Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1440 Gepost op: mei 27, 2013, 04:28:32 pm »
Interneer die man eens aub!

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1441 Gepost op: mei 27, 2013, 04:39:15 pm »
Sport voetbalmagazine schrijft :

Als het voorakkoord rechtsgeldig is, wat Lejaeghere en zijn advocaat Walter Van Steenbrugge nog altijd betwisten, resten er voor Decuyper drie opties:

1) Hij laat het voorakkoord voor wat het is, waardoor Lejaeghere zijn aandelen behoudt.
2) Hij overtuigt Lejaeghere toch te fuseren met SV Zulte Waregem, waardoor het stamnummer van KVO vrijkomt en hij die naar Antwerpen kan versluizen.
3) Hij verkoopt het stamnummer van KVO aan de Antwerpse investeerders.


DIT IS ONMOGELIJK ; ZIE BONDSREGLEMENT

Artikel 302 Stamnummer
1. Principes
11. Elke club krijgt een stamnummer.
Onder voorbehoud van de bepalingen inzake de fusie van clubs, blijft dit stamnummer eigendom van de Bond.
12. Het stamnummer kan enkel afgestaan worden met de uitdrukkelijke toelating van het Uitvoerend Comit?
(dit laatste is ingeval van overdracht patrimonium, wat hier niet kan gebeuren want dit moet voor 31 maart worden aangemeld)

Artikel 326  Fusie
22. De nieuwe club kiest vrij haar benaming en neemt het stamnummer over van ??n van de samensmeltende clubs.
De andere benamingen en stamnummers worden beschouwd als opgegeven.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1444 Gepost op: mei 27, 2013, 05:32:45 pm »
Ja, ok?, geduld. 't Probleem is dat ik die mens niet vertrouw en nooit meer ga kunnen vertrouwen. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij weer allerlei leugens en halve waarheden zal verkondigd hebben en iedereen er met open ogen intrapt.

2,
 Een cavali?r seul zegt wat hij wil....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1445 Gepost op: mei 27, 2013, 06:13:43 pm »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VpAL5Tp_VqQ

Machtig,boenk derop  ;D ;D ;D

Ik wou echt zwijgen, maar dit uit eigen supportersschare moeten aanzien/becommentarieerd zien , zou, moest ik van hem zijn, me nog van gedacht laten veranderen!

Is dit werkelijk het niveau van zelfs maar een (hopelijk marginaal) deel van de supporters van Essev???

Ik hoop maar van niet en dit meen ik echt uit de grond van mijn hart!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1446 Gepost op: mei 27, 2013, 06:19:15 pm »
Misschien ligt het niveau van de supporters hoger in Antwerpen, h?.

Leuk trouwens, die dreigementen van 'wees lief voor PDC of hij vertrekt met de ploeg naar Antwerpen'. Want daar komen sommige van uw berichten op neer.
Echt, tof, wetende dat den baas van mijn favoriete ploeg in overweging genomen heeft om mijn favoriete ploeg te verkopen en dat elk moment (morgen, volgende maand, volgend jaar) ook effectief KAN doen.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1447 Gepost op: mei 27, 2013, 06:21:38 pm »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VpAL5Tp_VqQ

Machtig,boenk derop  ;D ;D ;D

Ik wou echt zwijgen, maar dit uit eigen supportersschare moeten aanzien/becommentarieerd zien , zou, moest ik van hem zijn, me nog van gedacht laten veranderen!

Is dit werkelijk het niveau van zelfs maar een (hopelijk marginaal) deel van de supporters van Essev???

Ik hoop maar van niet en dit meen ik echt uit de grond van mijn hart!

Ik vind het wel prachtig gedaan. Het is natuurlijk wel een karikatuur h?.
Ela, het wordt tijd dat je inziet dat PDC dit grotendeels over zichzelf heeft afgeroepen.


Vincent

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1448 Gepost op: mei 27, 2013, 06:34:46 pm »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VpAL5Tp_VqQ

Machtig,boenk derop  ;D ;D ;D

Ik wou echt zwijgen, maar dit uit eigen supportersschare moeten aanzien/becommentarieerd zien , zou, moest ik van hem zijn, me nog van gedacht laten veranderen!

Is dit werkelijk het niveau van zelfs maar een (hopelijk marginaal) deel van de supporters van Essev???

Ik hoop maar van niet en dit meen ik echt uit de grond van mijn hart!

Ik vind het wel prachtig gedaan. Het is natuurlijk wel een karikatuur h?.
Ela, het wordt tijd dat je inziet dat PDC dit grotendeels over zichzelf heeft afgeroepen.

2

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1449 Gepost op: mei 27, 2013, 06:35:48 pm »
Ik vind het wel prachtig gedaan.

Moet ik eentje maken over Willem Putman zo? Is maar 5 minuutjes werk hoor.... ;)

Maar mijn paar zinnekes zullen v??l minder kwetsend zijn, zoals op het einde van dat idioot fimpke.

Nu ik hier toch efkes terug ben, heb ik een vraag voor de Willems, Moguls en consoorten van dit forum:

a.Willen jullie eigenlijk een aaibaar, familiair, grijs en zogezegd sympatiek ploegske, die de volgende vijf  ? tien jaar tussen de kelder van eerste en het zwarte gat van tweede bengelen?

of

b.Willen jullie een ploeg zoals die er stond vorig jaar, die eigenlijk het "establishment van eerste met schijterij in hun broek laten zitten hebben en eigenlijk de rest teruggewezen heeft van de G5 door tweede te worden?

Daar  zou ik nu graag eens een antwoord op willen krijgen, als het u belieft?

Merci alvast!

« Laatst bewerkt op: mei 27, 2013, 07:01:49 pm door ela »

Offline trukie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1450 Gepost op: mei 27, 2013, 06:38:22 pm »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VpAL5Tp_VqQ

Machtig,boenk derop  ;D ;D ;D

Ik wou echt zwijgen, maar dit uit eigen supportersschare moeten aanzien/becommentarieerd zien , zou, moest ik van hem zijn, me nog van gedacht laten veranderen!

Is dit werkelijk het niveau van zelfs maar een (hopelijk marginaal) deel van de supporters van Essev???

Ik hoop maar van niet en dit meen ik echt uit de grond van mijn hart!
Ela, dat je pro PDC bent dat heb je ondertussen al duidelijk gemaakt maar mogen we nog eens lachen ook? Waarom blijf jij die man halsstarrig verdedigen, denk je echt dat het PDC wat uitmaakt of supporters hem steunen of niet, dat zal hem worst wezen, geld en macht is zijn enige drijfveer. PDC mag Jan Hauspie zeer dankbaar zijn dat hij dit gelekt heeft want indien dit achter ieders rug was doorgegaan dan waren de gevolgen voor PDC en SVZW niet te overzien. Nu kunnen we nog redden wat er te redden valt.

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1451 Gepost op: mei 27, 2013, 06:39:26 pm »
Ik vind het wel prachtig gedaan.

Moet ik eentje maken over Willem Putman zo? Is maar 5 minuutjes werk hoor.... ;)

Maar mijn paar zinnekes zullen v??l minder kwetsend zijn, zoals op het einde van dat idioot fimpke.

Nu ik hier toch efkes terug ben, heb ik een vraag voor de Willems, Moguls en consoorten van dit forum:

Willen jullie eigenlijk een aaibaar, familiair, grijs en zogezegd sympatiek ploegske, die de volgende vijf  ? tien jaar tussen de kelder van eerste en het zwarte gat van tweede bengelen?

of

Willen jullie een ploeg zoals die er stond vorig jaar, die eigenlijk het "establishment van eerste met schijterij in hun broek laten zitten hebben en eigenlijk de rest teruggewezen heeft van de G5 door tweede te worden?

Daar  zou ik nu graag eens een antwoord op willen krijgen, als het u belieft?

Merci alvast!

Doe mij dan maar dat aaibaar en sympathiek grijs clubke! Voor een echte supporter gaat het niet om succes! Je zou beter naar Rsca gaan kijken!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1452 Gepost op: mei 27, 2013, 06:43:38 pm »
Voor een echte supporter gaat het niet om succes!

Meende gij dat nu echt?  :-\

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1453 Gepost op: mei 27, 2013, 06:49:18 pm »
Ja

Of wilde gij succes op de kap van supporters van een andere club. Zegt u dat iets, voetbalcultuur?

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1454 Gepost op: mei 27, 2013, 06:58:24 pm »
Ik vind het wel prachtig gedaan.

Moet ik eentje maken over Willem Putman zo? Is maar 5 minuutjes werk hoor.... ;)

Maar mijn paar zinnekes zullen v??l minder kwetsend zijn, zoals op het einde van dat idioot fimpke.

Nu ik hier toch efkes terug ben, heb ik een vraag voor de Willems, Moguls en consoorten van dit forum:

Willen jullie eigenlijk een aaibaar, familiair, grijs en zogezegd sympatiek ploegske, die de volgende vijf  ? tien jaar tussen de kelder van eerste en het zwarte gat van tweede bengelen?

of

Willen jullie een ploeg zoals die er stond vorig jaar, die eigenlijk het "establishment van eerste met schijterij in hun broek laten zitten hebben en eigenlijk de rest teruggewezen heeft van de G5 door tweede te worden?

Daar  zou ik nu graag eens een antwoord op willen krijgen, als het u belieft?

Merci alvast!

Hela Ela, je begint precies wat venijnig te worden.

Ik wil een ploeg die succes heeft maar niet te koste van alles.

Stop er aub mee met te doen alsof PDC de grote architect is van het succes van ZvZW dit jaar.
Dat is hij niet. Hij heeft net als vele anderen zijn bijdrage geleverd. En de grootste bijdrage komt van F. Dury.


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1455 Gepost op: mei 27, 2013, 07:05:21 pm »
Hela Ela, je begint precies wat venijnig te worden.

Dat is niet de bedoeling, Willem dat ik venijnig zou worden en moest dat zo lijken, mijn excuses.

Kan jij nu eens a of b antwoorden, aub of is het ook venijnig iemand te beantwoorden die van alle walletjes wil eten.

Azamat is tenminste duidelijk, die zal evenveel plezier beleven aan een 2de als een 2de laatste plaats, jij ook?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1456 Gepost op: mei 27, 2013, 07:15:51 pm »
ik vind het heel goe gevonden en kan der wel mee lachen
zit veel waarheid in ook
ma verandert niks aan de situatie
Lejaeghere wou ze kwijt, PDC wou ze kopen
BDW had een nodig
PDC kon geld verdienen
ie gaat mss ni doen
mo loopt zo ook ne hele pak geld mis

mocht het filmke over mij gaan
en ik heb 2 ploegen
en ze behandelen mij zo :)
kzou evenveel respect tonen zoals ze voor mij deden :)
« Laatst bewerkt op: mei 27, 2013, 07:18:05 pm door Freve »

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1457 Gepost op: mei 27, 2013, 07:25:35 pm »
Hela Ela, je begint precies wat venijnig te worden.

Dat is niet de bedoeling, Willem dat ik venijnig zou worden en moest dat zo lijken, mijn excuses.

Kan jij nu eens a of b antwoorden, aub of is het ook venijnig iemand te beantwoorden die van alle walletjes wil eten.

Azamat is tenminste duidelijk, die zal evenveel plezier beleven aan een 2de als een 2de laatste plaats, jij ook?

Ok? ik zal duidelijk antwoorden:

Er zijn nog meer keuzes dan a en b h?.

Ik kies voor c, dwz proberen de G5 her vuur aan de schenen te leggen maar niet op de manier zoals PDC dat nu wil doen. Er zijn ook nog andere manieren.

En als het dan sportief tegenzit, ja dan is het maar zo, zoals ik vroeger al zei, dat is de wet van de sport, winnen en verliezen. Bovendien kan ik mij herinneren dat we met PDC ook niet altijd zo succesvol zijn geweest, dus stop met te doen dat de methode PDC een garantie is voor succes.

Zoals hij nu bezig is, is het eerder de weg naar een catastrofe.

Was ik zo duidelijk genoeg ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1458 Gepost op: mei 27, 2013, 07:32:49 pm »
Ik vind het wel prachtig gedaan.

Moet ik eentje maken over Willem Putman zo? Is maar 5 minuutjes werk hoor.... ;)

Maar mijn paar zinnekes zullen v??l minder kwetsend zijn, zoals op het einde van dat idioot fimpke.

Nu ik hier toch efkes terug ben, heb ik een vraag voor de Willems, Moguls en consoorten van dit forum:

Willen jullie eigenlijk een aaibaar, familiair, grijs en zogezegd sympatiek ploegske, die de volgende vijf  ? tien jaar tussen de kelder van eerste en het zwarte gat van tweede bengelen?

of

Willen jullie een ploeg zoals die er stond vorig jaar, die eigenlijk het "establishment van eerste met schijterij in hun broek laten zitten hebben en eigenlijk de rest teruggewezen heeft van de G5 door tweede te worden?

Daar  zou ik nu graag eens een antwoord op willen krijgen, als het u belieft?

Merci alvast!

Doe mij dan maar dat aaibaar en sympathiek grijs clubke! Voor een echte supporter gaat het niet om succes! Je zou beter naar Rsca gaan kijken!

Laat ons verder doen zoals we bezig zijn.  Enkel een nieuw stadion is nodig en voor de kvk.  Grijs zijn we over de 8 jaar samengevat zeker en vast niet.  Maar enkel het stadion houd ons tegen in onze groei, zeker na de sportieve resultaten. 

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1459 Gepost op: mei 27, 2013, 07:37:47 pm »
Citaat
Ik kies voor c, dwz proberen de G5 het vuur aan de schenen te leggen maar niet op de manier zoals PDC dat nu wil doen.
Citaat
Zoals hij nu bezig is, is het eerder de weg naar een catastrofe.

Dat zei men drie jaar geleden hier en in gans Belgie ook, als hij zei dat Essevee binnen drie jaar voor de titel zou meedoen....

Nu probeert hij terug een visionair gedachtengoed/actieplan te ontwikkelen voor onzen Essev?? op middellange en lange termijn...en het is weer dan dat...

Tja....

Of zwart en wit geven GRIJS...de weg van de minste weerstand, maar dat is niet zijn methodiek ...dus tja...het dilemna
« Laatst bewerkt op: mei 27, 2013, 07:40:11 pm door ela »