Auteur Topic: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)  (gelezen 57576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #60 Gepost op: februari 18, 2022, 09:08:36 pm »
Mogul ik geef u volledig gelijk.

Maar aan zulke idiote ideeën van mensen die totaal geen weet hebben wat er zich hier afspeelt moet je oprecht negeren, ook al heb ik daar moeite mee.

Zoals eerder aangegeven, er staat op korte termijn een naamswijziging op het programma en Waregem zal opnieuw meer op de voorgrond komen. Een fusie met Kortrijk komt oprecht jamais, echt jamais. Kortrijk gaat nog eerder fusioneren met Moeskroen bijvoorbeeld, en ook daar hebben de supporters al duidelijk hun mening over gegeven toen Roeselare en Moeskroen op de proppen kwamen.

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen, we hebben een mooi stadion die verder kan afgemaakt worden op termijn, we zitten met een toptrainingscomplex en we hebben een achterban van gemiddeld 5000 man, wanneer het goed gaat zit hier snel 7000/8000 man. EN er zit geld in deze regio. Wij moeten juist met niemand fusioneren.

Ik ben op mijn gemak, maar het bloed kookt wanneer ik die Maximus weer zie lullen.
Mijn bloed kookt eveneens wanneer ik de naiëviteit van velen op dit forum hier lees. Het was vroeger en het zal in de toekomst zo blijven. de vroegere supporters,....  Ik ben al 42 jaar supporter en heb mijn ploeg overal gevolgd, tot in de diepste gekrochten van 4de klasse. Realiteit is dat we SV Waregem niet meer zijn en nooit meer zullen worden. Realiteit is evenzeer dat de financiële bijdrage van de supporters verwaarloosbaar is in het geheel. Realiteit is evenzeer dat ons station is geconcipieerd met de idee dat we 15K supporters gingen halen en dat we een omzet van 18 mioe gingen draaien om dan 'misschien wel ooit nog eens voor de titel te gaan'. Ik zeg U allen - nu al - dat effecten o.a. van de corona-crisis zich de komende jaren gaan laten voelen : de sponsorbudgetten gaan onherroepelijk naar beneden. En altijd maar weer : het bestuur werkt slecht, Cordier,....   Is deels waar. Maar wij zijn met ons budget van   15 mioe doen al niet meer mee. Wat gaat dit binnen 5 jaar zijn als het budget 12 mioe zal zijn. En sorry : ik ga niet meer naar lagere regionen gaan kijken. Ik heb dat 25 jaar geleden gedaan. Been there, done that.  En die match morgen : voor mij is de Veekaa de vijand NIET. het is een match zoals een andere geworden. in de jaren 70, 80 en 90 was dit anders. Nu zijn het 2 vreemdelingenlegioenen tegen over elkaar. Die vlasico is overroepen tot en met.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #61 Gepost op: februari 18, 2022, 10:00:46 pm »
Mogul ik geef u volledig gelijk.

Maar aan zulke idiote ideeën van mensen die totaal geen weet hebben wat er zich hier afspeelt moet je oprecht negeren, ook al heb ik daar moeite mee.

Zoals eerder aangegeven, er staat op korte termijn een naamswijziging op het programma en Waregem zal opnieuw meer op de voorgrond komen. Een fusie met Kortrijk komt oprecht jamais, echt jamais. Kortrijk gaat nog eerder fusioneren met Moeskroen bijvoorbeeld, en ook daar hebben de supporters al duidelijk hun mening over gegeven toen Roeselare en Moeskroen op de proppen kwamen.

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen, we hebben een mooi stadion die verder kan afgemaakt worden op termijn, we zitten met een toptrainingscomplex en we hebben een achterban van gemiddeld 5000 man, wanneer het goed gaat zit hier snel 7000/8000 man. EN er zit geld in deze regio. Wij moeten juist met niemand fusioneren.

Ik ben op mijn gemak, maar het bloed kookt wanneer ik die Maximus weer zie lullen.
Mijn bloed kookt eveneens wanneer ik de naiëviteit van velen op dit forum hier lees. Het was vroeger en het zal in de toekomst zo blijven. de vroegere supporters,....  Ik ben al 42 jaar supporter en heb mijn ploeg overal gevolgd, tot in de diepste gekrochten van 4de klasse. Realiteit is dat we SV Waregem niet meer zijn en nooit meer zullen worden. Realiteit is evenzeer dat de financiële bijdrage van de supporters verwaarloosbaar is in het geheel. Realiteit is evenzeer dat ons station is geconcipieerd met de idee dat we 15K supporters gingen halen en dat we een omzet van 18 mioe gingen draaien om dan 'misschien wel ooit nog eens voor de titel te gaan'. Ik zeg U allen - nu al - dat effecten o.a. van de corona-crisis zich de komende jaren gaan laten voelen : de sponsorbudgetten gaan onherroepelijk naar beneden. En altijd maar weer : het bestuur werkt slecht, Cordier,....   Is deels waar. Maar wij zijn met ons budget van   15 mioe doen al niet meer mee. Wat gaat dit binnen 5 jaar zijn als het budget 12 mioe zal zijn. En sorry : ik ga niet meer naar lagere regionen gaan kijken. Ik heb dat 25 jaar geleden gedaan. Been there, done that.  En die match morgen : voor mij is de Veekaa de vijand NIET. het is een match zoals een andere geworden. in de jaren 70, 80 en 90 was dit anders. Nu zijn het 2 vreemdelingenlegioenen tegen over elkaar. Die vlasico is overroepen tot en met.
Uw mening.

En ik vind het de grootste zever dat ik hier al sinds lange tijd heb gelezen

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #62 Gepost op: februari 18, 2022, 11:39:11 pm »
Maximus, ik ben zeker dat ge geen echte woaregemsupporter zijt. Eens essevee, altijd essevee! En dat op de regenboog; nieverst el! Moest het af geraken, hebben wij het gezelligste stadion van’t land. Ne keer de duivepiere aan de vijvers tot beneen komt, is het al heel wat anders.
En zwijg neu veur altijd over een fusie! Ik kom ambetant van euie zever.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #63 Gepost op: februari 19, 2022, 12:58:23 am »
Maximus, ik ben zeker dat ge geen echte woaregemsupporter zijt. Eens essevee, altijd essevee! En dat op de regenboog; nieverst el! Moest het af geraken, hebben wij het gezelligste stadion van’t land. Ne keer de duivepiere aan de vijvers tot beneen komt, is het al heel wat anders.
En zwijg neu veur altijd over een fusie! Ik kom ambetant van euie zever.
Allez, dat ook weer. Ik ben nu al geen Essevee-supporter meer.  Dat is hier echt typisch op dit forum : je moet meeheulen met de massa en dan ben je een goeie. Ze hebben me hier al proberen te bannen. Ik zal over deze topic NOOIT zwijgen, juist omdat ik een Essevee-supporter in hart en nieren ben. Het businessmodel dat wij momenteel hanteren is gewoon niet houdbaar in de tijd, tenzij dat we 1B-niveau als het hoogst haalbare gaan vooropstellen. Allez laten we hopen dat we winnen van onze vrienden uit Kortrijk en dat velen hier hun hoogdag mogen beleven. Een kinderhand is rap gevuld.
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2022, 01:03:22 am door Naughtius Maximus »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #64 Gepost op: februari 19, 2022, 01:04:00 am »
Mogul ik geef u volledig gelijk.

Maar aan zulke idiote ideeën van mensen die totaal geen weet hebben wat er zich hier afspeelt moet je oprecht negeren, ook al heb ik daar moeite mee.

Zoals eerder aangegeven, er staat op korte termijn een naamswijziging op het programma en Waregem zal opnieuw meer op de voorgrond komen. Een fusie met Kortrijk komt oprecht jamais, echt jamais. Kortrijk gaat nog eerder fusioneren met Moeskroen bijvoorbeeld, en ook daar hebben de supporters al duidelijk hun mening over gegeven toen Roeselare en Moeskroen op de proppen kwamen.

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen, we hebben een mooi stadion die verder kan afgemaakt worden op termijn, we zitten met een toptrainingscomplex en we hebben een achterban van gemiddeld 5000 man, wanneer het goed gaat zit hier snel 7000/8000 man. EN er zit geld in deze regio. Wij moeten juist met niemand fusioneren.

Ik ben op mijn gemak, maar het bloed kookt wanneer ik die Maximus weer zie lullen.
Mijn bloed kookt eveneens wanneer ik de naiëviteit van velen op dit forum hier lees. Het was vroeger en het zal in de toekomst zo blijven. de vroegere supporters,....  Ik ben al 42 jaar supporter en heb mijn ploeg overal gevolgd, tot in de diepste gekrochten van 4de klasse. Realiteit is dat we SV Waregem niet meer zijn en nooit meer zullen worden. Realiteit is evenzeer dat de financiële bijdrage van de supporters verwaarloosbaar is in het geheel. Realiteit is evenzeer dat ons station is geconcipieerd met de idee dat we 15K supporters gingen halen en dat we een omzet van 18 mioe gingen draaien om dan 'misschien wel ooit nog eens voor de titel te gaan'. Ik zeg U allen - nu al - dat effecten o.a. van de corona-crisis zich de komende jaren gaan laten voelen : de sponsorbudgetten gaan onherroepelijk naar beneden. En altijd maar weer : het bestuur werkt slecht, Cordier,....   Is deels waar. Maar wij zijn met ons budget van   15 mioe doen al niet meer mee. Wat gaat dit binnen 5 jaar zijn als het budget 12 mioe zal zijn. En sorry : ik ga niet meer naar lagere regionen gaan kijken. Ik heb dat 25 jaar geleden gedaan. Been there, done that.  En die match morgen : voor mij is de Veekaa de vijand NIET. het is een match zoals een andere geworden. in de jaren 70, 80 en 90 was dit anders. Nu zijn het 2 vreemdelingenlegioenen tegen over elkaar. Die vlasico is overroepen tot en met.
Uw mening.

En ik vind het de grootste zever dat ik hier al sinds lange tijd heb gelezen
Maar je kan het wel niet weerleggen.

Offline pierke

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #65 Gepost op: februari 19, 2022, 07:10:58 am »
Ge zijt echt een peirdezage.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #66 Gepost op: februari 19, 2022, 09:23:56 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #67 Gepost op: februari 19, 2022, 09:59:20 am »
der zit waarheid in zijn verhaal
alleen los je da ni op met een fusie….

wordt nooit meer als vroeger klopt
met 15m ben je klein bier momenteel klopt
da ge oplost met fusie niet

ge moet een verkoopbaar product maken
en da heb je nu niet…

in Wallonië ist Zulte
bij de buren ist Zulte
bij frans sprekende trainers ist Zult

dat moet je wegnemen
makkelijk, zonder mogelijkheid tot aanpassen…

je kan dus wel groeien maw
maar dan moet er naast het veld OOK gewerkt worden
en gestopt worden met leven op renten van vroeger

Bestuur is dik ok
geld, werkers, inzicht, visie
alles aanwezig
alleen momenteel omringd met oude vrienden
van oud bestuur en kameraden uit het verleden…
dringend zich laten omringen met mensen met
zelfde ingesteldheid zoals zij zelf hebben….

fusie: nope
tabula rasa: YES

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #68 Gepost op: februari 19, 2022, 09:59:23 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #69 Gepost op: februari 19, 2022, 10:20:53 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
Deze disscussie is dus ook aan jou niet besteed...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.655
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #70 Gepost op: februari 19, 2022, 10:59:11 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
boerepeird zage

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #71 Gepost op: februari 19, 2022, 11:33:24 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
Deze disscussie is dus ook aan jou niet besteed...
Wat is uw bijdrage eigenlijk binnen de club, behalve misschien een abonnement ? Neem zelf initiatief en boor nieuwe middelen aan… zeggen hoe een ander het moet doen, very easy…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #72 Gepost op: februari 19, 2022, 09:57:34 pm »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
Deze disscussie is dus ook aan jou niet besteed...
Wat is uw bijdrage eigenlijk binnen de club, behalve misschien een abonnement ? Neem zelf initiatief en boor nieuwe middelen aan… zeggen hoe een ander het moet doen, very easy…
Na vanavond zullen er nu nog wel een paar hun mening hier eens mogen herbekijken.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #73 Gepost op: februari 19, 2022, 10:03:23 pm »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
Deze disscussie is dus ook aan jou niet besteed...
Wat is uw bijdrage eigenlijk binnen de club, behalve misschien een abonnement ? Neem zelf initiatief en boor nieuwe middelen aan… zeggen hoe een ander het moet doen, very easy…
Na vanavond zullen er nu nog wel een paar hun mening hier eens mogen herbekijken.
Inderdaad, er zullen nog veel supporters afhaken en het voetbal laten voor wat het is…

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #74 Gepost op: februari 19, 2022, 11:34:47 pm »

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen

toegegeven, tis goedkoop scoren, maar met je post van gisteren heb je toch niet de beste timing ever

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #75 Gepost op: februari 20, 2022, 12:18:13 am »
Ge zijt echt een peirdezage.
Denk dat deze discussie niet aan jou besteed is.
Hij heeft gelijk… ge zijt een dubbele peirdezage…
Deze disscussie is dus ook aan jou niet besteed...
Wat is uw bijdrage eigenlijk binnen de club, behalve misschien een abonnement ? Neem zelf initiatief en boor nieuwe middelen aan… zeggen hoe een ander het moet doen, very easy…
Na vanavond zullen er nu nog wel een paar hun mening hier eens mogen herbekijken.

Beste Naughtius, het momentum van een fusie ligt reeds 25 jaar in het verleden.
Roeselare is niets meer, Harelbeke is niets meer, VK-supporters gaan nooit naar Waregem afzakken om 'hun' ploeg te zien spelen en vica versa.

Wie gaat tientallen miljoenen op tafel gooien voor een nieuw 'neutraal' stadion? Niemand.
Wie gaat er naast een VK-supporter staan om samen hun nieuwe ploeg aan te moedigen? Niemand

Sommigen krijgen hier tegenwoordig al last van een allergische reactie als ze het woord 'Zulte' zien verschijnen, zelfs na meer dan 20 jaar. Wat zal dat dan geven met uw fusie? En om daar nog even verder op in te gaan, wie gelooft dat de club opeens weer top 4 gaat spelen zonder Zulte in de naam is een grote dommekl**t.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #76 Gepost op: februari 20, 2022, 01:22:35 am »

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen

toegegeven, tis goedkoop scoren, maar met je post van gisteren heb je toch niet de beste timing ever
We zijn oprecht de grootste. Maar niet de beste, dat zijn jullie met verve, dat is duidelijk.

Daarnaast hebben jullie nog de naam Kortrijk, wij moeten delen met Zulte. Kom ik strontziek van. Dus ook dat voordeel hebben jullie.

Ondanks de fusie, waren we voor de fusie ook al de grootste. Niet alleen de trofeeënkast, ook het aantal toeschouwers. Daar scoren we beter in.

Dus ik denk oprecht dat we de grootste zijn. Maar jullie de betere, again.
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2022, 01:28:44 am door wOaregem »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #77 Gepost op: februari 20, 2022, 08:40:58 am »

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen

toegegeven, tis goedkoop scoren, maar met je post van gisteren heb je toch niet de beste timing ever
We zijn oprecht de grootste. Maar niet de beste, dat zijn jullie met verve, dat is duidelijk.

Daarnaast hebben jullie nog de naam Kortrijk, wij moeten delen met Zulte. Kom ik strontziek van. Dus ook dat voordeel hebben jullie.

Ondanks de fusie, waren we voor de fusie ook al de grootste. Niet alleen de trofeeënkast, ook het aantal toeschouwers. Daar scoren we beter in.

Dus ik denk oprecht dat we de grootste zijn. Maar jullie de betere, again.
stop toch eens dat arrogant gedoe en dat kleineren van de buren (Kortrijk, Deinze,...).

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #78 Gepost op: februari 20, 2022, 08:53:42 am »

Essevee is de grootste club van Zuid West Vlaanderen

toegegeven, tis goedkoop scoren, maar met je post van gisteren heb je toch niet de beste timing ever
Proficiat met de overwinning van gisteren tegen ons. Meer dan verdiend.

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Over fusie(s) en schaalvergroting(en)
« Reactie #79 Gepost op: februari 20, 2022, 09:00:39 am »
Maximus,get a life