Auteur Topic: STU BRU  (gelezen 50728 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: STU BRU
« Reactie #20 Gepost op: september 22, 2008, 10:46:14 pm »
Radio Donna:

Zo net even live in de ether geweest bij Donna ;)  eventjes serieus reclame gemaakt voor dit weekend tegen Tubeke :D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: STU BRU
« Reactie #21 Gepost op: september 23, 2008, 10:13:15 pm »
Radio Donna:

Zo net even live in de ether geweest bij Donna ;)  eventjes serieus reclame gemaakt voor dit weekend tegen Tubeke :D

live bij Donnia ????
tanden 2 keer spoelen met sunlight zeep
een glaasje lauw, zout water
en 't zal wel overgaan

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: STU BRU
« Reactie #22 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:21:16 am »
Filip Joos alweer met de loftrompet over Essevee op stubru.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: STU BRU
« Reactie #23 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:41:14 am »
Filip Joos alweer met de loftrompet over Essevee op stubru.

Iemand die van voetbal kent teminste.

In plaats van heel de andere pers en vooral studio ??n of noem ik het studio anderlecht (met brugge en standard aan tafel).

Ook gehoord, dank u Joos.  U bent een kenner.

Terug te beluisteren op de site van stubru.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: STU BRU
« Reactie #24 Gepost op: oktober 27, 2008, 11:45:51 am »
waar ergens?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: STU BRU
« Reactie #25 Gepost op: oktober 27, 2008, 12:40:01 pm »
Filip Joos alweer met de loftrompet over Essevee op stubru.

Iemand die van voetbal kent teminste.

In plaats van heel de andere pers en vooral studio ??n of noem ik het studio anderlecht (met brugge en standard aan tafel).

Ook gehoord, dank u Joos.  U bent een kenner.

Terug te beluisteren op de site van stubru.

Ik stoor mij daar eerlijk gezegd niet zo aan, aan dat 'voortrekken' van de grote 3. Het zijn dan ook de ploegen met meest supporters in Belgi?. We kunnen toch moeilijk verwachten dat ze over alle 18 ploegen evenveel weten te vertellen? Ik vind het eerder logisch dat ze vooral over de 'top'clubs praten en zo nu en dan over een sensatie of een nieuw hot item (Cercle vorig jaar, wij drie jaar geleden)
We hebben altijd (terecht) de mond vol over het topprogramma Studio Voetbal, wel daar praat men ook meestal over Ajax, PSV, Feyenoord, Heerenveen en AZ. Zo nu en dan (zoals gisteren) wordt er eens aandacht besteed aan een provincieclub omdat daar iets gebeurd is (Utrecht in het geval van gisteren), maar eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat Studio 1 gisteren ook 'dronken Dirk' aan het woord liet over zijn ontslag bij Roeselare.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: STU BRU
« Reactie #26 Gepost op: november 30, 2008, 12:49:11 pm »
Misschien een domme vraag van me..maar gisteren viel me alweer op dat Otto-Jan Ham tijdens Stubru's "Kvraagetaan" belt naar Bram Vandendriessche, die zich (opnieuw) in het Regenboogstadion bevond. Dit was reeds voor de 2x dat ze een babbel hadden over Zulte-Waregem en de match die gespeeld zal worden.
Is Bram misschien een vaste supporter van ons die er alle 2 weken is??  8)
-SVZW Forever-

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: STU BRU
« Reactie #27 Gepost op: november 30, 2008, 02:12:36 pm »
Misschien een domme vraag van me..maar gisteren viel me alweer op dat Otto-Jan Ham tijdens Stubru's "Kvraagetaan" belt naar Bram Vandendriessche, die zich (opnieuw) in het Regenboogstadion bevond. Dit was reeds voor de 2x dat ze een babbel hadden over Zulte-Waregem en de match die gespeeld zal worden.
Is Bram misschien een vaste supporter van ons die er alle 2 weken is??  8)
Kheb het ook gehoord, twas nog grappig. Maar Bram was wel aan het zeveren, twas om 7u en ie zei dat heel het stadion al vol gelopen was etc.

Flandria

  • Gast
Re: STU BRU
« Reactie #28 Gepost op: november 30, 2008, 02:14:04 pm »
Bram VDD is commentator op Belgacom TV en was zo al een paar keer in Waregem. Waarschijnlijk ook omdat hij West-Vlaming is.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: STU BRU
« Reactie #29 Gepost op: november 30, 2008, 04:04:04 pm »
Bram VDD is commentator op Belgacom TV en was zo al een paar keer in Waregem. Waarschijnlijk ook omdat hij West-Vlaming is.

Ah,inderdaad, zo zit dat in elkaar...Het was best een grappige babbel over "Chapi" en "Bart Buysse, familie van Koen Buysse" :)
-SVZW Forever-

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: STU BRU
« Reactie #30 Gepost op: december 01, 2008, 09:26:54 am »
Otto-Jan trouwens zelf ook een groot voetballiefhebber en zwaar supporter van het Nederlandse elftal.
Misschien niet onmiddellijk iets met voetbal te maken, maar daarnet de namen bekendgemaakt om in het glazen huis te gaan zitten: Tomas De Soete, Siska Schoeters en Sofie Lemaire. Ik kijk er al weer zwaar naar uit!

CB06_boy

  • Gast
Re: STU BRU
« Reactie #31 Gepost op: december 01, 2008, 09:56:12 pm »
typisch :p
jammer dat er geen peter van de veire meer is, wie zal nu mega cindy enz spelen :p

Offline CB*06

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: STU BRU
« Reactie #32 Gepost op: december 24, 2008, 04:56:14 pm »
Vandaag bezochten vijf leden van CB*06 de drie presentatoren in het Glazen Huis. Kwamen niet op de radio, maar wel schitterend in beeld met sjaal van CB*06 ! We hebben 100 EUR afgestaan van de gl?hweinactie en steunen zo ook hun actie.


CB06_boy

  • Gast
Re: STU BRU
« Reactie #33 Gepost op: december 25, 2008, 12:01:54 am »
siska en sofie waren geil  :P

btw we waren mee 6, ma dien andren stond liever pinten te drinken en foto's te trekken van ons bezoekje :p

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: STU BRU
« Reactie #34 Gepost op: december 25, 2008, 02:08:21 am »
Vandaag bezochten vijf leden van CB*06 de drie presentatoren in het Glazen Huis. Kwamen niet op de radio, maar wel schitterend in beeld met sjaal van CB*06 ! We hebben 100 EUR afgestaan van de gl?hweinactie en steunen zo ook hun actie.

Nice!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: STU BRU
« Reactie #35 Gepost op: december 25, 2008, 11:46:48 am »
Vandaag bezochten vijf leden van CB*06 de drie presentatoren in het Glazen Huis. Kwamen niet op de radio, maar wel schitterend in beeld met sjaal van CB*06 ! We hebben 100 EUR afgestaan van de gl?hweinactie en steunen zo ook hun actie.



En ook een woordje van dank aan de werknemers & studenten van de Universiteit Gent voor de 27.500 euro  ;D  En de volgende keer nen goeiendag komen zeggen ? Niels & Niek als ge aan mijn achterdeur zit... haha

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: STU BRU
« Reactie #36 Gepost op: december 25, 2008, 03:30:02 pm »
siska en sofie waren geil  :P

btw we waren mee 6, ma dien andren stond liever pinten te drinken en foto's te trekken van ons bezoekje :p
wie zou die zesde geweest zijn:d
Liberta per gli ultras!

CB06_boy

  • Gast
Re: STU BRU
« Reactie #37 Gepost op: december 25, 2008, 08:31:05 pm »
siska en sofie waren geil  :P

btw we waren mee 6, ma dien andren stond liever pinten te drinken en foto's te trekken van ons bezoekje :p
wie zou die zesde geweest zijn:d

thah shhht, ie leest dit forum ook ^^:p

Offline CB*06

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: STU BRU
« Reactie #38 Gepost op: december 30, 2008, 10:15:42 am »
Vandaag bezochten vijf leden van CB*06 de drie presentatoren in het Glazen Huis. Kwamen niet op de radio, maar wel schitterend in beeld met sjaal van CB*06 ! We hebben 100 EUR afgestaan van de gl?hweinactie en steunen zo ook hun actie.



Enkele foto's : hier !

Offline .:Jonas:.

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: STU BRU
« Reactie #39 Gepost op: januari 22, 2009, 06:14:37 pm »
http://www.stubru.be/node/82385

Onze Francky was ook aanwezig, vanaf ongeveer 3min10 zie je hem.