Auteur Topic: [11] NAESSENS Jens  (gelezen 10223 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #20 Gepost op: januari 30, 2017, 09:56:28 pm »
denk dat jens zijn plaats momenteel in 2de klasse ligt. en dan nog best bij een ploeg die het niet te goed doet momenteel, zodat hij makkelijk een basisplaats kan afdwingen. Dit zal de enige manier zijn om terug een degelijke transfer af te dwingen!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #21 Gepost op: juni 12, 2017, 02:26:31 pm »
volgens voetbalkrant gaat Jens naar Westerlo.  Contract voor 2 seizoenen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #22 Gepost op: juni 12, 2017, 09:55:40 pm »
ik heb en blijf het gevoel hebben dat de reden waarom ze Jens terug gehaald
hebben er eentje was van: voila, ge verdiend nu nog minder en speelt toch hier,
ge had beter gewoon getekend vorige keer.....

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [11] NAESSENS Jens
« Reactie #23 Gepost op: juni 13, 2017, 08:53:51 am »
Naessens wordt een Kemphaan
12.06.2017 via sport.be

Jens Naessens ruilt KV Mechelen voor Westerlo. Met de Kemphanen bereikte de spits een akkoord over een contract van twee seizoenen. De definitieve overeenkomst wordt afgesloten na de medische testen

Het voorbije seizoen moest Naessens bij Zulte Waregem, waar hij op huurbasis aantrad, tevreden zijn met enkele invalbeurten. Hij gaat nu op zoek naar meer speelgelegenheid bij Westerlo, dat afgelopen seizoen naar 1B degradeerde.

De 26-jarige Naessens keerde vorige zomer terug naar Essevee nadat hij al van 2010 tot 2014 uitkwam voor de club aan de Gaverbeek. In het seizoen 2012-2013 had de aanvaller, met 6 goals in 34 matchen, een groot aandeel in het topjaar van Zulte Waregem, toen de troepen van Francky Dury tweede werden achter kampioen Anderlecht.

In 2014 ruilde Naessens Zulte Waregem voor KV Mechelen, maar hij werd bij Malinwa geen onbetwiste titularis. Daarna volgden uitleenbeurten aan Antwerp en Zulte Waregem.

Bron: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=806276

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [11] NAESSENS Jens - ex speler
« Reactie #24 Gepost op: juni 13, 2017, 12:10:36 pm »
VoetbalProximus LeagueWesterlo - Jens Naessens is al de derde nieuwe aanvaller voor Westerlo
?Ik wil het ongelijk van Antwerp en Zulte Waregem bewijzen?
13/06/2017 om 02:55 via het nieuwsblad.be

Westerlo heeft alweer een nieuwe aanvaller beet. Na Jordy Peffer en Christophe Bertjens komt ook Jens Naessens naar ?t Kuipje. Hij zet eind deze week zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen.

?Ik heb nog nooit met zo weinig aanvallers gewerkt.? Het was het voorbije seizoen maar ??n van de vele boodschappen voor het Westelse bestuur in de communicatie van Jacky Mathijssen. Herman Wijnants lijkt er alvast lessen uit te trekken. Tien dagen voor in Westerlo de trainingen worden hervat, staan er al vijf aanvallers op de spelerslijst. Dat is er al eentje meer dan vorig seizoen.

Na de transfers van Jordy Peffer en Christophe Bertjens en de doorstroming van Gillian Vaesen naar de A-kern zal ook Jens Naessens eind deze week, na het afleggen van de medische testen, zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen zetten. Met Benji De Ceulaer, de enige overgebleven spits van vorig seizoen, staat de teller op vijf.

Een leuk extraatje voor de nieuwe trainer - in dit dossier nog steeds geen witte rook - de vijf aanvallers bieden voldoende tactische keuzemogelijkheden. Naessens heeft een ander profiel dan Bertjens (sluipschutter), De Ceulaer (creatieve, zwervende spits), Peffer (technisch en scorend vermogen) en Vaesen (targetspits). ?Ik ben een harde werker, kopbalsterk en iemand die graag de hoeken induikt en op de flank kan spelen?, zo omschrijft de Oost-Vlaming zijn eigen kwaliteiten.

Met de transfer van Naessens was Westerlo trouwens drie ploegen uit eerste klasse A te snel af. Zo toonde onder meer ook Waasland-Beveren interesse.

?Bij Westerlo had ik het beste gevoel. Omdat ik de laatste twee jaar niet veel heb gespeeld, hadden de andere ploegen wat twijfels. Hier word ik gehaald als vaste waarde.?

Vier jaar geleden trapte Naessens Zulte Waregem op het veld van Anderlecht nog virtueel naar de titel, daarna verzeilde hij naar de achtergrond. Pubalgie hield hem zeven maanden aan de kant en ook een uitleenbeurt aan Antwerp was later geen succes.

?Verloren jaren horen bij de carri?re van een voetballer. Daardoor heb ik het etiket gekregen dat ik toch niet zo goed ben als gedacht. Dat is wel een last geweest, want ik ben ervan overtuigd dat ik mijn plaats in eerste klasse A verdien. Die uitleenbeurt van drie maanden aan Antwerp was gewoon een verkeerde keuze. Op de Bosuil zeggen ze dat ik heb gefaald, maar zo zie ik het niet. Door een vervelende blessure heb ik mezelf daar gewoon niet kunnen bewijzen.?

?Ook bij Zulte Waregem heb ik vorig seizoen geen eerlijke kans gekregen. E?n basisplaats, dat is te weinig om je te tonen. Revanche? Dat is een groot woord. In Westerlo wil ik wel het ongelijk van die mensen bewijzen. Eerlijk, de stap terug naar de Proximus League schrikte me eerst wat af, maar hier wil ik dat etiket van me af voetballen en opnieuw twee stappen vooruit zetten.?

Negen Belgen op tien spelers
Met de transfer van Naessens zet Westerlo ook de Belgische transferpolitiek verder. Negen nieuwkomers - vijf transfers plus vier beloften - in de kern, negen keer een Belg. In de voorlopige selectie van achttien spelers zitten slechts twee buitenlanders: Nemanja Miletic (Servi?) en Daniel Christensen (Denemarken). Omgerekend in cijfers: 89 procent van de kern kleurt Belgisch. Is Westerlo zo op weg naar een nieuw record? De voorbije twintig jaar haalden de Kemphanen slechts drie keer de kaap van de tachtig procent: in de seizoenen 1997-1998 (82 procent), 2012-2013 (83 procent) en 2013-2014 (81 procent).

?Dat Belgische karakter heeft ook wel invloed gehad op mijn keuze?, geeft Naessens toe. ?Om optimaal te presteren, moet ik in een groep zitten waarin ik me goed voel. In een ploeg met veel Belgen is het gewoon veel gemakkelijker.?

- knip -

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170612_02922302

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [11] NAESSENS Jens - ex speler
« Reactie #25 Gepost op: juni 13, 2017, 12:11:39 pm »
Persoonlijk vond ik het jammer dat hij niet meer kansen kreeg bij ons.

We zullen zien Jens, het ga je goed ... veel succes!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [11] NAESSENS Jens - ex speler
« Reactie #26 Gepost op: juni 13, 2017, 12:27:16 pm »
Ik blijf zijn truitje dragen  8)