Auteur Topic: Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"  (gelezen 29211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #80 Gepost op: juni 01, 2011, 07:49:30 pm »
iedereen groot gelijk svz waregem trekt op niets. Het moet sv waregem worden!  :)

En we moeten de tribunetjes achter de goals rond de piste ook terugbouwen !
En we moeten onze sfeergroep King Side noemen
En we moeten weer volledig in rood-wit spelen...

Tis vooruit dat we moeten, niet terug in de tijd
Het is nu al 10 jaar Zulte Waregem en ik denk dat iedereen zich deels in deze naam kan vinden, gezien hetgeen in het verleden is gebeurd.
Waarom nu deze provocatie?
Stad Waregem zal toch ook de voordelen van het nieuwe stadion ondervinden? Meer volk dat naar Waregem komt voor de voetbal, meer uitstraling voor de stad, meer vermelding in de media...
waarom veranderen ze de naam? juist voor die vermelding in de media ;)

Offline Standje

  • Leden
  • Berichten: 9
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #81 Gepost op: juni 01, 2011, 08:23:59 pm »
Neen, ik begrijp het niet!

De burgemeester van Waregem doet dit enkel om populariteit te winnen in Waregem een jaar voor de verkiezingen. (Tegenstanders uit Zulte kunnen toch niet stemmen, handig)

De situatie (clubnaam, kleuren, ...) is nu stabiel en iedereen is nu gewend aan deze naam. Het blijft een fusie van 2 ploegen en je mag een voetbalploeg niet verwarren met een stadsbestuur/gemeentebestuur. Het is normaal dat de gemeente Zulte niet investeert in een stadion dat in stad Waregem ligt. Wat niet wil zeggen dat andere Oost-Vlaamse sponsors misschien afhaken door deze verandering, al is dit mss ver gezocht. Het blijft een gevaarlijk idee, volgens mij. En volledig onnodig dus!

Je ziet ook meteen aan sommige reacties dat de burgemeester er in geslaagd is om via deze 'tussenstap' naar enkel een Z de SV Waregem-aanhang wakker te schudden en terug te gaan verkondigen dat Zulte er volledig uit moet. Jammer!

Neen tegen Vanryckegem! Liever nieuws van goeie transfers dan dit nieuws!
Een fusiesupporter met respect en sympathie voor beide verledens!
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2011, 08:25:48 pm door Standje »

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #82 Gepost op: juni 01, 2011, 09:24:42 pm »
Dit zaait enkel verdeling en zal leiden tot een tweestrijd tussen de Zulte en de Waregem supporters, iets wat we kunnen missen als kiespijn. Bestuur aub, g??n naamswijziging.
Ik ben g??n inwoner van Zulte, ik woon in het centrum van Waregem, maar ik vind dat dit van GEEN respect getuigd t.o.v. Zulte!

SV Zulte Waregem is en zal de clubnaam blijven! Leer ermee leven en get a life!
 :P

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #83 Gepost op: juni 01, 2011, 09:30:08 pm »
T'stad heeft groot gelijk! Alleen zouden ze voor de naam bekendheid echt voor sv waregem gaan. Met gewoon die die z af te korten veranderd er uiteindelijk voor de buitenwereld nie zoveel vindt ik. Maar voor ons als supporters wel. Maar toch merci WAREGEM. Ze hebben groot gelijk dat ze de naam waar er gespeeld word, waar er getraind word, waar er achter de match in het centrum gedronken wordt, terug meer in de belangstelling willen!! Buiten het verleden en 60 tal zulte supporters heeft de gemeente zulte Nu echt niets meer met essevee te maken.



Een 60-tal Zulte supporters... :o man man man

Het is niet de enige fout in zijn tekstje...
De dag dat ik geen fouten meer maak heb jij geen werk meer op dit forum.  ;)

Dit is normaal mijn stijl niet, iedereen maakt fouten, maar als je iemand een kind noemt (ondertussen verwijderde reactie, vermoed ik), probeer dan eerst zelf het niveau van uw schrijfstijl wat op te trekken..
Mij gewoon een kind noemen omdat ik van Zulte ben, is ook nogal eenvoudig van je.

Mensen die twijfelen om hun abonnement te verlengen wegens tegenvallende transfers vind ik ronduit belachelijk. Maar als de naam verandert naar SV Waregem zal ik ook serieus twijfelen. Laat ik dan mijn ploeg in de steek, ben ik dan geen echte supporter? Dan kunnen ze ook even met Roeselare fusioneren, waardoor het aantal supporters wat aangroeit, en dan de naam veranderen in SV Waregem en alle Roeselare-supporters zullen supporter zijn van SV Waregem! D? oplossing om ons stadion met 14000 plaatsen vol te krijgen! Misschien er toch best voor de zekerheid dan wel SVZR Waregem van maken.  ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #84 Gepost op: juni 01, 2011, 09:40:58 pm »
T'stad heeft groot gelijk! Alleen zouden ze voor de naam bekendheid echt voor sv waregem gaan. Met gewoon die die z af te korten veranderd er uiteindelijk voor de buitenwereld nie zoveel vindt ik. Maar voor ons als supporters wel. Maar toch merci WAREGEM. Ze hebben groot gelijk dat ze de naam waar er gespeeld word, waar er getraind word, waar er achter de match in het centrum gedronken wordt, terug meer in de belangstelling willen!! Buiten het verleden en 60 tal zulte supporters heeft de gemeente zulte Nu echt niets meer met essevee te maken.



Een 60-tal Zulte supporters... :o man man man

Het is niet de enige fout in zijn tekstje...
De dag dat ik geen fouten meer maak heb jij geen werk meer op dit forum.  ;)

Dit is normaal mijn stijl niet, iedereen maakt fouten, maar als je iemand een kind noemt (ondertussen verwijderde reactie, vermoed ik), probeer dan eerst zelf het niveau van uw schrijfstijl wat op te trekken..
Mij gewoon een kind noemen omdat ik van Zulte ben, is ook nogal eenvoudig van je.

Mensen die twijfelen om hun abonnement te verlengen wegens tegenvallende transfers vind ik ronduit belachelijk. Maar als de naam verandert naar SV Waregem zal ik ook serieus twijfelen. Laat ik dan mijn ploeg in de steek, ben ik dan geen echte supporter? Dan kunnen ze ook even met Roeselare fusioneren, waardoor het aantal supporters wat aangroeit, en dan de naam veranderen in SV Waregem en alle Roeselare-supporters zullen supporter zijn van SV Waregem! D? oplossing om ons stadion met 14000 plaatsen vol te krijgen! Misschien er toch best voor de zekerheid dan wel SVZR Waregem van maken.  ;)

Volledig mee eens! Als er tot op een paar dagen geleden iets op het forum kwam van een naamswijziging, werd die persoon door iedereen afgeschoten. Maar nu lijkt een deel van de supporters overtuigd dat Zulte uit onze naam zou geschrapt moeten worden..
Terug naar de oude naam, de oude kleuren, de oude ridicule ambities om de top te bereiken, het lijkt wel het Bourgondische SV Waregem van in de jaren 70 & 80. We weten allemaal hoe dat 'sprookje' is afgelopen.

Een eenzame SV Zulte Waregem supporter.  ???  :o

Nie overdrijven ook e...

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #85 Gepost op: juni 01, 2011, 09:46:33 pm »
Nu vaststaat dat we binnen enkele jaren een topclub zullen zijn, dan kunnen we onmiddellijk de naam volledig veranderen in FC De Kampioenen ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #86 Gepost op: juni 01, 2011, 09:48:54 pm »
T'stad heeft groot gelijk! Alleen zouden ze voor de naam bekendheid echt voor sv waregem gaan. Met gewoon die die z af te korten veranderd er uiteindelijk voor de buitenwereld nie zoveel vindt ik. Maar voor ons als supporters wel. Maar toch merci WAREGEM. Ze hebben groot gelijk dat ze de naam waar er gespeeld word, waar er getraind word, waar er achter de match in het centrum gedronken wordt, terug meer in de belangstelling willen!! Buiten het verleden en 60 tal zulte supporters heeft de gemeente zulte Nu echt niets meer met essevee te maken.



Een 60-tal Zulte supporters... :o man man man

Het is niet de enige fout in zijn tekstje...
De dag dat ik geen fouten meer maak heb jij geen werk meer op dit forum.  ;)

Dit is normaal mijn stijl niet, iedereen maakt fouten, maar als je iemand een kind noemt (ondertussen verwijderde reactie, vermoed ik), probeer dan eerst zelf het niveau van uw schrijfstijl wat op te trekken..
Mij gewoon een kind noemen omdat ik van Zulte ben, is ook nogal eenvoudig van je.

Mensen die twijfelen om hun abonnement te verlengen wegens tegenvallende transfers vind ik ronduit belachelijk. Maar als de naam verandert naar SV Waregem zal ik ook serieus twijfelen. Laat ik dan mijn ploeg in de steek, ben ik dan geen echte supporter? Dan kunnen ze ook even met Roeselare fusioneren, waardoor het aantal supporters wat aangroeit, en dan de naam veranderen in SV Waregem en alle Roeselare-supporters zullen supporter zijn van SV Waregem! D? oplossing om ons stadion met 14000 plaatsen vol te krijgen! Misschien er toch best voor de zekerheid dan wel SVZR Waregem van maken.  ;)

Volledig mee eens! Als er tot op een paar dagen geleden iets op het forum kwam van een naamswijziging, werd die persoon door iedereen afgeschoten. Maar nu lijkt een deel van de supporters overtuigd dat Zulte uit onze naam zou geschrapt moeten worden..
Terug naar de oude naam, de oude kleuren, de oude ridicule ambities om de top te bereiken, het lijkt wel het Bourgondische SV Waregem van in de jaren 70 & 80. We weten allemaal hoe dat 'sprookje' is afgelopen.

Een eenzame SV Zulte Waregem supporter.  ???  :o

Nie overdrijven ook e...

Als je heel eerlijk bent, zie je toch ook wel de waarheid hiervan in? De geschiedenis en grootheidswaanzin lijkt zich toch wel spijtig genoeg een beetje te herhalen..  
Grootheidswaanzin? Dan doel je op de plannen van Decuyper? Met of zonder naamsverandering (die er nu nog niet komt!) gaat hij zijn plannen toch doorvoeren hoor. Decuyper heeft niets te maken met deze naamsverandering. Ik vind het positief dat de club ambitie heeft, zelf al komt de helft maar uit dan mogen we nog tevreden zijn. We zien wel wat het wordt maar als je nu al het negatieve op Waregem en zijn verleden afschuift.. Waregem was een mooie club, en Zulte Waregem is dat ook.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #87 Gepost op: juni 01, 2011, 09:50:32 pm »

Een eenzame SV Zulte Waregem supporter.  ???  :o


Ik weet niet of ge de andere reacties gelezen hebt, maar een groot deel van de supporters hier zijn wel degelijk voor het behoud van Zulte waregem. ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #88 Gepost op: juni 01, 2011, 10:20:12 pm »
Zucht... Sommige reacties zijn echt niet om over naar huis te schrijven. Van enkele leden zou je denken dat het hun hobby is om het niveau steeds naar omlaag te halen.

On-topic dan maar: Toen ik het nieuws vernam wist ik toch ook even niet wat er gebeurde. Donderslag bij heldere hemel. Net als je denkt dat de rust is teruggekeerd, komen ze met zoiets af. Door het forum er even op na te lezen weet je meteen dat dit geen goed nieuws is voor de stabiliteit die onze club had. Plots gaat alles een versnelling sneller, wat goed is voor de toekomst. Maar voor mij stopte toch even de goed-nieuws-show. Ook al ligt mijn hart in Waregem, voor mij mag het blijven zoals het is. Het is Zulte Waregem en onder die naam hebben we ook geschiedenis geschreven. De "politici" weten gewoon niet waar ze aan beginnen. Voor hen zijn het slechts enkele letters, voor ons is het de naam van onze club! Als je zomaar iets kan eisen omdat je iets aanbied (ruimte, geld,...) dan vind ik het behoorlijk zwak. De 'voor wat, hoort wat' mentaliteit staat mij alles behalve aan.

En ja, natuurlijk zijn er heel wat supporters tevreden. Hun volste recht, maar laat het toch blijven zoals het was. Maar ja, wie ben ik.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #89 Gepost op: juni 01, 2011, 10:27:43 pm »
Zucht... Sommige reacties zijn echt niet om over naar huis te schrijven. Van enkele leden zou je denken dat het hun hobby is om het niveau steeds naar omlaag te halen.

On-topic dan maar: Toen ik het nieuws vernam wist ik toch ook even niet wat er gebeurde. Donderslag bij heldere hemel. Net als je denkt dat de rust is teruggekeerd, komen ze met zoiets af. Door het forum er even op na te lezen weet je meteen dat dit geen goed nieuws is voor de stabiliteit die onze club had. Plots gaat alles een versnelling sneller, wat goed is voor de toekomst. Maar voor mij stopte toch even de goed-nieuws-show. Ook al ligt mijn hart in Waregem, voor mij mag het blijven zoals het is. Het is Zulte Waregem en onder die naam hebben we ook geschiedenis geschreven. De "politici" weten gewoon niet waar ze aan beginnen. Voor hen zijn het slechts enkele letters, voor ons is het de naam van onze club! Als je zomaar iets kan eisen omdat je iets aanbied (ruimte, geld,...) dan vind ik het behoorlijk zwak. De 'voor wat, hoort wat' mentaliteit staat mij alles behalve aan.

En ja, natuurlijk zijn er heel wat supporters tevreden. Hun volste recht, maar laat het toch blijven zoals het was. Maar ja, wie ben ik.

2 Nagel op de kop

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #91 Gepost op: juni 01, 2011, 10:57:39 pm »
MIsschien moet dat dan maar duidelijk gemaakt worden aan de politiekers dat ook de supporters dit liever niet hebben.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #92 Gepost op: juni 01, 2011, 11:04:04 pm »
MIsschien moet dat dan maar duidelijk gemaakt worden aan de politiekers dat ook de supporters dit liever niet hebben.
ik denk dat er ook velen zijn die dit wel liever zullen hebben en die niet op dit forum posten. Als ge een revolutie wilt ontketenen tussen supporters. Doe gerust... Tis nog lang zover nie! Wacht eerst maar af.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #93 Gepost op: juni 01, 2011, 11:11:49 pm »
MIsschien moet dat dan maar duidelijk gemaakt worden aan de politiekers dat ook de supporters dit liever niet hebben.
ik denk dat het eerder 50/50 is. Ik ben wel voorstander van het plan. hoe je het ook draait en keert sry maar de naam zulte waregem dat is gewoon geen naam van een voetbalploeg. En waar je ook kijkt het is altijd de grootste ploeg in het verleden die de naam terug overpakt. kijk maar naar ingelmunster het is nu ook terug harelbeke. Jammer voor de zulte supporters maar dat is nu eenmaal zo. Ik zat in de jeugd van ingelmunster toen de fusie gebeurde en ik was er radicaal tegen. Maar je moet je er nu eenmaal bij neerleggen.  :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #94 Gepost op: juni 01, 2011, 11:11:52 pm »
Vraag me af wat al die voorstanders gaan doen als RedBull hier komt aankloppen.. Zij geld op tafel maar het moet RedBull Waregem worden, kleuren mogen roodwit maar logo moet met de RedBullstieren zijn..
Ook allemaal spontaan klaarkomen ???

Hou voetbal en politiek gescheiden, deze horen niet samen..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #95 Gepost op: juni 01, 2011, 11:13:51 pm »
MIsschien moet dat dan maar duidelijk gemaakt worden aan de politiekers dat ook de supporters dit liever niet hebben.
ik denk dat er ook velen zijn die dit wel liever zullen hebben en die niet op dit forum posten. Als ge een revolutie wilt ontketenen tussen supporters. Doe gerust... Tis nog lang zover nie! Wacht eerst maar af.

Ja, tuurlijk. Ik wil hier ook niet opruien of provoceren, maar mensen die de burgemeester of mensen uit het stadsbestuur kennen, kunnen die misschien eens aanspreken en overtuigen dat dit de gezondheid van onze club kan schaden en dat een gezonde club meer reclame is voor Waregem dan een club met problemen. Is maar een idee he ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #96 Gepost op: juni 01, 2011, 11:15:50 pm »
MIsschien moet dat dan maar duidelijk gemaakt worden aan de politiekers dat ook de supporters dit liever niet hebben.
ik denk dat het eerder 50/50 is. Ik ben wel voorstander van het plan. hoe je het ook draait en keert sry maar de naam zulte waregem dat is gewoon geen naam van een voetbalploeg. En waar je ook kijkt het is altijd de grootste ploeg in het verleden die de naam terug overpakt. kijk maar naar ingelmunster het is nu ook terug harelbeke. Jammer voor de zulte supporters maar dat is nu eenmaal zo. Ik zat in de jeugd van ingelmunster toen de fusie gebeurde en ik was er radicaal tegen. Maar je moet je er nu eenmaal bij neerleggen.  :)

Dat is waar Deltas, maar je zou het toch ook niet erg vinden indien Zulte Waregem blijft zoals het is denk ik? Of anders gezegd, ik denk dat als je zou kunnen kiezen voor het behoud van de naam en wrevel tussen de supporters, dat de meeste supporters kiezen voor het behoud van de naam.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #97 Gepost op: juni 01, 2011, 11:16:39 pm »
T'stad heeft groot gelijk! Alleen zouden ze voor de naam bekendheid echt voor sv waregem gaan. Met gewoon die die z af te korten veranderd er uiteindelijk voor de buitenwereld nie zoveel vindt ik. Maar voor ons als supporters wel. Maar toch merci WAREGEM. Ze hebben groot gelijk dat ze de naam waar er gespeeld word, waar er getraind word, waar er achter de match in het centrum gedronken wordt, terug meer in de belangstelling willen!! Buiten het verleden en 60 tal zulte supporters heeft de gemeente zulte Nu echt niets meer met essevee te maken.



Een 60-tal Zulte supporters... :o man man man

Het is niet de enige fout in zijn tekstje...
De dag dat ik geen fouten meer maak heb jij geen werk meer op dit forum.  ;)

Dit is normaal mijn stijl niet, iedereen maakt fouten, maar als je iemand een kind noemt (ondertussen verwijderde reactie, vermoed ik), probeer dan eerst zelf het niveau van uw schrijfstijl wat op te trekken..
Mij gewoon een kind noemen omdat ik van Zulte ben, is ook nogal eenvoudig van je.

Mensen die twijfelen om hun abonnement te verlengen wegens tegenvallende transfers vind ik ronduit belachelijk. Maar als de naam verandert naar SV Waregem zal ik ook serieus twijfelen. Laat ik dan mijn ploeg in de steek, ben ik dan geen echte supporter? Dan kunnen ze ook even met Roeselare fusioneren, waardoor het aantal supporters wat aangroeit, en dan de naam veranderen in SV Waregem en alle Roeselare-supporters zullen supporter zijn van SV Waregem! D? oplossing om ons stadion met 14000 plaatsen vol te krijgen! Misschien er toch best voor de zekerheid dan wel SVZR Waregem van maken.  ;)
Ik heb niet gezegd dat je een kind was, ik heb gezegd dat als je het niet kan halen je derek naar de spelling grijpt.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #98 Gepost op: juni 01, 2011, 11:19:21 pm »
Stop nu eens die discussie. Hier heeft niemand wat aan. Doe het via pm, op caf? of waar dan ook. Maar hier niet!

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re:Stad Waregem: "Naamswijziging naar SVZ Waregem"
« Reactie #99 Gepost op: juni 01, 2011, 11:19:55 pm »
Wat zijn de scenario's?
De stad zegt ok, maar de club kan weigeren en moet zo zoeken achter die 20% ( of was het een ander getal ) van de som ?!