Auteur Topic: TWEEDE KLASSE  (gelezen 76292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #120 Gepost op: februari 18, 2010, 11:07:30 pm »
1 KVSK United 23 / 45
2 Eupen 24 / 44
3 Bergen 23 / 42
4 Lierse 23 / 42
5 Brussels 23 / 35
6 Oostende 24 / 35

persoonlijk zou ik toch ook liever naar lommel trekken volgend jaar . ik gun het hen wel (en ik ken een (ex)-inwoner van lommel  :) )

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #121 Gepost op: februari 19, 2010, 11:04:38 am »
Geef mij maar Oostende! Niet te ver, en met een beetje geluk kan je er een daguitstapje van maken!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #122 Gepost op: februari 19, 2010, 05:15:11 pm »
Ik heb geen voorkeur maar wel een afkeur; Eupen en Bergen liefst niet!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #123 Gepost op: februari 20, 2010, 02:17:44 pm »
Ik heb geen voorkeur maar wel een afkeur; Eupen en Bergen liefst niet!
nagel op de kop!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #124 Gepost op: februari 21, 2010, 11:03:33 am »
Aimee Antheunis nieuwe trainer van Tim Matthys !!!

Leatherfaceje

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #125 Gepost op: april 06, 2010, 11:33:01 pm »
Voor mij mag het KV Oostende worden maar jammer genoeg kan dat niet meer zijn dit seizoen, anders een leuke daguitstap er bovenop

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #126 Gepost op: april 21, 2010, 10:35:18 am »
jawadde... als ge leest wat Lierse zal kopen als ze promoveren.
SCHANDE dat ze mogen promoveren. Bond zou beter s aan zo'n ploegen iets doen

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #127 Gepost op: april 21, 2010, 10:38:42 am »
Simons, sonck, hassan,...
schandalig als dat waar is, ik hoop dat de licentiecommissie dat daar een beetje in het oog houdt, wat als de egyptenaar halfweg beslist om eruit te stappen?

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #128 Gepost op: april 21, 2010, 12:44:23 pm »
Simons, sonck, hassan,...
schandalig als dat waar is, ik hoop dat de licentiecommissie dat daar een beetje in het oog houdt, wat als de egyptenaar halfweg beslist om eruit te stappen?
wat er ook van is, met Lierse komt er ploeg bij die meteen de concurrentie kan aangaan met essevee. Reden te meer om niet te excuses te zoeken voor de huidige malaise en gpast te reageren met het oog op volgend seizoen. Want dan wordt het bikkelen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #129 Gepost op: april 25, 2010, 04:51:03 pm »
Lierse terug naar eerste klasse.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #130 Gepost op: april 25, 2010, 05:27:54 pm »
Lierse terug naar eerste klasse.

... en Vinokourov wint LBL, ik heb bij beiden hetzelfde wrange gevoel!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #131 Gepost op: april 25, 2010, 11:19:23 pm »
ik wacht nu al tot alles daar ten onder gaat in lierse . dat kan zo niet blijven duren ? of wordt het chelsea 2 ?  een oneindige miljoenenstroom die richting het lisp gaat stromen ?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #132 Gepost op: april 26, 2010, 11:27:13 am »
Seth De Witte verlaat Lierse

?De Witte zal na het seizoen de club verlaten?, bevestigt eigenaar Maged Samy. ?Zijn manager is het nieuws mij komen vertellen.?

De kans is groot dat De Witte net als Yoni Buyens naar KV Mechelen trekt. Malinwa toonde veel interesse in het jeugdproduct van Germinal Beerschot. Ook Cercle Brugge en Sint-Truiden zetten hem op hun lijstje.

?Ik weet niet naar waar hij gaat, maar zijn vertrek is een ramp voor deze ploeg. Ik zal bij hen ??n van hun beste spelers weghalen en naar Lierse brengen?, grijnst Samy.


Allez, opnieuw nen arrogante voorzitter erbij in 1e klasse. Is beetje Vermeersch maar dan met dikke portefeuille. Wordt concurrent voor Bayat volgend jaar qua ergerlijkste manager in 1e klasse.

Als hij trouwens zoveel geld heeft en De Witte gaat liever voor minder voetballen bij KVM wil dat ook wat zeggen.



Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #133 Gepost op: maart 03, 2012, 03:16:46 pm »
Gisteren naar Antwerp- Waasland - Beveren gaan zien.
Oude vrienden terug gaan bezoeken en ik ben eigenlijk in het stadion ( de Bosuil) opgegroeid vermits mijn ouders daar werkte.
10 000 toeschouwers voor een wedstrijd als deze. Daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen.

Maar het niveau was dramatisch. Antwerp kon op geen manier aanspraak maken op de overwinning. Beveren super efficient en ik zie denk ik wel een kanshebben op de eindronde.

Wéér een jaar wachten voor die van Antwerp :)

Dit jaar ligt het puur aan de spelersgroep, ze hebben verloren met 0-2 maar gingen na de wedstrijd anderhalfuur daarna vieren in de Noxx (!). Terwijl ze echt vele fans hebben teleurgesteld.
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2012, 03:20:05 pm door roodgroenZW »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #134 Gepost op: maart 03, 2012, 03:25:26 pm »
Gisteren naar Antwerp- Waasland - Beveren gaan zien.
Oude vrienden terug gaan bezoeken en ik ben eigenlijk in het stadion ( de Bosuil) opgegroeid vermits mijn ouders daar werkte.
10 000 toeschouwers voor een wedstrijd als deze. Daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen.

Er wonen dan ook een half miljoen mensen in Antwerpen, en Antwerp is de oudste (en wat mij betreft ??n van de mooiste) club(s) van Belgi?. Enorm potentieel daar, hoe je het ook draait of keert. Als ik me niet vergis ligt hun gemiddelde aantal toeschouwers wel een h??l pak lager. Spijtig...

Citaat
Maar het niveau was dramatisch. Antwerp kon op geen manier aanspraak maken op de overwinning. Beveren super efficient en ik zie denk ik wel een kanshebben op de eindronde.

Wéér een jaar wachten voor die van Antwerp :)

Dit jaar ligt het puur aan de spelersgroep, ze hebben verloren met 0-2 maar gingen na de wedstrijd anderhalfuur daarna vieren in de Noxx (!). Terwijl ze echt vele fans hebben teleurgesteld.

Heb een stuk van de wedstrijd gezien, inderdaad een dramatisch niveau. Beveren heel effici?nt, maar ook verre van niveau 1e klasse. Eindronde misschien, maar meer dan dat (mag ik hopen) toch niet. Wat dat feesten betreft, is nergens anders. Die jongens worden veel te veel betaald, en enige voeling met het profleven, laat staan met de club waar ze voor spelen is h??l ver te zoeken.
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2012, 03:31:10 pm door WAEREGHEM »

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #135 Gepost op: maart 04, 2012, 12:01:25 am »
Gisteren naar Antwerp- Waasland - Beveren gaan zien.
Oude vrienden terug gaan bezoeken en ik ben eigenlijk in het stadion ( de Bosuil) opgegroeid vermits mijn ouders daar werkte.
10 000 toeschouwers voor een wedstrijd als deze. Daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen.

Er wonen dan ook een half miljoen mensen in Antwerpen, en Antwerp is de oudste (en wat mij betreft ��n van de mooiste) club(s) van Belgi�. Enorm potentieel daar, hoe je het ook draait of keert. Als ik me niet vergis ligt hun gemiddelde aantal toeschouwers wel een h��l pak lager. Spijtig...

Citaat
Maar het niveau was dramatisch. Antwerp kon op geen manier aanspraak maken op de overwinning. Beveren super efficient en ik zie denk ik wel een kanshebben op de eindronde.

Wéér een jaar wachten voor die van Antwerp :)

Dit jaar ligt het puur aan de spelersgroep, ze hebben verloren met 0-2 maar gingen na de wedstrijd anderhalfuur daarna vieren in de Noxx (!). Terwijl ze echt vele fans hebben teleurgesteld.

Heb een stuk van de wedstrijd gezien, inderdaad een dramatisch niveau. Beveren heel effici�nt, maar ook verre van niveau 1e klasse. Eindronde misschien, maar meer dan dat (mag ik hopen) toch niet. Wat dat feesten betreft, is nergens anders. Die jongens worden veel te veel betaald, en enige voeling met het profleven, laat staan met de club waar ze voor spelen is h��l ver te zoeken.

Hun toeschouwers liggen hoger als andere jaren met 6700 thuissupporters ( na 8 jaar tweede klasse kan ik enkel maar zeggen chapeau, wetende dat de ticketprijzen 23 € of hoger ligt). :) Potentieel is er echt wel, maar zij gaan ook massaal op verplaatsing, ik heb me laten vertellen dat er vorige week 1500 mee waren afgezakt naar de zee mét combi. Zij waren van 9:00 smorgends onderweg.

http://www.youtube.com/watch?v=kVfaEcMKyBY&feature=g-all&context=G2f507faFAAAAAAAAAAA
Dit wil ik toch nog wel meegeven. Een avond vol drama daar na de overleden havenarbeiders en tijdens de wedstrijd een oud-Antwerpicoon, tevens goede vriend van mij. Ik ben blij dat ik er was.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #136 Gepost op: juni 19, 2012, 01:47:08 am »
Van Wijck naar Antwerp, goeie keuze! Bracht onlangs Bergen en Charleroi naar eerste. Ok ja, bij Charleroi moest hij het wel gewoon afwerken natuurlijk ;)

Ik hoop Antwerp zo rap mogelijk terug in eerste klasse te zien, ook al zouden ze ons vocaal twee keer overtreffen :-D maar toch beter voor de uitstraling van eerste klasse dat Antwerp erin zit. En ook goed voor de kassa.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #137 Gepost op: juni 19, 2012, 03:09:50 am »
Van Wijck naar Antwerp, goeie keuze! Bracht onlangs Bergen en Charleroi naar eerste. Ok ja, bij Charleroi moest hij het wel gewoon afwerken natuurlijk ;)

Ik hoop Antwerp zo rap mogelijk terug in eerste klasse te zien, ook al zouden ze ons vocaal twee keer overtreffen :-D maar toch beter voor de uitstraling van eerste klasse dat Antwerp erin zit. En ook goed voor de kassa.
Zal dit seizoen veel moeilijker worden voor Antwerp dan vorig seizoen doch geef ik hen nu meer kans op slagen. Nadelen: financi?le zorgen (proces Gram!). Voordelen: 'n deftige trainer voor wie teamspirit heel belangrijk is.

STVV & Westerlo zijn voor mij momenteel de titelkandidaten; door het (absurde) eindrondesysteem zie ik Moeskroen, Aalst, Eupen, Lommel & Antwerp als outsiders om te promoveren.
Eind augustus nog eens praten en zien hoe de kernen ge?volueerd zijn (ik hou vooral Moeskroen in het oog...)
« Laatst bewerkt op: juni 19, 2012, 04:57:45 am door Eugene »

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #138 Gepost op: juni 19, 2012, 07:37:36 am »
Moeskroen moeten we zeker in het oog houden. Ze zijn nu in handen van Lille en willen zo rap mogelijk terug naar eerste klasse. Hebben onlangs ook een bankzitter gehaald van de Deense kampioen (een spits). En ik dacht dat ze ook veel spelers uit de B-kern van Lille hebben. Die kunnen wel iets denk ik ;-)


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #139 Gepost op: juni 19, 2012, 12:23:37 pm »
Moeskroen moeten we zeker in het oog houden. Ze zijn nu in handen van Lille en willen zo rap mogelijk terug naar eerste klasse. Hebben onlangs ook een bankzitter gehaald van de Deense kampioen (een spits). En ik dacht dat ze ook veel spelers uit de B-kern van Lille hebben. Die kunnen wel iets denk ik ;-)
Wanneer Moeskroen naar 1ste klasse komt, spelen wij dan op dat moment toch in hun stadion, zal speelschema aanpassen worden zoals ze in brugge doen.
SV TILL I DIE