Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 276900 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1160 Gepost op: november 26, 2010, 04:32:16 pm »
Die vent mee zijn trommel mag wel iets sneller slaan..
Heb steeds de indruk dat hij achterkomt i.v.m. het publiek..

kent spijtig genoeg meer ??n ritme en slaat er dan nog naast...dat hij verknalt!!!
De beste stuurlui...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1161 Gepost op: november 28, 2010, 03:20:17 pm »
Heb onlangs nog 2 sjieke liedjes gehoord.

Over Mancini bij Man City en 1 over Kaka toen die nog bij Milan zat.


http://www.youtube.com/watch?v=vruehFP4W3Y
Dat laatste zingen wij hier ook in Kluisbergen (4de prov.)

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1162 Gepost op: februari 28, 2011, 12:39:26 pm »
Waarom geen bengaals ?
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1163 Gepost op: februari 28, 2011, 01:13:35 pm »
Waarom geen bengaals ?

omdat het niet mag :p

...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1164 Gepost op: juli 13, 2011, 11:57:08 am »
Is er eigenlijk nog vuurwerk voorzien voor volgend seizoen, of gaat die niet meer nu de nieuwe tribune daar staat?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1165 Gepost op: september 29, 2011, 10:58:55 am »
ESSEVEE BLIJFT WERKEN AAN SFEER
De afgelopen maanden is keihard gewerkt aan de sfeerbeleving in en rond het Regenboogstadion. ?Vak X? is een schot in de roos en de spelers voelen meer dan ooit de steun van jou, d? twaalfde man. Je hebt op onze facebookpagina ?SV Zulte Waregem-Essevee? en onze hoofdwebsite WWW.ESSEVEE.BE kunnen nagenieten van alweer enkele aparte momenten tegen KVK, die je via DEZE LINK nog eens kan proeven. Tal van media, zoals Sporza en MNM, hebben heel wat aandacht besteed aan deze kippenvelmomenten.

De voorbije thuiswedstrijden verwelkomden we gemiddeld 2000 extra toeschouwers. En SV Zulte Waregem weigert stil te zitten. Daarom pakken we opnieuw uit met enkele nieuwe initiatieven om de voetbalbeleving verder de hoogte in te stuwen.

Als abonnee kan je in het kader van ons tienjarig bestaan iemand meebrengen naar de volgende thuiswedstrijd tegen Lierse, voor de spotprijs van 5 euro. Meer info vind je HIER. Druk de flyer af, vul hem in en breng hem naar ons onthaal. Snel zijn is de boodschap. Deze actie loopt sinds maandag en al heel wat abonnees verzekerden zich van een extra zitje. Deze actie loopt zolang de voorraad strekt.

De kantine kant vijvers huist vanaf de partij tegen Lierse een verdieping hoger, in de tot op heden ongebruikte vrije ruimte onder de zitplaatsen. Deze kantine werd in de vorige thuiswedstrijden al opengesteld voor de supporters en zal nog verder ingericht worden op jullie maat: met televisieschermen en andere nuttige voorzieningen.

Ondertussen maakt de club ook volop werk van een heuse Sfeerstraat: die sfeervolle straat zal zich uitstrekken over de kant vijvers. Eet- en drankstandjes zullen voor een aparte sfeer van verbroedering zorgen tussen jong en oud. Over de vermoedelijke opstellingen discussi?ren, na de match met de spelers blijven plakken en nog veel meer zullen voor een nog uniekere sfeer zorgen.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1166 Gepost op: september 29, 2011, 01:16:54 pm »
gemiddeld 2000 extra toeschouwers? Das wel heel erg veel

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1167 Gepost op: september 29, 2011, 08:11:59 pm »
gemiddeld 2000 extra toeschouwers? Das wel heel erg veel


Verbaast me niet eerlijk gezegd. Tegen Club herinner ik me dat er meer dan 9400 mensen waren. We hadden vorige jaren gemiddeldes rond 6500. Dan was er ook nog een match tegen Gent, Kortrijk en dan hebt ge de openingsmatch, dus voor een deel hebben we dat gemiddelde van 2000 aan onszelf te danken en een deel aan de 2 topploegen die veel volk meebrengen.

Offline VIPieter

  • Leden
  • Berichten: 27
  • Essevee!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1169 Gepost op: augustus 18, 2012, 10:18:00 am »
Gastjes
vergeet ni da lachen met een tegenstander of speler een omgekeerd effect kan hebben.

Supporter in eerste plaats voor ons eigen team vooraleer te lachen of uit te dagen...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1170 Gepost op: augustus 18, 2012, 10:44:19 am »
Gastjes
vergeet ni da lachen met een tegenstander of speler een omgekeerd effect kan hebben.

Supporter in eerste plaats voor ons eigen team vooraleer te lachen of uit te dagen...

Inderdaad, hoe vaak de keeper vd tegenpartij vorig seizoen een prachtige save doet nadat hij 'uitgelachen' wordt is niet op 1 hand te tellen.. Tegen Gent 2 weken geleden was het trouwens van 'tzelfde.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1171 Gepost op: augustus 18, 2012, 12:17:04 pm »
Kdenk dat Keet toch al minder over zich zal krijgen dan mocht Van Hout in doel gestaan hebben. In ieder geval pro-essevee en anti-kortrijk supporteren, maar spelers uitkakken hoeft niet. Kwil wel graag es "If I had the wings of a sparrow, if I had the arse of a craw, I'd fly over Kortrijk tomorrow and shit on the bastards below" horen vnv  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1172 Gepost op: augustus 18, 2012, 12:48:19 pm »
Matton en Nfor uitfluiten hoeft ook niet voor mij.
Jongens deden niets verkeerd ten opzichte van ons, zoals Roelandts en Janssens dat wel deden.

Thomas en Ernest gaven zich altijd voor Essevee, maar de ene mocht vertrekken wegens blessuregevoelig, en de andere had een aanvaring met Broos(die had met elke speler een aanvaring) Moest Broos hier niet gezeten hebben, dan zat Nfor hier nog.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1173 Gepost op: augustus 18, 2012, 12:50:50 pm »
Ik heb alle respect voor Nfor en Matton, 't zou erg jammer zijn moesten ze uitgefloten worden. Tenzij ze vanavond zouden provoceren natuurlijk, maar dat ligt niet in hun aard, denk ik.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1174 Gepost op: augustus 19, 2012, 02:05:46 am »
Ik heb alle respect voor Nfor en Matton, 't zou erg jammer zijn moesten ze uitgefloten worden. Tenzij ze vanavond zouden provoceren natuurlijk, maar dat ligt niet in hun aard, denk ik.
kom jongen alles tegen de nekken ;) tmag nu nog zijn wie .

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1175 Gepost op: augustus 29, 2012, 03:17:22 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=D_bP6kSuJCw

minuut 19:30
Nu weet ik eens hoe het klinkt op tv.
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2012, 11:32:06 pm door edouard »

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1176 Gepost op: augustus 29, 2012, 11:29:15 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=D_bP6kSuJCw

minuut 19
Nu weet ik eens hoe het klinkt op tv.
zou die match tegen de vk daar ook volledig opstaan?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1177 Gepost op: augustus 30, 2012, 12:49:22 am »
http://www.youtube.com/watch?v=D_bP6kSuJCw

minuut 19
Nu weet ik eens hoe het klinkt op tv.
zou die match tegen de vk daar ook volledig opstaan?

Ah nee want toen speelde ie niet.

13 april 1951

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1178 Gepost op: oktober 31, 2012, 10:18:20 am »
Blijkbaar zingen ze in Anderlecht sinds kort ook 'come on...' van tribune naar tribune. Moeten we nu op z'n Genks wenen daarover?

FOOOOOOOOOOOOOORZA SV! 8)

Offline Qnder

  • Leden
  • Berichten: 62
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1179 Gepost op: oktober 31, 2012, 11:25:42 am »
Blijkbaar zingen ze in Anderlecht sinds kort ook 'come on...' van tribune naar tribune. Moeten we nu op z'n Genks wenen daarover?

FOOOOOOOOOOOOOORZA SV! 8)

Is me ook opgevallen ..  ;)