Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1460 Gepost op: mei 27, 2013, 07:41:19 pm »
Voor een echte supporter gaat het niet om succes!

Meende gij dat nu echt?  :-\

3x Ja !!!

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1461 Gepost op: mei 27, 2013, 07:43:39 pm »
Citaat
Ik kies voor c, dwz proberen de G5 het vuur aan de schenen te leggen maar niet op de manier zoals PDC dat nu wil doen.
Citaat
Zoals hij nu bezig is, is het eerder de weg naar een catastrofe.

Nu probeert hij terug een visionair gedachtengoed/actieplan te ontwikkelen voor onzen Essev?? op middellange en lange termijn...en het is weer dan dat...

onzen Essevee...  maar dat is het net: met zijn plannen zou het niet langer ons Essevee zijn, nee, dat was verpatst aan Antwerpen, met onze spelers, onze trainer, ons Europees ticket...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1462 Gepost op: mei 27, 2013, 07:45:30 pm »
Citaat
Ik kies voor c, dwz proberen de G5 het vuur aan de schenen te leggen maar niet op de manier zoals PDC dat nu wil doen.
Citaat
Zoals hij nu bezig is, is het eerder de weg naar een catastrofe.

Dat zei men drie jaar geleden hier en in gans Belgie ook, als hij zei dat Essevee binnen drie jaar voor de titel zou meedoen....

Nu probeert hij terug een visionair gedachtengoed/actieplan te ontwikkelen voor onzen Essev?? op middellange en lange termijn...en het is weer dan dat...

Tja....

Of zwart en wit geven GRIJS...de weg van de minste weerstand, maar dat is niet zijn methodiek ...dus tja...het dilemna
Beste Ela, je kunt nu toch niet ontkennen dat hij onze ploeg wou verhuizen naar Antwerpen? En dat wij een sattelietclub gingen worden.
Wat kun je daar nu als essevee-supporter goed aan vinden?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1463 Gepost op: mei 27, 2013, 07:50:28 pm »
Citaat
Ik kies voor c, dwz proberen de G5 het vuur aan de schenen te leggen maar niet op de manier zoals PDC dat nu wil doen.
Citaat
Zoals hij nu bezig is, is het eerder de weg naar een catastrofe.

Dat zei men drie jaar geleden hier en in gans Belgie ook, als hij zei dat Essevee binnen drie jaar voor de titel zou meedoen....

Nu probeert hij terug een visionair gedachtengoed/actieplan te ontwikkelen voor onzen Essev?? op middellange en lange termijn...en het is weer dan dat...

Tja....

Of zwart en wit geven GRIJS...de weg van de minste weerstand, maar dat is niet zijn methodiek ...dus tja...het dilemna
Nee hij zei 3 jaar geleden dat hij op structurele wijze wou meedoen voor de titel. Binnen de 3 jaar zou ons budget dat van Gent benaderen. Veel van die budgetverhoging heb ik nog niet gezien :s. Yu-card was een flop en we zaten bijna in 2e klasse. Het seizoen dat we nu hebben meegemaakt was prachtig in alle opzichten, maar zeker niet het werk van PDC alleen. Ik begrijp dat een nieuw stadion nodig is om verder budgettair te groeien MAAR hiervoor moet de stad NIET opdraaien. Het is PDC zijn taak om voldoende private partners te ronselen die het stadionproject willen financieren.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1464 Gepost op: mei 27, 2013, 07:51:22 pm »
En dat wij een sattelietclub gingen worden.

Ik dacht enen krijgen...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1465 Gepost op: mei 27, 2013, 08:10:02 pm »
En dat wij een sattelietclub gingen worden.

Ik dacht enen krijgen...

Dan had je mis gedacht. Het ging zijn om er ??n te worden.

Ging jij dat nu a) fantastisch, b) niet fantastisch gevonden hebben. Ook graag een antwoord op mijn vraag.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1466 Gepost op: mei 27, 2013, 08:13:10 pm »
Ging jij dat nu a) fantastisch, b) niet fantastisch gevonden hebben. Ook graag een antwoord op mijn vraag.

a.


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1467 Gepost op: mei 27, 2013, 08:16:10 pm »
Dus ik besluit dat jij er de voorkeur aan geeft als SV Zulte Waregem een satellietclub te zijn van FC Antwerpen (of hoe die club ook moge heten).
Dat is duidelijk en ik respecteer jouw mening. Het is echter niet de mening die velen hier zijn toegedaan. Wij (en ik spreek waarschijnlijk in naam van de meeste hier) willen namelijk onze e?gen club die met pieken en dalen mooi meedraait in eerste klasse. Dit is ondertussen al 7 seizoenen mogelijk, ik zie niet in waarom het plots niet meer mogelijk zou zijn.

Ik denk dat jouw bedoeling om iedereen te overtuigen van PDC's goedheid nobel is, maar een mission impossible. Steek je energie dus best in andere zaken.

Bedankt.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1468 Gepost op: mei 27, 2013, 08:20:18 pm »
Ik vind het wel prachtig gedaan.

Moet ik eentje maken over Willem Putman zo? Is maar 5 minuutjes werk hoor.... ;)

Maar mijn paar zinnekes zullen v??l minder kwetsend zijn, zoals op het einde van dat idioot fimpke.

Nu ik hier toch efkes terug ben, heb ik een vraag voor de Willems, Moguls en consoorten van dit forum:

a.Willen jullie eigenlijk een aaibaar, familiair, grijs en zogezegd sympatiek ploegske, die de volgende vijf  ? tien jaar tussen de kelder van eerste en het zwarte gat van tweede bengelen?

of

b.Willen jullie een ploeg zoals die er stond vorig jaar, die eigenlijk het "establishment van eerste met schijterij in hun broek laten zitten hebben en eigenlijk de rest teruggewezen heeft van de G5 door tweede te worden?

Daar  zou ik nu graag eens een antwoord op willen krijgen, als het u belieft?

Merci alvast!
Gij zijt echt kiekedom!

Da kalf ging uw eigen club verkopen, onze trainer, ons spelers, ons Europees ticket, Oostende met 2miljoen Euro schulden ging voor ons zijn, het verschil in tv gelden tussen Oostende en Zulte Waregem zal zeker een paar miljoen Euro bedragen! En toch zit gij dat stuk vergif nog te verdedigen? Zalig zij de armen van geest....

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1469 Gepost op: mei 27, 2013, 08:20:43 pm »

Ik krijg de indruk dat Ela precies altijd averechts probeert te antwoorden...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1470 Gepost op: mei 27, 2013, 08:25:30 pm »
Ging jij dat nu a) fantastisch, b) niet fantastisch gevonden hebben. Ook graag een antwoord op mijn vraag.

a.

Mijn antwoord ging uiteraard over a. een krijgen of b. dat niet krijgen..., maar dat is effen inderdaad verkeerd ingeput door mij, waardoor verkeerde interpretatie mogelijk was en gelijk hebben jullie!

Voor alle duidelijkheid nu: mijn zienswijze is Decuyper steunen, zoals Abrahamovic in Chelsea bvb, om een grote stabiele "G6"-club te worden, en om elk jaar mee te doen voor de titel.

Als hij denkt dat dit moet met een satellietclub, was dit zijn recht als eigenaar..maar ja da's efkes verkeerd uitgedraaid...maar beter dat dan een Kamagurka die met 5% van de aandelen in Oostende, gesponsord door Vlaams subsidiegeld, zit te roepen en te tieren als een oligarch..

Nu ik wil Essev?? in Essev??, zijnde uiteraard Waregem en aan de top, net zoals twee zondagen geleden...en de methodiek is volgens mij Decuyper zijn methodiek..da's alles ik er aan toevoeg



« Laatst bewerkt op: mei 27, 2013, 08:40:21 pm door ela »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1471 Gepost op: mei 27, 2013, 08:34:20 pm »
Ging jij dat nu a) fantastisch, b) niet fantastisch gevonden hebben. Ook graag een antwoord op mijn vraag.

a.

Mijn antwoord ging uiteraard over a. een krijgen of b. dat niet krijgen...

Wat zeg jij toch allemaal..

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1472 Gepost op: mei 27, 2013, 08:45:10 pm »
Verhaal van Depoitre is toch ook heel vreemd
Overigens heeft het dispuut nog meer juridische uitvloeisels. ?Er is nooit een transfer getekend tussen Zulte Waregem en KV Oostende over onze topschutter Laurent Depo?tre?, verklapt voorzitter Yves Lejaeghere. Pikant detail: de spits is daar zelf niet van op de hoogte, Lejaeghere heeft trainer Vanderbiest verzocht hem het nieuws te melden. ?Normaal speelt Depo?tre ook volgend seizoen nog bij KV Oostende?, aldus de voorzitter.

In januari raakte bekend dat Zulte-Waregem Depo?tre een akkoord voor drie en een half seizoen bereikte. Zulte Waregem leende de aanvaller nog de tweede seizoenshelft aan KVO uit. ?Hierdoor gingen we niet in op een bod van 225.000 euro uit Zuid-Korea?, aldus Lejaeghere, die woensdag om 20 uur teen info-avond voor zijn supporters organiseert.

we kopen hem en lenen hem een half jaar uit
en blijkt dan niet van ons te zijn???

wat ik vet zette is toch frapant
gulder moogt allemaal geen vertrouwen hebben in PDC
maar dienen Lejaeghere is toch ook ni echt betrouwbaar
als de speler al van niks weet en den trainer het goe nieuws mag vertrellen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1473 Gepost op: mei 27, 2013, 08:47:15 pm »
Geen 1 van de 3 hoofdrolspelers is betrouwbaar (De Wever, Lejaeghere, Decuyper)

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1474 Gepost op: mei 27, 2013, 09:00:45 pm »
had decuyper hem geconcentreerd op waregem en zoiets gerealiseerd zoals ze in gent bezig zijn, gingen we nog schone tijden beleefd hebben met svzw. En hij moet nie zeveren dat we met teveel ploegen zitten in 1ste klasse van w-vlaanderen. Er is iets zoals natuurlijke selectie, de wet van de sterkste...maar ja het gaat meer over dan dat,  zorap en zoveel mogelijk geld verdienen in korte tijd met totaal geen visie

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1475 Gepost op: mei 27, 2013, 09:55:42 pm »
Beste, ik heb die gesprekken met Decuyper gevoerd in naam van de supportersraad, daar wordt morgenavond over gecommuniceerd met iedereen op een supportersvergadering in Studio Essevee die voor iedereen toegankelijk is, aanvang 19u30.
ok, bedankt voor de verduidelijking !

Postte ik 3 of 4 pagina's geleden al ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1476 Gepost op: mei 27, 2013, 11:44:48 pm »
mooie actie van de antwerp supporters tegen het gegoochel  van bdw en pdc , wat minder zijn de relletjes op de sinksenfoor achteraf (ook al weer zo een topdossier van ene bdw :) )

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1477 Gepost op: mei 27, 2013, 11:52:59 pm »
gaan wij als , supporters geen actie ondernemen?
ben benieuwd of er veel volk naar studio essevee gaat komen morgenavond.
ik zal er zijn en ben zeer benieuwd

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.716
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1478 Gepost op: mei 28, 2013, 05:54:43 am »
Decuyper blijft volhouden aan zijn plan,interview met het nieuwsblad,zegt dat hij de steun krijgt v het bestuur.  Hij wil nog altijd met essevee nr antwerp, als willy naessens en co achter hem blijft st.aan dan is het voorbij

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1479 Gepost op: mei 28, 2013, 07:41:38 am »
Decuyper blijft volhouden aan zijn plan,interview met het nieuwsblad,zegt dat hij de steun krijgt v het bestuur.  Hij wil nog altijd met essevee nr antwerp, als willy naessens en co achter hem blijft st.aan dan is het voorbij

Is er een link? Thx!