Auteur Topic: Problemen tijdens de match  (gelezen 21170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

salout?

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #20 Gepost op: augustus 09, 2007, 09:48:24 pm »
wat 'n zever. Rechtstaan/ neerzitten.. :o

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #21 Gepost op: augustus 11, 2007, 12:26:25 pm »
   waar ik het op men zenuwen krijg is van die mensen die 1 keer per jaar na de voetbal komen tegen standard of anderlecht ,of brugge  en dan van hun kloten durven maken aje ne keer recht staat  omdat andere voor u wuk recht staan e sorry ze maar kben al 5j abonee en aals er dan ene zaagt die 1 keer na de voetbal komt op een jaar moeten ze  zich maar aanpassen ze

Rafa

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #22 Gepost op: augustus 11, 2007, 05:20:47 pm »
Ja, kbegrijp uw post ( wel na een paar keer lezen, en leestekens zelf improviseren maar goed )... Al die mannen die ??n keer komen die dan zitten te zagen dat ze niet goed zitten of zitten te babbelen over hoe goed die film wel was of waar ze de week ervoor beire lang op caf? gezeten hebben met den dienen, etc. mogen voor mijn part thuisblijven... Maar het omgekeerde moet je ook in gedachte houden... Het eerste jaar in eerste klasse had ik geen abonnement ( en toch zo goed als alle matchen gezien... ) en als je daar in de tribune zit boven de gang waar de spelers uitkomen ( tussen de oude peetses die het altijd beter weten ) dan zit je met een probleem... Zij zijn abonnee en zijn hebben een plaats meer nodig ? Als je je dan boos maakt ben jij de hooligan voor hen, terwijl zij (gvd) weer het clich? van de oude, hulpeloze man gebruiken...

paramaribo

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #23 Gepost op: augustus 16, 2007, 01:25:26 am »
Ja, kbegrijp uw post ( wel na een paar keer lezen, en leestekens zelf improviseren maar goed )... Al die mannen die ??n keer komen die dan zitten te zagen dat ze niet goed zitten of zitten te babbelen over hoe goed die film wel was of waar ze de week ervoor beire lang op caf? gezeten hebben met den dienen, etc. mogen voor mijn part thuisblijven... Maar het omgekeerde moet je ook in gedachte houden... Het eerste jaar in eerste klasse had ik geen abonnement ( en toch zo goed als alle matchen gezien... ) en als je daar in de tribune zit boven de gang waar de spelers uitkomen ( tussen de oude peetses die het altijd beter weten ) dan zit je met een probleem... Zij zijn abonnee en zijn hebben een plaats meer nodig ? Als je je dan boos maakt ben jij de hooligan voor hen, terwijl zij (gvd) weer het clich? van de oude, hulpeloze man gebruiken...
Op een zittribune zit je neer. Waar haal je het recht recht te staan zodat de achterligger het spel niet meer kan zien?
Als er zo'n zot voor je zit steek je bij de eerste keer je vinger in z'n rug. Als die het niet verstaat dan  heb je pech
natuurlijk. Je kunt het hem ook beleefd vragen. Van te blijven zitten.
Als je ploeg scoort kun je eens een dansje doen maar voor de rest respect voor je medemens, kun je dit niet
opbrengen ga naar de staanplaatsen.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #24 Gepost op: augustus 16, 2007, 02:43:44 am »
ik vint dat we de sfeer weer terug moeten krijgen van het eerste seizoen in eerste klasse toen wast om de 2 wekn dikken vettn ambiance maar nu tis vele verminderd
 
waar zijn de " tuiters " en al bijv en het liedje " al te gare al te gare ey ey ey " vonnek ook wel cool ei  8)

Rafa

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #25 Gepost op: augustus 16, 2007, 10:33:20 am »
@ woopser : ik vind dat er tegen Standard in de T toch redelijk wat sfeer was, net als in Cercle. Sta je in de T en was je mee naar Cercle ?

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #26 Gepost op: augustus 16, 2007, 10:53:08 am »
Op een zittribune zit je neer. Waar haal je het recht recht te staan zodat de achterligger het spel niet meer kan zien?
Als er zo'n zot voor je zit steek je bij de eerste keer je vinger in z'n rug. Als die het niet verstaat dan  heb je pech
natuurlijk. Je kunt het hem ook beleefd vragen. Van te blijven zitten.
Als je ploeg scoort kun je eens een dansje doen maar voor de rest respect voor je medemens, kun je dit niet
opbrengen ga naar de staanplaatsen.
Een probleem is ook dat in vele stadions de staanplaatsen verdwijnen,wat moet er dan gebeuren met de mensen die willen rechtstaan als ze naar het voetbal komen zien ? Sorry als ik nu op mensen hun tenen trap ,maar mijn principe is als je wil op uw gemak zitten om naar de voetbal te kijken ,schaf u dan belgacom tv aan ,dan kunt ge van in uwe zetel zien.Waarom kom je naar het stadion?In de eerste plaats natuurlijk voor het voetbal,maar ook voor de ambiance,het actief meeleven met de gebeurtenissen op het veld en daar horen al eens rechtverende mensen bij.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #27 Gepost op: augustus 16, 2007, 01:18:34 pm »
Op een zittribune zit je neer. Waar haal je het recht recht te staan zodat de achterligger het spel niet meer kan zien?
Als er zo'n zot voor je zit steek je bij de eerste keer je vinger in z'n rug. Als die het niet verstaat dan  heb je pech
natuurlijk. Je kunt het hem ook beleefd vragen. Van te blijven zitten.
Als je ploeg scoort kun je eens een dansje doen maar voor de rest respect voor je medemens, kun je dit niet
opbrengen ga naar de staanplaatsen.
Een probleem is ook dat in vele stadions de staanplaatsen verdwijnen,wat moet er dan gebeuren met de mensen die willen rechtstaan als ze naar het voetbal komen zien ? Sorry als ik nu op mensen hun tenen trap ,maar mijn principe is als je wil op uw gemak zitten om naar de voetbal te kijken ,schaf u dan belgacom tv aan ,dan kunt ge van in uwe zetel zien.Waarom kom je naar het stadion?In de eerste plaats natuurlijk voor het voetbal,maar ook voor de ambiance,het actief meeleven met de gebeurtenissen op het veld en daar horen al eens rechtverende mensen bij.


Niet akkoord, schaf u dan een plaats aan op een rustiger tribune (gans de oude tribune bvb). En als je wil rechtstaan, ga dan in T of ergens in een 'sfeervak' op de nieuwe(?) tribune.

Mensen die 20 euro betalen voor een zitplaats kan je toch niet verplichten te gaan rechtstaan! Bovendien is het toch zeer irritant als je alle belangrijkste fases van een wedstrijd mist omdat diegene voor u al op voorhand rechtspringt!

paramaribo

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #28 Gepost op: augustus 16, 2007, 02:12:48 pm »
Op een zittribune zit je neer. Waar haal je het recht recht te staan zodat de achterligger het spel niet meer kan zien?
Als er zo'n zot voor je zit steek je bij de eerste keer je vinger in z'n rug. Als die het niet verstaat dan  heb je pech
natuurlijk. Je kunt het hem ook beleefd vragen. Van te blijven zitten.
Als je ploeg scoort kun je eens een dansje doen maar voor de rest respect voor je medemens, kun je dit niet
opbrengen ga naar de staanplaatsen.
Een probleem is ook dat in vele stadions de staanplaatsen verdwijnen,wat moet er dan gebeuren met de mensen die willen rechtstaan als ze naar het voetbal komen zien ? Sorry als ik nu op mensen hun tenen trap ,maar mijn principe is als je wil op uw gemak zitten om naar de voetbal te kijken ,schaf u dan belgacom tv aan ,dan kunt ge van in uwe zetel zien.Waarom kom je naar het stadion?In de eerste plaats natuurlijk voor het voetbal,maar ook voor de ambiance,het actief meeleven met de gebeurtenissen op het veld en daar horen al eens rechtverende mensen bij.

Eigenlijk is dit topic al door een verstandige mens beantwoord, maar ik wil nog aan toevoegen dat ieder zich nog altijd kan wenden tot de stewards, zij zijn bij machte  iemand  eventueel te laten verwijderen maar of ze het onmiddellijk zullen doen is een vraag, het behoort in het bijzonder tot hun taak  de rust in de stadions te bewaren, ??n die op een tribune rechtstaat stoort een hele hoop andere mensen, en inderdaad een zitplaats van 20 ? dient alzo gebruikt te worden.
Over dat van Belgacom indien je pers? wilt rechtveren kun je het ook voor je 'Belgacom' of blijf van de eerste keer buiten staan, iedereen zijn mening maar op stomme uitspraken is geen discussie mogelijk en dat is wel de bedoeling om louter van mening te wisselen. Op het veld zijn we allemaal ??n en staan we
aan dezelfde 'kant' dus zitten is niet te veel gevraagd.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2007, 02:24:52 pm door paramaribo »

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #29 Gepost op: augustus 16, 2007, 02:55:05 pm »
@carlitos en paramaribo ,ik sta al 6 jaar in vak T dus van mij zul je geen last hebben,maar heb je al eens stilgestaan bij mijn vorige reply waarbij ik zeg dat al maar meer staanplaatsen verdwijnen in de belgische stadions ,en dat wij(alle mensen die willen rechtstaan) dus ook meer moeten betalen ,dit terwijl ik niet wens te zitten moet ik toch 20euro of meer betalen ,en nog iets ,uit uw antwoorden is dus ook gebleken dat iemand die uw mening niet deelt ook niet verstandig kan zijn en stomme uitspraken doet.
Van vrije meningsuiting gesproken .

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #30 Gepost op: augustus 16, 2007, 04:21:21 pm »
@carlitos en paramaribo ,ik sta al 6 jaar in vak T dus van mij zul je geen last hebben,maar heb je al eens stilgestaan bij mijn vorige reply waarbij ik zeg dat al maar meer staanplaatsen verdwijnen in de belgische stadions ,en dat wij(alle mensen die willen rechtstaan) dus ook meer moeten betalen ,dit terwijl ik niet wens te zitten moet ik toch 20euro of meer betalen ,en nog iets ,uit uw antwoorden is dus ook gebleken dat iemand die uw mening niet deelt ook niet verstandig kan zijn en stomme uitspraken doet.
Van vrije meningsuiting gesproken .

Ik zeg nergens dat iemand die mijn mening niet deelt onverstandig is. Ik reageer gewoon op een mening waar ik niet mee akkoord ga, mijns inziens nog altijd de bedoeling van een forum...

On topic: Je hebt wel gelijk dat er veel staanplaatsen verdwijnen, mijn suggestie daarom is dat er ergens een 'sfeervak' is waar er kan rechtgestaan worden. Is trouwens veel plezanter voor de mensen die willen rechtstaan gedurende de match ook! Dat je dan moet meer betalen is natuurlijk wel vervelend, volledig akkoord!

Sterk vereenvoudigd komt mijn mening eigenlijk gewoon hierop neer: wil je op uw gemak zitten, koop u een kaartje voor de oude tribune. Wil je regelmatig rechtstaan en sfeer maken, ga op de nieuwe tribune zitten. Zit je op de nieuwe tribune en er springt er ??n recht: nie zagen. Zit je op de oude en er springt er ??n recht: zagen!    ;)

paramaribo

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #31 Gepost op: augustus 16, 2007, 06:45:22 pm »
@carlitos en paramaribo ,ik sta al 6 jaar in vak T dus van mij zul je geen last hebben,maar heb je al eens stilgestaan bij mijn vorige reply waarbij ik zeg dat al maar meer staanplaatsen verdwijnen in de belgische stadions ,en dat wij(alle mensen die willen rechtstaan) dus ook meer moeten betalen ,dit terwijl ik niet wens te zitten moet ik toch 20 euro of meer betalen ,en nog iets ,uit uw antwoorden is dus ook gebleken dat iemand die uw mening niet deelt ook niet verstandig kan zijn en stomme uitspraken doet.
Van vrije meningsuiting gesproken .
Ik geef u groot gelijk wanneer dat ge zegt dat de staanplaatsen verdwijnen onder bepaalde 'Europese richtlijnen' en dat 20 ? veel geld is voor een matchke voetbal, en dat op een staanplaatstribune meer sfeer kan gemaakt worden, ge moet het mij niet vertellen want vroeger waren aan de kant van de vijvers allemaal staanplaatsen
Ik vind 10 ? voor een standplaats zeer veel geld. Vroeger zat je met zo'n bedrag op de hoofdtribune.
Bij het bouwen van de nieuwe tribunes, Anderlecht , Club Brugge en eventueel Zulte-Waregem zullen het wellicht
allemaal zitplaatsen zijn (volgens de opgelegde normen) Heeft ook iets te maken met veiligheid. Dat van Belgacom
was inderdaad niet een ter zake doende opmerking. Maar voor mij part moogt ge zijn wie ge zijt. En binnen enkele jaren zit je ook op een zitplaats omdat er misschien geen staanplaatsen meer zijn. Ik ben mee geweest naar Cercle
het is te zeggen met eigen vervoer, naar de bezoekers afgeleid, en met een ticket van 15 ? in een uithoekje van
het Jan Breydel Stadion gedreven waar je geen best zicht hebt. Er waren geen pep?s maar wel anderen die
voor je neus rechtstaan wanneer er een aanval is.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2007, 07:04:34 pm door paramaribo »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #32 Gepost op: augustus 16, 2007, 11:05:50 pm »
Ja vrienden begrijp jullie standpunt wel hoor! Ik ben dinsdag na Tottenham tegen Everton gaan kijken en het zijn er allemaal zitplaatsen!Ik zat achter het doel en ik kon ook nie anders dan rechtstaan want iedereen stond recht voor mij ,kheb kik daar niemand horen zagen van zet u neer hoor nee je weet daar wanneer je achter het doel kruipt da je 9/10 zult moeten rechtstaan!!!!Nuja jullie zeggen 20? geven om recht te staan veel geld akkoord maar ik heb daar 32GBP betaald das 47,26? dusja echt goedkoop es da ook nie ? voor een zitplaats(staanplaats).Kweet nu ook wel da jullie gaan zeggen das wel premier league maar daar gaat et em nie over h? tes gewoon het feit dat je moet rechtstaan op een zitplaats snap je. ;)

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #33 Gepost op: augustus 16, 2007, 11:14:29 pm »
ik zeg niet dat er geen sfeer is ee zekr niet maar ik vind die gewoon verminderd vergeleken bij het eerste seizoen in eerste klasse

al moet ik wel toegeven dat het tegen standaard zekr wel in orde was in cercle bennek inderdaad nie geweest dus de match tegen cercle kannek niet beoordelen kwa sfeer

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #34 Gepost op: augustus 17, 2007, 12:22:49 am »
ik zeg niet dat er geen sfeer is ee zekr niet maar ik vind die gewoon verminderd vergeleken bij het eerste seizoen in eerste klasse

al moet ik wel toegeven dat het tegen standaard zekr wel in orde was in cercle bennek inderdaad nie geweest dus de match tegen cercle kannek niet beoordelen kwa sfeer

Mss heeft dat te maken met dat de Q duurder geworden is..?
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #35 Gepost op: augustus 17, 2007, 08:51:03 am »
Ja vrienden begrijp jullie standpunt wel hoor! Ik ben dinsdag na Tottenham tegen Everton gaan kijken en het zijn er allemaal zitplaatsen!Ik zat achter het doel en ik kon ook nie anders dan rechtstaan want iedereen stond recht voor mij ,kheb kik daar niemand horen zagen van zet u neer hoor nee je weet daar wanneer je achter het doel kruipt da je 9/10 zult moeten rechtstaan!!!!Nuja jullie zeggen 20? geven om recht te staan veel geld akkoord maar ik heb daar 32GBP betaald das 47,26? dusja echt goedkoop es da ook nie ? voor een zitplaats(staanplaats).Kweet nu ook wel da jullie gaan zeggen das wel premier league maar daar gaat et em nie over h? tes gewoon het feit dat je moet rechtstaan op een zitplaats snap je. ;)

Klopt, ik ga af en en toe naar Chelsea kijken en als ze daar nog maar over de helft zijn bij een aanval staan ze al recht, dat leeft daar enorm. En ik heb nog niemand gezien die daar over zaagt, ze zouden het daar niet moeten proberen ook.
By the way: kostprijs kleine 60 euro entree.

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #36 Gepost op: augustus 19, 2007, 01:36:25 am »
Ja vrienden begrijp jullie standpunt wel hoor! Ik ben dinsdag na Tottenham tegen Everton gaan kijken en het zijn er allemaal zitplaatsen!Ik zat achter het doel en ik kon ook nie anders dan rechtstaan want iedereen stond recht voor mij ,kheb kik daar niemand horen zagen van zet u neer hoor nee je weet daar wanneer je achter het doel kruipt da je 9/10 zult moeten rechtstaan!!!!Nuja jullie zeggen 20? geven om recht te staan veel geld akkoord maar ik heb daar 32GBP betaald das 47,26? dusja echt goedkoop es da ook nie ? voor een zitplaats(staanplaats).Kweet nu ook wel da jullie gaan zeggen das wel premier league maar daar gaat et em nie over h? tes gewoon het feit dat je moet rechtstaan op een zitplaats snap je. ;)

Klopt, ik ga af en en toe naar Chelsea kijken en als ze daar nog maar over de helft zijn bij een aanval staan ze al recht, dat leeft daar enorm. En ik heb nog niemand gezien die daar over zaagt, ze zouden het daar niet moeten proberen ook.
By the way: kostprijs kleine 60 euro entree.

En staan heeft nog andere opties ook je kan heelsan springen als het koud is krijg je dan warm en je hindert niemand want iedereen zit e maja da zal alty een groot probleem zijn mense die zagen  ;D
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #37 Gepost op: augustus 19, 2007, 09:25:47 am »
in een kleine analyse ontdek ik 2 verschillende groepen supporters,
de ene groep komt letterlijk naar de voetbal "kijken" met het comfort van een zitplaats en steunen de ploeg financieel door een duurder ticket te kopen (zoals bv oude tribune en de loges...)
de andere groep komt de ploeg steunen die op het veld staat dmv gezang, gedans, vlaggen.... en proberen zo de spelers te motiveren om goed resultaat neer te zetten (zoals bv vroeger in Q , en zoals CB nu probeerd in T)
beide groepen van supporters zijn er nodig voor een ploeg, al is het bij ons niet ideaal dat beide groepen van supporters volledig door elkaar zitten, vooral dan boven in de nieuwe tribune.
respect voor het initiatief van CB om een sfeervak te maken in T ,al vind ik persoonlijk dat een sfeervak Q een betere sfeer met zich mee brengt omdat ge dan de hele boventribune mee op sleeptouw kan nemen, momenteel is de sfeer in de boventribune 0 (om niet -1 te zeggen).

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #38 Gepost op: augustus 19, 2007, 09:54:10 am »
in een kleine analyse ontdek ik 2 verschillende groepen supporters,
de ene groep komt letterlijk naar de voetbal "kijken" met het comfort van een zitplaats en steunen de ploeg financieel door een duurder ticket te kopen (zoals bv oude tribune en de loges...)
de andere groep komt de ploeg steunen die op het veld staat dmv gezang, gedans, vlaggen.... en proberen zo de spelers te motiveren om goed resultaat neer te zetten (zoals bv vroeger in Q , en zoals CB nu probeerd in T)
beide groepen van supporters zijn er nodig voor een ploeg, al is het bij ons niet ideaal dat beide groepen van supporters volledig door elkaar zitten, vooral dan boven in de nieuwe tribune.
respect voor het initiatief van CB om een sfeervak te maken in T ,al vind ik persoonlijk dat een sfeervak Q een betere sfeer met zich mee brengt omdat ge dan de hele boventribune mee op sleeptouw kan nemen, momenteel is de sfeer in de boventribune 0 (om niet -1 te zeggen).

Geen sfeer meer bovenaan..Inderdaad, heel juist. Nu de CB verhuisd zijn, is het effectief armoe troef. De jongens staan helemaal beneden en we horen de gezangen wat in de verte. Er wordt geen moeite meer gedaan.
Oja, of toch wel...Als we voor staan, dan wordt er plots luidkeels gezongen. Maar dan is het natuurlijk al positivisme dat hoogtij viert..
-SVZW Forever-

Rafa

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #39 Gepost op: augustus 19, 2007, 12:03:26 pm »
Wel, dat de sfeer in de boventribune zo pover is, kon wel verwacht worden. Gisteren echt dikke ambiance in de T. Merci CB en omstaanders !