Auteur Topic: GVA  (gelezen 14118 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: GVA
« Reactie #60 Gepost op: juli 14, 2007, 02:27:08 pm »
Entree ticket de standard : 150? -5000? Spandoek? :D
[ Henri Lloyd ]

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: GVA
« Reactie #61 Gepost op: juli 14, 2007, 04:15:40 pm »
in standard zijn ze nu blijkbaar ook aan het uitkijken naar een nieuwer/groter stadion op een andere locatie, indien het wk naar belgie komt dan toch.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: GVA
« Reactie #62 Gepost op: juli 14, 2007, 04:17:34 pm »
Jep staat op voetbalbelgie..
Is alleen maar positief voor het belgisch voetbal

Rafa

  • Gast
Re: GVA
« Reactie #63 Gepost op: juli 15, 2007, 11:07:30 am »
pfff wa een losers die van standard, mischien eens kijken voor nen spandoek voor tegen standard om de Fadi te steunen!!
MOEDERRRRRRRRRRR JEANNE 4EVER ? Als ge inspiratie nodig hebt ;)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: GVA
« Reactie #64 Gepost op: juli 16, 2007, 05:46:50 pm »
pfff wa een losers die van standard, mischien eens kijken voor nen spandoek voor tegen standard om de Fadi te steunen!!

Da zou alleszins de max zijn ?n een hart onder de riem... Nog iemand ideetjes?

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: GVA
« Reactie #65 Gepost op: juli 16, 2007, 06:54:41 pm »
pfff wa een losers die van standard, mischien eens kijken voor nen spandoek voor tegen standard om de Fadi te steunen!!

Da zou alleszins de max zijn ?n een hart onder de riem... Nog iemand ideetjes?

Er is maar 1 echte Fadi?
[ Henri Lloyd ]

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: GVA
« Reactie #66 Gepost op: september 15, 2007, 08:54:41 pm »
Voor wie het intresseert, ik zeg mn abbonement op GvA op.
Ik ben het beu om enkel nieuwtjes te lezen van 'de ploegen in de streek' zoals Lokeren, Mechelen en GBA. Ook ben ik beu dat Anderlecht telkens een verslag van 2 pagina's vol krijgt terwijl het vaak moeten doen met enkel de opstelling en een minuscuul klein foto'tje.

Ik denk dat ik Het Laatste Nieuws ga nemen, tenzij mij iemand een andere krant (liefst een krant die een beetje rekening houdt met alle ploegen, en niet enkel de ploeg uit het Brusselse) kan aanraden

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: GVA
« Reactie #67 Gepost op: september 15, 2007, 09:02:23 pm »
ik heb de krant het laaste nieuws.
deze krant zegt over alle ploegen wel iets



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: GVA
« Reactie #68 Gepost op: september 15, 2007, 10:40:21 pm »
Voor wie het intresseert, ik zeg mn abbonement op GvA op.
Ik ben het beu om enkel nieuwtjes te lezen van 'de ploegen in de streek' zoals Lokeren, Mechelen en GBA. Ook ben ik beu dat Anderlecht telkens een verslag van 2 pagina's vol krijgt terwijl het vaak moeten doen met enkel de opstelling en een minuscuul klein foto'tje.

Ik denk dat ik Het Laatste Nieuws ga nemen, tenzij mij iemand een andere krant (liefst een krant die een beetje rekening houdt met alle ploegen, en niet enkel de ploeg uit het Brusselse) kan aanraden

is toch logisch dat GVA zich vooral concentreert op de ploegen uit provincie Antwerpen en het Waasland, het is op dat gebied dat GVA zich richt ...

voor nieuws over svzw koop je beter Het Nieuwsblad of Het Laatste Nieuws, zelf kies ik voor Het Nieuwsblad .

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: GVA
« Reactie #69 Gepost op: september 16, 2007, 08:06:55 am »
Das waar, dat het normaal is dat ze vooral nieuws uit de regioploegen nemen. Maar ik verwacht toch af en toe eens nieuws van Zulte Waregem, en je leest daar enkel over in de vrijdagkrant, vlak voor een match. Zelfs over de blessure van Matthys en de reis van Dury naar Van Gaal stond niets vermeld ...
Voor wie het intresseert, ik zeg mn abbonement op GvA op.
Ik ben het beu om enkel nieuwtjes te lezen van 'de ploegen in de streek' zoals Lokeren, Mechelen en GBA. Ook ben ik beu dat Anderlecht telkens een verslag van 2 pagina's vol krijgt terwijl het vaak moeten doen met enkel de opstelling en een minuscuul klein foto'tje.

Ik denk dat ik Het Laatste Nieuws ga nemen, tenzij mij iemand een andere krant (liefst een krant die een beetje rekening houdt met alle ploegen, en niet enkel de ploeg uit het Brusselse) kan aanraden

is toch logisch dat GVA zich vooral concentreert op de ploegen uit provincie Antwerpen en het Waasland, het is op dat gebied dat GVA zich richt ...

voor nieuws over svzw koop je beter Het Nieuwsblad of Het Laatste Nieuws, zelf kies ik voor Het Nieuwsblad .

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: GVA
« Reactie #70 Gepost op: september 16, 2007, 10:18:42 am »
Bornem is, denk ik, provincie Antwerpen. Dus de sportregiobladzijden in HNB en HLN zullen ook wel niet over SVZW gaan. Hier in West-Vlaanderen telkens op dinsdag en zaterdag op de regiopagina's een na- of voorbeschouwing over den Essevee (Het Nieuwsblad). Maar op de gewone pagina's ook wel regematig een artikeltje over SVZW (vnl bij een "top"match): Zo deze week een verslagje over het bezoekje van Dury aan AZ, nieuws over Tim voor en na de operatie en gisteren een gesprek met Dury in het vooruitzicht van Anderlecht.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: GVA
« Reactie #71 Gepost op: september 16, 2007, 12:50:55 pm »
En een intervieuw met onze leeuw Meertie... Het nieuwsblad is, naar mijn smaak, toch een niveau hoger dan het laatste nieuws hoor...Laatste nieuws=VTM-krant. Sorry, maar heb iets tegen VTM...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: GVA
« Reactie #72 Gepost op: september 16, 2007, 01:26:43 pm »
En een intervieuw met onze leeuw Meertie... Het nieuwsblad is, naar mijn smaak, toch een niveau hoger dan het laatste nieuws hoor...Laatste nieuws=VTM-krant. Sorry, maar heb iets tegen VTM...
Is ook mijn menig. HLN is me iets te veel sensatie.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: GVA
« Reactie #73 Gepost op: september 16, 2007, 10:27:48 pm »
En een intervieuw met onze leeuw Meertie... Het nieuwsblad is, naar mijn smaak, toch een niveau hoger dan het laatste nieuws hoor...Laatste nieuws=VTM-krant. Sorry, maar heb iets tegen VTM...
Is ook mijn menig. HLN is me iets te veel sensatie.


inderdaad , en na hun "stoten" met dat wielrennen moet ik er nog minder van weten ... ik ben en blijf een Nieuwsblad-lezer .

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: GVA
« Reactie #74 Gepost op: september 17, 2007, 09:32:07 am »
Voor wie in de buurt woont, is het wekelijks nieuws het beste met vaak een aantal pagina's over essevee, maar voor Mattieke zal dat een beetje moeilijk zijn wsh :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: GVA
« Reactie #75 Gepost op: september 17, 2007, 12:29:56 pm »
Inderdaad: Wekelijks nieuws forever!! (en voor de vrienden op de redactie daar die dit lezen: dat mag dan een pintje zijn :))

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: GVA
« Reactie #76 Gepost op: september 17, 2007, 12:31:52 pm »
Idd, altij da klotenieuws van Lokeren, Mechelen of GB dat totaal niet belangrijk is ... Wie wil er nu de trainingsuren van GBA van deze week weten ... En in hun 'top 10' van beste spelers staan zeer toevellig 6 namen van Anderlecht bij ...
Voor wie in de buurt woont, is het wekelijks nieuws het beste met vaak een aantal pagina's over essevee, maar voor Mattieke zal dat een beetje moeilijk zijn wsh :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: GVA
« Reactie #77 Gepost op: september 17, 2007, 12:39:56 pm »
Idd, altij da klotenieuws van Lokeren, Mechelen of GB dat totaal niet belangrijk is ... Wie wil er nu de trainingsuren van GBA van deze week weten ... En in hun 'top 10' van beste spelers staan zeer toevellig 6 namen van Anderlecht bij ...
Voor wie in de buurt woont, is het wekelijks nieuws het beste met vaak een aantal pagina's over essevee, maar voor Mattieke zal dat een beetje moeilijk zijn wsh :)
sorry maar kvin dat je wel beetje aant zagen bent ...
In de krant van West-Vlaanderen gaan toch ook geen weetjes staan over de ploegen in pakweg Limburg of Luik ::)
Daarom heet de krant ook " Gazet van Antwerpen "

En aangezien Anderlecht een ploeg is met 40 miljoen euro budget , ... is het best wel normaal dat ze meest kwaliteit hebben ook h?, al is 6/10 misschen iets overdreven.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: GVA
« Reactie #78 Gepost op: september 17, 2007, 12:47:58 pm »
Ok, misschien overdrijf ik wat, maar ik vind dat er af en toe ook nog eens nieuws mag staan van de 'gewonere' ploegen zoals pakweg Westerlo, Moeskroen, Charleroi, etc. En die staat er bijna nooit in ...
sorry maar kvin dat je wel beetje aant zagen bent ...
In de krant van West-Vlaanderen gaan toch ook geen weetjes staan over de ploegen in pakweg Limburg of Luik ::)
Daarom heet de krant ook " Gazet van Antwerpen "

En aangezien Anderlecht een ploeg is met 40 miljoen euro budget , ... is het best wel normaal dat ze meest kwaliteit hebben ook h?, al is 6/10 misschen iets overdreven.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: GVA
« Reactie #79 Gepost op: september 18, 2007, 01:47:50 pm »
Ik woon ook in antwerpen, maar ik denk er nog niet aan de gva te kopen.