Auteur Topic: Coronacijfers  (gelezen 6285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Coronacijfers
« Gepost op: september 15, 2020, 11:07:03 am »
Bij Anderlecht na Vlap  nu 3 extra spelers (2 uit de A-kern) en 2 staffleden positief getest.
Bij Brugge Mechele een week langer onder quarantaine (mist zo de match volgende zondag).

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Coronacijfers
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2020, 11:17:40 am »
Bij Anderlecht na Vlap  nu 3 extra spelers (2 uit de A-kern) en 2 staffleden positief getest.
Bij Brugge Mechele een week langer onder quarantaine (mist zo de match volgende zondag).
Blijkbaar Zulj, Wellenreuther en opnieuw Vlap.

Offline bahia

  • Leden
  • Berichten: 132
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2020, 01:46:28 pm »
Ook Okereke van Club positief getest

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #3 Gepost op: september 28, 2020, 04:34:19 pm »
Verkeerd topic maar toch even meegeven: in Nederland wordt STERK overwogen geen publiek meer toe te laten

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Coronacijfers
« Reactie #4 Gepost op: september 28, 2020, 04:46:06 pm »
Verkeerd topic maar toch even meegeven: in Nederland wordt STERK overwogen geen publiek meer toe te laten
Kan je niet vergelijken met België. Daar moeten ze zitten en mond houden. Bij een doelpunt mag je zelf niet juichen.. worden ze nu op afgerekend.
South Lane Crew.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #5 Gepost op: oktober 25, 2020, 09:52:18 am »
Ok, dus de komende weken en vermoedelijk maanden geen publiek meer.
Zullen weer minder inkomsten zijn en vermoedelijk bijgevolg ook geen (betalende) wintertransfers.
Bij deze wou ik even jullie mening horen: wat verwachten jullie nog van dit seizoen?

Persoonlijk denk ik dat we gelukkig zullen mogen zijn als we de competitie kunnen eindigen.
Vermoed teveel inhaalmatchen om enige vorm van playoffs te laten doorgaan.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Coronacijfers
« Reactie #6 Gepost op: oktober 25, 2020, 10:32:57 am »
Ok, dus de komende weken en vermoedelijk maanden geen publiek meer.
Zullen weer minder inkomsten zijn en vermoedelijk bijgevolg ook geen (betalende) wintertransfers.
Bij deze wou ik even jullie mening horen: wat verwachten jullie nog van dit seizoen?

Persoonlijk denk ik dat we gelukkig zullen mogen zijn als we de competitie kunnen eindigen.
Vermoed teveel inhaalmatchen om enige vorm van playoffs te laten doorgaan.
Ja,ik denk ook in die richting al zal het afhangen van de beschikbaarheid van de vaccins.  In ieder geval moeten wij zorgen dat we nooit op de degradatie plaatsen terecht komen moest het zijn dat ze eerder de competitie afsluiten.  En dan ook de vraag welke clubs financieel de Corona overleven. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Coronacijfers
« Reactie #7 Gepost op: oktober 25, 2020, 11:25:04 am »
Ok, dus de komende weken en vermoedelijk maanden geen publiek meer.
Zullen weer minder inkomsten zijn en vermoedelijk bijgevolg ook geen (betalende) wintertransfers.
Bij deze wou ik even jullie mening horen: wat verwachten jullie nog van dit seizoen?

Persoonlijk denk ik dat we gelukkig zullen mogen zijn als we de competitie kunnen eindigen.
Vermoed teveel inhaalmatchen om enige vorm van playoffs te laten doorgaan.
Ja,ik denk ook in die richting al zal het afhangen van de beschikbaarheid van de vaccins.  In ieder geval moeten wij zorgen dat we nooit op de degradatie plaatsen terecht komen moest het zijn dat ze eerder de competitie afsluiten.  En dan ook de vraag welke clubs financieel de Corona overleven.

Ik denk als ze de competitie afsluiten zullen er mogelijks geen degradanten nog stijgers zullen zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Coronacijfers
« Reactie #8 Gepost op: oktober 25, 2020, 11:40:19 am »
Ok, dus de komende weken en vermoedelijk maanden geen publiek meer.
Zullen weer minder inkomsten zijn en vermoedelijk bijgevolg ook geen (betalende) wintertransfers.
Bij deze wou ik even jullie mening horen: wat verwachten jullie nog van dit seizoen?

Persoonlijk denk ik dat we gelukkig zullen mogen zijn als we de competitie kunnen eindigen.
Vermoed teveel inhaalmatchen om enige vorm van playoffs te laten doorgaan.
Ja,ik denk ook in die richting al zal het afhangen van de beschikbaarheid van de vaccins.  In ieder geval moeten wij zorgen dat we nooit op de degradatie plaatsen terecht komen moest het zijn dat ze eerder de competitie afsluiten.  En dan ook de vraag welke clubs financieel de Corona overleven.

Ik denk als ze de competitie afsluiten zullen er mogelijks geen degradanten nog stijgers zullen zijn.
Ja dat kan ook, maar met de perikelen van vorig seizoen weet men hier nooit wat het zal worden, best is toch imo om boven de degradatieplaatsen te staan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Coronacijfers
« Reactie #9 Gepost op: oktober 25, 2020, 01:36:09 pm »
Ok, dus de komende weken en vermoedelijk maanden geen publiek meer.
Zullen weer minder inkomsten zijn en vermoedelijk bijgevolg ook geen (betalende) wintertransfers.
Bij deze wou ik even jullie mening horen: wat verwachten jullie nog van dit seizoen?

Persoonlijk denk ik dat we gelukkig zullen mogen zijn als we de competitie kunnen eindigen.
Vermoed teveel inhaalmatchen om enige vorm van playoffs te laten doorgaan.
Ja,ik denk ook in die richting al zal het afhangen van de beschikbaarheid van de vaccins.  In ieder geval moeten wij zorgen dat we nooit op de degradatie plaatsen terecht komen moest het zijn dat ze eerder de competitie afsluiten.  En dan ook de vraag welke clubs financieel de Corona overleven.

Ik denk als ze de competitie afsluiten zullen er mogelijks geen degradanten nog stijgers zullen zijn.

Ja dat kan ook, maar met de perikelen van vorig seizoen weet men hier nooit wat het zal worden, best is toch imo om boven de degradatieplaatsen te staan.

ja, natuurlijk

Offline AROW

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #10 Gepost op: oktober 25, 2020, 03:39:25 pm »
Regels zijn aangepast na debacles vorig seizoen
Als competitie stilgelegd wordt voor 50% matchen = Anullering seizoen
Bij stilleggen na 50% van matchen: tussenstand = eindstand voor titel, Europees en degradatie

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #11 Gepost op: oktober 25, 2020, 04:00:56 pm »
Regels zijn aangepast na debacles vorig seizoen
Als competitie stilgelegd wordt voor 50% matchen = Anullering seizoen
Bij stilleggen na 50% van matchen: tussenstand = eindstand voor titel, Europees en degradatie
a, we mogen er dus van uitgaan dat hoe dichter de 50% nadert
hoe spannender het wordt...

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Corona
« Reactie #12 Gepost op: december 21, 2020, 10:53:29 pm »
Nieuwe spelregels op komst voor Corona
Ze willen nog zo min mogelijk wedstrijden uitstellen
dus bij corona uitbraak in een ploeg zou je nog kunnen kiezen tss
forfait geven of mee reserven spelen...

Wie stelde allemaal al wedstrijden uit?....

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Coronacijfers
« Reactie #13 Gepost op: december 22, 2020, 08:41:01 am »
Nieuwe spelregels op komst voor Corona
Ze willen nog zo min mogelijk wedstrijden uitstellen
dus bij corona uitbraak in een ploeg zou je nog kunnen kiezen tss
forfait geven of mee reserven spelen...

Wie stelde allemaal al wedstrijden uit?....

Is competitievervalsing.

Waar reeds een uitbraak was is de kans kleiner dat die er weer komt..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Coronacijfers
« Reactie #14 Gepost op: december 22, 2020, 10:07:40 am »
Belachelijk komaan zeg!
SV TILL I DIE

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Coronacijfers
« Reactie #15 Gepost op: december 22, 2020, 10:37:36 am »
Ik begrijp de redenering, je kan na een bepaalde datum niet blijven wedstrijden uitstellen. Je zit met de play-offs, het EK voetbal...

Maar anderzijds lijkt het oneerlijk:
Ploegen die de regels niet zo nauw namen en reeds vele coronagevallen kenden, hebben hier een voordeel tegenover ploegen die tot nu toe wel hun uiterste best deden om corona tegen te houden en daarin slaagden.

Dubbel gevoel hierbij. Nu ja vanaf maart zullen de ploegen dan misschien strenger zijn binnen de spelersbubbel dan, zodat bij één initieel coronageval niet de halve kern besmet is.
Ik weet niet goed hoe ze bij SVZW te werk gaan, qua kleedkamer, douchen, eten, ...
Van buiten te trainen op zich is het risico toch beperkt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Coronacijfers
« Reactie #16 Gepost op: december 22, 2020, 10:45:10 am »
Ik begrijp de redenering, je kan na een bepaalde datum niet blijven wedstrijden uitstellen. Je zit met de play-offs, het EK voetbal...

Maar anderzijds lijkt het oneerlijk:
Ploegen die de regels niet zo nauw namen en reeds vele coronagevallen kenden, hebben hier een voordeel tegenover ploegen die tot nu toe wel hun uiterste best deden om corona tegen te houden en daarin slaagden.

Dubbel gevoel hierbij. Nu ja vanaf maart zullen de ploegen dan misschien strenger zijn binnen de spelersbubbel dan, zodat bij één initieel coronageval niet de halve kern besmet is.
Ik weet niet goed hoe ze bij SVZW te werk gaan, qua kleedkamer, douchen, eten, ...
Van buiten te trainen op zich is het risico toch beperkt.

Klopt, wij dezen onze best om corona buiten te houden en worden eigenlijk gestraft, én matchen rap na elkaar is net in ons nadeel.

Ik vind het wel een goede beslissing eerlijk gezegd.
Als je spelers hebt die gekwetst zijn of (gewone) griep hebben moet je ook andere opstellen.