Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210253 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline messi

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #120 Gepost op: mei 21, 2013, 07:30:29 pm »
je zou moeten content zijn als ge fusioneerd met den kvk.... die spelen in rood en wit!!!!  ::) ::) :P ;D

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #121 Gepost op: mei 21, 2013, 07:30:54 pm »
;( Het schrijnen is nabij . Zondag zitten feesten op het einde van onze geliefkoosde club ? Afscheidfeest ? ..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #122 Gepost op: mei 21, 2013, 07:31:07 pm »

SV Zulte Waregem verneemt allerlei berichten over een verhuis naar Antwerpen.

Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem,  dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?

Dit betekent eigenlijk niets, kan ook gewoon de fusieclub zijn die hier komt spelen


Dat moe geestig zijn, ne ploeg in 1ste klasse met 0 supporters!
Want niemand gaat er gaan kijken naar een ploeg die onstaat uit een fusie tussen KVK en Essevee, en dan nog onder hun stamnummer.

Neenee, mocht het zover komen, dan moeten de supporters op straat komen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #123 Gepost op: mei 21, 2013, 07:31:23 pm »
De Cuyper buiten! Ik versta da het stadsbestuur van Waregem en Zulte geen kloten doet, maar chanteren is echt niet de manier!!!
Zeker niet op kap van de betalende supporters!

Van minste dat ze enen stoot uitsteken die niet door de beugel kan, is het exit SVZW en laat ik het voetbal voor wat het is, k'zal wel eens een matchke van Rijsel meepikken GVD!

Offline TrickY9lives

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #124 Gepost op: mei 21, 2013, 07:31:30 pm »
Hln:

Sport/Voetbalmagazine kondigde aan dat vicekampioen Zulte Waregem voor volgend seizoen een verhuis naar het voormalige Beerschotstadion plant. CEO Patrick Decuyper ontkent dat Zulte Waregem volgend seizoen in Antwerpen zou spelen. "Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen door ons eerste elftal in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden", klinkt het.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #125 Gepost op: mei 21, 2013, 07:31:49 pm »
Strategie of niet... spontane kotsneigingen zijn mijn deel(Ter vergelijking; de foto van Hazard tss de mauven liet mij enkel  wurgen).
En die "ontkenning" op de off. site is allerminst overtuigend  >:( >:( >:(

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #126 Gepost op: mei 21, 2013, 07:33:11 pm »
Als die geruchten ( al dan niet waar ) nog lang doorgaan , vrees ik ook voor vertrek van Dury . :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #127 Gepost op: mei 21, 2013, 07:34:07 pm »
wa voor berichten zijn da hier allemaal ? kom eens een paar uurkes nie op het forum ???


da ze godverdomme in de "metropool" antwerpen ZELF hunne stront opkuisen met hun EIGEN politiekers en zakenmensen, van onze west-vlaamse ploegen moeten ze AFBLIJVEN !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #128 Gepost op: mei 21, 2013, 07:36:53 pm »
Als die geruchten ( al dan niet waar ) nog lang doorgaan , vrees ik ook voor vertrek van Dury . :(

En spelers zullen dan volgen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #129 Gepost op: mei 21, 2013, 07:39:48 pm »
Wat is er aan het gebeuren? Iemand met degelijke bronnen (binnen het bestuur bvb)? Mag altijd via PB.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #130 Gepost op: mei 21, 2013, 07:40:09 pm »
Als die geruchten ( al dan niet waar ) nog lang doorgaan , vrees ik ook voor vertrek van Dury . :(

Heeft een contract h?...

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #131 Gepost op: mei 21, 2013, 07:41:31 pm »
Als die geruchten ( al dan niet waar ) nog lang doorgaan , vrees ik ook voor vertrek van Dury . :(

Heeft een contract h?...
Kan je altijd ontbinden . Heeft waarschijnlijk ook wel ploegen voor het kiezen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #132 Gepost op: mei 21, 2013, 07:41:50 pm »
Als die geruchten ( al dan niet waar ) nog lang doorgaan , vrees ik ook voor vertrek van Dury . :(

Heeft een contract h?...

Met enkele clausules...

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #133 Gepost op: mei 21, 2013, 07:42:16 pm »
Enkel en alleen voor Europese matchen wil ik wel tot in Antwerpen rijden. De rest kan toch niemand menen. Stel je eens voor dat zo'n 6000 Waregemnaars en sups van omstreken in 100 bussen de verplaatsing moeten maken om thuismatchen te gaan zien. In een tijd van verkwisting (reuzengrote ecologische voetafdruk) nog wat m??r de snelwegen gaan vullen. Zelf kom ik al van tegen zee als supporter, maar nog eens extra fuel richting Antwerpen, te gek voor woorden...
Van tegen zee, voor de Essevee

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #134 Gepost op: mei 21, 2013, 07:42:23 pm »
Wat wij in Antwerpen te zoeken zouden hebben lijkt me een raadsel. Omgekeerd al evenzeer. 
En waarom wij plots zouden moeten fusioneren met Kortrijk, na zo'n fantastisch seizoen (waarin verdomme net blijkt dat het weldegelijk KAN voor een clubje als ons) lijkt me nog meer een raadsel.

Duidelijkheid vanuit de club zo snel mogelijk, binnen de komende paar uren, of het zal rap gedaan zijn.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #135 Gepost op: mei 21, 2013, 07:42:57 pm »
wa is da hier allemaal ?  beetje in antwerpen gaan spelen met een samenraapsel van supporters van 3 provincies of wa ? kzie ons al parkeren in wilrijk ...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #136 Gepost op: mei 21, 2013, 07:43:45 pm »
Als dat persberichtje van PDC het enige nieuws is dat we krijgen, vandaag, ga ik slecht slapen vannacht.  :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #137 Gepost op: mei 21, 2013, 07:45:07 pm »
da ze verdomme maar vlug en duidelijk en officieel reageren  !!!!!!!!!!!!!

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #138 Gepost op: mei 21, 2013, 07:46:07 pm »
Wat wij in Antwerpen te zoeken zouden hebben lijkt me een raadsel. Omgekeerd al evenzeer. 
En waarom wij plots zouden moeten fusioneren met Kortrijk, na zo'n fantastisch seizoen (waarin verdomme net blijkt dat het weldegelijk KAN voor een clubje als ons) lijkt me nog meer een raadsel.

Duidelijkheid vanuit de club zo snel mogelijk, binnen de komende paar uren, of het zal rap gedaan zijn.

Geert Titeca
24 minuten geleden
Beste voetbalvrienden, na overleg met de mede supportersverantwoordelijken vraag ik elkeen van jullie beleefd het eventueel overleg van morgen af te wachten vooraleer stomme uitspraken te doen of verkeerd ingeschatte reacties op de fora te plaatsen. Wij hebben een beleefde afspraak et dhr Decuyper gevraagd morgen en wachten af.



het antwoord zal maar morgen vallen

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #139 Gepost op: mei 21, 2013, 07:46:39 pm »
Zulte-Waregem zal altijd blijven wat het is, een provincieploegje met een gemiddeld van een 7500 toeschouwers. Wij zijn geen topploeg en zullen dat ook nooit worden, daarvoor is onze agglomeratie en ons aantal toeschouwers te klein.  Voor mij hoeven ze geen kampioen te spelen, en is een  plaats tussen 8 en 12 ook goed, laten we het houden zoals het was en stoppen met dromen.