Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236104 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1000 Gepost op: mei 12, 2014, 03:43:44 pm »
Zei Wilmots niet ooit datie niet onnodig spelers ging oproepen
om zo geen teleurstellingen te veroorzaken?

Wilmots zei gisteren dat hij maar 26 man zal oproepen in plaats van 30.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1001 Gepost op: mei 12, 2014, 04:18:56 pm »
Thorgan zal nooit in de voorselectie zitten voor het WK.
Wilmots zei gisteren dat hij maar 26 namen zal selecteren.

Keepers(4): Courtois, Mignolet, Casteels en Proto

Verdedigers(8): Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Van Buyten, Lombaerts, Pocognoli, Vandenborre

Middenvelders(8): Witsel, Defour, Fellaini, De Bruyne, Simons, Naingolan, Dembele, Chadli, Januzaj

Aanvallers(4): Lukaku, Hazard, Mertens, Mirallas.

Dat zijn er al 24, want er worden sowieso 4 keepers geselecteerd in de voorselectie.
Nog 2 plaatsen over. Daarvoor komen er nog veel in aanmerking. Ciman, Gillet (gewoon omdat die 2 er al veel bij geweest zijn) Batshuayi, Vossen, Hazard. En Wilmots kennende opteert die nog voor De Camargo en/of Mboyo

De doorstreepte spelers zijn spelers die volgens mij, na het interview op sportweekend, geen of minder kans maken op een selectie. Als Wilmots verwacht dat een back op de eerste plaats moet kunnen verdedigen, vrees ik er bijgevolg voor dat hij Ciman (terug..) zal meepakken als backup voor Alberweild.

Voor de spitspositie gaf hij tussen de lijnen door toch ook al te kennen dat hij Lukaku als nummer 1 ziet en dat men Mirallas/januzaj daar ook kan posteren. Dus ik denk niet dat Mitchy vormcrisis, Vossen, De Camargo of godbetert Mboyo nog in aanmerking komen.

Voor de resterende vijf plaatsjes blijven dus (volgens mij) nog over:
Verdediging: Ciman, AVDB of Meunier
Middenveld: Thorgan, Simons en Radja Naingolan
aanval: Mitchy / de camargo
 
Met in het vet de namen die ik verwacht van Wilmots(!). Aangezien deze spelers al deel uitmaakten van de groep, of/en al eens opgeroepen zijn het afgelopen jaar. Het zou me verbazen dat Wilmots nu nog compleet 'nieuwe' spelers zou beginnen inpassen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1002 Gepost op: mei 13, 2014, 09:00:55 am »
ja volgens mij ziet Wilmots Ciman en Simons ook als zekerheden.
allebei omdat ze super goed in de groep liggen en dat ze de groep wat kunnen sturen.
daardoor dat ik spelers zoals Vandenborre niet zou meenemen...als hij 2 wedstrijden niet speelt en een journalist stelt hem een vraag....wellicht een dom, dwaas antwoord

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1003 Gepost op: mei 13, 2014, 01:37:27 pm »
blijkbaar zou de bondscoach plots maar 24 spelers selecteren.
4 doelmannen en 20 spelers.

Of het waar is weet ik niet

Edit: blijkbaar idd 24 spelers die geselecteerd worden, daarnaast maak hij een reservelijst aan van 6 namen voor mocht er iemand zich blesseren

Volgens een journalist van L'avenir een grote verrassing in de selectie.
Hazard? Bossut? Boffin? Origi? De Camargo? Of toch Patrick Goots ;)
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2014, 01:46:38 pm door San Iker »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1004 Gepost op: mei 13, 2014, 01:52:36 pm »
Ik hoop op Origi als verrassing

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1005 Gepost op: mei 13, 2014, 02:07:43 pm »
het is Origi geworden!

Hazard bij de reserven


Geen Simons of Nainggolan in de selectie...

Proto als keeper

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1006 Gepost op: mei 13, 2014, 02:07:58 pm »
Ik hoop op Origi als verrassing


U wens komt uit :D

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1007 Gepost op: mei 13, 2014, 02:09:34 pm »
Als je voor Vanden Borre kiest heb je Ciman toch echt niet meer nodig?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1008 Gepost op: mei 13, 2014, 02:12:49 pm »
Als je voor Vanden Borre kiest heb je Ciman toch echt niet meer nodig?

Begrijp ik ook niet zo goed.
Kompany, Vermaelen, Lombaerts, Van Buyten. Dat zijn zijn 4 CV's.
Stel dat er toch iets zou gebeuren, dan heb je nog altijd Vertonghen en/of Alderweireld die centraal kunnen staan.
Had liever Pocognoli gezien.

Timmy Simons zelf niet bij reserven, toch  een verrassing vind ik

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1009 Gepost op: mei 13, 2014, 02:19:37 pm »
Ciman gaat volgens mij mee als verdedigende back. Vdb gaat mee als aanvallende back wanneer dat nodig is

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1010 Gepost op: mei 13, 2014, 02:30:29 pm »
Doelmannen:

Thibaut Courtois (Atl?tico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool), Koen Casteels (Hoffenheim) en Silvio Proto (Anderlecht).

Verdedigers:

Laurent Ciman (Standard), Vincent Kompany (Man City), Daniel Van Buyten (Bayern M?nchen), Toby Alderweireld (Atl?tico Madrid), Thomas Vermaelen (Arsenal), Nicolas Lombaerts (Zenit), Jan Vertonghen (Tottenham) en Anthony Vanden Borre (Anderlecht).

Middenvelders:

Moussa Demb?l? (Tottenham), Marouane Fellaini (Man United), Kevin De Bruyne (Wolfsburg), Nacer Chadli (Tottenham), Axel Witsel (Zenit) en Steven Defour (Porto).

Aanvallers:

Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Adnan Januzaj (Man United) en Divock Origi (Rijsel).

Extra:

Radja Nainggolan (AS Roma), S?bastien Pocognoli (Hannover 96), Thorgan Hazard (Zulte Waregem), Guillaume Gillet (RSC Anderlecht), Michy Batshuayi (Standard) en Jelle Van Damme (Standard) blijven stand-by.


Een erg mooie en logische selectie! Ben ook benieuwd naar wat Origi kan, iemand een kijk op welk soort spits dit is? Enig minpuntjes voor mij persoonlijk zijn Ciman bij de kern en bij de vervangers Gillet(?!!).

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1011 Gepost op: mei 13, 2014, 02:35:03 pm »
Origi is meer profiel Benteke. Jong, heeft ook veel snelheid en technisch vermogen.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1012 Gepost op: mei 13, 2014, 04:59:27 pm »
Hopelijk zit het in vandenborre zijn kopje en gaat hij donderdag zwaar de mist in  :D
Liberta per gli ultras!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1013 Gepost op: mei 13, 2014, 05:08:15 pm »
Origi is een sterke spits, volg die al een paar jaar.
Zat dit seizoen een paar keer bij de U19 van Gert Verheyen, maar is veel te goed voor dat niveau. Speelde daar echt met de tegenstander.
Is sterk met rug naar doel en in ??n-tegen-??n situaties. Zijn snelheid valt ook zeer goed mee.


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1014 Gepost op: mei 13, 2014, 06:11:19 pm »
Dat Gillet daar bij die reserven zit is toch te belachelijk voor woorden ?
Zit daar enkel en alleen bij omdat hij een wereldgoal maakte thuis tegen Kroati?. Zo'n dingen vergeet Wilmots niet.

Voor de rest prima selectie hoor. Volledig te begrijpen dat geen enkele speler van de Belgische competitie bij de definitieve 23 zit, enkel Vanden Borre. Proto ook logisch als 4e doelman.

Enkel het feit dat Nainggolan niet bij de definitieve 23 zit, vind ik jammer.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1015 Gepost op: mei 13, 2014, 06:20:30 pm »
Dat Gillet daar bij die reserven zit is toch te belachelijk voor woorden ?
Zit daar enkel en alleen bij omdat hij een wereldgoal maakte thuis tegen Kroati?. Zo'n dingen vergeet Wilmots niet.

Voor de rest prima selectie hoor. Volledig te begrijpen dat geen enkele speler van de Belgische competitie bij de definitieve 23 zit, enkel Vanden Borre. Proto ook logisch als 4e doelman.

Enkel het feit dat Nainggolan niet bij de definitieve 23 zit, vind ik jammer.
Je vergeet Ciman

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1016 Gepost op: mei 14, 2014, 05:13:20 pm »
Je vergeet Ciman
Inderdaad.
Die zit daar voor de sfeer, zegt men. Voor de sf??r.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1017 Gepost op: mei 14, 2014, 06:16:12 pm »
Inderdaad.
Die zit daar voor de sfeer, zegt men. Voor de sf??r.

Onbegrijpelijk eigenlijk, als je dan toch iemand moet meenemen die niet speelt, had ik in de plaats van Ciman mss toch nog Simons mee genomen .

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1018 Gepost op: mei 14, 2014, 07:09:47 pm »
Onbegrijpelijk eigenlijk, als je dan toch iemand moet meenemen die niet speelt, had ik in de plaats van Ciman mss toch nog Simons mee genomen .

Ik weet niet wat Ciman weet van de KBVB maar het moet toch iets strafs zijn, ik kan er bij mijn verstand nie bij dat die oelewapper blijft opgeroepen worden of ?berhaupt meegaat naar het WK.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1019 Gepost op: mei 14, 2014, 07:52:57 pm »
Ik weet niet wat Ciman weet van de KBVB maar het moet toch iets strafs zijn, ik kan er bij mijn verstand nie bij dat die oelewapper blijft opgeroepen worden of ?berhaupt meegaat naar het WK.

Je moet wel zeggen dat die aan een zeer sterk seizoen bezig is, maar zoals ik al eerder zei, pak dan toch iemand mee met meer tornooiervaring.