Auteur Topic: TWEEDE KLASSE  (gelezen 76293 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #140 Gepost op: juni 19, 2012, 12:45:03 pm »
Moeskroen moeten we zeker in het oog houden. Ze zijn nu in handen van Lille en willen zo rap mogelijk terug naar eerste klasse. Hebben onlangs ook een bankzitter gehaald van de Deense kampioen (een spits). En ik dacht dat ze ook veel spelers uit de B-kern van Lille hebben. Die kunnen wel iets denk ik ;-)
Wanneer Moeskroen naar 1ste klasse komt, spelen wij dan op dat moment toch in hun stadion, zal speelschema aanpassen worden zoals ze in brugge doen.

Hoezo? Ben even niet mee denk ik.  :P

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #141 Gepost op: juni 19, 2012, 01:01:34 pm »
Moeskroen moeten we zeker in het oog houden. Ze zijn nu in handen van Lille en willen zo rap mogelijk terug naar eerste klasse. Hebben onlangs ook een bankzitter gehaald van de Deense kampioen (een spits). En ik dacht dat ze ook veel spelers uit de B-kern van Lille hebben. Die kunnen wel iets denk ik ;-)
Wanneer Moeskroen naar 1ste klasse komt, spelen wij dan op dat moment toch in hun stadion, zal speelschema aanpassen worden zoals ze in brugge doen.

Hoezo? Ben even niet mee denk ik.  :P
Als het regenboogstadion wordt verbouwd, dan moeten wij toch naar Moeskroen verhuizen voor een seizoen. En als Moeskroen op dat moment al terug in eerste gaat spelen.
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #142 Gepost op: juni 19, 2012, 03:22:47 pm »
Mss staat het ottenstadion dan leeg
want in de VDK Arena gaan we ni welkom zijn ;)

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #143 Gepost op: augustus 12, 2012, 04:34:58 pm »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #144 Gepost op: augustus 12, 2012, 05:24:06 pm »
Daarom alleen verdienen die mannen een plaats in eerste ipv pakweg OHL
One Essevee!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #145 Gepost op: augustus 13, 2012, 12:47:21 am »
In plaats van OHL zou ik niet zeggen, hebben toch 5000 abonnementen verkocht dit seizoen, hebben een vrij gezellig stadion en daar is potentieel voor een stabiele eersteklasser te worden.

Maar in plaats van Cercle of Lokeren zijn ze zéker welkom.

Idem voor iendracht oilsjt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #146 Gepost op: augustus 13, 2012, 11:46:47 am »
In plaats van OHL zou ik niet zeggen, hebben toch 5000 abonnementen verkocht dit seizoen, hebben een vrij gezellig stadion en daar is potentieel voor een stabiele eersteklasser te worden.

Maar in plaats van Cercle of Lokeren zijn ze zéker welkom.

Idem voor iendracht oilsjt.
Lokeren daar zit idd niet veel volk zelfs al spelen die gasten goed! Maar bij Cercle zit er toch redelijk wat volk, het valt gewoon niet op doordat het zo'n groot stadion is. Ik zou Beerschot er nog bij zetten!
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #147 Gepost op: augustus 13, 2012, 12:34:47 pm »
Gisteren in Cercle mager beestje tegen RSCA.
Volgens da de commentator zei vorig jaar tegen de 20.000 man
nu nog ni den helft...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #148 Gepost op: augustus 13, 2012, 01:37:39 pm »
Gisteren in Cercle mager beestje tegen RSCA.
Volgens da de commentator zei vorig jaar tegen de 20.000 man
nu nog ni den helft...

vorig jaar leefden ze op de goede resultaten. Ik vrees voor Cercle dat ze een moeilijk seizoen tegemoet gaan...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #149 Gepost op: augustus 13, 2012, 01:41:22 pm »
In plaats van OHL zou ik niet zeggen, hebben toch 5000 abonnementen verkocht dit seizoen, hebben een vrij gezellig stadion en daar is potentieel voor een stabiele eersteklasser te worden.

Maar in plaats van Cercle of Lokeren zijn ze zéker welkom.

Idem voor iendracht oilsjt.
Lokeren daar zit idd niet veel volk zelfs al spelen die gasten goed! Maar bij Cercle zit er toch redelijk wat volk, het valt gewoon niet op doordat het zo'n groot stadion is. Ik zou Beerschot er nog bij zetten!

Beerschot hoort ook in eerste hoor, hebben een vrij grote fanbasis, een mooie sfeer en een knap stadion.

Bij Cercle zit er wel wat volk ja maar het is echt zo treurloos om een match van Cercle bij te wonen. Bovendien is twee clubs in eerste voor een stad als Brugge te veel. In Antwerpen of Brussel kan dat wel.

Dus van mij mogen Cercle en Lokeren verdwijnen  :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #150 Gepost op: augustus 13, 2012, 02:01:38 pm »
ik heb de poll aangepast, dus er kan weer gestemd worden in deze topic  ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #151 Gepost op: augustus 13, 2012, 04:21:22 pm »
ok OT
:)

R Antwerpen FC

Terug leven in de brouwerij in Antwerpen dan.
Beerschot zijn alleen heerschappij kwijt
Beiden die elkaar geen licht in de ogen gunnen

da kan ni slecht zijn :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #152 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:34:19 pm »
Gisteren in Cercle mager beestje tegen RSCA.
Volgens da de commentator zei vorig jaar tegen de 20.000 man
nu nog ni den helft...

vorig jaar leefden ze op de goede resultaten. Ik vrees voor Cercle dat ze een moeilijk seizoen tegemoet gaan...

Het is natuurlijk moeilijk te voorspellen na 3 speeldagen ( nog 81 ptn te verdienen...). Een W-B lijkt een vogel voor de kat. Charleroi leek dat ook, maar speelt geen slecht voetbal. OHL is niet goed. Kortrijk lijkt nu ook niet goed te zijn. Het is allemaal nog heel vroeg in het seizoen om over iets te oordelen, maar ik denk niet dat Cercle gaat degraderen. De enige ploeg die mij dit seizoen al zwaar heeft teleurgesteld is Waasland-Beveren. Voor die mannen wordt het sowieso een heel lang en moeilijk seizoen. Maar Cercle zie ik er wel nog weer doorkomen. Ploegen zoeken altijd naar hun beste vorm in het begin van de competitie. Zie maar naar Kvk.

Het was idd niet goed bij Cercle Brugge gisteren. Men zegt altijd "Cercle heeft een jonge ploeg". Wat mij betreft hebben die de oudste ploeg van heel 1ste klasse. De volledige basisdefensie is 30 jaar of ouder. (Cornelis 30j. - Wils 30j. - Portier 30 j. - Evens 33j.) Waarbij Wils en Portier toch wel heel zwaar teleurstellen. Wils kan geen stap meer mee (is al sinds vorig jaar bij Westerlo trouwens) en ook Portier haalt geen 1e klasse-niveau meer.
Op het middenveld zit je met een type-Roelandts in de persoon van Tim Smolders (31 j. overigens). Toont enorm traag. Eer die zijn lichaam op gang krijgt... Wanneer het tempo de lucht ingaat, moet hij passen. Vidarsson (34 j.) maakt iedere weekend een vuil foutje of 4,5. Terwijl dat er vorig jaar 'maar' 2 of 3 per match waren. Lijkt aan het jaar te veel bezig. Was vorig weekend tegen KVK trouwens de schlemiel van heel Cercle. Mocht beide tegendoelpunten op zijn conto schrijven.
Jastjtsjoek (35 j.) van zijn kant was gisteren compleet onzichtbaar...

Je zit dus met in totaal 7 spelers die 30 jaar of ouder zijn in je ploeg. 7 van de 11. Jonge ploeg... Ja ja...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #153 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:44:20 pm »
Gisteren in Cercle mager beestje tegen RSCA.
Volgens da de commentator zei vorig jaar tegen de 20.000 man
nu nog ni den helft...

vorig jaar leefden ze op de goede resultaten. Ik vrees voor Cercle dat ze een moeilijk seizoen tegemoet gaan...

Het is natuurlijk moeilijk te voorspellen na 3 speeldagen ( nog 81 ptn te verdienen...). Een W-B lijkt een vogel voor de kat. Charleroi leek dat ook, maar speelt geen slecht voetbal. OHL is niet goed. Kortrijk lijkt nu ook niet goed te zijn. Het is allemaal nog heel vroeg in het seizoen om over iets te oordelen, maar ik denk niet dat Cercle gaat degraderen. De enige ploeg die mij dit seizoen al zwaar heeft teleurgesteld is Waasland-Beveren. Voor die mannen wordt het sowieso een heel lang en moeilijk seizoen. Maar Cercle zie ik er wel nog weer doorkomen. Ploegen zoeken altijd naar hun beste vorm in het begin van de competitie. Zie maar naar Kvk.

Het was idd niet goed bij Cercle Brugge gisteren. Men zegt altijd "Cercle heeft een jonge ploeg". Wat mij betreft hebben die de oudste ploeg van heel 1ste klasse. De volledige basisdefensie is 30 jaar of ouder. (Cornelis 30j. - Wils 30j. - Portier 30 j. - Evens 33j.) Waarbij Wils en Portier toch wel heel zwaar teleurstellen. Wils kan geen stap meer mee (is al sinds vorig jaar bij Westerlo trouwens) en ook Portier haalt geen 1e klasse-niveau meer.
Op het middenveld zit je met een type-Roelandts in de persoon van Tim Smolders (31 j. overigens). Toont enorm traag. Eer die zijn lichaam op gang krijgt... Wanneer het tempo de lucht ingaat, moet hij passen. Vidarsson (34 j.) maakt iedere weekend een vuil foutje of 4,5. Terwijl dat er vorig jaar 'maar' 2 of 3 per match waren. Lijkt aan het jaar te veel bezig. Was vorig weekend tegen KVK trouwens de schlemiel van heel Cercle. Mocht beide tegendoelpunten op zijn conto schrijven.
Jastjtsjoek (35 j.) van zijn kant was gisteren compleet onzichtbaar...

Je zit dus met in totaal 7 spelers die 30 jaar of ouder zijn in je ploeg. 7 van de 11. Jonge ploeg... Ja ja...

wel juist daarmee lijken ze voor mij voor een moeilijk seizoen te staan. 1/9 om te beginnen. En met die oude spelers..

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #154 Gepost op: augustus 13, 2012, 06:42:51 pm »
Nu mag Cercle wel tegen OHL, Lierse en Beveren. Na deze 3 matchen zullen we al meer weten ;)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #155 Gepost op: augustus 13, 2012, 06:45:03 pm »
ok OT
:)

R Antwerpen FC

Terug leven in de brouwerij in Antwerpen dan.
Beerschot zijn alleen heerschappij kwijt
Beiden die elkaar geen licht in de ogen gunnen

da kan ni slecht zijn :)

Zeg nooit Antwerpen tegen Antwerp, aub.  :o :o :o

En ja, Antwerp terug in eerste zou een pak aantrekkelijkere affiches extra betekenen! Vooral naast het veld dan... en dan bedoel ik niet rellen, maar sfeer. En daarvoor kom je toch naar de voetbal.  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #156 Gepost op: augustus 13, 2012, 07:34:47 pm »
Er zullen ook veel ploegen zijn die als ze deze discussie voeren zullen zeggen dat wij beter ophoepellen. Het is een feit dat je ploeg ervoor moet spelen en hopelijk zien we dan Antwerp terug volgend jaar en op deze manier zal het niet ons Essevee zijn die zal moeten wisselen van plaatsje!
One Essevee!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #157 Gepost op: augustus 22, 2012, 10:03:58 am »
Vanavond begint het.


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #158 Gepost op: augustus 29, 2012, 10:05:46 pm »
Antwerp krijgt op de tweede speeldag meteen een pak slaag tegen Dessel: 5-0.

Ook STVV verliest met 2-0 in en tegen Oudenaarde.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #159 Gepost op: augustus 29, 2012, 10:30:28 pm »
Antwerp krijgt op de tweede speeldag meteen een pak slaag tegen Dessel: 5-0.

Ook STVV verliest met 2-0 in en tegen Oudenaarde.

2-1 momenteel.
-SVZW Forever-