Auteur Topic: KV Oostende: Artificieel verhaal?  (gelezen 107348 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #280 Gepost op: januari 24, 2024, 05:00:44 pm »
Volgens HNB zou een Franse bouwgroep met vertakkingen in België interesse hebben in overname KV Oostende
(hadden vroeger ook al interesse maar Conway weigerde)

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #281 Gepost op: januari 24, 2024, 10:51:14 pm »
Na 4 maanden neemt hij een beslissing???? Dan is de competitie voorbij en wij dus ook 0 punten.

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/voorlopig-bewindvoerder-aangesteld-voor-noodlijdend-kv-oostende~ae85e665/
Publicatie heb ik nog niet gezien maar volgens mij gaat het over een aanstelling in het kader van WCO.
Bewindvoerder kan dan op verzoek ook eerder terug naar de rechtbank gaan, moet ook tussentijds rapporteren normaal gezien.
De 4 maanden is de aanstelling van zijn mandaat. Hierna is er een oplossing of zal dit verlengd worden. In theorie kan er ook nog een andere bewindvoerder aangesteld worden, in praktijk gebeurd dit echter zelden. In mijn carrière nog maar 1 keer meegemaakt en dit was na het overlijden van de bewindvoerder.
Advocaat Vansteenbrugghe beweert nu een Franse kandidaat-overnemer te hebben. Hij heeft dit in het verleden ook gedaan bij Mandel United met Strive... Daar waren ze alleszins niet echt content.

Het is blijkbaar een serieuze optie om met het stamnummer van Winkel Sport verder te doen in 1ste nationale.
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2024, 10:52:53 pm door Naughtius Maximus »

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: KV Oostende: Artificieel verhaal?
« Reactie #282 Gepost op: januari 25, 2024, 09:21:56 pm »
KVO krijgt in beroep 3 punten terug ( WTV)