbel erg...
« Laatst bewerkt op: november 16, 2008, 06:30:18 pm door yes we can »