Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210822 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1140 Gepost op: mei 24, 2013, 11:56:17 pm »
Voorstel aan PDC
Verkoop uw aandelen van KVO aan KVO
met die + 1miljoen die je ervoor krijgt, ga je op zoek naar investeerders die willen meebouwen aan een nieuw stadion in Waregem.
Jij hebt dan een nieuw doel waardoor de club terug kan groeien.
Wij hebben dan de zekerheid dat je het meent met essevee.
met de meerwaarde van een nieuw stadion, zullen we meer sponsors, meer supporters, (betere) spelers kunnen aantrekken.
m.a.w. kunnen we een vaste sup topper worden.   

Had hij meer geld gestoken in onze jeugdopleiding ipv in een andere ploeg, dan stonden we al veel verder. Maar nee voor een satellietclub zorgen die uiteindelijk nooit mocht promoveren was natuurlijk een veel beter idee. Zo goed mochten die spelers dus ook niet zijn...

ik denk dat hij die aandelen niet eens heeft , hij had / heeft de contractuele (theoretische) mogelijkheid om die te kopen , een eerste deel in april , wat hij niet gedaan heeft ...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1141 Gepost op: mei 24, 2013, 11:58:08 pm »

PDC, de grootste schande ooit in het Belgische voetbal...

Ze hadden godver beter dat sjaalke dichtgeknepen, verraad en leugens van de ergste soort!

En dat zeggen van iemand die onzen Essev?? op ??n goal van de titel gebracht heeft...

Ik denk dat je het nog altijd niet goed snapt.
Al wint Cuyperke hier nog 3 titels en de Champions League met Zulte Waregem, het idee om SVZW of Oostende naar Antwerpen te verhuizen en de club een andere naam te geven, om enkel en alleen maar zijn eigen zakken te vullen, is meer dan walgelijk.

Goed maken met spreekuurkes en misschien eens de waarheid te vertellen, of enkele goeie transfers?
Hij zal met meer moeten afkomen dan dit, want eigelijk kun je die vent nooit meer vertrouwen.
Het beste zou nog zijn dat hij zijn aandelen gewoon verkoopt en het gewoon afbolt uit het voetbalwereldje, zeg dat maar eens tegen uwe nonkel Pat.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1142 Gepost op: mei 24, 2013, 11:58:25 pm »
Voorstel aan PDC
Verkoop uw aandelen van KVO aan KVO
met die + 1miljoen die je ervoor krijgt, ga je op zoek naar investeerders die willen meebouwen aan een nieuw stadion in Waregem.
Jij hebt dan een nieuw doel waardoor de club terug kan groeien.
Wij hebben dan de zekerheid dat je het meent met essevee.
met de meerwaarde van een nieuw stadion, zullen we meer sponsors, meer supporters, (betere) spelers kunnen aantrekken.
m.a.w. kunnen we een vaste sup topper worden.   

Had hij meer geld gestoken in onze jeugdopleiding ipv in een andere ploeg, dan stonden we al veel verder. Maar nee voor een satellietclub zorgen die uiteindelijk nooit mocht promoveren was natuurlijk een veel beter idee. Zo goed mochten die spelers dus ook niet zijn...

Trouwens, wat ik me ook afvraag. Wij die een satellietclub hebben?! Dat Rijsel er ??n heeft (in Moeskroen), tot daar aan toe, maar wij? Welke spelers zouden wij in Oostende stallen? Hebben we dan zoveel jeugd die n?t te min is voor het eerste elftal maar te goed voor het 2e elftal, waar ze in Oostende iets mee zijn, of zouden zijn?! Kan ik me niet voorstellen, en lijkt me weer zo'n idee van iemand die het hoog in z'n bol heeft gekregen?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1143 Gepost op: mei 25, 2013, 12:00:12 am »
Het beste zou nog zijn dat hij zijn aandelen gewoon verkoopt en het gewoon afbolt uit het voetbalwereldje, zeg dat maar eens tegen uwe nonkel Pat.

Aan wie verkopen dan, vertel het me?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1144 Gepost op: mei 25, 2013, 12:03:03 am »
Het beste zou nog zijn dat hij zijn aandelen gewoon verkoopt en het gewoon afbolt uit het voetbalwereldje, zeg dat maar eens tegen uwe nonkel Pat.

Aan wie verkopen dan, vertel het me?

Iemand met een hart en passie voor Essevee misschien ?
Je had er eens moeten bij zijn zondag, er stonden er zo'n 4999 op de markt.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1145 Gepost op: mei 25, 2013, 12:03:08 am »
Trouwens mij hoor je niet zeggen dat we het geld van Decuyper niet nodig hebben, maar je moet ook beseffen dat het niet alles is. Het is niet omdat je het geld hebt dat alles mag en kan. Dat beseft Decuyper zelf ook, anders zou hij zijn fout (lees fouten) ook niet toegeven.

Meneer den administrateur, dit is het punt...alles door U samengevat in ??n quote...Dank U...

 ;D

Serieus ela, hou de eer aan jezelf, het wordt ronduit zielig. Woordjes uit quotes halen om te proberen bewijzen dat Decuyper een briljant, talentvol man is, nee dat is het niet. Er zijn nog mensen met geld in de regio, en daar zitten mensen bij die n?et de grootheidswaanzin n?ch de degoutante arrogantie (tov ons, Oostende en de rest van het land) van Decuyper hebben. Sorry als ik nu je nonkel heb beledigd.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1146 Gepost op: mei 25, 2013, 12:04:58 am »
Iemand met een hart en passie voor Essevee misschien ?
Je had er eens moeten bij zijn zondag, er stonden er zo'n 4999 op de markt.

En ik was er ??n van samen met mijn kind en echtgenote...

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1147 Gepost op: mei 25, 2013, 12:05:58 am »
Trouwens mij hoor je niet zeggen dat we het geld van Decuyper niet nodig hebben, maar je moet ook beseffen dat het niet alles is. Het is niet omdat je het geld hebt dat alles mag en kan. Dat beseft Decuyper zelf ook, anders zou hij zijn fout (lees fouten) ook niet toegeven.

Meneer den administrateur, dit is het punt...alles door U samengevat in ??n quote...Dank U...

In ??n quote inderdaad en niet in een halve. Sorry dat je het niet snapt, daar kan ik niet veel aan veranderen. Maar probeer toch een beetje je best te doen.

Moet ik, omdat ik het forum bezit, ook zomaar mijn zin doen? Alles kan en alles mag? Nee zo werkt het niet. Hier niet en al zeker niet in een voetbalclub. Decuyper denkt nog steeds dat hij met een fabriek bezig is, hij heeft geen voeling met de supporters en met de ploeg. Dat gaf hij uiteindelijk zelf toe, of ga je ook dit weer gewoon langs je laten passeren en er niet op reageren?
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1148 Gepost op: mei 25, 2013, 12:07:48 am »
Er zijn nog mensen met geld in de regio

Contacteer die mensen, 51, en vraag hun maar een paar miljoen te injecteren in ons Essev?? als Decuyper zou weggaan...

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1149 Gepost op: mei 25, 2013, 12:09:55 am »
Er zijn nog mensen met geld in de regio

Contacteer die mensen, 51, en vraag hun maar een paar miljoen te injecteren in ons Essev?? als Decuyper zou weggaan...

Ik begrijp dat je familie bent, maar kan je toch proberen om je niet op alles persoonlijk aangevallen te voelen? Als jij niet wil snappen waarom de mensen hier (en op straat) kwaad zijn op clown Decuyper, dan zal je het nooit snappen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1150 Gepost op: mei 25, 2013, 12:14:56 am »
Maar probeer toch een beetje je best te doen.

Ik probeer, meneer den administrateur van dit forum, maar ik kom altijd terug op economische/rationele waarheden en dit wordt blijkbaar niet gesmaakt op dit forum waarbij men blijkbaar meneer Decuyper collectief aan de galg wil, terwijl hij volgens mij dit niet verdient.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1151 Gepost op: mei 25, 2013, 12:17:08 am »
PDC is misschien een goed mens, ok?, kan zijn. Feit is alleen, hij heeft het verkorven bij Zulte Waregem. Niets kan het nu nog goedmaken. Hij heeft zijn kans verkeken om ooit nog een geliefde manager te worden, waar iedereen vertrouwen en respect voor heeft.

Het enige goeie dat hij nu nog kan doen, is deze zomer een goeie transferperiode doormaken, uit beeld blijven en intensief op zoek gaan naar investeerders die het goed voor hebben met Zulte Waregem om zijn aandelen over te kopen. Een andere manier om terug enigszins gerespecteerd te worden zie ik niet.

Helaas zie ik dat alledrie niet gebeuren..

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1152 Gepost op: mei 25, 2013, 12:20:27 am »
Even serieus nu. Heeft iemand een idee hoeveel de aandelen van SVZW die in het bezit zijn van Patrick De onderCruiper waard zijn ? Hoeveel heeft hij betaald voor zijn 65 % van de aandelen van SVZW ?
Dan kunnen we eens beginnen rekenen hoeveel we moeten bijeen krijgen om hem uit te kopen. In een voorakkoord op een caf?papierke :-)

Als manager heeft PDC zeker goede zaken gedaan. Bijvoorbeeld tribune vak X was geniale zet.

Als voorzitter-eigenaar is hij een onbetrouwbaar sujet gebleken die ons voor heel Belgi? tot schande heeft gemaakt. De schade die hij aan onze club heeft berokkend is immens. Ik hoop dat hij zijn conclusies trekt en zijn biezen pakt.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1153 Gepost op: mei 25, 2013, 12:20:30 am »
Maar probeer toch een beetje je best te doen.

Ik probeer, meneer den administrateur van dit forum, maar ik kom altijd terug op economische/rationele waarheden en dit wordt blijkbaar niet gesmaakt op dit forum waarbij men blijkbaar meneer Decuyper collectief aan de galg wil, terwijl hij volgens mij dit niet verdient.

Laat die 'meneer' toch vallen, wat probeer je daar nu mee te bereiken? Ik noem je toch ook geen 'Caesar' (en je weet wel wat ik bedoel) of zo.

Ieder puntje van kritiek probeer je met 1 en dezelfde quote uit te wissen, kan je echt niet beter dan dit? 
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 944
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1154 Gepost op: mei 25, 2013, 12:24:03 am »
Maar probeer toch een beetje je best te doen.

Ik probeer, meneer den administrateur van dit forum, maar ik kom altijd terug op economische/rationele waarheden en dit wordt blijkbaar niet gesmaakt op dit forum waarbij men blijkbaar meneer Decuyper collectief aan de galg wil, terwijl hij volgens mij dit niet verdient.


Laat die 'meneer' toch vallen, wat probeer je daar nu mee te bereiken? Ik noem je toch ook geen 'Caesar' (en je weet wel wat ik bedoel) of zo.

Ieder puntje van kritiek probeer je met 1 en dezelfde quote uit te wissen, kan je echt niet beter dan dit?

Ontdekte dit artikeltje: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130130_00451736
Zie is naar de naam van de auteur, het onderwerp en ik weet ook niet wat er met ela tussen de haakjes worddt bedoeld

Nog een artikeltje door ELA:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130420_00548267

Pseudoniem van iemand met bronnen in verband met overnames voetbalclubs
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 12:29:35 am door esssevee4life »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1155 Gepost op: mei 25, 2013, 12:27:15 am »
Laat die 'meneer' toch vallen

Dat was echt bedoeld als elementaire beleefdheid tov een autoriteit zoals U bent op dit forum en zoals Decuyper is bij de Essev??... :)

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1156 Gepost op: mei 25, 2013, 12:29:33 am »
Ik hoop dat hij zijn conclusies trekt en zijn biezen pakt.

Ok en dan?

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1157 Gepost op: mei 25, 2013, 12:29:57 am »
Laat die 'meneer' toch vallen

Dat was echt bedoeld als elementaire beleefdheid tov een autoriteit zoals U bent op dit forum en zoals Decuyper is bij de Essev??... :)

Ik hoef je sympathie niet. Ik ben niet meer dan een ander, dus meneer moet er zeker niet bij staan. Je bereikt er  eerder het omgekeerde mee.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1158 Gepost op: mei 25, 2013, 12:34:20 am »
Ik hoef je sympathie niet.

Spijtig, want ik ben een Essev??-er pur sang nochtans...

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1159 Gepost op: mei 25, 2013, 12:36:14 am »
Dan moet je Essevee ook op zijn geheel zien en niet enkel maar naar 1 man kijken.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem