Auteur Topic: Over Club Brugge KV  (gelezen 79055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #60 Gepost op: oktober 30, 2015, 03:21:49 pm »
En de voorzitter, hoeveel krijgt die voor het aanvallen van een vrouwelijke steward?



Die mag de vrolijke Frans uithangen op tv. Onze Sergio.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #61 Gepost op: december 20, 2015, 03:06:37 pm »
#cluand op Play Sports met Freddy Devadder ... zalig!

"Herman e verzekerst gebeld noa Gumienny gistern', gummenie win'"


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #62 Gepost op: december 20, 2015, 06:57:39 pm »
#cluand op Play Sports met Freddy Devadder ... zalig!

"Herman e verzekerst gebeld noa Gumienny gistern', gummenie win'"



"Als Okaka scoort, zij je olsan gescheten" :)
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #63 Gepost op: mei 16, 2016, 12:10:55 pm »
fuck off brugge ! nu ja de titel hebben ze dan al bij al wel verdiend, oa door het falen van andere

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #64 Gepost op: mei 22, 2016, 11:30:08 am »
fuck off brugge ! nu ja de titel hebben ze dan al bij al wel verdiend, oa door het falen van andere

Het falen van de anderen. Kom zeg, sinds de invoering van de po's verzamelen ze het 2e meest aantal punten. Dit is gewoon 1 van de sterkste kampioenen van de laatste 10 jaar.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #65 Gepost op: mei 22, 2016, 12:59:03 pm »
Het falen van de anderen. Kom zeg, sinds de invoering van de po's verzamelen ze het 2e meest aantal punten. Dit is gewoon 1 van de sterkste kampioenen van de laatste 10 jaar.
Zou ik toch niet durven zeggen, Standard was toch veel sterker enkel jaren terug.  Maar, dit seizoen was Club heel dominant eens Vasquez weg was, dus verdiend kampioen, ja.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #66 Gepost op: mei 22, 2016, 02:25:02 pm »
Het falen van de anderen. Kom zeg, sinds de invoering van de po's verzamelen ze het 2e meest aantal punten. Dit is gewoon 1 van de sterkste kampioenen van de laatste 10 jaar.

Schei uit.
Een middenveld Simons-Claudemir-Vormer met die steltenloper Hakke Vanaken.
Kan het lelijker?

Je hebt het Standard van Witsel-Jovanovic-Mbokani.
Je hebt het Anderlecht van Suarez-Mbokani-Jovanovic.

En jij Club Brugge hier vernoemen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #67 Gepost op: mei 22, 2016, 04:41:21 pm »
Akkoord.

Hoe meer je erover nadenkt, hoe meer je moet zeggen: h??l knap werk van Preud'homme. Wat een lelijk team, dat Club Brugge, maar toch (zo) kampioen spelen.

En uiteraard faalt Anderlecht, uiteraard faalt Gent. Anderlecht heeft een slechte trainer met een slecht transferbeleid, en Gent daar is het een beetje op denk ik.

Club Brugge verdiend kampioen, natuurlijk, dat wel.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #68 Gepost op: mei 23, 2016, 09:33:42 am »
Schei uit.
Een middenveld Simons-Claudemir-Vormer met die steltenloper Hakke Vanaken.
Kan het lelijker?

Je hebt het Standard van Witsel-Jovanovic-Mbokani.
Je hebt het Anderlecht van Suarez-Mbokani-Jovanovic.

En jij Club Brugge hier vernoemen.

Het Club Brugge van Vazquez, Refaelov, Izquierdo, Diaby, Vanaken en Meunier bedoel je? De 2 waterdragers Simons en Vormer vernoemen om uw gelijk te halen, dat zegt genoeg.

Uw Anderlecht van Suarez, Mbokani en Jovanovic bestond ook uit Deschacht, Klestan en Wasyl hoor. Uw Standard van Witsel-Jova-Mbokani bestond eveneens uit Nicaise, Decamargo, Sarr en Dufer hoor.

Club heeft gewoon een heel erg goed team met een perfecte mix tussen technisch vernuft, inzicht en vechtlust

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #69 Gepost op: mei 23, 2016, 03:32:39 pm »
Het Club Brugge van Vazquez, Refaelov, Izquierdo, Diaby, Vanaken en Meunier bedoel je? De 2 waterdragers Simons en Vormer vernoemen om uw gelijk te halen, dat zegt genoeg.

Uw Anderlecht van Suarez, Mbokani en Jovanovic bestond ook uit Deschacht, Klestan en Wasyl hoor. Uw Standard van Witsel-Jova-Mbokani bestond eveneens uit Nicaise, Decamargo, Sarr en Dufer hoor.

Club heeft gewoon een heel erg goed team met een perfecte mix tussen technisch vernuft, inzicht en vechtlust

Inderdaad.

Het feit dat Club Brugge tegen Zulte Waregem de reserveaanvallers Leandro Pereira (3.5 miljoen ?), Felipe Gedoz (1.5 miljoen ?) en Jelle Vossen (3.3 miljoen ?) laat opdraven met een gezamenlijke aankoopwaarde van ca. 8 miljoen ?; dit vind ik ook een serieuze aanwijzing dat Club Brugge enorm gegroeid is de voorbije jaren. Toch een wereld van verschil met enkele jaren geleden....

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #70 Gepost op: mei 26, 2016, 09:00:48 am »
Enorm gegroeid.  ;D

Eerder een steenrijke voorzitter die de miljoenen door de deuren en ramen gooit voor middelmaat.

Compleet wanbeleid, en na 11 jaar is het toevallig eens gelukt (dankzij Preud'homme).

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #71 Gepost op: juli 23, 2016, 09:12:27 pm »
Philippe Clement durft tijdens de rust beweren dat de aanslag van Vanaken geen rood was. Wa een kalf! Dat publiek daar in Jan Breydel is gewoon het irritantste ter wereld. Dat wisten we al, maar na twee maand zonder Belgisch voetbal wordt dit met de eerste confrontatie weer pijnlijk duidelijk...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #72 Gepost op: juli 23, 2016, 09:29:02 pm »
Philippe Clement durft tijdens de rust beweren dat de aanslag van Vanaken geen rood was. Wa een kalf! Dat publiek daar in Jan Breydel is gewoon het irritantste ter wereld. Dat wisten we al, maar na twee maand zonder Belgisch voetbal wordt dit met de eerste confrontatie weer pijnlijk duidelijk...
Idd maar binnenkort krijgen ze msh wel opnieuw een staande ovatie in ons stadion... (ik ben er nog niet goed van)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #73 Gepost op: juli 28, 2016, 12:15:58 pm »
Philippe Clement durft tijdens de rust beweren dat de aanslag van Vanaken geen rood was. Wa een kalf! Dat publiek daar in Jan Breydel is gewoon het irritantste ter wereld. Dat wisten we al, maar na twee maand zonder Belgisch voetbal wordt dit met de eerste confrontatie weer pijnlijk duidelijk...

Dat zit daar (ondertussen) in het DNA.

Bestuur (met Verhaeghe voorop), trainer (calimero Preud'homme), staff (bvb Clement), spelers (als Timmy), zelfs hun website en social media... Die 11 jaar zonder titel hebben hen geen goed gedaan. Er bestaat in de hele wereld geen irritanter publiek dan dat in Jan Breydel. Bij elk duel, maar echt ?lk duel, beginnen die fans te schuimen en te roepen en tieren, niet normaal meer.

Daar hangt geen sfeer, gewoon frustratie.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #74 Gepost op: juli 28, 2016, 01:13:36 pm »
Idd maar binnenkort krijgen ze msh wel opnieuw een staande ovatie in ons stadion... (ik ben er nog niet goed van)

Was echt een schande, als Kortrijk dit jaar eens een bekerke wint gaan we dan ook staan klappen als ze bij ons komen...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #75 Gepost op: juli 28, 2016, 01:27:50 pm »
Dat zit daar (ondertussen) in het DNA.

Bestuur (met Verhaeghe voorop), trainer (calimero Preud'homme), staff (bvb Clement), spelers (als Timmy), zelfs hun website en social media... Die 11 jaar zonder titel hebben hen geen goed gedaan. Er bestaat in de hele wereld geen irritanter publiek dan dat in Jan Breydel. Bij elk duel, maar echt ?lk duel, beginnen die fans te schuimen en te roepen en tieren, niet normaal meer.

Daar hangt geen sfeer, gewoon frustratie.

Boenk derop.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #76 Gepost op: juli 28, 2016, 01:32:46 pm »
Was echt een schande, als Kortrijk dit jaar eens een bekerke wint gaan we dan ook staan klappen als ze bij ons komen...

Een ploeg die juist kampioen geworden is wordt overal gefeliciteerd hoor. Dat was ook zo in Anderlecht toen AA Gent daar in de laatste PO1 match als kersvers kampioen kwam spelen met erehaag enz.
Ik zie eerlijk gezegd niet wat er schandalig is aan het feit dat men de kampioen in de bloemetjes zet bij hun eerste wedstrijd als kampioen wie dat ook mag zijn.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #77 Gepost op: juli 28, 2016, 05:31:19 pm »
Een ploeg die juist kampioen geworden is wordt overal gefeliciteerd hoor. Dat was ook zo in Anderlecht toen AA Gent daar in de laatste PO1 match als kersvers kampioen kwam spelen met erehaag enz.
Ik zie eerlijk gezegd niet wat er schandalig is aan het feit dat men de kampioen in de bloemetjes zet bij hun eerste wedstrijd als kampioen wie dat ook mag zijn.

Wees eens serieus, dit was meer dan enkel in de bloemetjes zetten ?. (wat voor mij mocht)
Karel Dhaene heeft bijna gans zijn leven gegeven voor onze club en dit is bijna volledig tenonder gegaan aan de huldiging van dat clubke.
Het was een pure schande, dat weet iedereen. Nog nooit is geen enkele club zo uitgebreid gehuldigd geweest op verplaatsing.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #78 Gepost op: juli 28, 2016, 05:56:11 pm »
Een ploeg die juist kampioen geworden is wordt overal gefeliciteerd hoor. Dat was ook zo in Anderlecht toen AA Gent daar in de laatste PO1 match als kersvers kampioen kwam spelen met erehaag enz.
Ik zie eerlijk gezegd niet wat er schandalig is aan het feit dat men de kampioen in de bloemetjes zet bij hun eerste wedstrijd als kampioen wie dat ook mag zijn.

Aaaargh! :-X

Ja Patje, een kampioen mag je feliciteren. Maar er zijn grenzen. Zoals Goesse zegt, dat was gewoon schandalig.

Ik hoop dat de supportersfederatie dit heeft kunnen aankaarten bij de club (?) want nog ??n keer zo'n onzin en ze gaan me een tijdje niet meer zien.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #79 Gepost op: juli 28, 2016, 06:20:29 pm »
Wees eens serieus, dit was meer dan enkel in de bloemetjes zetten ?. (wat voor mij mocht)
Karel Dhaene heeft bijna gans zijn leven gegeven voor onze club en dit is bijna volledig tenonder gegaan aan de huldiging van dat clubke.
Het was een pure schande, dat weet iedereen. Nog nooit is geen enkele club zo uitgebreid gehuldigd geweest op verplaatsing.
Ik heb me daar persoonlijk niet aan gestoord. Mijn vrienden waar ik in de tribune mee zit ook niet. Het was natuurlijk spijtig dat de laatste PO1 thuismatch net tegen Club was en puur toevallig dat Club de match ervoor de titel pakte zodat de viering van onze spelers niet exclusief was. Zeggen dat Karel geen mooi afscheid kreeg is overdreven want hij kreeg een staande ovatie en kreeg ruimschoots de tijd om het publiek toe te spreken. Ik heb al Essevee coryfeeen op een andere manier weten vertrekken.
Het is wel zo dat ik Club, Anderlecht, zelfs Kortrijk alle succes toewens alleen niet als ze tegen ons spelen.