Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198956 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #80 Gepost op: augustus 07, 2015, 01:24:46 pm »
Essevee5381,

Ik probeer alleen maar "constructief" mee te denken hoor, wat ik 'n beetje fout vind aan jouw denkwijze/visie is dat je "naar mijn mening" met oogkleppen kijkt op de gang van zaken.
Schiet "niet (onmiddellijk) passende" voorstellen nooit direct af, maar durf ze aftoetsen op alle vlakken.

Een extra sfeergroep(en) : neen
Afgevaardigde groepjes plaatsen om de andere tribunes mee te krijgen : ook direct "nee"

Wat blijft er dan nog over? :)

Ik kan begrijpen dat concurrentie (OK, wel 'n erg groot woord, want tenslotte hebben alle sfeergroepen hetzelfde doel - sfeer maken ?n de spelers ondersteunen) door jullie niet als leuk ontvangen wordt, als ik dan voorstel om SLC afgevaardigden in de andere tribunes te plaatsen "om de andere tribunes mee te krijgen" is het ook niet goed.

Ik denk dat een systeem waarbij groepjes van jullie mensen in de andere tribunes zeker motiverend kan werken, en ik heb zowat overal al es gezeten en het is meestal erg onduidelijk wat SLC/X zal doen... het is dan ook niet verwonderlijk dat die mensen niet altijd voluit meedoen. Daarom mijn idee van afgevaardigden te plaatsen die in communicatie staan met jullie. Veel mensen zijn passief (geworden) omdat ze niet weten wat doen, omdat ze de teksten niet kennen of omdat ze (te) nieuw zijn. Daarom het voorstel van afgevaardigden ... (was extra sfeergroepen (mijn eerder idee))

Zoals een lid hier een tijdje geleden ook reeds schreef (denk dat het Pringels was??) als in de tribune niemand zingt, dan doet de rest ook niet of moeilijk mee. Hij schreef ook zelf veel te zwijgen om niet raar bekeken te worden. Als er een paar (onder leiding van ?n gestuurd door SLC/X) daar gangmaker kunnen zijn, dan zullen volgens mij een pak volgen, en hopelijk een sneeuwbal effect veroorzaken... zeker als deze (meer) synchroon zijn met SLC/X, en met synchroon bedoel ik dezelfde liedjes zingen.

Ikzelf ben ook iemand die niet geneigd is om voortouw te nemen, of om spontaan alleen mijn klep open te zetten .... maar als de mensen rond mij zingen of roepen dan voel ik me ineens wel sneller geneigd mee te doen zo zijn er volgens mij veel. Vandaar ...


Als je blijft "improviseren op de moment zelf" dan denk ik dat het altijd moeilijk zal blijven om iedereen mee te krijgen. Een voetbalmatch zelf (het spel) is ook iets wat je niet in de hand hebt, toch is er een rode draad (duidelijke richtlijnen van de coach / draaiboek) en ingestudeerde nummertjes. Vraag dat maar es aan onzen Dury :)

Ik organiseer zelf ook evenementen en daar kan ik ook alles zijn beloop laten gaan eigenlijk, maar met een (zeer klein) draaiboekje loopt alles nog veel beter. Dat is alleen een vaststelling die ik kan maken door de jaren heen. Een goede voorbereiding blijft gewoon zorgen voor betere resultaten.


Kijk, even goede vrienden hoor ... en vooral niets persoonlijk!  ;)  ::)
Ik geef gewoon mijn mening ter bevordering van de sfeer bij onze ploeg. (daarvoor dient dit subforum toch)
Zelf wil ik ook niet pretenderen alle wijsheid in pacht te hebben, toch durf ik luidop denken/dromen/doen. Beter 5x op mijn bek gaan dan niets doen/proberen.

Ik sta open voor een brainstorm met een pint op een terrasje, uit de gekste/hevigste/openlijkste/simpelste/... discussies komen de beste idee?n.

Natuurlijk niks persoonlijk :)
Daarom ga ik erop in, om de discussie aan te gaan. Dat anderen mij daardoor 'hautain' vinden, kan mij werkelijk gestolen worden.
Het antwoord over deze situatie zit deels in uw zinnen.
Wij zijn geen organisatie of een evenement. We zijn op de eerste plaats een groep vrienden (die openstaat voor anderen). Wij gaan naar de voetbal om ons te amuseren en ons ding te doen. Andere sfeergroepen zijn niet aan de orde. Dit werkt gewoon niet. Het is al moeilijk om het volk rond ons mee te krijgen. Ver van een andere tribune... Een rode draad? Onze rode draad is de ploeg 90" lang te steunen. Op gelijk welke manier dan ook. Of we daar nu 4x hetzelfde liedje voor moeten zingen maakt niet uit. Als het op die moment de ploeg steunt.. Why not.

Sfeermakers zijn welkom achter doel of mogen gerust eens een pm sturen via facebook ofzo.
De idee?n die je hier plaatste zijn idee?n die idd ons vooruit zou helpen. Maar niet in deze periode en zeker niet op die manier.
Laat ons voorlopig nog maar groeien tot meer leden achter doel. 1x de nieuwe x er staat zullen we ze daar nodig hebben
South Lane Crew.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #81 Gepost op: augustus 07, 2015, 01:47:10 pm »
Ik ga wel akkoord met tappi. Zolang SLC nog niet volledig op punt staat moeten ze totaal nog niet aan uitbreiding denken. Zoals hij ook nog zegt, ik denk ook dat 60-70% gewoon naar de voetbal gaat om het op een rustige manier te beleven ( ik ben daarbij, geef ik toe). En toegegeven Frederik, buiten SLC is er toch geen andere sfeergroep?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #82 Gepost op: augustus 07, 2015, 11:27:41 pm »
Mag ik iedereen feliciteren voor de medewerking en de sfeer van vandaag? Jullie waren allemaal fantastisch!
No pain, no gain.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #83 Gepost op: augustus 07, 2015, 11:37:53 pm »
De sfeer was in orde vandaag!! Mag gezegd worden!
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #84 Gepost op: augustus 08, 2015, 01:16:41 am »
bij ons kant vijvers zat de sfeer ook iets beter bij momenten zeker als Essevee het nodig had en als ze  genk op hun eigen helft drukten wij met ons groepje doen toch ferm ons best ;) ;) ;)
groetjes joost den tuiter

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #85 Gepost op: augustus 08, 2015, 02:51:49 am »
Mag ik iedereen feliciteren voor de medewerking en de sfeer van vandaag? Jullie waren allemaal fantastisch!
idd best ok! en tot mijn verbazing de mensen langs de bezoekers hoorden er niet veel van. Alles vervliegt naar het lege vak X

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #86 Gepost op: augustus 08, 2015, 11:44:10 am »
Leuk sfeertje idd :)! Goed bezig, SLC!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #87 Gepost op: augustus 08, 2015, 03:12:14 pm »
Natuurlijk niks persoonlijk :)
Daarom ga ik erop in, om de discussie aan te gaan. Dat anderen mij daardoor 'hautain' vinden, kan mij werkelijk gestolen worden.
Het antwoord over deze situatie zit deels in uw zinnen.
Wij zijn geen organisatie of een evenement. We zijn op de eerste plaats een groep vrienden (die openstaat voor anderen). Wij gaan naar de voetbal om ons te amuseren en ons ding te doen. Andere sfeergroepen zijn niet aan de orde. Dit werkt gewoon niet. Het is al moeilijk om het volk rond ons mee te krijgen. Ver van een andere tribune... Een rode draad? Onze rode draad is de ploeg 90" lang te steunen. Op gelijk welke manier dan ook. Of we daar nu 4x hetzelfde liedje voor moeten zingen maakt niet uit. Als het op die moment de ploeg steunt.. Why not.

Sfeermakers zijn welkom achter doel of mogen gerust eens een pm sturen via facebook ofzo.
De idee?n die je hier plaatste zijn idee?n die idd ons vooruit zou helpen. Maar niet in deze periode en zeker niet op die manier.
Laat ons voorlopig nog maar groeien tot meer leden achter doel. 1x de nieuwe x er staat zullen we ze daar nodig hebben

Ik vind jou niet hautain hoor, vond gewoon een beetje jammer dat de voorstellen zonder tegenargumenten van de tafel geschoven werden. Wat ik neerpende was opbouwend en met de beste bedoelingen.

Nu ... SLC is ZEER goed bezig, laat dit duidelijk zijn. Wat jullie al bereikt hebben binnen de termijn jullie actief zijn is bewonderenswaardig en dit meen ik echt!

Ik ben alleen (erg?) ambitieus en durf out-the-box denken, en blijkbaar denk ik soms te ver vooruit. :)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #88 Gepost op: augustus 09, 2015, 09:06:45 am »
Tappi

Luchtgitaar op een megafoon?
Sorry, vond het zo grappig :) :) :)


Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #89 Gepost op: augustus 09, 2015, 10:47:52 am »
Tappi

Luchtgitaar op een megafoon?
Sorry, vond het zo grappig :) :) :)



??n momentje van zwakte. En heel Belgi? heeft het gezien  :-[
No pain, no gain.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #90 Gepost op: augustus 09, 2015, 12:14:16 pm »
??n momentje van zwakte. En heel Belgi? heeft het gezien  :-[

Is een teken dat je u amuseert ? :)

Maar was wel grappig momentje  ;D

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #91 Gepost op: augustus 09, 2015, 11:39:18 pm »
Ik heb de indruk dat er weer wat slechte communicatie is ivm de tickets voor de sfeertribune.
Twee matchen ver en er was al gezaag van een groepje omdat er andere personen op hun plaatsen recht stonden. Zeker bij topmatchen zal dit vroeg of laat weer voor problemen zorgen.

Daarom, graag nog eens duidelijk maken aan de dienst ticketing dat als ze kaarten verkopen voor de vakken 408 en 409 dat dit een vak is met staanplaatsen en de stoelnummers niet van tel zijn. Ook (sommige) stewards weten precies van toeten of blazen ivm deze regels.


Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #92 Gepost op: augustus 10, 2015, 12:36:00 am »
Ik heb de indruk dat er weer wat slechte communicatie is ivm de tickets voor de sfeertribune.
Twee matchen ver en er was al gezaag van een groepje omdat er andere personen op hun plaatsen recht stonden. Zeker bij topmatchen zal dit vroeg of laat weer voor problemen zorgen.

Daarom, graag nog eens duidelijk maken aan de dienst ticketing dat als ze kaarten verkopen voor de vakken 408 en 409 dat dit een vak is met staanplaatsen en de stoelnummers niet van tel zijn. Ook (sommige) stewards weten precies van toeten of blazen ivm deze regels.

De mensen aan het onthaal zeggen dit aan diegenen die losse tickets komen kopen. Tijdens de abonnementenverkoop stond dit duidelijk op het stadionplan.
Maar wat baten kaars en bril als...

Wij laten je opmerking eens vallen bij de hoofdsteward :-)

 

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #93 Gepost op: augustus 19, 2015, 09:39:58 pm »
Mogen wij vragen om de vlaggen die geregeld worden uigedeeld in het sfeervak of op verplaatsing, NIET mee te nemen naar huis na de wedstrijd? In het maken van die vlaggen kruipt veel tijd en geld. U mag ze gewoon op de tribune te laten liggen, aub.
No pain, no gain.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #94 Gepost op: augustus 19, 2015, 10:37:54 pm »
Mogen wij vragen om de vlaggen die geregeld worden uigedeeld in het sfeervak of op verplaatsing, NIET mee te nemen naar huis na de wedstrijd? In het maken van die vlaggen kruipt veel tijd en geld. U mag ze gewoon op de tribune te laten liggen, aub.

Al es gedacht om een briefje mee te geven als je vlaggen uitdeelt?
Of er een label op te zetten met wat uitleg?

is maar idee h?

Ik denk dat bepaalde mensen niet snappen wat zoiets kost, of er van uitgaan dat de club dat betaald terwijl dit niet zo is.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #95 Gepost op: augustus 29, 2015, 10:45:08 pm »
WAT WAS DAT ALLEMAAL?!
FAN-TA-STISCHE sfeer. Allen bedankt voor de schitterende medewerking! Nu een weekje rust en dan vliegen we der thuis terug in. Dikke chapeau aan allen!!
No pain, no gain.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #96 Gepost op: augustus 30, 2015, 03:56:48 pm »
prachtig inderdaad , het gaat natuurlijk niet altijd zo lukken, maar aan zulke prestaties moet je je optrekken, en dan de criticasters lik op stuk geven :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #97 Gepost op: september 03, 2015, 03:49:35 pm »
Tips over leegstaande loodsen en panden zijn steeds welkom! Indien u de eigenaar persoonlijk kent of bent, des te beter!
No pain, no gain.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #98 Gepost op: februari 24, 2016, 06:03:06 pm »
Een aantal opmerkingen/tips:

Ik denk dat het sfeerbevorderend zou zijn als jullie wat meer de klassiekere liedjes terug zingen, zoals essevee ol? ol?, sing essevee, essevee essevee essevee hoe ha ...

Waarom geen FORZA SV tijdens de wedstrijd? Dat is ons luidste liedje.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #99 Gepost op: februari 24, 2016, 07:10:19 pm »
Waarom geen FORZA SV tijdens de wedstrijd? Dat is ons luidste liedje.
Dat hebben ze vorige thuismatch toch ??n keer gedaan tijdens de thuismatch?