nog eens mijn excuses, ik kan er eigenlijk niet veel aan doenmaar de database van het forum was aangetast, dat wil zeggen dat alle info over de leden weg wasik en Breeza zijn intens bezig met het heropbouwen van het forumIk de grafische kant van de zaak en breeza de topics en dergelijke, het wat begrip. We doen het niet voor ons plezier maar omdat jullie (en wij ook natuurlijk) terug een forum zouden hebben.
I da ier wok azo .. aj vb 100 post's et daj vb Superboer zijt of Boer in wording
Citaat van: Boer_sammy op januari 06, 2007, 02:39:32 pmI da ier wok azo .. aj vb 100 post's et daj vb Superboer zijt of Boer in wording Gelieve iets duidelijker te typen.Om op je vraag te antwoorden: Neen.We werken zonder ranking omdat eerder al duidelijk werd dat sommige personen veel posten gewoon om aan ??n of andere ranking te komen.
k srry. op een ander forum hebben ze dat kunnen wegdoen.maar das dan waarschijnlijk een ander type ofzo ken daar allemaal niet zo veel van af
voor alle duidelijkheid ik ben niet degene die de zooi naar de kloten geholpen heeft, wel een of andere Pool die beweerde te weten hoe die shoutbox zou marcheren, niet dus...