Auteur Topic: [VB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 20045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #120 Gepost op: januari 24, 2009, 03:03:13 pm »
SV Zulte Waregem betuigt zijn oprecht medeleven aan families van de slachtoffers van het drama in Dendermonde. Onder meer de moeder van Quinten Blindeman, webmaster van Club Brugge, kwam om het leven.

Morgen zullen de spelers met een rouwband aantreden en zal er een minuut stilte in acht genomen worden. 
svzw.be


No pain, no gain.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #121 Gepost op: januari 24, 2009, 04:31:19 pm »
Hopelijk start sammy.  Staat sterk te keepen, sterk in duels en in de lucht.

Ligt goed in de groep en coacht goed.

Coppens toch klein manneke, en ligt niet zo te bien in de groep denk ik.

VINGERS KRUISEN VOOR SAMMY DUS.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #122 Gepost op: januari 24, 2009, 04:34:33 pm »
Ewel ik hoop het ook  :( Aan de andere kant mss keep Coppens wel een wereldmatch nu hij zich eindelijk eens kan bewijzen, maar toch.... veeeel meer vertrouwen in Sammy

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #123 Gepost op: januari 24, 2009, 05:02:43 pm »
Ik heb nog meer vertrouwen in van der kelen dan coppens  :-[
SV TILL I DIE

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #124 Gepost op: januari 24, 2009, 05:25:21 pm »
Ik heb nog meer vertrouwen in van der kelen dan coppens  :-[
Op basis van wat beweer je dit?

flandria

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #125 Gepost op: januari 24, 2009, 05:26:44 pm »
SV Zulte Waregem betuigt zijn oprecht medeleven aan families van de slachtoffers van het drama in Dendermonde. Onder meer de moeder van Quinten Blindeman, webmaster van Club Brugge, kwam om het leven.

Morgen zullen de spelers met een rouwband aantreden en zal er een minuut stilte in acht genomen worden. 
svzw.be




Schoon gebaar maar het minste dat iedere club kan doen. Hopelijk zal IEDEREEN de minuut stilte respecteren voor de slachtoffers van die walgelijke 20-jarige.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #126 Gepost op: januari 24, 2009, 05:37:06 pm »
Ik heb nog meer vertrouwen in van der kelen dan coppens  :-[
Op basis van wat beweer je dit?
Ben al paar keer naar training gaan zien en vind dat van der kelen meer vertrouwen uitstraalt. En hij heeft het gestalte van een goede keeper.
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #127 Gepost op: januari 24, 2009, 06:43:07 pm »
Ik heb nog meer vertrouwen in van der kelen dan coppens  :-[

ik ook, maar dan is het aan Coppens om het tegendeel te bewijzen (ik baseer me trouwens op de paar keer dat ik hem bezig zag, in oefenwedstrijden deze zomer en een paar trainingen).

Is er al nieuws over Bossut?

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #128 Gepost op: januari 24, 2009, 06:55:09 pm »
Ik heb nog meer vertrouwen in van der kelen dan coppens  :-[

ik ook, maar dan is het aan Coppens om het tegendeel te bewijzen (ik baseer me trouwens op de paar keer dat ik hem bezig zag, in oefenwedstrijden deze zomer en een paar trainingen).

Is er al nieuws over Bossut?
volgens sv5381 is hij fit

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #129 Gepost op: januari 24, 2009, 08:30:03 pm »
SV Zulte Waregem betuigt zijn oprecht medeleven aan families van de slachtoffers van het drama in Dendermonde. Onder meer de moeder van Quinten Blindeman, webmaster van Club Brugge, kwam om het leven.

Morgen zullen de spelers met een rouwband aantreden en zal er een minuut stilte in acht genomen worden. 
svzw.be




Schoon gebaar maar het minste dat iedere club kan doen. Hopelijk zal IEDEREEN de minuut stilte respecteren voor de slachtoffers van die walgelijke 20-jarige.

Idd.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #130 Gepost op: januari 24, 2009, 11:23:54 pm »
Schoon gebaar maar het minste dat iedere club kan doen. Hopelijk zal IEDEREEN de minuut stilte respecteren voor de slachtoffers van die walgelijke 20-jarige.

elke minuut stilte werd door ONZE supporters tot nu toe indrukwekkend gerespecteerd.... (i.t.t. ...)

over Bossut, mij werd gezegd, zwaar voet verzwikt tijdens fitness...

tzal moeilijk worden. het onderste zal uit de kan moeten worden gehaald. dat de onze maar eens tonen waar een ?chte Westvlaamse ploeg voor staat, waarbij teveel respect voor die limburgers zwaar misplaatst is. op min steun kunnen ze rekenen.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #131 Gepost op: januari 25, 2009, 10:06:54 am »
Schoon gebaar maar het minste dat iedere club kan doen. Hopelijk zal IEDEREEN de minuut stilte respecteren voor de slachtoffers van die walgelijke 20-jarige.

elke minuut stilte werd door ONZE supporters tot nu toe indrukwekkend gerespecteerd.... (i.t.t. ...)

over Bossut, mij werd gezegd, zwaar voet verzwikt tijdens fitness...

tzal moeilijk worden. het onderste zal uit de kan moeten worden gehaald. dat de onze maar eens tonen waar een ?chte Westvlaamse ploeg voor staat, waarbij teveel respect voor die limburgers zwaar misplaatst is. op min steun kunnen ze rekenen.
heb uit goede bron vernomen dat Bossut hoogst waarschijnlijk speelt...

Over die minuut stilte. Als iemand die niet respecteert ben je gewoon een onmens, dit heeft ook niets met voetbal te maken, dit staat er boven. Stel je voor dat een gek jouw kind zomaar verwond, dit moet verschrikkelijk zijn voor de ouders! Dus daarom minuut stilte + applaus is hier op z'n plaats...

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #132 Gepost op: januari 25, 2009, 10:14:05 am »
op zo'n moment is voetbal maar een bijzaak
wat die ouders nu meemaken is veel te erg voor te beschrijven.
zou van een laag iq zijn als iemand die minuut doorbreekt zal waarschijnlijk niet gebeuren want dit raakt iedereen

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #133 Gepost op: januari 25, 2009, 11:11:58 am »
Sonck niet in selectie, Bossut speelklaar

Club Brugge zakt deze middag met een mannetje minder dan ver?wacht af naar het Regenboogstadi?on. Vrijdag al verliet Wesley Sonck de training vroeger dan de rest van de spelers. De blessure aan zijn dij zorgde weer voor te veel last. Eer?der deze week zag het er nochtans naar uit dat de spits op zijn minst op de bank zou plaatsnemen, maar de technische staf besliste om geen enkel risico te nemen en schrapte gisteren de Ninovieter alsnog uit de selectie.

Bijgevolg krijgt Brecht Capon meer dan waarschijnlijk een nieuwe kans. Wellicht kiest Ma?thijssen voor hetzelfde middenveld als vorige competitiematch. M?t nieuwkomers Vadis en Kruska dus. Achterin zal de afwezigheid van de geelgeschorste Simaeys opgevan?gen worden door Bernt Evens.

Bij Zulte Waregem sloeg doelman Sammy Bossut zijn voet om op de vrijdagtraining. Even leek het erop dat tweede keeper Coppens zijn opwachting zou moeten maken, maar dat lijkt nu niet meer nodig. Bossut werkte zonder problemen de laatste training af en ondervond geen hinder bij het uittrappen.

Bron: Het Nieuwsblad - 25/01/09

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #134 Gepost op: januari 25, 2009, 11:44:56 am »
Ik gok op 2-1!
Leye
Akpala
Nfor

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #135 Gepost op: januari 25, 2009, 11:59:50 am »
ik gok op 3-1. ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #136 Gepost op: januari 25, 2009, 02:01:48 pm »
Het is nog altijd tegen FCB eh.
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #137 Gepost op: januari 25, 2009, 02:09:32 pm »
Het is nog altijd tegen FCB eh.

Idd, hopelijk wordt de penalty voor Club Brugge berekend in onze tactiek.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #138 Gepost op: januari 25, 2009, 02:10:13 pm »
De stress begint er al stevig in te komen. Na Kortrijk is dit de match van het jaar!
k Geef ons zeker een kans, al is het Brugse middenveld wel gevoelig versterkt.

Crudo

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #139 Gepost op: januari 25, 2009, 03:18:54 pm »
Eerlijk gezegd als ik moet kiezen, deze match winnen of die tegen kortrijk dan weet ik het wel hoor. Vorig jaar was brugge de match van t jaar, nu kortrijk, zo simpel is dat