Auteur Topic: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!  (gelezen 104127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #40 Gepost op: mei 28, 2014, 10:49:40 pm »
Onwaarschijnlijk. Omdat die pipo zijn vader de naam "bedacht" heeft, voelt hij zich geroepen om de spreekbuis van de Zulte Waregem te zijn. Dan nog even Joost voor de kar spannen en hup "de esseveesupporters hebben opnieuw een klap te verwerken". Topjournalistiek dames en heren!

Hoe ze dat stadion officieel noemen is het laatste van mijn zorgen. Wat interesseert mij nu hoe dat ding officieel noemt. Het zal altijd "aan de gaverbeek" blijven. Standard zijn stadion heet ook officieel het Dufrasne stadion. 95% van de voetbalsupporters weten dat niet eens en kennen het alleen als Sclessin.
de naam het regenboogstadion moet het regenboogstadion blijven en dat is mijn stanpunt
ps:Will McAvoy en ik laat mij door niemand voor hun kar spannen
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2014, 11:07:18 pm door joost den tuiter »
groetjes joost den tuiter

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #41 Gepost op: mei 29, 2014, 04:50:04 pm »
de naam het regenboogstadion moet het regenboogstadion blijven en dat is mijn stanpunt
ps:Will McAvoy en ik laat mij door niemand voor hun kar spannen
Als je wilt vooruitgaan, moet je ook durven veranderen. Uiteindelijk zijn de clubnaam en de kleuren ook veranderd sedert de fusie. Als dit extra mogelijkheden geeft aan jullie club, waarom zou je daar dan tegen zijn? Bovendien is die naam meer verbonden aan de geschiedenis van het wielrennen dan aan het voetbal.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #42 Gepost op: mei 29, 2014, 04:56:06 pm »
Als je wilt vooruitgaan, moet je ook durven veranderen. Uiteindelijk zijn de clubnaam en de kleuren ook veranderd sedert de fusie. Als dit extra mogelijkheden geeft aan jullie club, waarom zou je daar dan tegen zijn? Bovendien is die naam meer verbonden aan de geschiedenis van het wielrennen dan aan het voetbal.

Buitenstaanders hebben soms een klaardere kijk op bepaalde zaken dan eigen supporters. Waarvoor dank Buffalo !

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #43 Gepost op: mei 29, 2014, 05:13:24 pm »
Geen dank! Ik wil maar zeggen: mocht de naam nu nog verbonden zijn met een historische naam of gebeurtenis uit de geschiedenis van Essevee als voetbalclub, tot daar aan toe. Maar dit is een naam die verbonden is aan een wielerwedstrijd. Een eenmalige gebeurtenis in het wielrennen heeft hier dus voorrang gekregen op de rijke geschiedenis van een voetbalcub.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2014, 05:15:49 pm door Buffalo MC »

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #44 Gepost op: mei 29, 2014, 05:15:56 pm »
Ik heb toch ook geen problemen met een naamsverandering. Dit heeft zoals mc buffalo zegt meer mogelijkheden voor de club lees geld. Dus ik ben pro!
 

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 545
  • Superboeren
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #45 Gepost op: mei 29, 2014, 05:20:23 pm »
Liever een naamverandering dan geen verandering.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #46 Gepost op: mei 29, 2014, 10:11:56 pm »
met dat wk in "58 hebben we behalve enkele fotos en filmkes en verhalen van oudere familieleden geen band of geen herinnering .  en ja ik ben een wielerfan ook hoor :)

ik heb ook nog nooit iemand van onze supporters horen zeggen : binnen een kwartierke vertrek ik naar het regenboogstadion voor de wedstrijd tegen anderlecht of zo :)

dus als de naam verandert als we er flink wat centjes voor krijgen, voor mij geen probleem.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #47 Gepost op: mei 29, 2014, 11:35:34 pm »
Geen dank! Ik wil maar zeggen: mocht de naam nu nog verbonden zijn met een historische naam of gebeurtenis uit de geschiedenis van Essevee als voetbalclub, tot daar aan toe. Maar dit is een naam die verbonden is aan een wielerwedstrijd. Een eenmalige gebeurtenis in het wielrennen heeft hier dus voorrang gekregen op de rijke geschiedenis van een voetbalcub.

Dat wereldkampioenschap wielrennen was er eerst. Het stadion was juist klaar in 1957 om er het wereldkampioenschap (gewonnen door Rik Van Steenbergen) te laten aankomen, en daarna kwam het voetbal, en Essevee speelde toen in derde klasse en van een rijke voetbalgeschiedenis was toen nog helemaal geen sprake en dat stadion was toen een multifunctioneel gemeentelijk stadion voor verschillende sporten en tot op vandaag is het nog altijd een gemeentelijk stadion, dus eigendom van de Stad Waregem en zijn inwoners en SVZW mag het gebruiken om er zijn thuiswedstrijden te spelen.
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2014, 03:04:53 pm door Bertrand »

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #48 Gepost op: juni 12, 2014, 12:04:01 am »
Geen dank! Ik wil maar zeggen: mocht de naam nu nog verbonden zijn met een historische naam of gebeurtenis uit de geschiedenis van Essevee als voetbalclub
Awel het failliet/fusie stadion, klinkt toch als muziek in de oren!!! Het zijn zelfs 2 gebeurtenissen

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #49 Gepost op: juni 12, 2014, 06:39:54 am »
hebben nog geen aannemer om tribune te bouwen achter doel wat een boeltje

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #50 Gepost op: juni 12, 2014, 11:09:46 am »
Awel het failliet/fusie stadion, klinkt toch als muziek in de oren!!! Het zijn zelfs 2 gebeurtenissen
Zorg maar dat je volgend jaar niet in 2de klasse zit met Yveske!
Het is ook het enige wat je nog kan aanhalen om te lachen. Sportief staan we nu reeds mijlenver voor!

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #51 Gepost op: juni 12, 2014, 04:52:35 pm »
Zorg maar dat je volgend jaar niet in 2de klasse zit met Yveske!
Het is ook het enige wat je nog kan aanhalen om te lachen. Sportief staan we nu reeds mijlenver voor!
dit zullen we volgend jaar maar weten

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #52 Gepost op: juni 12, 2014, 10:54:37 pm »
Zorg maar dat je volgend jaar niet in 2de klasse zit met Yveske!
Het is ook het enige wat je nog kan aanhalen om te lachen. Sportief staan we nu reeds mijlenver voor!

Palmares en structureel en accomodatie zelfs nu al.  Met het nieuwe stadion zal de kvk volledig doodbloeden.  99 voor een abbo + 1 gratis kind.  Ze gaan zelfs nog niet aan 4000 abbos geraken.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #53 Gepost op: juni 16, 2014, 01:12:50 pm »
De nieuwe naam zal er nu wel rap zijn zeker  ::)

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #54 Gepost op: juni 16, 2014, 04:00:46 pm »
De nieuwe naam zal er nu wel rap zijn zeker  ::)

Bijlange niet. Is pas voor wanneer het (nieuwe) stadion volledig af is.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #55 Gepost op: juli 03, 2014, 10:05:40 am »
De naam maakt van mij niet uit. Mag van mijn part de Willy Naessens Arena noemen met gigantische letters voorop als hij er maar genoeg geld zelf in stopt en het degelijk is.

Offline ForzaESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #56 Gepost op: juli 26, 2014, 03:13:39 am »
Ik zou het toch ook jammer vinden om de naam te verkopen. Het is gewoon jammer dat zoiets vandaag te koop is..

Zolang Tom Coninx maar ophoudt ons stadion het Guldensporenstadion te noemen, zoals hij vorig seizoen meermaals heeft gedaan.. :p

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #57 Gepost op: juli 26, 2014, 09:24:57 am »
Ik zou het toch ook jammer vinden om de naam te verkopen. Het is gewoon jammer dat zoiets vandaag te koop is..

Zolang Tom Coninx maar ophoudt ons stadion het Guldensporenstadion te noemen, zoals hij vorig seizoen meermaals heeft gedaan.. :p

Zolang we maar niet moeten meemaken wat Mouscron nu meemaakt is een naampje en kleurtje voor ons Essevee een bagatel in vergelijking daarmee !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #58 Gepost op: juli 27, 2014, 11:22:41 pm »
voor mij niet gelaten dus als een sponsor daar een paar xxx-duizenden euros wil voor neertellen.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Naam 'Regenboogstadion' moet blijven!
« Reactie #59 Gepost op: augustus 29, 2014, 10:57:22 pm »
Voor ons, de supporters, blijft het het regenboogstadion. No matter what

maar als morgen Proximus 1 miljoen euro per jaar biedt om het stadion om te dopen tot de Proximus Arena, dan zal ik daar mijn slaap niet voor laten.