Auteur Topic: Khaleem Hyland naar KRC Genk  (gelezen 7613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Gepost op: augustus 09, 2011, 01:05:27 pm »
SV Zulte Waregem en Racing Genk hebben een overeenkomst bereikt over de transfer van middenvelder Khaleem Hyland.
Hyland (05/06/1989) kwam in januari 2009 naar Zulte Waregem en debuteerde op 7 februari met een schitterende 1-2 uitoverwinning, uitgerekend op bezoek bij... Racing Genk.

De international uit Trinidad & Tobago (27 caps) kwam 72 keer in actie voor Essevee en scoorde vijf keer, allen tijdens het afgelopen seizoen.
Khaleem Hyland: "Uiteraard ben ik blij met mijn transfer. Als jonge speler leef je met de ambitie om op een zo hoog mogelijk niveau actief te zijn. Nu de kans zich voordeed, wilde ik die niet laten liggen. Ik ontwikkelde mij bij Zulte Waregem tot de speler die ik nu ben."
"Bij mijn aankomst was ik pas enkele maanden weg uit mijn geboorteland, maar de mensen in Waregem hebben ervoor gezorgd dat ik mij snel heb kunnen aanpassen. Ik wil dan ook zowel de mensen van de club als de supporters bedanken voor alle hulp en steun tijdens de afgelopen 2,5 jaar."
Tijdens de afgelopen speeldagen moest Khaleem Hyland geschorst toekijken hoe zijn maats 4 op 6 haalden tegen Lokeren en OH Leuven. Steve Colpaert en Jonathan Delaplace speelden centraal op het middenveld. Met de bijna wedstrijdfitte Ren? Sterckx en Olafur Skulason heeft Essevee nog twee sterke ijzers in het vuur op die posities.
 
essevee.be

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:08:59 pm »
Succes Khaleem.
Ik denk niet dat er veel Essevee supporters je zullen vergeten.


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:10:28 pm »
Succes Khaleem.
Ik denk niet dat er veel Essevee supporters je zullen vergeten.

heb hem altijd de beste speler van svzw qua talent genoemd.. nu is dat mar?val maar hyland verdient zijn transfer vind ik:)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:10:54 pm »
Wen der veel genieten van gehad en dit gratis en voor niks.

Had het hier duidelijk gezien, want wou eigenlijk wel echt weg...

fox

  • Gast
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:16:41 pm »
Ik gun hem zijn transfer wel en hopelijk kan hij zich daar verder opwerken want met zijn talent mag Genk nooit het hoogste zijn voor hem. Het is wel jammer voor hem dat hij daar in zo een wespennest terechtkomt. Er zijn betere momenten om bij een nieuwe ploeg aan de slag te gaan...

En zoals hij zelf zegt:

It's better to fail trying then failing to try.
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2011, 01:22:07 pm door fox »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:32:01 pm »
Zou hij zaterdag al spelen tegen ons?  8)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:47:45 pm »
Khaleem Hyland heb ik altijd graag zien spelen.  Ik vermoed dat hij niet echt meer paste in de visie van Kalezic en De cuyper.  Hyland is meer een fysieke speler, maar essevee zoekt nu meer naar de voetballlende oplossing.  Toch jammer dat hij weggaat.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Zulte Waregem niet meer inspanning heeft gedaan om Steve de Ridder binnen te halen, dan was het spitsenprobleem opgelost. 
Ik heb ook wat vrees dat de grote uitspraken van De Cuyper op deze manier niet echt tot hun recht komen.  Het word tijd dat er daden bij de woorden gevoegd worden.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:50:22 pm »
Khaleem Hyland heb ik altijd graag zien spelen.  Ik vermoed dat hij niet echt meer paste in de visie van Kalezic en De cuyper.  Hyland is meer een fysieke speler, maar essevee zoekt nu meer naar de voetballlende oplossing.  Toch jammer dat hij weggaat.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Zulte Waregem niet meer inspanning heeft gedaan om Steve de Ridder binnen te halen, dan was het spitsenprobleem opgelost. 
Ik heb ook wat vrees dat de grote uitspraken van De Cuyper op deze manier niet echt tot hun recht komen.  Het word tijd dat er daden bij de woorden gevoegd worden.

Hyland had wel een uitstekende techniek en passing..

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:54:15 pm »
Zou hij zaterdag al spelen tegen ons?  8)
Hij is in elk geval speelgerechtigd.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #9 Gepost op: augustus 09, 2011, 01:57:20 pm »
Geschorst toch?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #10 Gepost op: augustus 09, 2011, 02:03:07 pm »
Geschorst toch?

Was de eerste 2 matchen geschorst, en hoeveel hebben we er al gespeeld? ;)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:27:16 pm »
Ik dacht dat er 3 waren na zijn 10 gele kaarten!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #12 Gepost op: augustus 09, 2011, 04:28:40 pm »
2
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #13 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:04:59 pm »
Toch een speler die ons wat diensten bewezen heeft en hopelijk geen natrapper.....  bedankt Khaleem, het ga je goed en succes in de toekomst.

fox

  • Gast
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #14 Gepost op: augustus 09, 2011, 07:15:43 pm »
Ik dacht dat er 3 waren na zijn 10 gele kaarten!

1 wedstrijd schorsing na 5 gele kaarten
2 wedstrijden schorsing na 10 gele kaarten

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #15 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:27:20 pm »
Khaleem Hyland heb ik altijd graag zien spelen.  Ik vermoed dat hij niet echt meer paste in de visie van Kalezic en De cuyper.  Hyland is meer een fysieke speler, maar essevee zoekt nu meer naar de voetballlende oplossing.  Toch jammer dat hij weggaat.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Zulte Waregem niet meer inspanning heeft gedaan om Steve de Ridder binnen te halen, dan was het spitsenprobleem opgelost. 
Ik heb ook wat vrees dat de grote uitspraken van De Cuyper op deze manier niet echt tot hun recht komen.  Het word tijd dat er daden bij de woorden gevoegd worden.

Dus volgens jou past Hyland niet in een speelstijl waar er verzorgd, technisch voetbal wordt gespeeld?

Ieder zijn gedacht, maar Hyland kon toch een "potje ballen"...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #16 Gepost op: augustus 09, 2011, 08:47:10 pm »
Khaleem Hyland heb ik altijd graag zien spelen.  Ik vermoed dat hij niet echt meer paste in de visie van Kalezic en De cuyper.  Hyland is meer een fysieke speler, maar essevee zoekt nu meer naar de voetballlende oplossing.  Toch jammer dat hij weggaat.
Ik blijf het ook jammer vinden dat Zulte Waregem niet meer inspanning heeft gedaan om Steve de Ridder binnen te halen, dan was het spitsenprobleem opgelost. 
Ik heb ook wat vrees dat de grote uitspraken van De Cuyper op deze manier niet echt tot hun recht komen.  Het word tijd dat er daden bij de woorden gevoegd worden.

Dus volgens jou past Hyland niet in een speelstijl waar er verzorgd, technisch voetbal wordt gespeeld?

Ieder zijn gedacht, maar Hyland kon toch een "potje ballen"...

Hyland heeft een bovengemiddelde techniek, is enorm balvast en zeer sterk in duel. Ik herrinner mij Biglia die zogezegd "de" bikkelaar op het middenveld is in onze competitie, hij verloor nooit zoveel duels als tegen Hyland. Echter heeft Hyland 1 groot probleem, hij cre?ert geen diepgang en stropt heel vaak de snelle omschakeling, door de bal te lang bij te houden en/of hem nadien lateraal of achteruit te passen. Misschien kon hij disciplinair ook niet zo aarden bij Kalezic.

Uiteindelijk hebben we met Colpaert, Skulasson, Dhaene, Delaplace, Trajkovski, Matton, Sterckx en Van Der Haeghen in totaal 8 spelers voor 3 posities. Het enige verlies is de power van een speler als Hyland. Als de club er een mooie frank aan overhoudt dan is dit een prima zaak.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #17 Gepost op: augustus 09, 2011, 09:24:09 pm »
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het probleem bij Kalezic of De Cuyper lag... Een speler als Khaleem past wel degelijk in het systeem dat Kalezic wenst te spelen, want hij is technisch echt wel beter dan doorsnee en is bovendien dan ook nog eens duelsterk en balvast. Wie wil nu niet zo'n speler op zijn middenveld? Als een speler echter de kans krijgt om naar een hoger ingeschatte ploeg te gaan waar hij meer kan verdienen en bovendien al zeker Europa League en misschien zelfs Champions League kan spelen, dan is hij toch weg zeker?

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #18 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:01:50 pm »
veel succes Hyland! Heb hem altijd best sympathiek gevonden. Hopelijk maakt hij het in genk en kan hij doorstoten naar spanje. Daar wil hij naar eigen zeggen ooit spelen. Al vindt ik hem eerder Premier League materiaal.

Kdenk ook dat essevee aant anticiperen was op zijn vertrek door het aantrekken van Skulason
Zoals al eerder vermeld, genoeg mensen voor deze positie in de huidige kern

Offline Racing322

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Koninklijke Racing Club Genk - 1988
Re: Khaleem Hyland naar KRC Genk
« Reactie #19 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:10:35 pm »
Ik was eerst niet wild van zijn komst ivm zijn achtergrond, maar feitelijk is hij wel topmateriaal in Belgi? en kent de competitie...

Allessinds toch al een veel betere aanwinst dan Simaeys..

Welkom Khaleem!  ;)
Koninklijke Racing Club Genk - 1988