Auteur Topic: TWEEDE KLASSE  (gelezen 76288 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #60 Gepost op: juni 01, 2008, 07:51:57 pm »
Ben ook zeer content dat het krapuul uit Antwerpen in 2e mag blijven plakken!
Het zal een vreemd zicht zijn, Tubeke in 1e klasse maar ik vrees dat ze het niveau van Dender (als promovendus) geheel niet zullen halen en een retour richting 2e zullen krijgen.
-SVZW Forever-

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #61 Gepost op: juni 01, 2008, 08:09:29 pm »
Ben ook zeer content dat het krapuul uit Antwerpen in 2e mag blijven plakken!
Het zal een vreemd zicht zijn, Tubeke in 1e klasse maar ik vrees dat ze het niveau van Dender (als promovendus) geheel niet zullen halen en een retour richting 2e zullen krijgen.
Sorry, maar zo'n dingen kunt ge nu echt nog niet zeggen!
Vorig jaar zei iedereen dit ook (ten onrechte) over Dender

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #62 Gepost op: juni 01, 2008, 08:37:05 pm »
idd ze zullen gemotiveerd zijn, proficiat voor Tubize! en Antwerp, stamnummer 1, daar ben je natuurlijk vet mee :P.

Crudo

  • Gast
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #63 Gepost op: juni 01, 2008, 08:38:14 pm »
Ben ook zeer content dat het krapuul uit Antwerpen in 2e mag blijven plakken!
Het zal een vreemd zicht zijn, Tubeke in 1e klasse maar ik vrees dat ze het niveau van Dender (als promovendus) geheel niet zullen halen en een retour richting 2e zullen krijgen.
Sorry, maar zo'n dingen kunt ge nu echt nog niet zeggen!
Vorig jaar zei iedereen dit ook (ten onrechte) over Dender
met het oud systeem van 2 dalers had ik ze nog een kans gegeven, maar nu...

niet vergeten dat Dender ook zou gezakt zijn als er dit seizoen 4 dalers waren h?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #64 Gepost op: juni 01, 2008, 08:40:09 pm »
Had toch liever Antwerp in eerste gezien, we kunnen (mogen) inderdaad geen voorbarige conclusies trekken over Tubeke maar het ziet er daar toch ?cht wel zielig uit. Antwerp is een schitterende club, stamnummer 1, enorme achterban - hoort gewoon in eerste klasse. Tubeke had vanmiddag op d? match vd promotie in Antwerpen een 2 ? 300 man mee, enough said?

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #65 Gepost op: juni 01, 2008, 08:45:29 pm »
blijkbaar ook relletjes bij het stadion van Antwerp. Met waterkannon,.. ze waren wss bang dat ze nog eens gingen overklast worden naast het veld ook door die van Tubeke ::)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #66 Gepost op: juni 01, 2008, 08:53:04 pm »
Had toch liever Antwerp in eerste gezien, we kunnen (mogen) inderdaad geen voorbarige conclusies trekken over Tubeke maar het ziet er daar toch ?cht wel zielig uit. Antwerp is een schitterende club, stamnummer 1, enorme achterban - hoort gewoon in eerste klasse. Tubeke had vanmiddag op d? match vd promotie in Antwerpen een 2 ? 300 man mee, enough said?
Tja en toch straft dit de Antwerpse arrogantie af, en trouwens 500 man of 6000 man die stil is, wat is het verschil.Ze zullen het wss zeer moeilijk hebben, maar dit kan een 2de Dender worden.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #67 Gepost op: juni 01, 2008, 10:14:24 pm »
Met alle respect, maar ik heb net een fragmentje gezien over Tubeke in het algemeen ( accomodatie, spelers, bestuur...) en de enige vraag die ik nu nog heb luidt als volgt: Wat komt die ploeg volgend jaar in eerste zoeken?!

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #68 Gepost op: juni 01, 2008, 10:26:07 pm »
Met alle respect, maar ik heb net een fragmentje gezien over Tubeke in het algemeen ( accomodatie, spelers, bestuur...) en de enige vraag die ik nu nog heb luidt als volgt: Wat komt die ploeg volgend jaar in eerste zoeken?!

idd, dacht ik ook direct.. ik denk dat de voetbalploeg waar ik speel zelf proffesioneler bezig is! :( :)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #69 Gepost op: juni 02, 2008, 09:36:03 am »
Deze morgen op het nieuws op stubru: Tubeke feest na promotie naar de hoogste klasse van het Belgische voetbal. Het feest brak echt los toen de 2 a 300 meegereisde supporters terug in Tubeke waren. Maar het echte hoogtepunt was toen de spelers op het dak van de bus kropen!

Amai ze, we hebben blijkbaar een feestje gemist gisteren :-)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #70 Gepost op: juni 02, 2008, 10:32:29 am »
Liever een kleine sympatieke supportersschare, dan een grote supportersgroep waar het na elke match relletjes zijn. Bende boelzoekers met een dikke nek die van Antwerp. Dat ze maar in 2de blijven...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #71 Gepost op: juni 02, 2008, 11:55:43 am »
Liever een kleine sympatieke supportersschare, dan een grote supportersgroep waar het na elke match relletjes zijn. Bende boelzoekers met een dikke nek die van Antwerp. Dat ze maar in 2de blijven...
Volledig akkoord. Het is altijd wat met die gasten. En laat ons eerlijk zijn: Volgend seizoen wordt een sleuteljaar voor vele clubs en ik zie in Tubize toch een iets mindere concurrent dan in Antwerp. Dat wil niet zeggen dat wij deze ploeg moeten onderschatten. Na Dender dit jaar hoop ik dat we ons lesje geleerd hebben.
 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #72 Gepost op: juni 02, 2008, 08:49:32 pm »
Liever een kleine sympatieke supportersschare, dan een grote supportersgroep waar het na elke match relletjes zijn. Bende boelzoekers met een dikke nek die van Antwerp. Dat ze maar in 2de blijven...
Volledig akkoord. Het is altijd wat met die gasten. En laat ons eerlijk zijn: Volgend seizoen wordt een sleuteljaar voor vele clubs en ik zie in Tubize toch een iets mindere concurrent dan in Antwerp. Dat wil niet zeggen dat wij deze ploeg moeten onderschatten. Na Dender dit jaar hoop ik dat we ons lesje geleerd hebben.
 

we haalden inderdaad 0/6 tegen dender dit seizoen. dat onze spelers DAAR maar eens goed aan denken als ze tegen tubeke gaan spelen ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #73 Gepost op: juni 03, 2008, 12:18:49 pm »
Liever een kleine sympatieke supportersschare, dan een grote supportersgroep waar het na elke match relletjes zijn. Bende boelzoekers met een dikke nek die van Antwerp. Dat ze maar in 2de blijven...
Volledig akkoord. Het is altijd wat met die gasten. En laat ons eerlijk zijn: Volgend seizoen wordt een sleuteljaar voor vele clubs en ik zie in Tubize toch een iets mindere concurrent dan in Antwerp. Dat wil niet zeggen dat wij deze ploeg moeten onderschatten. Na Dender dit jaar hoop ik dat we ons lesje geleerd hebben.
 

we haalden inderdaad 0/6 tegen dender dit seizoen. dat onze spelers DAAR maar eens goed aan denken als ze tegen tubeke gaan spelen ...

Nochtans waren toen de kansen er wel, maar was onze efficientie het omgekeerde van die van Dender. Das het vervelendste aan die 2 matchen :)

CB06_boy

  • Gast
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #74 Gepost op: juni 03, 2008, 07:01:39 pm »
Na de voetbalwedstrijd Antwerp - Tubeke kwam het zondagavond tot relletjes. Dertien personen werden opgepakt, zeven agenten raakten gewond.

De politie ontplooide een imposante ordemacht voor het eerst deze eindronde. Dat werkte blijkbaar als een rode lap bij de supporters. Ook de buurtbewoners die alles zagen gebeuren vanuit de huizen spraken van een schande. De supporters gingen teneergeslagen naar huis.

Gemeenteraadslid en supporter Frank Hosteaux was naar de Bosuil afgezakt om de wedstrijd bij te wonen. "Ondanks de beslissing van burgemeester Janssens zette de politie weer honden in. Pure provocatie van de agenten. Gezinnen met kinderen mochten niet weg. Agenten vielen een tachtiger lastig omdat hij niet snel genoeg stapte. Zelfs het gsm-verkeer werd lokaal onderbroken. Ik interpelleer de burgemeester. Een schande dat de politie mensen gijzelt. De gelijkenis met de ongeregeldheden na Antwerp - KV Mechelen van vorig jaar is treffend. Als de politie niet zo massaal aanwezig was geweest, dan was er waarschijnlijk niets gebeurd." (AN)


Blijkbaar moeten de flikken daar aan een aantal pv's of sv's graken  ::) dan zijn het de supporters dien in een slecht daglicht worden gesteld door de media... terwijl het blijkbaar helemaal omgekeerd ligt!!

Crudo

  • Gast
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #75 Gepost op: juni 03, 2008, 07:32:31 pm »
Das gewoon overal zo. Meer blauw op straat betekent meer geweld, veiligheidsgevoel my ass.

Als ze eens alles wat versoepelen zullen er veel minder relletjes zijn

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #76 Gepost op: juni 03, 2008, 07:33:48 pm »
Ik herinner mij ons kampioenenjaar in tweede waar wij op de Bosuil ook onthaald werden door een horde agenten als een bende krapuul dat zijn gelijke niet kent. Ik herinner mij een verhaal van mijn moeder (er nu niet bepaald de meest agressief uitziende persoon ter wereld) waarin zij vertelde dat zij haar handtas volledig moest opendoen en haar paraplu afgeven (terwijl het niet zo'n fantastisch weer was) en dat haar dat op een niet zo beleefde manier werd opgedrongen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #77 Gepost op: juni 03, 2008, 07:58:52 pm »
Ik herinner mij ons kampioenenjaar in tweede waar wij op de Bosuil ook onthaald werden door een horde agenten als een bende krapuul dat zijn gelijke niet kent. Ik herinner mij een verhaal van mijn moeder (er nu niet bepaald de meest agressief uitziende persoon ter wereld) waarin zij vertelde dat zij haar handtas volledig moest opendoen en haar paraplu afgeven (terwijl het niet zo'n fantastisch weer was) en dat haar dat op een niet zo beleefde manier werd opgedrongen.

in het vervolg moet je dan niet voor het oog van agenten in burger je ijzeren staven en bengaals vuurwerk in haar "sjakos" steken h? ;D

fox

  • Gast
Re: Eindronde Tweede Klasse 2008
« Reactie #78 Gepost op: juni 04, 2008, 08:24:58 am »
Ik herinner mij ons kampioenenjaar in tweede waar wij op de Bosuil ook onthaald werden door een horde agenten als een bende krapuul dat zijn gelijke niet kent. Ik herinner mij een verhaal van mijn moeder (er nu niet bepaald de meest agressief uitziende persoon ter wereld) waarin zij vertelde dat zij haar handtas volledig moest opendoen en haar paraplu afgeven (terwijl het niet zo'n fantastisch weer was) en dat haar dat op een niet zo beleefde manier werd opgedrongen.

Ik herinner mij vooral dat dit de schuld was van het Antwerpkrapuul...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: TWEEDE KLASSE
« Reactie #79 Gepost op: augustus 01, 2008, 01:30:44 pm »
Het nieuwe systeem van de eindronde in tweede klasse, oftewel groetjes van de Voetbalbond vanuit Brussel.

Eerst is er blijkbaar een 'kwalificatieronde' met 4 tweedeklassers, als ik het goed heb begrepen de drie periodekampioenen en de tweede (of eerstvolgende) in de stand. Rechtstreekse uitschakeling na heen -en terugwedstrijden, twee teams blijven over. Die twee treden dan aan in de 'echte' eindronde, samen met de nummers 15 en 16 van eerste klasse. De winnaar daarvan blijft in, of gaat naar, de Belgische eerste klasse.

Met andere woorden, je zal het komende jaar maar een tweedeklasser zijn.