Auteur Topic: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 19704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #60 Gepost op: mei 12, 2019, 09:17:40 am »
Ik zou het ze volgende vrijdag gewoon duidelijk maken.
Iets over ons geld, onze tijd, onze moeite,....
En zij daar maar lopen als ongeinteresseerde kiekens.
We gaan daar vrijdag toch niet staan zingen en springen zeker?
Stuur ze maar met een slecht gevoel de vakantie in (al interesseert het hen ook niet wat wij denken, enkel die bankrekening telt)
Ook Dury ja. Met al zijn onnozele commentaar dit seizoen.
Dit is het slechtste Zulte Waregem sinds het bestaan!

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #61 Gepost op: mei 12, 2019, 09:28:03 am »
Weet toch niet wat Harbaoui bezielt om zoiets te doen met geen bal in de omtrek en zo vroeg in de match.En met het oog om toch nog topschutter kunnen blijven
Zou hij hiermee een teken (misschien ivm met Dury) willen geven of zou het gewoon dommigheid zijn ?
Toch zou ik willen dat hij blijft.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #62 Gepost op: mei 12, 2019, 09:34:26 am »
En Sylla gaat dan doodleuk na de match nog een beetje truitjeswisslen... Dit kan toch niet meer. Deze spelers hebben totaal geen interesse in wat er binnen en voor deze club speelt.

Diep beschaamd.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #63 Gepost op: mei 12, 2019, 10:51:21 am »
Iemand die erbij was om 10h?

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #64 Gepost op: mei 12, 2019, 11:25:56 am »
Iemand die erbij was om 10h?
hopelijk waren de spelers en staf daar...

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #65 Gepost op: mei 12, 2019, 11:28:53 am »
Weet toch niet wat Harbaoui bezielt om zoiets te doen met geen bal in de omtrek en zo vroeg in de match.En met het oog om toch nog topschutter kunnen blijven
Zou hij hiermee een teken (misschien ivm met Dury) willen geven of zou het gewoon dommigheid zijn ?
Toch zou ik willen dat hij blijft.
gewoon domheid
moet nooit nog de kleuren draag, nooit
Alstie 7 dagen krijgt
mogen er gerust nog 7 bijgeven van de club zelf
schaad ferm het imago
top datie ons gered heeft,
mo tis een achterlijke omhooggevallen pseudo vedette

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #66 Gepost op: mei 12, 2019, 12:15:41 pm »
Hamdi heeft ons twee seizoenen na elkaar gered,maar is nu wel de grootste oorzaak van de malaise gisteren! :(

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #67 Gepost op: mei 12, 2019, 12:17:05 pm »
Hamdi heeft ons twee seizoenen na elkaar gered,maar is nu wel de grootste oorzaak van de malaise gisteren! :(
Dom van Harbaoui maar 'tis een PO2 match he

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #68 Gepost op: mei 12, 2019, 12:30:13 pm »
Geen idee of dit het dieptepunt was want er volgen nog twee matchen... Dit is gewoon een collectief probleem. Falend bestuur, falende trainer, staf, spelers. Verandering zou een verademing zijn.

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #69 Gepost op: mei 12, 2019, 03:00:49 pm »
Winnen. Met veel doelpunten. Wegspelen. Geen excuses. Afmaken met minstens 5 doelpunten.

En dan, pas dan, kunnen we de voorbije nederlagen en dit kwakkelseizoen hen misschien nog vergeven.

Dat is inderaad gebeurd
- winnen met veel doelpunten
- wegspelen
- afgemaakt met vijf doelpunten

Profetische woorden van Thraso

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #70 Gepost op: mei 12, 2019, 03:12:21 pm »
Iemand die erbij was om 10h?
hopelijk waren de spelers en staf daar...
iemand geweest ??

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #71 Gepost op: mei 12, 2019, 03:12:53 pm »
Winnen. Met veel doelpunten. Wegspelen. Geen excuses. Afmaken met minstens 5 doelpunten.

En dan, pas dan, kunnen we de voorbije nederlagen en dit kwakkelseizoen hen misschien nog vergeven.

Dat is inderaad gebeurd
- winnen met veel doelpunten
- wegspelen
- afgemaakt met vijf doelpunten

Profetische woorden van Thraso
zet het maar in jullie geschiedenisboeken...
grootste verwezenlijking aller tijden: 5x winnen in een seizoen van Zulte Waregem
vergeet niet bij te zetten dat het gisteren met een halve reserveploeg was
en tegen 10 spelers met NUL inzet en interesse.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #72 Gepost op: mei 12, 2019, 03:24:08 pm »
Winnen. Met veel doelpunten. Wegspelen. Geen excuses. Afmaken met minstens 5 doelpunten.

En dan, pas dan, kunnen we de voorbije nederlagen en dit kwakkelseizoen hen misschien nog vergeven.

Dat is inderaad gebeurd
- winnen met veel doelpunten
- wegspelen
- afgemaakt met vijf doelpunten

Profetische woorden van Thraso
zet het maar in jullie geschiedenisboeken...
grootste verwezenlijking aller tijden: 5x winnen in een seizoen van Zulte Waregem
vergeet niet bij te zetten dat het gisteren met een halve reserveploeg was
en tegen 10 spelers met NUL inzet en interesse.
2

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.693
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #73 Gepost op: mei 12, 2019, 09:52:28 pm »
Winnen. Met veel doelpunten. Wegspelen. Geen excuses. Afmaken met minstens 5 doelpunten.

En dan, pas dan, kunnen we de voorbije nederlagen en dit kwakkelseizoen hen misschien nog vergeven.

Dat is inderaad gebeurd
- winnen met veel doelpunten
- wegspelen
- afgemaakt met vijf doelpunten

Profetische woorden van Thraso


Hmm. De verkeerde trainer en spelers hebben dat opgepikt... Wat een drama. Match gedaan na ziekvallen Bongonda en uitsluiting Harbaoui. Wat daarna volgde was één lange lijdensweg...

Marcq en Buffel mogen van mijn part morgenochtend al hun kasje leegmaken. Dit is zelf niet waardig om een essevee shirt aan te trekken.

Pijnlijk in al zijn facetten. Ze moeten diep beschaamd zijn, zowel spelers, staf, trainer als sportief bestuur.

Zoals Luc Millecamps het me gisteren zei: Verliezen tegen Kortrijk of Harelbeke was straftraining of zelfs strafweek. Herinvoeren die handel.

En boodschap aan het bestuur: nee, 5 transfers gaan die boel hier niet redden. Maak er maar 10 van. En smijt de slechte karakters buiten. Terug naar de strijders. Spelers die er voor gaan. En schrap eens in die dikverdieners die hier toch niets zitten te doen (niet alleen spelers, maar ook in staf en scoutingsapparaat).

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #74 Gepost op: mei 13, 2019, 08:03:00 am »
Nu ja. Zo supporters, zo spelers zeker. Veel woorden, weinig daden. Het zou een andere ploeg moeten zijn uit 1A, dan hadden de spelers het wel geweten. Hier wordt veel gezwetst, maar als puntje bij paaltje komt merken de spelers niet al te veel van een 'actie' tegen de spelers.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #75 Gepost op: mei 13, 2019, 10:10:59 am »
beste mede 'supporters', trainers en weet ik veel wat hier allemaal aanwezig is.

Het gevoel van frustratie en ongeloof na onze wanprestatie is onbeschrijfelijk.

Dit heeft mijn darmflora zelf aangetast. Ik dacht eerst dat het van het bier was zaterdag (wat moet een man doen als de vrouw staat te kletsen). maar na twee dagen blijft deze aangetast.

eerst en vooral wil ik beginnen met gisteren. ik ben gisteren geweest naar het trainingscentrum om toch excuses te horen. blijkbaar hadden ze geen goeste om hun kop te tonen. alleen de afgevaardigde van de supporterslokalen mochten binnen om vragen te stellen en antwoorden te krijgen. ik heb er een 1 uur en 30 minuten gewacht nog geen antwoord ontvangen. Ze hebben ons weer in de kou laten staan. zelf geen speler. En als je stond te kijken lachte De heer de pauw u gewoon weg uit!!!!!

en over zaterdag ga ik geen woorden aan vuil maken. de schuld ligt zowel bij het bestuur, dury en spelers.

abonnementsprijzen die omhoog gaan na zo een seizoen kan niet door de beugel.

het rommelt ook in de bestuurskamer dit was ook duidelijk gisteren. De heer cordier was eerst aanwezig in zijn range rover. dan was hij vertrokken en kwam dan toe in aller ijl.

transparantie door 1 persoon te regelen is ook totaal fout.

HET ENIGSTE WAT IK VRAAG IS TRANSPARANTIE NAAR SUPPORTERS.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #76 Gepost op: mei 13, 2019, 10:39:15 am »
beste mede 'supporters', trainers en weet ik veel wat hier allemaal aanwezig is.

Het gevoel van frustratie en ongeloof na onze wanprestatie is onbeschrijfelijk.

Dit heeft mijn darmflora zelf aangetast. Ik dacht eerst dat het van het bier was zaterdag (wat moet een man doen als de vrouw staat te kletsen). maar na twee dagen blijft deze aangetast.

eerst en vooral wil ik beginnen met gisteren. ik ben gisteren geweest naar het trainingscentrum om toch excuses te horen. blijkbaar hadden ze geen goeste om hun kop te tonen. alleen de afgevaardigde van de supporterslokalen mochten binnen om vragen te stellen en antwoorden te krijgen. ik heb er een 1 uur en 30 minuten gewacht nog geen antwoord ontvangen. Ze hebben ons weer in de kou laten staan. zelf geen speler. En als je stond te kijken lachte De heer de pauw u gewoon weg uit!!!!!

en over zaterdag ga ik geen woorden aan vuil maken. de schuld ligt zowel bij het bestuur, dury en spelers.

abonnementsprijzen die omhoog gaan na zo een seizoen kan niet door de beugel.

het rommelt ook in de bestuurskamer dit was ook duidelijk gisteren. De heer cordier was eerst aanwezig in zijn range rover. dan was hij vertrokken en kwam dan toe in aller ijl.

transparantie door 1 persoon te regelen is ook totaal fout.

HET ENIGSTE WAT IK VRAAG IS TRANSPARANTIE NAAR SUPPORTERS.
Dat gaan we nooit krijgen, de supportersraad is niet onafhankelijk genoeg, er zijn veel teveel linken tussen club en 'belangrijke' vertegenwoordigers van de supporters, dit is al jaren zo.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #77 Gepost op: mei 13, 2019, 10:41:49 am »
Ik heb een stil vermoeden het ook even stress én alle hens aan denk is bij de club, dit hadden ze volgens mij ook niet verwacht. Kan me niet inbeelden zijn de gang van zaken ook gewoon OK vinden.

Weet niet of ik zou buitenkomen als een woedende menigte me staat op te wachten, om het dan even in hun context te plaatsen. Misschien was de confrontatie toch iets te vroeg.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #78 Gepost op: mei 13, 2019, 10:45:21 am »
Ik heb een stil vermoeden het ook even stress én alle hens aan denk is bij de club, dit hadden ze volgens mij ook niet verwacht. Kan me niet inbeelden zijn de gang van zaken ook gewoon OK vinden.

Weet niet of ik zou buitenkomen als een woedende menigte me staat op te wachten, om het dan even in hun context te plaatsen. Misschien was de confrontatie toch iets te vroeg.
Te laat zul je bedoelen!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 08 : 11/05/2019 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #79 Gepost op: mei 13, 2019, 11:19:51 am »
Ik heb een stil vermoeden het ook even stress én alle hens aan denk is bij de club, dit hadden ze volgens mij ook niet verwacht. Kan me niet inbeelden zijn de gang van zaken ook gewoon OK vinden.

Weet niet of ik zou buitenkomen als een woedende menigte me staat op te wachten, om het dan even in hun context te plaatsen. Misschien was de confrontatie toch iets te vroeg.

Te laat zul je bedoelen!

Ja, misschien ... maar je mag ook niet vergeten dat er maar twee transferperiodes zijn, en je het er dan mee moet doen. Men heet dat "de rit uitzitten", en als het niet loopt kan dat zeer lang duren. AKte ons seizoen.