Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210256 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #840 Gepost op: mei 24, 2013, 01:27:25 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
ge gelooft dat toch niet?? die man ging met ons stamnummer naar antwerpen gaan en oostende ging hier komen spelen en wij gingen satelietpoegje zijn van antwerp united!!

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #841 Gepost op: mei 24, 2013, 01:27:39 pm »
Sommige reageren hier veel te emotioneel mijns inziens.
Sowieso zal er in de toekomst iets moeten gebeuren.
5 clubs in eerste klassen uit West Vlaanderen is gewoon van het goede teveel.
Clubs/Stamnummers verkopen aan Antwerpen is natuurlijk meer dan een brug te ver, maar de komende jaren zal er wel iets moeten gebeuren.

Waarom?! Dat mogen ze mij toch eens uitleggen...

TE emotioneel reageren? Weet jij wat clubliefde is? Nen dictator die onze ziel tracht te verkopen aan gelijk wie... Uiteraard, doe maar! OM KOTSMISSELIJK VAN TE WORDEN!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #842 Gepost op: mei 24, 2013, 01:28:17 pm »
Lezen wat ik schrijf. Het is puur geluk dat die uitspraken zijn uitgekomen. Het is dankzij goede scouting en voornamelijk dankzij Dury dat we zo'n seizoen hebben meegemaakt.

en wie betaalt dat denk je?

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #843 Gepost op: mei 24, 2013, 01:28:33 pm »
Sommige reageren hier veel te emotioneel mijns inziens.
Sowieso zal er in de toekomst iets moeten gebeuren.
5 clubs in eerste klassen uit West Vlaanderen is gewoon van het goede teveel.
Clubs/Stamnummers verkopen aan Antwerpen is natuurlijk meer dan een brug te ver, maar de komende jaren zal er wel iets moeten gebeuren.

Waarom?! Dat mogen ze mij toch eens uitleggen...

TE emotioneel reageren? Weet jij wat clubliefde is? Nen dictator die onze ziel tracht te verkopen aan gelijk wie... Uiteraard, doe maar! OM KOTSMISSELIJK VAN TE WORDEN!

De verkeerde gequote? ;)

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #844 Gepost op: mei 24, 2013, 01:29:03 pm »
Lezen wat ik schrijf. Het is puur geluk dat die uitspraken zijn uitgekomen. Het is dankzij goede scouting en voornamelijk dankzij Dury dat we zo'n seizoen hebben meegemaakt.

en wie betaalt dat denk je?

Ik vrees dat je 't niet snapt.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #845 Gepost op: mei 24, 2013, 01:29:10 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
ge gelooft dat toch niet?? die man ging met ons stamnummer naar antwerpen gaan en oostende ging hier komen spelen en wij gingen satelietpoegje zijn van antwerp united!!

Dat voorcontract bestaat wel al langer dan vandaag he! Toen was Beerschot nog niet failliet...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #846 Gepost op: mei 24, 2013, 01:29:22 pm »
en wa gade doen nu? zijn aandelen overkopen nu of wa?

ik was ook zondag op het feest en Waregem en heb wakker gelegen van de eerste berichten...maar als je goed alles gaat analyseren en erover nadenen, dan denk ik dat Decuyper goed bezig is, ondanks liegen enz..., maar het zal, vrees ik, hem volgen zijn of failliet gaan...

herinner eens hoe het forum hier drie jaar geleden te klein was voor een "razernij" dat hij zei dat Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en CL zou spelen en zie maar...

ik geloof meer en meer dat we trots zouden moeten zijn op die mens, die ooit "beste jonge manager ter wereld" verkozen is...maar het zal zijn tijd nemen...

ik heb dus ook mijn kar gedraaid...

PDC is it you?

Decuyper en goe bezig in 1 zin? hij ging uw ploeg laten spelen in antwerpen, welk stuk begrijp je niet goed?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #847 Gepost op: mei 24, 2013, 01:33:28 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
ge gelooft dat toch niet?? die man ging met ons stamnummer naar antwerpen gaan en oostende ging hier komen spelen en wij gingen satelietpoegje zijn van antwerp united!!

Dat voorcontract bestaat wel al langer dan vandaag he! Toen was Beerschot nog niet failliet...
dat noemen ze voor kennis!! iedereen die beetje oplette wist toch al dat beerschot failliet was....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #848 Gepost op: mei 24, 2013, 01:33:53 pm »
Lezen wat ik schrijf. Het is puur geluk dat die uitspraken zijn uitgekomen. Het is dankzij goede scouting en voornamelijk dankzij Dury dat we zo'n seizoen hebben meegemaakt.

en wie betaalt dat denk je?

Ik vrees dat je 't niet snapt.

Leg het mij eens uit dan, AUB, bvb wie Dury zijn relatief monstercontract betaalt dan...na weliswaar, akkoord, zijn compleet verkeerde Oost-Europese zijspoor waarvan hij toegeven heeft dat het verkeerd was...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.217
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #849 Gepost op: mei 24, 2013, 01:34:42 pm »
Iedereen was een beetje gekalmeerd na PDC zijn persconferentie, en na die van Hitl.. euhm De Wever.
Ook pers was gekalmeerd.

Nu staat iedereen brand te roepen, afgaande op een persconferentie van Lejaeghere, een man die mss wel nog minder betrouwbaar is dan PDC.

Ik ga PDC niet verdedigen, maar jullie geloven alles wat een ander zegt.
Als Luc Devroe morgen zegt dat De Cuyper SV Roeselare wou overkopen, ga je hem dan ook direct geloven?

Ik vind dat het tijd is om nog binnen de wek de supporters uit te nodigen in Studio Essevee, en daar alles te vertellen, en dat wij achteraf vragen kunnen stellen.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.702
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #850 Gepost op: mei 24, 2013, 01:35:30 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
Jij ziet duidelijk niet wat Decuyper zijn bedoeling is, geloof jij maar in Decuyper, we mogen nog met 1000argumenten afkomen ge gaat het nog niet verstaan.  Ooit zaten wij ook in tweede, maar toen was jij er misschien niet bij, er was ook eens een toenadering van Club Bruhhe om ons als satelietploeg te gebruiken, dat was toen ook al een schande en terecht. Hoe kun je nu zo'n praktijken goedkeuren??Hij ging ons verpatsen aan Antwerpen, versta je dit nu niet?

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #851 Gepost op: mei 24, 2013, 01:35:37 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
ge gelooft dat toch niet?? die man ging met ons stamnummer naar antwerpen gaan en oostende ging hier komen spelen en wij gingen satelietpoegje zijn van antwerp united!!

Dat voorcontract bestaat wel al langer dan vandaag he! Toen was Beerschot nog niet failliet...
dat noemen ze voor kennis!! iedereen die beetje oplette wist toch al dat beerschot failliet was....
Dat noemen ze "het veel te ver zoeken".
En hij wist ook dat Oostende kampioen zou spelen zeker? Waarschijnlijk zal hij dat ook geregeld hebben eh.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #852 Gepost op: mei 24, 2013, 01:36:20 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Euhm oostende in 2e en wij satelietploeg van oostende... 2e klasse....
het liep mis toen oostende over kwam en antwerpen een ploeg wou
met zijn eerste plannen was er niks mis
tot....

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #853 Gepost op: mei 24, 2013, 01:37:25 pm »
Decuyper als manager van SVZW heeft goede zaken gedaan voor de club.
Decuyper als eigenaar is een catastrofe en een schande.

Het succes van dit jaar is te danken aan veel factoren maar vooral aan de betrokkenheid en bezieling van velen (spelers, technische staf, supporters). Als je een club behandelt als koopwaar, wat Deonderkruiper nu aan het doen was, dan heb je niets van de essentie van voetbal begrepen en maak je veel kapot. Al die mensen die zich nu bedrogen voelen, hoe moeten die nu ooit terug "bezieling" krijgen voor hun club ?

Het is inderdaad een maatschappelijk probleem dat verder reikt dan het voetbal: als je denkt dat clubs en mensen "te koop" zijn dan haal je jammer genoeg de ziel eruit. Hoelang moeten we dit nog laten gebeuren?

Indignez-vous. Laten we opstaan en ons achter het initiatief scharen om voor onze geliefde club een structuur uit te werken naar "Duits model". Zij die de echte eigenaar zijn van de club, de supporters, moeten ook bij het beleid betrokken worden.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #854 Gepost op: mei 24, 2013, 01:37:35 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Euhm oostende in 2e en wij satelietploeg van oostende... 2e klasse....
het liep mis toen oostende over kwam en antwerpen een ploeg wou
met zijn eerste plannen was er niks mis
tot....
2!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #855 Gepost op: mei 24, 2013, 01:38:08 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
ge gelooft dat toch niet?? die man ging met ons stamnummer naar antwerpen gaan en oostende ging hier komen spelen en wij gingen satelietpoegje zijn van antwerp united!!

Dat voorcontract bestaat wel al langer dan vandaag he! Toen was Beerschot nog niet failliet...
dat noemen ze voor kennis!! iedereen die beetje oplette wist toch al dat beerschot failliet was....
Dat noemen ze "het veel te ver zoeken".
En hij wist ook dat Oostende kampioen zou spelen zeker? Waarschijnlijk zal hij dat ook geregeld hebben eh.
nee want dit komt zelf in zijn nadeel uit omdat hij gewoon geen baas mag zijn over 2 ploegen in eerste klasse. maar iedereen zijn mening die ik dan ook respecteer. Mijn mening is dat pdc een vuil spel speelde maar het verkeerd afloopt voor hem.
Iedereen was een beetje gekalmeerd na PDC zijn persconferentie, en na die van Hitl.. euhm De Wever.
Ook pers was gekalmeerd.

Nu staat iedereen brand te roepen, afgaande op een persconferentie van Lejaeghere, een man die mss wel nog minder betrouwbaar is dan PDC.

Ik ga PDC niet verdedigen, maar jullie geloven alles wat een ander zegt.
Als Luc Devroe morgen zegt dat De Cuyper SV Roeselare wou overkopen, ga je hem dan ook direct geloven?

Ik vind dat het tijd is om nog binnen de wek de supporters uit te nodigen in Studio Essevee, en daar alles te vertellen, en dat wij achteraf vragen kunnen stellen.
Goed idee maar mijn vertrouwen in die man is dieper dan diep gezakt. VAN DE HEMEL NAAR DE HEL

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #856 Gepost op: mei 24, 2013, 01:39:53 pm »
Lezen wat ik schrijf. Het is puur geluk dat die uitspraken zijn uitgekomen. Het is dankzij goede scouting en voornamelijk dankzij Dury dat we zo'n seizoen hebben meegemaakt.

en wie betaalt dat denk je?

Ik vrees dat je 't niet snapt.

Leg het mij eens uit dan, AUB, bvb wie Dury zijn relatief monstercontract betaalt dan...na weliswaar, akkoord, zijn compleet verkeerde Oost-Europese zijspoor waarvan hij toegeven heeft dat het verkeerd was...

Ja hij betaalt Dury, hij is dan ook de baas. Maar dat we jongens als Verboom en dergelijke hebben aangetrokken (en daarmee vicekampioen zijn geworden) is het succes en de verdienste van onze scouting en van Dury, niet van die omhooggevallen blaaskaak die ons drie jaar geleden voor het eerst belachelijk maakte voor TV-kijkend Vlaanderen. Die voorspelling was op helemaal niks gebaseerd, en compleet onzinnig.

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #857 Gepost op: mei 24, 2013, 01:40:19 pm »
Decuyper is ne Judas, dat is nu helemaal duidelijk!!!
Zou zijn eigen kinderen verkopen voor ne zak geld!

Schandaleus!!!
wat als we plots satelietploeg hadden?
ook ne judas?
HET IS NIET VAN HADDEN!!!! WIJ GINGEN HET SATELIETPLOEGSKE ZIJN wat versta jij er niet aan???
Zonder promotie van Oostende HADDEN we wel degelijk een sattelietploeg....
Jij ziet duidelijk niet wat Decuyper zijn bedoeling is, geloof jij maar in Decuyper, we mogen nog met 1000argumenten afkomen ge gaat het nog niet verstaan.  Ooit zaten wij ook in tweede, maar toen was jij er misschien niet bij, er was ook eens een toenadering van Club Bruhhe om ons als satelietploeg te gebruiken, dat was toen ook al een schande en terecht. Hoe kun je nu zo'n praktijken goedkeuren??Hij ging ons verpatsen aan Antwerpen, versta je dit nu niet?
ik was er wel
zelfs naast u int rood wit
en die toenadering van Club was je bij?
en kwam die er?
lekte het ook uit in de pers?

PDC had een satelietploeg op het oog
die hij kocht achter de rug van die 4 van adviesraad
Oostende promoveert... probleem 1
Antwerpen heeft geld en wil stamnummer.... probleem 2
en toen begon ons probleem
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 01:42:08 pm door Freve »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #858 Gepost op: mei 24, 2013, 01:40:30 pm »
Effe topic hernoemt... :p

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #859 Gepost op: mei 24, 2013, 01:41:10 pm »
Zij die de echte eigenaar zijn van de club, de supporters, moeten ook bij het beleid betrokken worden.

OK, hoeveel aandelen heb jij, supporter, in de club?

Betaal jij, supporter, volgende maand het salaris van Dury?