Auteur Topic: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi  (gelezen 9047 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #40 Gepost op: november 29, 2008, 01:37:57 pm »
Tis ne heeeeeel belangrijke wedstrijd met maar 1 ding da telt en da is
de 3 punten thuis houden.

Bergen, Kortrijk en Vanavond moeten gewonnen worden nog voor de winterstop,
zo hebben we toch een ietswat rustige winterstop.

Khoop dat Subotic zijn kans krijgt en grijpt.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #41 Gepost op: november 29, 2008, 01:59:29 pm »
btw even off topic, maar we zijn naar het schijnt ge?nteresseerd om Dominic Foley aan te trekken in de Winter. Als ik mij nie vergist mogen we hem contacteren om te praten maar het is niet zeker dat Louwagie hem laat gaan deze winterstop. (bron: belgiumsoccer.be)

Geen slecht gedacht diene Foley (sterk in de duels, lijdt ook een beetje aan de vallende ziekte soms maar kom, schitterende trap en meer dan behoorlijke techniek en toch redelijk effici?nt) alleen vraag ik me dan af wa da je gaat doen met Subotic en Coppin want Foley ga zeker niet komen voor op den bank te zitten.?

ale effkes een weetje, terug on topic  graag 3-0 winst dat we op t gemak kunnen gaan naar Standard (na UEFA CUP duel hebben we mss wel een kans daar :) ) (Iajour (of zoiets zit niet in de selectie, opstootje met Habibou deze week op training, en smolders die weg gaat (mss iets minder presterend nu) + camus die wss niet meedoet en Defays gekwetst deze week maar haalt wss de aftrap. Zodus hebben ze ook niet zonder zorgen kunnen toewerken naar deze match waar wij enkel Matton misten. Is ie speelklaar??

Ik vrees wel voor een gelijkspelletje 0-0


zie transfers

jah, bovenaan staat er OFF TOPIC :p
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #42 Gepost op: november 29, 2008, 02:13:48 pm »
btw even off topic, maar we zijn naar het schijnt ge?nteresseerd om Dominic Foley aan te trekken in de Winter. Als ik mij nie vergist mogen we hem contacteren om te praten maar het is niet zeker dat Louwagie hem laat gaan deze winterstop. (bron: belgiumsoccer.be)

Geen slecht gedacht diene Foley (sterk in de duels, lijdt ook een beetje aan de vallende ziekte soms maar kom, schitterende trap en meer dan behoorlijke techniek en toch redelijk effici?nt) alleen vraag ik me dan af wa da je gaat doen met Subotic en Coppin want Foley ga zeker niet komen voor op den bank te zitten.?

ale effkes een weetje, terug on topic  graag 3-0 winst dat we op t gemak kunnen gaan naar Standard (na UEFA CUP duel hebben we mss wel een kans daar :) ) (Iajour (of zoiets zit niet in de selectie, opstootje met Habibou deze week op training, en smolders die weg gaat (mss iets minder presterend nu) + camus die wss niet meedoet en Defays gekwetst deze week maar haalt wss de aftrap. Zodus hebben ze ook niet zonder zorgen kunnen toewerken naar deze match waar wij enkel Matton misten. Is ie speelklaar??

Ik vrees wel voor een gelijkspelletje 0-0


zie transfers

jah, bovenaan staat er OFF TOPIC :p
Dat nieuws stond al een dag bij transfersnieuws :)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #43 Gepost op: november 29, 2008, 05:32:10 pm »
khoop echt dat we winnen vanavond. ik gok op 2-1.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #44 Gepost op: november 29, 2008, 06:06:24 pm »
k denk wel dat we gaan winnen. Ik gok op 3-2 na een spectakelmatch.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #45 Gepost op: november 29, 2008, 06:15:04 pm »
Zeer weinig voorbeschouwingen of pronostiekjes voor morgen. Besef goed dat dit een wedstrijd is die we best winnen als we een beetje meer op ons gemak de winterstop willen intrekken.

Ik hoop echt dat de spelers iets meer gemotiveerd dan het gros van onze supporters. Het zou wel best kunnen nodig zijn.

Come on Essevee!!!

idd. voor mij moeten ze (hier bedoel ik ook de staff mee) de weggesmeten punten tegen cercle en gba ophalen!

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #46 Gepost op: november 29, 2008, 09:09:38 pm »
15' Matthijs 1-0     
21' Smolders 1-1
30' Leye 2-1     
43' Matthijs 3-1



Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #47 Gepost op: november 29, 2008, 09:45:43 pm »
4-2