Auteur Topic: TWEEDE KLASSE  (gelezen 76290 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #200 Gepost op: april 27, 2016, 12:40:51 am »
Zou toch heerlijk zijn moest Antwerp zo alsnog naast de titel grijpen. De hype rond dat hele clubje is dan ook voorbij.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #201 Gepost op: april 27, 2016, 09:25:00 am »
het is een klucht tot en met. Mocht eigenlijk nooit zo ver gekomen zijn want Antwerp stond genoeg punten voor....kijk s hoeveel punten Eupen de laatste 8 wedstrijden heeft goed gemaakt.
van mij mogen ze alledrie blijven waar ze nu zitten:
- Brussels: geen licentie en met iemand als Bico aan de macht
- Eupen: in buitenlandse handen en voor die eigenaars telt alleen geld
- Antwerpen: ja met PDC...niemand die weet waar het geld vandaan komt. Er staan veel bedrijven klaar om met geld over de brug te komen als ze promoveren. en met die supporters....geen zin dat het regenboogstadion verbouwd wordt door dat krapuul.
dan nog liefst Eupen.

veel meer respect voor een ploeg als Cercle

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #202 Gepost op: april 27, 2016, 11:10:00 am »
Geen enkele van die clubs zouden mogen overgaan. Maar bijvoorbeeld een Moeskroen heeft, om ongeveer dezelfde redenen, ook niks te zoeken in eerste klasse. Dit is gewoon op en top Belgi?, dit kan werkelijk alleen hier. Eupen wil trouwens helemaal niet naar eerste klasse, was het vorig seizoen dat ze op mysterieuze manier de beslissende match verloren? Allemaal heel doorzichtig, enkel bij de voetbalbond zien ze zo'n zaken niet. Dat een man als Bico nu gelijk zou krijgen, en met z'n artificieel clubje, dat nog geen 50 toeschouwers trekt, zou mogen promoveren, is te gek voor woorden. Eupen, eigenlijk idem. En dan heb je Antwerp dat plots 15 miljoen kan investeren, zogezegd (want niemand kent de investeerders).


Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #203 Gepost op: april 27, 2016, 11:26:31 am »
Geen enkele van die clubs zouden mogen overgaan. Maar bijvoorbeeld een Moeskroen heeft, om ongeveer dezelfde redenen, ook niks te zoeken in eerste klasse. Dit is gewoon op en top Belgi?, dit kan werkelijk alleen hier. Eupen wil trouwens helemaal niet naar eerste klasse, was het vorig seizoen dat ze op mysterieuze manier de beslissende match verloren? Allemaal heel doorzichtig, enkel bij de voetbalbond zien ze zo'n zaken niet. Dat een man als Bico nu gelijk zou krijgen, en met z'n artificieel clubje, dat nog geen 50 toeschouwers trekt, zou mogen promoveren, is te gek voor woorden. Eupen, eigenlijk idem. En dan heb je Antwerp dat plots 15 miljoen kan investeren, zogezegd (want niemand kent de investeerders).

Als een ploeg na een volledige competitie op kop staat zie ik niet in waarom ze niet mogen promoveren.
De bond is natuurlijk niet streng genoeg en zou in tijden waar alles via computer kan toch problemen met al dan niet speelgerechtigde spelers moeten kunnen vermijden.
Wat de licentie betreft : ik denk dat moesten ze nog strenger optreden er heel wat ploegen hun boeken kunnen sluiten.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #204 Gepost op: april 27, 2016, 11:46:32 am »
Hoe zit dat eigelijk met dat stadion van Antwerp?
Naar het schijnt is dat (nog steeds) een bouwval van voor den oorlog, hoe krijgen die dan een licentie voor 1e klasse?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #205 Gepost op: april 27, 2016, 06:03:00 pm »
Hoe zit dat eigelijk met dat stadion van Antwerp?
Naar het schijnt is dat (nog steeds) een bouwval van voor den oorlog, hoe krijgen die dan een licentie voor 1e klasse?
vraag ik mij ook af, overal zo streng. maar daar alles plukkevort, behalve bezoekerskant

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #206 Gepost op: april 27, 2016, 08:52:12 pm »
Komt daarbij dat het geld van PDC naar alle waarschijnlijkheid puur van makelaars komt. Hetgeen waarvoor iedereen moord en brand schreeuwt bij RMP...

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #207 Gepost op: april 28, 2016, 12:38:56 am »
Beerput begint te stinken tijd om de stront te ruimen.,................ ;D :o ;D 8 :o ;D :o

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #208 Gepost op: april 28, 2016, 08:03:21 am »
Ik vraag mij af wat er speelt tussen Bico en PDC op dit ogenblik....
Waren dat geen vriendjes ... zijn die nog vriendjes....
Is wel tweede klasse ...
maar champions league vaudeville
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #209 Gepost op: april 28, 2016, 10:45:23 am »
De manier waarop de media de Antwerp-kaart trekt is ronduit zielig! Ruben van Bucht op kop, gisteren in 'De Afspraak'. Hij leek Laurent Denis wel, met zijn papierkes... Dat de bond stinkt, dat klopt. Maar Antwerp stinkt even hard. Ik hoef ze niet, net als hun mediageile 'geldschieter zonder geld'.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #210 Gepost op: april 28, 2016, 11:15:33 am »
De manier waarop de media de Antwerp-kaart trekt is ronduit zielig! Ruben van Bucht op kop, gisteren in 'De Afspraak'. Hij leek Laurent Denis wel, met zijn papierkes... Dat de bond stinkt, dat klopt. Maar Antwerp stinkt even hard. Ik hoef ze niet, net als hun mediageile 'geldschieter zonder geld'.

2. Bijna niemand wil antwerp in eerste klasse denk ik

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #211 Gepost op: april 28, 2016, 12:05:57 pm »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #212 Gepost op: april 28, 2016, 12:22:10 pm »
Check het filmke :)

Straffe uitspraken van Bico, volgens mij geen dikke maatjes met PDC (meer?)

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/2689415/2016/04/28/Wij-hebben-financiele-problemen-Maar-de-problemen-bij-Antwerp-zijn-veel-groter.dhtml

Ik vind wel datie niet geheel ongelijk heeft ze. Het is al jaren geweten dat antwerp torenhoge schulden heeft, een stadion die niet meer voldoet aan de eisen. En toch krijgen die mannen ieder jaar een licentie

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #213 Gepost op: april 28, 2016, 03:17:52 pm »
Ik vind wel datie niet geheel ongelijk heeft ze. Het is al jaren geweten dat antwerp torenhoge schulden heeft, een stadion die niet meer voldoet aan de eisen. En toch krijgen die mannen ieder jaar een licentie
Bico is iemand die geld wil verdienen door zijn spelers te verkopen, zit hij in eerste klasse dan zijn zijn spelers meer waard, zijn club is enkel een vihikel om hem meer geld te doen verdienen, dus, het kan wel zijn dat hij gelijk heeft, maar is niet de juiste persoon om daarmee af te komen.
Wanneer personen zoals Bico of PDC in het voetbal zitten,machiavellisten(alle middelen zijn goed om hun doel te bereiken,legaal of niet)dan weet je dat er vroeg of laat schandalen aan het licht zullen komen. 

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #214 Gepost op: april 28, 2016, 03:22:10 pm »
Voil?. Heel wat clubs zijn ondertussen al in handen van makelaars, en zij maken aan sneltempo het voetbal kapot. Iemand als Bico zou nooit of te nimmer aan het hoofd mogen staan van een voetbalclub, laat staan ??n die zou kunnen op het hoogste niveau spelen. Die hebben niks, dat is pure lucht, gewoon wat spelers van hem als makelaar. Niks maar dan ook niks te zoeken in eerste klasse.

En niet dat ik hoog oploop met Decuyper of met Antwerp, het is tenminste een voetbalclub met een h??l rijke historie, een enorme achterban, een stadion dat voetbal ademt, enzovoort. Laat die maar promoveren, dat maakt het voetbal er interessanter op. En plus, het is een Antwerpse club, dus die maken zichzelf wel kapot met tijd.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #215 Gepost op: april 28, 2016, 04:03:22 pm »
WS Woluwe terug leider af. Antwerp en Eupen op eerste plaats.... Wat een klucht!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #216 Gepost op: april 28, 2016, 04:39:40 pm »
Misschien volgende optie overwegen: niemand gaat over en Leuven blijft in eerste?

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #217 Gepost op: april 29, 2016, 12:36:18 am »
WS Woluwe terug leider af. Antwerp en Eupen op eerste plaats.... Wat een klucht!!!

Het is zo dat er beroep werd aangetekend bij het Belgisch Arbitragehof voor de Sport BAS door Eupen en dat door die procedure te starten de vorige uitspraak werd geschorst tot dat er ten gronde uitspraak wordt gedaan over dit beroep. Dus er is nog niets definitief beslist. Het BAS moet zich nog uitspreken over deze zaak.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #218 Gepost op: april 29, 2016, 08:38:45 am »
Antwerp overleeft al jaren bij gratie van de schuldeisers. das zeker al 10-15 jaar zo.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #219 Gepost op: april 29, 2016, 11:49:46 pm »
Blijkbaar heeft onze 'supportersvoorzitter' een voorkeur voor Antwerp ...
Voor mij onbegrijpelijk gezien de voorgeschiedenis van Decuyper hier ...