Auteur Topic: Voorstellen/idee?n  (gelezen 154912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #20 Gepost op: september 03, 2015, 07:03:16 am »
Misschien een GoPro installeren tijdens de wedstrijd? Na de match compilatie filmpje maken met de beste sfeermomenten?
Is inderdaad een top-idee waar we al even mee in ons hoofd zitten. Wordt aan gewerkt ;)
No pain, no gain.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #21 Gepost op: september 03, 2015, 09:30:19 am »
Is inderdaad een top-idee waar we al even mee in ons hoofd zitten. Wordt aan gewerkt ;)

Euhm..wat met de wet op de privacy?
Ik denk niet dat iedereen 90 minuten lang in de gaten wil worden gehouden tijdens een voetbalmatch.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #22 Gepost op: september 03, 2015, 10:41:48 am »
Euhm..wat met de wet op de privacy?
Ik denk niet dat iedereen 90 minuten lang in de gaten wil worden gehouden tijdens een voetbalmatch.

 ;D Heel het stadion staat vol camera's tijdens de wedstrijden...

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #23 Gepost op: september 03, 2015, 11:25:24 am »
Euhm..wat met de wet op de privacy?
Ik denk niet dat iedereen 90 minuten lang in de gaten wil worden gehouden tijdens een voetbalmatch.

Heel het stadion hangt inderdaad vol van de camera's. Denk maar aan die van de veiligheid, denk aan die van de televisie, smartphones.... Staat normaal ergens in het intern regelement (denk ik, kan elders ook te vinden zijn) dat de houder of koper van een ticket automatisch toestemming geeft ivm filmen en gefilmd worden bij het aankopen van ticket of abonnement.
Zou daarbij enkel om het sfeervak gaan. De andere vakken laten we buiten beschouwing.
« Laatst bewerkt op: september 03, 2015, 11:28:18 am door tappi »
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #24 Gepost op: september 03, 2015, 11:31:04 am »
Heel het stadion hangt inderdaad vol van de camera's. Denk maar aan die van de veiligheid, denk aan die van de televisie, smartphones.... Staat normaal ergens in het intern regelement (denk ik, kan elders ook te vinden zijn) dat de houder of koper van een ticket automatisch toestemming geeft ivm filmen en gefilmd worden bij het aankopen van ticket of abonnement.
Zou daarbij enkel om het sfeervak gaan. De andere vakken laten we buiten beschouwing.

Idd en tgaat enkel om de sfeer vast te leggen he. Dus diegene die dan gefilmd worden zijn daar mee akkoord. + Go Pro is nu niet van die extreem goeie kwaliteit dat ze een heel vak nauwkeurig gaan filmen he

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #25 Gepost op: september 03, 2015, 01:25:11 pm »
Idd en tgaat enkel om de sfeer vast te leggen he. Dus diegene die dan gefilmd worden zijn daar mee akkoord. + Go Pro is nu niet van die extreem goeie kwaliteit dat ze een heel vak nauwkeurig gaan filmen he
Tegenwoordig heb je wel al goeie Go Pro's die toch scherp filmen.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #26 Gepost op: september 03, 2015, 11:32:07 pm »
Heel het stadion hangt inderdaad vol van de camera's. Denk maar aan die van de veiligheid, denk aan die van de televisie, smartphones.... Staat normaal ergens in het intern regelement (denk ik, kan elders ook te vinden zijn) dat de houder of koper van een ticket automatisch toestemming geeft ivm filmen en gefilmd worden bij het aankopen van ticket of abonnement.
Zou daarbij enkel om het sfeervak gaan. De andere vakken laten we buiten beschouwing.

Camera's hangen er voor de 'bescherming van de persoonlijke levenssfeer' en worden ook niet verspreid.

Waarom werden er geen live beelden gemaakt worden tijdens de bouw van de tribune? Zal ook wel iets met de privacy te maken hebben. Beelden van dashcams, veiligheidscamera's e.d. mogen ook niet zomaar openbaar gemaakt worden denk ik.

Soit, ik ken er ook het fijne niet van, maar tis mss het informeren waard.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #27 Gepost op: september 04, 2015, 08:43:21 am »
Camera's hangen er voor de 'bescherming van de persoonlijke levenssfeer' en worden ook niet verspreid.

Waarom werden er geen live beelden gemaakt worden tijdens de bouw van de tribune? Zal ook wel iets met de privacy te maken hebben. Beelden van dashcams, veiligheidscamera's e.d. mogen ook niet zomaar openbaar gemaakt worden denk ik.

Soit, ik ken er ook het fijne niet van, maar tis mss het informeren waard.

Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat tijdens de bouwwerken arbeiders aanwezig zijn die een beroep uitoefenen en dus niet vrijwillig aanwezig zijn. Terwijl een supporter bij een wedstrijd wel vrijwillig aanwezig is. En dan verwijs ik ook opnieuw naar de aanschaf van tickets en de toestemming voor filmen.

Maar informeren doen we zeker. De gesprekken met de club zijn hieromtrent al gestart. ;)
« Laatst bewerkt op: september 04, 2015, 08:46:00 am door tappi »
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #28 Gepost op: september 21, 2015, 11:15:41 pm »
Misschien kan de sfeergroep op verplaatsing iets rapper hun plaats innemen in de tribune? Zo kan de sfeer al wat beginnen tijdens de opwarming en zijn sommige mensen niet verrast dat ze moeten verhuizen?
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #29 Gepost op: september 21, 2015, 11:36:46 pm »
Misschien kan de sfeergroep op verplaatsing iets rapper hun plaats innemen in de tribune? Zo kan de sfeer al wat beginnen tijdens de opwarming en zijn sommige mensen niet verrast dat ze moeten verhuizen?

We trachten dat te doen. Meestal als we ergens aankomen, gaan we direct het vak in. Hangt natuurlijk er vanaf wanneer we aankomen met de bussen. Meeste verplaatsingen doen we met de supporterslokalen. Sporadisch met de auto. Maar aan die regeling werken we wel.
No pain, no gain.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #30 Gepost op: oktober 31, 2015, 09:47:12 am »
Kan er geen boekje worden gemaakt met alle liedjes om aan de mensen achter de goal te geven?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #31 Gepost op: oktober 31, 2015, 11:24:47 am »
Kan er geen boekje worden gemaakt met alle liedjes om aan de mensen achter de goal te geven?

Geen slecht idee ...

@SLC : daarmee wil ik wel helpen! :)
(opmaak, hulp, druk, sponsoring)

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #32 Gepost op: oktober 31, 2015, 02:23:43 pm »
Als dit wordt gedaan, zal dit via sociale media gebeuren.
Zijn geen kerkkoor eh ;)
South Lane Crew.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #33 Gepost op: maart 21, 2016, 07:33:16 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=rA1VIp4p6Ek

als we nu es Liverpool zouden vervangen door Essevee :).

Geef toe, zou nie mis klinken :)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #34 Gepost op: maart 21, 2016, 07:51:30 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=rA1VIp4p6Ek

als we nu es Liverpool zouden vervangen door Essevee :).

Geef toe, zou nie mis klinken :)
Versta jij alles wat ze zingen?  :P
Ik versta enkel: "We are Liverpool, Lalalalala..."
De rest is onverstaanbaar voor mij.  ::)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #35 Gepost op: maart 22, 2016, 08:05:14 am »
Versta jij alles wat ze zingen?  :P
Ik versta enkel: "We are Liverpool, Lalalalala..."
De rest is onverstaanbaar voor mij.  ::)
We are Liverpool, sha la la la la (x3)
We're the best football team in the land
Poetry in motion, sha la la la la (x3)
We're the best football team in the land

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #36 Gepost op: maart 22, 2016, 12:06:21 pm »
We are Liverpool, sha la la la la (x3)
We're the best football team in the land
Poetry in motion, sha la la la la (x3)
We're the best football team in the land
Ik zie hier ook wel potentieel in en zou vooral effect hebben als we het in heel het stadion gezongen krijgen!
Indien de sfeergroep dit ziet zitten, kan er misschien een ??nmalig actie rond gedaan worden met flyers op alle zitjes in het stadion met daarop de tekst...
Neen, we zijn geen zangkoor maar wie een tekst (her)kent, zal al rap meezingen zonder het zelf te beseffen en dat komt enkel de samenhorigheid en de sfeer ten goede!  8)

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #37 Gepost op: maart 22, 2016, 02:53:15 pm »
Ik zie hier ook wel potentieel in en zou vooral effect hebben als we het in heel het stadion gezongen krijgen!
Indien de sfeergroep dit ziet zitten, kan er misschien een ??nmalig actie rond gedaan worden met flyers op alle zitjes in het stadion met daarop de tekst...
Neen, we zijn geen zangkoor maar wie een tekst (her)kent, zal al rap meezingen zonder het zelf te beseffen en dat komt enkel de samenhorigheid en de sfeer ten goede!  8)

Zeer wisselend van tempo. Vrees dat dit niet echt zal lukken bij ons publiek. Zelf met de trommel merken wij dat het publiek zijn eigen tempo begint te nemen. Zoals bij nananana wij zijn essevee, ligt het tempo na 2 keer al veel te hoog.
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #38 Gepost op: april 01, 2016, 01:17:17 pm »
VOORSTEL: WARM AFSCHEID VAN CLUBICOON KAREL D'HAENE

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #39 Gepost op: april 01, 2016, 04:27:01 pm »
VOORSTEL: WARM AFSCHEID VAN CLUBICOON KAREL D'HAENE
Zijn we al met bezig ;)
South Lane Crew.