Auteur Topic: Sfeer op het forum  (gelezen 50815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Sfeer op het forum
« Gepost op: november 16, 2012, 05:28:12 pm »
Ik ben het stilletjes aan kotsbeu dat bojaaan een hoofdrol blijft opeisen op dit forum. Ik vermoed dat het overgrote deel van de lezers van dit forum, zowel Zultenaren en Waregemnaren, mijn mening delen. Ik kom naar dit forum om nieuwtjes over Zulte Waregem te lezen, om de meningen van andere supporters over de voorbije en komende match te lezen. Maar bojaaan verziekt elk topic. Iedereen heeft het recht op zijn mening en het recht die te uiten. Dat bojaaan er een volledige andere mening op nahoudt dan ik is niet de (hoofd)reden waarom ik zijn gedrag op dit forum kotsbeu ben. Dat hij Essevee WC een goede naam vindt en geen respect heeft voor Zulte, is zijn probleem. Maar wat hij doet is niet langer zijn mening verkondigen, maar simpelweg stoken en elk topic herleiden tot een discussie over supportersaantallen, over de clubnaam of over de clubkleuren. Dit moet echt gedaan zijn. Ik ben geen fan van mensen een ban geven voor het minste, maar bojaaan moet nu echt gaan inzien dat dit zo niet verder kan.

Het is niet mijn bedoeling dat dit topic vol komt te staan met persoonlijke aanvallen. Ik hoop dan ook dat degenen die hieromtrent hun mening willen geven, dit op een volwassen manier doen.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 545
  • Superboeren
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2012, 05:35:39 pm »
En dan nog om te zwijgen van al die 'leuke' berichtjes in het nieuws-vak....

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #2 Gepost op: november 16, 2012, 05:40:47 pm »
En dan nog om te zwijgen van al die 'leuke' berichtjes in het nieuws-vak....

Het begint zich al in reeds bestaande topics te verspreiden :)

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #3 Gepost op: november 16, 2012, 05:49:42 pm »
enige oplossing daarvoor is iedere post rapporteren aan de mods.

hoeveel mods zitten hier eigenlijk? en zijn die actief? Ik heb nog niet veel mod-actie gezien hier op het forum, maar dat wil natuurlijk niets zeggen.

Over bojaan, tja, je kan er eigenlijk niet veel aan doen. Het is kinderlijk gedrag om 'zulte' weg te laten uit de ploegnaam en je kan dat toch moeilijk verbieden?

Mochten ze ooit een deftige reden vinden om hem te bannen kan hij gewoon terugkomen onder een andere naam...

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 545
  • Superboeren
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #4 Gepost op: november 16, 2012, 06:39:25 pm »
enige oplossing daarvoor is iedere post rapporteren aan de mods.

hoeveel mods zitten hier eigenlijk? en zijn die actief? Ik heb nog niet veel mod-actie gezien hier op het forum, maar dat wil natuurlijk niets zeggen.

Over bojaan, tja, je kan er eigenlijk niet veel aan doen. Het is kinderlijk gedrag om 'zulte' weg te laten uit de ploegnaam en je kan dat toch moeilijk verbieden?

Mochten ze ooit een deftige reden vinden om hem te bannen kan hij gewoon terugkomen onder een andere naam...
Deftige reden?
Verzieken van de sfeer ofzo?
of geen reden, gewoon verwijderen!

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #5 Gepost op: november 16, 2012, 09:02:36 pm »
Drama queens...... zucht

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #6 Gepost op: november 16, 2012, 10:43:47 pm »
het is hier inderdaad een drama aan het worden, bots posten maar ? volont? . blijkbaar niet veel mods, of mods met geen tijd of geen goestign ?

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #7 Gepost op: november 16, 2012, 10:59:34 pm »
hoe worden de mods hier gekozen?

mocht het nodig zijn: ik heb genoeg tijd om wa topics op te kuisen

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #8 Gepost op: november 16, 2012, 11:01:49 pm »
Toch liever eens die virussen kuisen aub!

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #9 Gepost op: november 17, 2012, 12:00:20 am »
het enige wat ze moeten doen is een deftige captcha op het registratieformulier zetten en al die accounts permabannen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #10 Gepost op: november 17, 2012, 01:51:00 am »
Bojaan negeren en opgelost
SV TILL I DIE

13 april 1951

  • Gast
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #11 Gepost op: november 17, 2012, 03:45:34 am »
Nee joh, Bojaaan heeft best leuke idee?n in mijn ogen. Onze clubnaam veranderen naar een toilet, vind ik wel leuk. En z'n tussenkomsten over KSV Waregem, ook al ben ik 100% zeker dat ik zo'n twintig jaar langer KSV Waregem heb meegemaakt, best tof! Om nog maar te zwijgen van z'n bengaals vuur bij de fans van Charleroi toen, eventjes die arme Walen verwarmen, moet je toch respect voor hebben. En op Brugge deed hij het weer, deze keer bij de fans van fucking Zulte Waregem - onvoorspelbaar als geen ander, die bojaaan.

Offline davy_KSVR

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #12 Gepost op: november 17, 2012, 03:23:40 pm »
Die Bojaan ziet er wel een toffe uit.
En met Essevee WC ben ik ook akkoord. :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #13 Gepost op: november 17, 2012, 04:14:09 pm »
enige oplossing daarvoor is iedere post rapporteren aan de mods.

hoeveel mods zitten hier eigenlijk? en zijn die actief? Ik heb nog niet veel mod-actie gezien hier op het forum, maar dat wil natuurlijk niets zeggen.

Over bojaan, tja, je kan er eigenlijk niet veel aan doen. Het is kinderlijk gedrag om 'zulte' weg te laten uit de ploegnaam en je kan dat toch moeilijk verbieden?

Mochten ze ooit een deftige reden vinden om hem te bannen kan hij gewoon terugkomen onder een andere naam...

Voor alle duidelijkheid, het gaat niet over het hebben van een andere mening, maar om het provoceren op dit forum. Een groot verschil medunkt.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #14 Gepost op: november 17, 2012, 05:49:38 pm »
gewoon niet reageren op zijn post. zal rap gedaan zijn. hij wil alleen aandacht

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #15 Gepost op: november 20, 2012, 08:45:38 pm »
Ik ben het stilletjes aan kotsbeu dat bojaaan een hoofdrol blijft opeisen op dit forum. Ik vermoed dat het overgrote deel van de lezers van dit forum, zowel Zultenaren en Waregemnaren, mijn mening delen. Ik kom naar dit forum om nieuwtjes over Zulte Waregem te lezen, om de meningen van andere supporters over de voorbije en komende match te lezen. Maar bojaaan verziekt elk topic. Iedereen heeft het recht op zijn mening en het recht die te uiten. Dat bojaaan er een volledige andere mening op nahoudt dan ik is niet de (hoofd)reden waarom ik zijn gedrag op dit forum kotsbeu ben. Dat hij Essevee WC een goede naam vindt en geen respect heeft voor Zulte, is zijn probleem. Maar wat hij doet is niet langer zijn mening verkondigen, maar simpelweg stoken en elk topic herleiden tot een discussie over supportersaantallen, over de clubnaam of over de clubkleuren. Dit moet echt gedaan zijn. Ik ben geen fan van mensen een ban geven voor het minste, maar bojaaan moet nu echt gaan inzien dat dit zo niet verder kan.

Het is niet mijn bedoeling dat dit topic vol komt te staan met persoonlijke aanvallen. Ik hoop dan ook dat degenen die hieromtrent hun mening willen geven, dit op een volwassen manier doen.


Organiseer eens een meet-en-greet onder de frequente bezoekers? Met een pintje bijbabbelen met smurf en andere? Kijk naar voetbalbelgie.be, sinds ze het forum veranderden naar de facebookaccount zijn de idiote reacties zo goed als weg.  Anoniem is het plezant natuurlijk de aap uit te hangen.

Trouwens, is het niet diene burgervader die vorig jaar de discussie zo nodig moest doen heropleven??



Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #16 Gepost op: november 25, 2012, 10:49:39 pm »
Nee joh, Bojaaan heeft best leuke idee?n in mijn ogen. Onze clubnaam veranderen naar een toilet, vind ik wel leuk. En z'n tussenkomsten over KSV Waregem, ook al ben ik 100% zeker dat ik zo'n twintig jaar langer KSV Waregem heb meegemaakt, best tof! Om nog maar te zwijgen van z'n bengaals vuur bij de fans van Charleroi toen, eventjes die arme Walen verwarmen, moet je toch respect voor hebben. En op Brugge deed hij het weer, deze keer bij de fans van fucking Zulte Waregem - onvoorspelbaar als geen ander, die bojaaan.

Gniffel.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

13 april 1951

  • Gast
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #17 Gepost op: november 25, 2012, 10:52:39 pm »
Nee joh, Bojaaan heeft best leuke idee?n in mijn ogen. Onze clubnaam veranderen naar een toilet, vind ik wel leuk. En z'n tussenkomsten over KSV Waregem, ook al ben ik 100% zeker dat ik zo'n twintig jaar langer KSV Waregem heb meegemaakt, best tof! Om nog maar te zwijgen van z'n bengaals vuur bij de fans van Charleroi toen, eventjes die arme Walen verwarmen, moet je toch respect voor hebben. En op Brugge deed hij het weer, deze keer bij de fans van fucking Zulte Waregem - onvoorspelbaar als geen ander, die bojaaan.

Gniffel.

Dank je Kartouch, dit gebaar vergeet ik niet.

 ;)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #18 Gepost op: november 26, 2012, 10:50:55 pm »
Hebben jullie echt een topic geopend over Bojaan??? Zucht!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer op het forum
« Reactie #19 Gepost op: november 26, 2012, 11:03:36 pm »
Nee hoor, over alle forumleden die moedwillig en volledig naast de kwestie stoken in elk topic.