Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210252 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1000 Gepost op: mei 24, 2013, 06:42:06 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.

Hebde gij da nu nie begrepen dat de overname van KVO was ervan uitgaande dat ze in tweede zouden blijven? Nu dat KVO overgaat naar 1ste moet er over nagedacht worden.

Is da nu zo moeilijk?

Ik herhaal: als Lejaeghere NIET liegt, dan is het zo dat Decuyper ONS stamnummer wou VERPATSEN naar ANTWERPEN, om dan OOSTENDE op ONS veld te laten voetballen.

ALS dit waar is, dan is dat ZUM KOTZEN en getuigt dit van NUL KOMMA NUL respect voor deze club en haar fans.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1001 Gepost op: mei 24, 2013, 06:43:17 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.


Ik begin echt genoeg te krijgen van die zever!!!!!  Lejaeghere zegt iets, en iedereen volgt?????? Dat het juist omgekeerd zou kunnen zijn zoals PDC zegt,  dat kan niet.

Bon, aan al diegenen die er zich gelukkiger bij voelen om PDC ne smeerlap en leugenaar te noemen, verzamel jullie en geniet ervan!!!!!

Prettig weekend!

Er staat nochtans letterlijk 'als' (hij NIET liegt)... Plus het wordt bevestigd door oa Dury dacht ik, maar dat is dus ook een leugenaar? En alle media inclusief?

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1002 Gepost op: mei 24, 2013, 06:44:46 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.


Ik begin echt genoeg te krijgen van die zever!!!!!  Lejaeghere zegt iets, en iedereen volgt?????? Dat het juist omgekeerd zou kunnen zijn zoals PDC zegt,  dat kan niet.

Bon, aan al diegenen die er zich gelukkiger bij voelen om PDC ne smeerlap en leugenaar te noemen, verzamel jullie en geniet ervan!!!!!

Prettig weekend!

Er staat nochtans letterlijk 'als' (hij NIET liegt)... Plus het wordt bevestigd door oa Dury dacht ik, maar dat is dus ook een leugenaar? En alle media inclusief?

NOG NE KEER:  HET IS NIET WAAR !!!!!!!!!!!!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1003 Gepost op: mei 24, 2013, 06:45:45 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.


Ik begin echt genoeg te krijgen van die zever!!!!!  Lejaeghere zegt iets, en iedereen volgt?????? Dat het juist omgekeerd zou kunnen zijn zoals PDC zegt,  dat kan niet.

Bon, aan al diegenen die er zich gelukkiger bij voelen om PDC ne smeerlap en leugenaar te noemen, verzamel jullie en geniet ervan!!!!!

Prettig weekend!

Er staat nochtans letterlijk 'als' (hij NIET liegt)... Plus het wordt bevestigd door oa Dury dacht ik, maar dat is dus ook een leugenaar? En alle media inclusief?

NOG NE KEER:  HET IS NIET WAAR !!!!!!!!!!!!

Aaaaah oke, ik had niet door dat jij de waarheid in pacht had. Excuses.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1004 Gepost op: mei 24, 2013, 06:48:44 pm »
Geniaal man die PDC.
Rode sjaals van SV Waregem, groen en geel van Zultse VV.
Hm, laat ik dan maar meteen ook KV Oostende er bij kopen :)

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 202
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1005 Gepost op: mei 24, 2013, 06:57:24 pm »
Dat jullie meegedaan hebbben vr de titel heeft ook deels te maken met de zogenaamde topploegen die het hebben laten afweten. En ivm chavaria we konden dat geld wel ophoesten het enige struikelblok was zijn riante loon.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1006 Gepost op: mei 24, 2013, 06:58:53 pm »
Dat jullie meegedaan hebbben vr de titel heeft ook deels te maken met de zogenaamde topploegen die het hebben laten afweten. En ivm chavaria we konden dat geld wel ophoesten het enige struikelblok was zijn riante loon.

 ;D

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1007 Gepost op: mei 24, 2013, 07:07:33 pm »
Beste 13 april 1951,

Ik heb gisteren dit gepost; wordt vandaag toch door PDC bevestigd ???




Heb net een vergadering achter de rug waar iemand bij was die blijkbaar ook rechtstreeks bij het Antwerpse dossier betrokken is.

Het ganse verhaal van Sport Voetbalmagazine is fel overdreven, en het komt er eigenlijk als volgt op neer :

PDC heeft met BDW gesproken over Europees in A'pen.  N.a.v. gesprek heeft BDW zich beklaagd over situatie in A'pen en heeft PDC hem gezegd dat hij misschien kon helpen om een stamnummer los te weken.  Er waren mogelijkheden in Kortrijk en Oostende. BDW heeft deze info meegenomen en PDC heeft gedacht om wat geld te kunnen verdienen aan (i) het versacheren van 1 van deze stamnummers en (ii) het elimineren van een Wvl concurrent.

Essevee zelf is hier nooit bij betrokken geweest.

Eigenlijk komt dit overeen met wat gisteren gezegd is.


Heb ook vernomen dat Thomas Caers contractueel een overdekte sporthal met kunstgras beloofd is. Spelertjes voetballen op blote voeten.  Stad Waregem blijft echter dralen met de investering en dat maakt PDC wel zeer zenuwachtig, want dit zet jeugdplan op de helling.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1008 Gepost op: mei 24, 2013, 07:08:16 pm »
Dat jullie meegedaan hebbben vr de titel heeft ook deels te maken met de zogenaamde topploegen die het hebben laten afweten. En ivm chavaria we konden dat geld wel ophoesten het enige struikelblok was zijn riante loon.

Wie we hier hebben, ge zijt de laatste maanden zo stil geweest jong?  ;)


Denk dat het plan redelijk simpel geworden is van Decuyper nu na al de heisa. Zal wel proberen een fusie tussen ons en KVO voor elkaar te krijgen (gratis vervoer en abonnement Oostende supporters  ::) ) en het stamnummer van KVO naar Antwerpen doorverkopen waar hij dan ook een adviserende rol heeft.
Een ploeg minder in W-VL, Essevee blijft in Waregem en Antwerpen heeft zijn stamnummer. Ben benieuwd wat ze morgen uit hun hoed toveren. Cercle er eens in betrekken misschien?  :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1009 Gepost op: mei 24, 2013, 07:15:58 pm »
Beste 13 april 1951,

Ik heb gisteren dit gepost; wordt vandaag toch door PDC bevestigd ???

Heb net een vergadering achter de rug waar iemand bij was die blijkbaar ook rechtstreeks bij het Antwerpse dossier betrokken is.

Het ganse verhaal van Sport Voetbalmagazine is fel overdreven, en het komt er eigenlijk als volgt op neer :

PDC heeft met BDW gesproken over Europees in A'pen.  N.a.v. gesprek heeft BDW zich beklaagd over situatie in A'pen en heeft PDC hem gezegd dat hij misschien kon helpen om een stamnummer los te weken.  Er waren mogelijkheden in Kortrijk en Oostende. BDW heeft deze info meegenomen en PDC heeft gedacht om wat geld te kunnen verdienen aan (i) het versacheren van 1 van deze stamnummers en (ii) het elimineren van een Wvl concurrent.

Essevee zelf is hier nooit bij betrokken geweest.

Eigenlijk komt dit overeen met wat gisteren gezegd is.


Heb ook vernomen dat Thomas Caers contractueel een overdekte sporthal met kunstgras beloofd is. Spelertjes voetballen op blote voeten.  Stad Waregem blijft echter dralen met de investering en dat maakt PDC wel zeer zenuwachtig, want dit zet jeugdplan op de helling.

Opnieuw, ik wist niet dat jij de waarheid in pacht hebt?! We mogen de media, Dury en de voorzitter van Oostende NIET geloven, en we MOETEN absoluut Decuyper geloven. En waarom precies?

Trouwens, het feit alleen dat die man zo'n dingen in zijn hoofd haalt; een oude club als Oostende kapot maken om te verkopen aan die omhooggevallen tsjolders in Antwerpen zegt MEER dan genoeg over hem.


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1010 Gepost op: mei 24, 2013, 07:28:08 pm »
PDC begint nu al over een fusie met KVO... Wanneer stopt deze onzin? Waarom zouden wij KVO er bij moeten nemen, zij zijn toch geen rechtstreekse concurrent voor ons qua supporters, sponsors enz.?

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1011 Gepost op: mei 24, 2013, 07:28:25 pm »
Citaat
Kamagurka over Decuyper: "Er zijn kosten aan die man"
Cartoonist Kamagurka, zelf minderheidsaandeelhouder van KV Oostende, noemt het hele schouwspel rond Patrick Decuyper en KV Oostende "gigantisch surrealistisch". Dat stelde hij tijdens Radio 1-programma 'Vandaag'. Ook over Patrick Decuyper van Zulte-Waregem heeft hij weinig goeds te zeggen.

"Alleen al het idee dat zoiets kan - een voetbalclub van stad veranderen nadat ze promoveren, omdat in die ene stad, die zichzelf blijkbaar heel belangrijk vindt, geen eersteklassers aanwezig zijn - is compleet van de pot gerukt", zegt Kamagurka en hij doet er nog een schepje bovenop. "Dat doet mij denken aan een soort Noord-Koreaanse ingreep van Kim Jong-Un, die in plaats van een atoombom [te droppen] een voetbalclub verhuist."

Hij kan zich niet inbeelden dat KV Oostende plotseling niet meer zou bestaan. "Ik ben supporter van KVO, omdat mijn vader supporter was van KVO, en ik ging als kind mee met mijn vader naar KVO. Een voetbalclub leeft bij gratie van het volk dat daar aanwezig is Eigenlijk is KVO in de eerste plaats van de supporters, mensen die al jaren in de regen en in de kou gaan staan. En ook die spelers: stel je voor dat die allemaal naar Antwerpen. zouden moeten verhuizen."

Antwerps burgemeester Bart De Wever krijgt daarom een veeg uit de pan van Kamagurka. "Stel dat er een Waalse club, pakweg Bergen, zakt en Di Rupo koopt KV Oostende om in eerste te blijven spelen. Dan zou De Wever de eerste zijn om te zeggen dat dat niet kan. Maar nu gebeurt hetzelfde tussen Vlaamse clubs."

"Van de pot gerukt"
Over Patrick Decuyper windt Kamagurka zich op. "En dan die Decuyper die in feite in het geniep aandelen heeft zitten kopen bij Oostende, waarvan ik niks wist. Ik heb ook een paar procent van de aandelen van de club, die ik als vriendendienst ooit heb gekocht. Ik vind het nu heel erg dat ik niet op de hoogte was van die aandelenverkoop aan Decuyper." Even tempert hij: "Waarschijnlijk is dat met de beste bedoelingen gebeurd, om in tweede klasse een satellietclub te worden van Zulte-Waregem. Alleen zijn we gepromoveerd naar eerste klasse." Decuyper zei daarover al dat het een jammerlijke zaak is dat Oostende naar eerste gaat. "Als je zoiets zegt, ben je toch gewoon van de pot gerukt. Dan moet je opgenomen worden. Dan zijn er kosten aan die man. Komaan zeg."

Volgens Kamagurka heeft Patrick Decuyper dan wel een voorakkoord over de overname van KV Oostende, maar heeft hij nog altijd niks betaald. "Juridisch lijkt dat voorakkoord me niks waard."

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1012 Gepost op: mei 24, 2013, 07:28:54 pm »
Decuyper was plotst heel klein in het VTMjournaal, het verhaal klopte ook volledig,geen respect voor voetbalcultuur en supporters, blijkbaar gaat hij nu afzien van alles(vooral na reactie van De Wever), wilde nog altijd fusie met Oostende, wilde eerst ons stamnummer verkopen aan Antwerp, daarna omdat hij er toch 2 had, het stamnummer van Oostende verkopen aan Antwerp, Bart De Wever ziet het nietmeer zitten (zijn populariteit zou immens dalen) en dat is duidelijk de trigger.
Hij kan niet meer functioneren in het voetbal volgens mij gaat er nu hopelijk een oplossing komen voor zijn aandelen bij Essevee.  Ik blijf bij mijn standpunt, zolang gij hier de baas is, koop ik geen abbo of ga ik gaan kijken(na 38jaar).
Ik bedank de media en de supporters van alle betrokkene clubs om zo heftig te reageren.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.213
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1013 Gepost op: mei 24, 2013, 07:30:54 pm »
Beste 13 april 1951,

Ik heb gisteren dit gepost; wordt vandaag toch door PDC bevestigd ???

Heb net een vergadering achter de rug waar iemand bij was die blijkbaar ook rechtstreeks bij het Antwerpse dossier betrokken is.

Het ganse verhaal van Sport Voetbalmagazine is fel overdreven, en het komt er eigenlijk als volgt op neer :

PDC heeft met BDW gesproken over Europees in A'pen.  N.a.v. gesprek heeft BDW zich beklaagd over situatie in A'pen en heeft PDC hem gezegd dat hij misschien kon helpen om een stamnummer los te weken.  Er waren mogelijkheden in Kortrijk en Oostende. BDW heeft deze info meegenomen en PDC heeft gedacht om wat geld te kunnen verdienen aan (i) het versacheren van 1 van deze stamnummers en (ii) het elimineren van een Wvl concurrent.

Essevee zelf is hier nooit bij betrokken geweest.

Eigenlijk komt dit overeen met wat gisteren gezegd is.


Heb ook vernomen dat Thomas Caers contractueel een overdekte sporthal met kunstgras beloofd is. Spelertjes voetballen op blote voeten.  Stad Waregem blijft echter dralen met de investering en dat maakt PDC wel zeer zenuwachtig, want dit zet jeugdplan op de helling.

Opnieuw, ik wist niet dat jij de waarheid in pacht hebt?! We mogen de media, Dury en de voorzitter van Oostende NIET geloven, en we MOETEN absoluut Decuyper geloven. En waarom precies?

Trouwens, het feit alleen dat die man zo'n dingen in zijn hoofd haalt; een oude club als Oostende kapot maken om te verkopen aan die omhooggevallen tsjolders in Antwerpen zegt MEER dan genoeg over hem.

Denk ne keer verder dan u neus lang is!
De media pakt alles over van 1 iets, dus dat argument kunt ge al laten vallen!
Dury, heb je hem dat zelf horen zeggen? Neen.
De enige waarvan je alles effectief kan gehoord hebben is KVO voorzitter Lejaeghere, maar is die te vertrouwen.
Hield ook alles voor zijn eigen en zit op de persconferentie alles af te lezen van op papier.

Nu moet iedereen eigenlijk gewoon zwijgen! Jullie maken jullie kwaad op basis van wat? Je weet niet waarover je praat.
Ok er is iets aan de hand, maar niemand onder ons weet exact wat, dus wacht af.


Even ter verduidelijking, ik verdedig niemand, ik wacht gewoon op gegronde bewijzen!

Meer dan 50 pagina's zeveren over iets waar je weinig vanaf weet, sterk!
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1014 Gepost op: mei 24, 2013, 07:43:20 pm »
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

Hebben we dan niet het recht om negatief te zijn?

Ons volledige seizoen, ons volledige imago is in een paar dagen tijd volledig naar de kloten geholpen door mijnheer Decuyper. Die man staat voor de camera's te zeveren over stamnummers die hij gaat verpatsen naar Antwerpen, mogen we niet negatief (not to mention doodbeschaamd) zijn? De Wever heeft het over grootse plannen in Zuid-West-Vlaanderen, mogen we niet bang zijn?

Wat een zever zeg.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1015 Gepost op: mei 24, 2013, 07:52:58 pm »
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

Hebben we dan niet het recht om negatief te zijn?

Ons volledige seizoen, ons volledige imago is in een paar dagen tijd volledig naar de kloten geholpen door mijnheer Decuyper. Die man staat voor de camera's te zeveren over stamnummers die hij gaat verpatsen naar Antwerpen, mogen we niet negatief (not to mention doodbeschaamd) zijn? De Wever heeft het over grootse plannen in Zuid-West-Vlaanderen, mogen we niet bang zijn?

Wat een zever zeg.
ik denk da het gevaar geweken is
zal oplossing zoeken voor die aandelen
kzie em zelfs ni procederen mocht hij recht hebben op die aandelen
wa hij kan doen is die 1m? die hij Oostende beloofde in ons Club steken
Ik blijf erbij die satelietclub was een mega goed idee
promotie van Oostende gooide roet in het eten
wou oplossing en twijfelde welk stamnr
maar volgens mij wist hij heel goed welkeen hij wou verpatsen
alleen, hij mocht het niet op tv zeggen, niemand was op de hoogte van zijn aankoop
Flauw van Voetbalmagazine trouwens
zeggen dat wij naar daar zouden gaan spelen zonder het hele verhaal te brengen
ik hoor da mijnen buur 2 huizen verder binnen is geweest en zet in de gazet datie
een affaire heeft, terwijl hij just zout moest halen van zijn vrouw.....
Ik was zelfs op de hoogte van de samenwerking met Oostende volgend jaar
mss dat enige opzoekingswerk dat ook voor hen duidelijk gemaakt zou hebben....
ni moeilijk, neem contact op met de adviesraad en ze gaan da bevestigen.
de samenwerking, nie de aankoop van Oostende, da was zijn verborgen agenda...

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1016 Gepost op: mei 24, 2013, 07:55:00 pm »
Beste 13 april 1951,

Ik heb gisteren dit gepost; wordt vandaag toch door PDC bevestigd ???

Heb net een vergadering achter de rug waar iemand bij was die blijkbaar ook rechtstreeks bij het Antwerpse dossier betrokken is.

Het ganse verhaal van Sport Voetbalmagazine is fel overdreven, en het komt er eigenlijk als volgt op neer :

PDC heeft met BDW gesproken over Europees in A'pen.  N.a.v. gesprek heeft BDW zich beklaagd over situatie in A'pen en heeft PDC hem gezegd dat hij misschien kon helpen om een stamnummer los te weken.  Er waren mogelijkheden in Kortrijk en Oostende. BDW heeft deze info meegenomen en PDC heeft gedacht om wat geld te kunnen verdienen aan (i) het versacheren van 1 van deze stamnummers en (ii) het elimineren van een Wvl concurrent.

Essevee zelf is hier nooit bij betrokken geweest.

Eigenlijk komt dit overeen met wat gisteren gezegd is.


Heb ook vernomen dat Thomas Caers contractueel een overdekte sporthal met kunstgras beloofd is. Spelertjes voetballen op blote voeten.  Stad Waregem blijft echter dralen met de investering en dat maakt PDC wel zeer zenuwachtig, want dit zet jeugdplan op de helling.

Opnieuw, ik wist niet dat jij de waarheid in pacht hebt?! We mogen de media, Dury en de voorzitter van Oostende NIET geloven, en we MOETEN absoluut Decuyper geloven. En waarom precies?

Trouwens, het feit alleen dat die man zo'n dingen in zijn hoofd haalt; een oude club als Oostende kapot maken om te verkopen aan die omhooggevallen tsjolders in Antwerpen zegt MEER dan genoeg over hem.

Denk ne keer verder dan u neus lang is!
De media pakt alles over van 1 iets, dus dat argument kunt ge al laten vallen!
Dury, heb je hem dat zelf horen zeggen? Neen.
De enige waarvan je alles effectief kan gehoord hebben is KVO voorzitter Lejaeghere, maar is die te vertrouwen.
Hield ook alles voor zijn eigen en zit op de persconferentie alles af te lezen van op papier.

Nu moet iedereen eigenlijk gewoon zwijgen! Jullie maken jullie kwaad op basis van wat? Je weet niet waarover je praat.
Ok er is iets aan de hand, maar niemand onder ons weet exact wat, dus wacht af.


Even ter verduidelijking, ik verdedig niemand, ik wacht gewoon op gegronde bewijzen!

Meer dan 50 pagina's zeveren over iets waar je weinig vanaf weet, sterk!
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

Zo zie ik het ook.

Btw;     
Vak X shared Geert Titeca's status.
4 hours ago
Beste vrienden, nogmaals moeten wij ook met ontzetting vaststellen dat boven onze hoofden beslist wordt over onze favoriete club. Wij zijn alvast druk bezig ons huiswerk af te ronden alvorens in gezamenlijk overleg ons standpunt te bepalen. Wij kondigen echter nu alvast aan aanstaande maandag onze standpunten en beslissingen bekend te maken op een supportersmeeting annex persconferentie om 19u op een nader te betalen plaats.

Afwachten dus.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1017 Gepost op: mei 24, 2013, 07:55:45 pm »
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

Hebben we dan niet het recht om negatief te zijn?

Ons volledige seizoen, ons volledige imago is in een paar dagen tijd volledig naar de kloten geholpen door mijnheer Decuyper. Die man staat voor de camera's te zeveren over stamnummers die hij gaat verpatsen naar Antwerpen, mogen we niet negatief (not to mention doodbeschaamd) zijn? De Wever heeft het over grootse plannen in Zuid-West-Vlaanderen, mogen we niet bang zijn?

Wat een zever zeg.

Beschaamd, tot in mijne kleinsten teen. Vol afschuw de voorbije 4 dagen aanschouwd. En, net als je denkt dat het niet erger of absurder kan, kregen we er nog een klopke bij.
De Zonnekoning heeft zich tot de Clown van het circus gekroond. Bedankt PDC, om zoiets mooi naar de kl*ten te helpen.
Benieuwd hoeveel scheppen er nog bovenop gaan komen.
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1018 Gepost op: mei 24, 2013, 07:58:44 pm »
Hebben we dan niet het recht om negatief te zijn?

jawel, maar eigenlijk zoude positief moeten/kunnen zijn over wat Decuyper U gebracht heeft/zou kunnen hebben, namelijk TWEE zaken:

1. Een titelgevecht tot de laatste seconde, waarbij hij drie jaar geleden zot verklaard werd als hij dat dan zei..

2. Een satellietclub als Oostende, mochten ze niet gepromoveerd zijn...

Maar ja, wees maar negatief....is more done...terwijl da ge eigenlijk hem zou kunnen adoreren voor alle inspanningen waardoor je waarschijnlijk vorige zondag aan het feesten was op de markt in Waregem...

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1019 Gepost op: mei 24, 2013, 08:02:35 pm »
Er zijn GVD niet zoveel woorden gevloeid voor onze knappe 2de plaats! Laat ons lekker negatief zijn ja!

Hebben we dan niet het recht om negatief te zijn?

Ons volledige seizoen, ons volledige imago is in een paar dagen tijd volledig naar de kloten geholpen door mijnheer Decuyper. Die man staat voor de camera's te zeveren over stamnummers die hij gaat verpatsen naar Antwerpen, mogen we niet negatief (not to mention doodbeschaamd) zijn? De Wever heeft het over grootse plannen in Zuid-West-Vlaanderen, mogen we niet bang zijn?

Wat een zever zeg.
ik denk da het gevaar geweken is
zal oplossing zoeken voor die aandelen
kzie em zelfs ni procederen mocht hij recht hebben op die aandelen
wa hij kan doen is die 1m? die hij Oostende beloofde in ons Club steken
Ik blijf erbij die satelietclub was een mega goed idee
promotie van Oostende gooide roet in het eten
wou oplossing en twijfelde welk stamnr
maar volgens mij wist hij heel goed welkeen hij wou verpatsen

alleen, hij mocht het niet op tv zeggen, niemand was op de hoogte van zijn aankoop
Flauw van Voetbalmagazine trouwens
zeggen dat wij naar daar zouden gaan spelen zonder het hele verhaal te brengen
ik hoor da mijnen buur 2 huizen verder binnen is geweest en zet in de gazet datie
een affaire heeft, terwijl hij just zout moest halen van zijn vrouw.....
Ik was zelfs op de hoogte van de samenwerking met Oostende volgend jaar
mss dat enige opzoekingswerk dat ook voor hen duidelijk gemaakt zou hebben....
ni moeilijk, neem contact op met de adviesraad en ze gaan da bevestigen.
de samenwerking, nie de aankoop van Oostende, da was zijn verborgen agenda...

Met alle respect, maar jij praat alsof je Decuyper persoonlijk kent en dit alles rechtstreeks uit zijn mond hebt gehoord? Dit zijn toch alleen maar jouw insinuaties? Voor hetzelfde geld had hij w?l in gedachten om ons stamnummer naar Antwerpen te verpatsen, maar trekt hij zijn staart terug nu hij merkt dat het hele land op z'n kop staat? En daarbij, hij blijft praten over Oostende en haar stamnummer zonder ook maar een greintje respect voor hen, ronduit beschamend vind ik dat. En ik moet zeggen dat zijn optredens achter de micro's niet bepaald overtuigend zijn, voor mij. En nog iets. Waarom zou een samenwerking verborgen agenda moeten zijn? Vind ik toch maar vreemd.

Bedankt Decuyper, hoe dan ook, om ons seizoen volledig te verkloten, samen met ons imago.