Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Abonnementen
« Reactie #20 Gepost op: mei 25, 2008, 04:36:53 pm »
Ik heb mijn abonnement vast...  Ben verhuisd van de B naar de P...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Abonnementen
« Reactie #21 Gepost op: mei 26, 2008, 06:14:26 pm »
Ik heb nog steeds geen formulieren ontvangen, om te verlengen. Mijn collega naast mij wel. Heb al een mail naar 'abonnementen' gestuurd maar krijg geen antwoord.
Nog mensen die nog niks ontvangen hebben? (zit in de P en over 14 dagen moeten we ze al gaan afhalen).
-SVZW Forever-

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Abonnementen
« Reactie #22 Gepost op: mei 26, 2008, 07:55:52 pm »
Ik heb mijn abonnement vast...  Ben verhuisd van de B naar de P...

Ik dacht dat je dit maar kon vanaf 21 juni . Ik ben nl. ook van plan om een andere plaats te nemen (van R naar O) . Of heb ik bit verkeerd voor ?????,


Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Abonnementen
« Reactie #23 Gepost op: mei 26, 2008, 07:59:41 pm »
Ik heb mijn abonnement vast...  Ben verhuisd van de B naar de P...

Ik dacht dat je dit maar kon vanaf 21 juni . Ik ben nl. ook van plan om een andere plaats te nemen (van R naar O) . Of heb ik bit verkeerd voor ?????,
Ge hebt het verkeerd voor hoor! De data vind je hier:
http://www.svzw.be/template.php?cat=abo

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #24 Gepost op: mei 27, 2008, 06:20:49 pm »
Ik heb mijn abonnement vast...  Ben verhuisd van de B naar de P...

Ik dacht dat je dit maar kon vanaf 21 juni . Ik ben nl. ook van plan om een andere plaats te nemen (van R naar O) . Of heb ik bit verkeerd voor ?????,
Ge hebt het verkeerd voor hoor! De data vind je hier:
http://www.svzw.be/template.php?cat=abo

misschien kan je dan als je van B naar P verhuisd gebruik maken van de voorrangsperiode van vak B tussen 26/05 tot 31/05 , maar ik denk als je van R naar O verhuist dat je dan moet gaan tussen 16/06 tot 21/06 . tenzij je natuurlijk altijd mag gaan voor om het even welk vak, maar dat die data gewoon voorgesteld zijn om de aantallen wat te verspreiden over meedere periodes.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #25 Gepost op: mei 27, 2008, 07:41:23 pm »
Weet iemand hoeveel abo's we vorig seizoen precies hadden, en op hoeveel er nu gemikt wordt? Ik weet dat het altijd in stijgende lijn is gegaan, zou dat opnieuw lukken? Het voetbal was niet echt denderend het afgelopen seizoen, de resultaten (uiteindelijk, verrassend genoeg) niet slecht.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Abonnementen
« Reactie #26 Gepost op: mei 27, 2008, 07:52:54 pm »
Weet iemand hoeveel abo's we vorig seizoen precies hadden, en op hoeveel er nu gemikt wordt? Ik weet dat het altijd in stijgende lijn is gegaan, zou dat opnieuw lukken? Het voetbal was niet echt denderend het afgelopen seizoen, de resultaten (uiteindelijk, verrassend genoeg) niet slecht.
kdenk dat we +-4500 abo's hadden

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #27 Gepost op: juni 03, 2008, 09:08:58 am »
ben op zoek naar 2 nieuwe abonnees,heb er al 3 gevonden,wie kent er nog iemand a.u.b. ? het gratis abonnement delen we dan door 5 uiteraard,zo heb je toch een mooi korting ! :-*

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Abonnementen
« Reactie #28 Gepost op: juni 03, 2008, 09:24:04 am »
Ik koop zeker een nieuw abonnement voor vak A/B als student. Maar de categorie doet er niet toe zeker?
Als je der nog geen 5 hebt gevonden moet je me maar iets laten weten ;)

claeys

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #29 Gepost op: juni 03, 2008, 10:20:02 am »
aant twijfelen tss A/B voor het goede zicht of T voor de (hopelijks) goede sfeer, maar een minder goed zicht.
Iemand een gouden raad ? :D

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen
« Reactie #30 Gepost op: juni 03, 2008, 10:24:51 am »
aant twijfelen tss A/B voor het goede zicht of T voor de (hopelijks) goede sfeer, maar een minder goed zicht.
Iemand een gouden raad ? :D


Als iedereen meedoet dit seizoen, zoals ze zeggen dat ze gaan doen. komt er een sfeer zoals nooit tevoren :)
No pain, no gain.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #31 Gepost op: juni 03, 2008, 10:52:12 am »
aan "bvdv"

het is wel zo da je vorig jaar geen abonnee was ? anders telt dit niet,en ja, het speelt geen rol waar je zit,student of niet,je mag mij gerust mailen hoor ,want ik zou zaterdag naar het secr.willen gaan,alvast bedankt voor de reactie !

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #32 Gepost op: juni 03, 2008, 07:50:30 pm »
ik en een maat van mij nemen op 30jiuni ook voor het eerst een abo in T  :)
kweet niet of hij iemand kent voor die abonnementenactie, indien niet zal ik u x laten weten  ;)

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Abonnementen
« Reactie #33 Gepost op: juni 03, 2008, 08:55:06 pm »
heb de mail verstuurd ;)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #34 Gepost op: juni 03, 2008, 10:47:36 pm »
aan JSPR G

wij gaan zaterdag al om de abonnementen,interesse ? je hebt 40 of 30 euro korting,het hangt ervan af welk abonnement die vaste abonnee gaat nemen,hij weet het nog niet.mail me gerust hiervoer.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #35 Gepost op: juni 08, 2008, 06:30:22 pm »
 :( gisteren na secretariaat geweest voor een nieuwe abonnee,amai,wat schiet er nog over van plaatsen ? de slechtste,sorry,daar geef ik geen 240euro voor uit hoor,ik begrijp heel goed dat de vaste abonnees hun plaats natuurlijk behouden,maar ze moeten dan zo'n reclame stunt niet uithalen h?,ik vind dat ze voor de resterende plaatsen hun prijs mogen laten zakken,en een ferm stuk zelfs,wie geeft er nu 240euro en je kijkt met je smoelke op de ballustrade ofwel zit je bij dat orkest,mij niet gezien hoor,viel wel serieus tegen gisteren.... :( :(

Online sampie

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: Abonnementen
« Reactie #36 Gepost op: juni 08, 2008, 07:56:32 pm »
:( gisteren na secretariaat geweest voor een nieuwe abonnee,amai,wat schiet er nog over van plaatsen ? de slechtste,sorry,daar geef ik geen 240euro voor uit hoor,ik begrijp heel goed dat de vaste abonnees hun plaats natuurlijk behouden,maar ze moeten dan zo'n reclame stunt niet uithalen h?,ik vind dat ze voor de resterende plaatsen hun prijs mogen laten zakken,en een ferm stuk zelfs,wie geeft er nu 240euro en je kijkt met je smoelke op de ballustrade ofwel zit je bij dat orkest,mij niet gezien hoor,viel wel serieus tegen gisteren.... :( :(
Er komen misschien betere plaatsen vrij van mensen die hun abonnement niet vernieuwen

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Abonnementen
« Reactie #37 Gepost op: juni 08, 2008, 08:01:15 pm »
:( gisteren na secretariaat geweest voor een nieuwe abonnee,amai,wat schiet er nog over van plaatsen ? de slechtste,sorry,daar geef ik geen 240euro voor uit hoor,ik begrijp heel goed dat de vaste abonnees hun plaats natuurlijk behouden,maar ze moeten dan zo'n reclame stunt niet uithalen h?,ik vind dat ze voor de resterende plaatsen hun prijs mogen laten zakken,en een ferm stuk zelfs,wie geeft er nu 240euro en je kijkt met je smoelke op de ballustrade ofwel zit je bij dat orkest,mij niet gezien hoor,viel wel serieus tegen gisteren.... :( :(
Er komen misschien betere plaatsen vrij van mensen die hun abonnement niet vernieuwen

ja, misschien best even wachten tot 30/06..
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #38 Gepost op: juni 08, 2008, 11:24:08 pm »
:( gisteren na secretariaat geweest voor een nieuwe abonnee,amai,wat schiet er nog over van plaatsen ? de slechtste,sorry,daar geef ik geen 240euro voor uit hoor,ik begrijp heel goed dat de vaste abonnees hun plaats natuurlijk behouden,maar ze moeten dan zo'n reclame stunt niet uithalen h?,ik vind dat ze voor de resterende plaatsen hun prijs mogen laten zakken,en een ferm stuk zelfs,wie geeft er nu 240euro en je kijkt met je smoelke op de ballustrade ofwel zit je bij dat orkest,mij niet gezien hoor,viel wel serieus tegen gisteren.... :( :(

voor 240 euro zit je op vak A-B-E-F of in P-Q , dus je kan dan al niet vlak bij dat orkestje zitten lijkt mij. het is uiteraard logisch dat ze de vorige abonnees voorrang geven (zoals ik nu al een jaar of 5 abonnee gaan zijn) . verder zullen er zeker nog wat mooie plaatsen overzijn. tenzij je natuurlijk 10 plaatsen vlakbij elkaar wilt , maar 1,2,3,4 goede plaatsen moet zeker nog mogelijk zijn in pakweg A-B-E-F- P-Q aangezien er daar nog ALTIJD plaatsen overzijn buiten tegen de toppers.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Abonnementen
« Reactie #39 Gepost op: juni 08, 2008, 11:30:53 pm »
Ik ga van vak T naar R