Auteur Topic: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 24697 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: april 07, 2015, 11:53:00 am »
Moeten ze tegen Mechelen 2 of 3 keer de Paterberg op ?

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: april 07, 2015, 11:56:08 am »
Meert trainer(Dury op verlof) verder diegene die weg mogen/moeten(imo is dit hetzelfde)niet meer opstellen,geen Steve,Oli Mo,ook geen Sammy,spelers op de juiste plaats zetten!

Skulasson wou toch? Alle diene zou ik nooit wisselen, die legt er zijn kop tenminste voor. Bossut speelde een goeie match, rest vermelden niet echt waard...

         Bossut/Bruce            
                     
Brebels/Charni      D'Haene      Mendy      Verboom   
                     
         Olafur            
            Rosenthal         
         Jorgensen            
                     
   Cordaro/Brebels            Kaya/Hazard      
                     
         Rossi/Gimbert/Benteke            

                     
Aangezien Troisi hier volgend jaar zeker niet meer speelt, misschien Jorgensen eens op zijn plaats zetten?

http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent_in_het_seizoen_2011/12 : 13 goals op 39 wedstrijden op het nummer 10, meteen zijn meest productieve seizoen ooit.
« Laatst bewerkt op: april 07, 2015, 12:56:29 pm door bvdsteen »

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: april 07, 2015, 02:06:29 pm »
Skulasson wou toch? Alle diene zou ik nooit wisselen, die legt er zijn kop tenminste voor. Bossut speelde een goeie match, rest vermelden niet echt waard...

         Bossut/Bruce            
                     
Brebels/Charni      D'Haene      Mendy      Verboom   
                     
         Olafur            
            Rosenthal         
         Jorgensen            
                     
   Cordaro/Brebels            Kaya/Hazard      
                     
         Rossi/Gimbert/Benteke            

                     
Aangezien Troisi hier volgend jaar zeker niet meer speelt, misschien Jorgensen eens op zijn plaats zetten?

http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent_in_het_seizoen_2011/12 : 13 goals op 39 wedstrijden op het nummer 10, meteen zijn meest productieve seizoen ooit.

Een goeie opstelling lijkt me dit! Jorgensen speelde zeker de eerste helft degelijk tegen genk. Al vraag ik mij nog altijd af waarom isci geen kans meer krijgt? Is die zo zwak bij de beloften mss of moet die weg? Er zit nog veel potentieel in Isci volgens mij...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: april 07, 2015, 02:09:21 pm »
Ik zou Jorgensen ook eens op een andere positie plaatsen. Misschien zondag het ideale moment om het eens uit te proberen?

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: april 07, 2015, 02:41:00 pm »
Skulasson wou toch? Alle diene zou ik nooit wisselen, die legt er zijn kop tenminste voor. Bossut speelde een goeie match, rest vermelden niet echt waard...

         Bossut/Bruce            
                     
Brebels/Charni      D'Haene      Mendy      Verboom   
                     
         Olafur            
            Rosenthal         
         Jorgensen            
                     
   Cordaro/Brebels            Kaya/Hazard      
                     
         Rossi/Gimbert/Benteke            

                     
Aangezien Troisi hier volgend jaar zeker niet meer speelt, misschien Jorgensen eens op zijn plaats zetten?

http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent_in_het_seizoen_2011/12 : 13 goals op 39 wedstrijden op het nummer 10, meteen zijn meest productieve seizoen ooit.
Jorgensen zijn beste plaats is niet op de 10.
En bij Gent was dat ook niet.
En als je dan Wikipedia als bron wil (wat nu niet echt een super bron is, maar soit ;) ) dan kan je daar ook zien dat hij CVM of CM was.
Zijn beste plaats is volgens mij de 8 en dan vooral met veel infiltratie. Beetje zoals Vormer dat doet. Hem op de 10 kan werken h?, maar het is niet de plaats waar ie in Gent speelde ;).

Edit:
Eigenlijk is ie volgens mij nog het beste in een middenveld met de punt naar achter. Nu spelen we met de punt naar voor.
En een Troisi past denk ik ook beter in een dergelijk systeem (Australi? speelt vaak zo).
Dus opstellingsgewijs (*) zou je dit kunnen doen:
                Bossut
Brebels  Mendy  Colpaert  Verboom
               Skulason
      Jorgensen      Troisi
Cordaro                          Kaya
                Gimbert

(*) Deze opstelling gewoon als voorbeeld om uit te leggen welk systeem ik bedoelde, niet dat dit de opstelling moet worden ;).
« Laatst bewerkt op: april 07, 2015, 03:00:59 pm door ComEpsilon »
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: april 07, 2015, 09:44:09 pm »
 Ik zou Kaya eens graag op de 10 zien spelen ipv Troisi.  Hij kan die rol zeker aan en zal zich beter in zijn vel voelen als hij de bal meer kan voelen.  Daarachter een ervaren rot (Jorgensen) omringd door 2 talentvolle jongeren.  Benteke eens laten dartelen met Gimbert als bliksemafleider.  Cissako blijf ik opstellen bij gebrek aan valabel alternatief.  Brebels kan je inbrengen na 60 minuten in plaats van Rosenthal of Ekangamene.  Brebels zijn beste match was ook op die positie thuis in de beker tegen Anderlecht.  Op rechtsback heeft hij mij nog niet kunnen overtuigen.

                           Bossut

  Cissako     Mendy  D?Haene    Verboom           
                     
                   
               
     Rosenthal/Brebels  Jorgensen  Ekangamene   

                                Kaya                         
                         
                 Gimbert                 Benteke
                             
« Laatst bewerkt op: april 07, 2015, 09:46:05 pm door sv27 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: april 07, 2015, 10:04:58 pm »
Brebels is dan ook GEEN rechtsback. Die jongen heeft daar nog nooit gespeeld in zijn jeugd. Heeft voor de eerste keer in zijn leven rechtsback gespeeld in A team van Essevee. Is een middenvelder, zet die jongen dan ook op zijn positie.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: april 08, 2015, 09:35:04 am »
Brebels werd in zijn opleiding bij Anderlecht uitgespeeld aan aanvallende middenvelder..nummer 10.
maar er zijn genoeg spelers die worden omgeschoold (kijk maar naar Capon, Gillet).
je ziet wel dat die gast iets kan.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: april 08, 2015, 09:43:11 am »
Brebels werd in zijn opleiding bij Anderlecht uitgespeeld aan aanvallende middenvelder..nummer 10.
maar er zijn genoeg spelers die worden omgeschoold (kijk maar naar Capon, Gillet).
je ziet wel dat die gast iets kan.
Hij kan zeker iets, maar niet verdedigen.
Tkunnen niet allemaal Meuniers of Gillets zijn (middenvelders die verdediger worden)

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: april 08, 2015, 11:14:31 am »
Hij kan zeker iets, maar niet verdedigen.
Tkunnen niet allemaal Meuniers of Gillets zijn (middenvelders die verdediger worden)
Zijn eerste match op de rechtsachter deed ie het nog redelijk vond ik. Slechts een paar foutjes. Al bij al dus goed voor de eerste keer op die positie. Echter vind ik hem de laatste keren echt niet goed op die positie. In mijn ogen zit er echt geen verbetering in en dus vraag ik me af hoe lang je nog kan blijven proberen hem daar te gebruiken Met andere woorden: hoe lang je nog moet wachten op verbetering alvorens hem niet meer daar op te stellen. Dury wil hem echt wel omvormen denk ik, maar als het er niet in zit, dan gaat het niet h?.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: april 08, 2015, 12:15:37 pm »
Zijn eerste match op de rechtsachter deed ie het nog redelijk vond ik. Slechts een paar foutjes. Al bij al dus goed voor de eerste keer op die positie. Echter vind ik hem de laatste keren echt niet goed op die positie. In mijn ogen zit er echt geen verbetering in en dus vraag ik me af hoe lang je nog kan blijven proberen hem daar te gebruiken Met andere woorden: hoe lang je nog moet wachten op verbetering alvorens hem niet meer daar op te stellen. Dury wil hem echt wel omvormen denk ik, maar als het er niet in zit, dan gaat het niet h?.
Zijn beste wedstrijd was tegen Anderlecht voor de beker thuis(als middenvelder dus)dat is zijn beste positie. 

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: april 08, 2015, 05:54:51 pm »
Zijn beste wedstrijd was tegen Anderlecht voor de beker thuis(als middenvelder dus)dat is zijn beste positie.
Ja amai, heb me 45 minuten rot zitten ergeren aan die jongen toen.
Mocht zijn eerste minuten in de hoofdmacht maken en stond op het veld als een dood vogeltje dat totaal onder de indruk was van de omstandigheden.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: april 08, 2015, 09:16:38 pm »
Ben eens benieuwd hoeveel volk er zondag in het stadion zal zitten. Veel reclame maken ze er alvast niet voor. En er is hoogstwaarschijnlijk ook geen actie in de nieuwe tribune?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: april 08, 2015, 09:49:57 pm »
Ja amai, heb me 45 minuten rot zitten ergeren aan die jongen toen.
Mocht zijn eerste minuten in de hoofdmacht maken en stond op het veld als een dood vogeltje dat totaal onder de indruk was van de omstandigheden.
Bullshit.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: april 08, 2015, 11:52:04 pm »
Ja amai, heb me 45 minuten rot zitten ergeren aan die jongen toen.
Mocht zijn eerste minuten in de hoofdmacht maken en stond op het veld als een dood vogeltje dat totaal onder de indruk was van de omstandigheden.
Een beetje meer respect is wel op zijn plaats. Eerste match in het eerste team en dan nog tegen Anderlecht. Deed het zeker niet slecht. Als jij u daar al hebt zitten rot ergeren, dan moet je nu echt wel uit uw vel springen bij iedere speler.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: april 09, 2015, 01:03:53 pm »
Een beetje meer respect is wel op zijn plaats. Eerste match in het eerste team en dan nog tegen Anderlecht. Deed het zeker niet slecht. Als jij u daar al hebt zitten rot ergeren, dan moet je nu echt wel uit uw vel springen bij iedere speler.
Ik verwachtte gewoon meer lef bij Brebels. Trok overal zijn voetje terug, terwijl hij in zijn eerste minuten gewoon iemand wel eens een flinke tik mag geven om te laten zien dat hij ook op dat veld staat.
Voor de rest heeft hij mij hier in een match (ik weet niet meer welke) wel een aantal minuten kunnen bekoren op de rechterflank, zijn snelheid viel me op.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: april 10, 2015, 09:48:30 am »
Was verboom zoveel beter dan toen hij zijn eerste match speelde? En kwam dan in een ploeg terecht die wel goed draaide. Die jongen moet gewoon zijn kansen krijgen en meer spelen en dan gaat hij wel een stuk gaan groeien. Zou nu niet meteen zo iemand afschrijven of een paar matchen maar dat het beter kan heb je zeker gelijk in.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: april 12, 2015, 07:20:08 pm »
Opstelling


Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.290
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: april 12, 2015, 08:15:05 pm »
0-1...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: PO2 Speeldag 2 : 12/04/2015 20:00 : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: april 12, 2015, 09:40:29 pm »
Zou het eigenlijk ooit slechter geweest zijn dan op heden?