Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1040 Gepost op: mei 24, 2013, 08:57:19 pm »
essevee boy, ik ga zelfs aan uw larie geen woorden verspillen want al uw VIJF stellingen zijn gewoon verkeerd...

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1041 Gepost op: mei 24, 2013, 08:57:56 pm »
de hoogsten boom in met PDC.
Tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
ook in 4e heb je centen nodig, wie zal da betalen?

mo idd respecteer da ook wel
alleen
4e prov is wa anders dan in den tijd in 4e klasse....

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1042 Gepost op: mei 24, 2013, 09:00:10 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!

Jij snapt er echt he-le-maal niks van h?!

Op z'n essevee007's dan maar: het prachtige seizoen was te wijten aan een combinatie van een degelijke scouting, een toptrainer en een portie geluk, niks anders. Decuyper zijn uitspraken waren drie jaar geleden, en nog steeds, op helemaal niks gebaseerd en ronduit belachelijk. Dat het allemaal alsnog is 'uitgekomen' (behalve dan het budget dat momenteel 24 miljoen ging zijn dacht ik?), is g??n gevolg van een soort plan dat hij heeft uitgewerkt over die drie jaar (mislukkingen met De Roover, Broos, Kalezic,...), wel int?gendeel (in paniek en onder druk binnenhalen van Dury, Leye en Berrier om ons te redden van de ondergang).


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1043 Gepost op: mei 24, 2013, 09:00:23 pm »
Pdc sluit af in ter zake.  Ik beloof van nu 100% mijn best te doen voor Waregem en opnieuw een sterk seizoen te spelen, inschattingsfout en de emotionele waarde onderschat.  Let's hope....

Het belangrijkste is wie eerst een nieuw stadion zet in de regio en zeker in combo met hoede of zeer goede seizoenen.  Laat ons daar alles voor geven en gaan netwerken inclusief het stad.  Ook topclubs eindigen soms 10 es of lager en ook hebben wij al enkele betere seizoenen dan een van die g4  (5).

En ook een Anderlecht is geen
Barca of een Brugge een man.u.  Beiden zijn zelfs nog geen tottenham of everton.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 09:04:39 pm door essevee007 »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1044 Gepost op: mei 24, 2013, 09:01:00 pm »
essevee boy, ik ga zelfs aan uw larie geen woorden verspillen want al uw VIJF stellingen zijn gewoon verkeerd...

En gij denkt dat pdc persoonlijk Dury betaald ...over larie gesproken...jongens toch...

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1045 Gepost op: mei 24, 2013, 09:02:18 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!

Jij snapt er echt he-le-maal niks van h?!

Op z'n essevee007's dan maar: het prachtige seizoen was te wijten aan een combinatie van een degelijke scouting, een toptrainer en een portie geluk, niks anders. Decuyper zijn uitspraken waren drie jaar geleden, en nog steeds, op helemaal niks gebaseerd en ronduit belachelijk. Dat het allemaal alsnog is 'uitgekomen' (behalve dan het budget dan momenteel 24 miljoen ging zijn dacht ik?), is g??n gevolg van een soort plan dat hij heeft uitgewerkt over die drie jaar (mislukkingen met De Roover, Broos, Kalezic,...), wel int?gendeel (in paniek en onder druk binnenhalen van Dury, Leye en Berrier om ons te redden van de ondergang).

HELEMAAL CORRECT!

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1046 Gepost op: mei 24, 2013, 09:03:48 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
Ela, Ik reageer niet snel maar uw reacties gaan er lichtjes over.
"Freve" en enkele anderen reageren met de nodige objectiviteit al dan niet overgoten met een saus(je) Esseveeliefde.
In mijn ogen houden de meeste van uw reacties evenveel steek als het niveau van HLN: geen. Je kan pro-PDC zijn maar niet op die manier.
1 Voorbeeld: het loon/de wedde van de spelers/medewerkers/... wordt niet door PDC betaald maar door de sponsors en wij abonnees/kopers van losse tickets die voor/tijdens/na de match iets eten en drinken.

PDC, en 9 (of 10?) anderen, hebben de club in handen/zich ingekocht. Niet meer, niet minder. Het is dus allerminst PDC die rechtstreeks Dury betaald. Jij spreekt over toestanden eind jaren 80 met KVM/(die voorzitter van toen) -- RSCA//VDStock-Verschueren
 
Ter uwer info: Wouters ouders zijn sinds jaar en dag gastgezin. Door zo'n uitspraken schoffeer je al diegenen die zich (gratis) voor Essevee inzetten.

Op sommige punten kan ik u volgen in uw reacties.  Je kan drijven maar moet niet overdrijven ?.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 09:11:23 pm door Eugene »

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1047 Gepost op: mei 24, 2013, 09:04:08 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!

Jij snapt er echt he-le-maal niks van h?!

Op z'n essevee007's dan maar: het prachtige seizoen was te wijten aan een combinatie van een degelijke scouting, een toptrainer en een portie geluk, niks anders. Decuyper zijn uitspraken waren drie jaar geleden, en nog steeds, op helemaal niks gebaseerd en ronduit belachelijk. Dat het allemaal alsnog is 'uitgekomen' (behalve dan het budget dat momenteel 24 miljoen ging zijn dacht ik?), is g??n gevolg van een soort plan dat hij heeft uitgewerkt over die drie jaar (mislukkingen met De Roover, Broos, Kalezic,...), wel int?gendeel (in paniek en onder druk binnenhalen van Dury, Leye en Berrier om ons te redden van de ondergang).

Daarenboven, ela, wat vind jij van het feit dat onze baas niet achter stoelen of banken steekt dat hij ons met de aartsrivaal wil doen samengaan, en dat hij overweegt andere clubs hun stamnummer te verkopen aan Antwerpen? Bovendien, wat vind je van het feit dat heel ons imago - op een moment dat het allemaal uitstekend liep - compleet onnodig besmeurd is door Decuyper?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.700
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1048 Gepost op: mei 24, 2013, 09:04:34 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
iK WIL GERUST een bepaald bedrag storten(hoeveel weet ik niet) indien Decuyper weg gaat en daarmee de ziel  en de club niet meer in gevaar is, en samen met anderen de weg op kunnen gaan zoals KV Mechelen, het zal niet gemakkellijk zijn, maar liever dat dan zo'n CLOJO.  Jij gaat er direct van uit dat we failliet gaan, ik niet.  Ik heb ook in die pm verteld dat ik er ook in 2de zou staan en u niet, omdat u enkel maar de top wil, no matter what, en ik een supporter ben, reeds 38jaar.
Moet ik nu ook uw antwoord op mijn pm hier vertellen, zegt veel over u.
U vindt het ok dat we fusioneren met Oostende, u vindt het ok dat onze CEO een medeclub en zijn supporters (en ook onze club) gewoon wil verhandelen naar Antwerp, u vindt het ok dat hij voor gans Belgie liegt, u vindt het ok dat hij de supporters, de club, de trainer en de spelers zo in discrediet brengt voor gans Belgie, hij is erin geslaagd om een fantastisch jaar en verhaal in 1 week te verknallen, onherstelbaar schade toegebracht aan een hele gemeenschap, dit is allemaal ok voor u, dan zegt dit veel over u.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1049 Gepost op: mei 24, 2013, 09:08:28 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!

Ik vraag mij wel af waar al uw vertrouwen in PDC op gebaseerd is, want wat ik deze week gezien heb tart alle verbeelding. Een sterke man van een club die
1. het stamnr van zijn club wil verkopen en verplaatsen naar een stad die 80 km verder ligt
2. een club die 50 km verder ligt naar waregem wil halen
3. achter de rug van iedereen (supporters, sponsors,...) blijkbaar ook hoofdaandeelhouder is van KV Oostende
4. over een fusie spreekt met de grootste rivaal van onze club
5. zondag nog op een podium staat te dansen en te vieren met de supporters terwijl hij het verdiende Europese ticket wil cadeau doen aan BDW en de supporters in Waregem in de kou laat staan.

?
ik wel ela :)
1 idd ni schoon van hem, optie 2 da van Oostende magtie voor mijn part wel
2 alstie gratis vervoer voorzag, mss kantie da doen vanuit andere gemeenten die dichter liggen
Oudenaarde of Ronse bvb, mss van daaruit vervoer inleggen en zo schaalvergroting doen
3 volgens mij doe diene vent mee zijn centen wa datie zelf wil
4 idd spreekt erover om schaalvergroting te doen om zo leefbaar te blijven
5 cadeau doen.... als Oostende 1m? koste zal da van ons gratis geweest zijn en we zijn die mens zijn
eigendom, dus jah, wa van u is doe de mee wa ge wilt. en tot nader orde zijn we niks kwijt
we zijn nog steeds SVZW die vice kampioen is
en da zijn de mensen die maar bezig blijven over die fusie uit het oog verloren
der komt geen fusie, nog ni, plafond van budget is er nog ni, lees zijn artikel
dan gade zien da ge beetje de onheilsprofeten aan het uithangen zijt
als ge daar nu al angst voor hebt kant zijn da ge nog 2-3 jaar mee die angsten moe rondlopen
enjoy your live in plaats, ver van mijn bed dit voor het ogenblik

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1050 Gepost op: mei 24, 2013, 09:09:35 pm »
ik stort al 20 frank!
Serieus: waarom maken ze geen voetbalstadion waarin zowel Zulte Waregem als Kortrijk kan spelen in bv. Deerlijk (deels betaald door de overheid en de rest door de sponsors). Dit is toch perfect mogelijk? Systeem zoals Cercle en Club Brugge of zoals andere voetbalploegen in Europa?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1051 Gepost op: mei 24, 2013, 09:09:59 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
Ela, Ik reageer niet snel maar uw reacties gaan er lichtjes over.
"Freve" en enkele anderen reageren met de nodige objectiviteit al dan niet overgoten met een saus(je) Esseveeliefde.
In mijn ogen houden de meeste van uw reacties evenveel steek als het niveau van HLN: geen. Je kan pro-PDC zijn maar niet op die manier.
1 Voorbeeld: het loon/de wedde van de spelers/medewerkers/... wordt niet enkel door PDC betaald maar ook door de sponsors en wij abonnees/kopers van losse tickets die voor/tijdens/na de match iets eten en drinken.
Ter uwer info: Wouters ouders zijn sinds jaar en dag gastgezin. Door zo'n uitspraken schoffeer je al diegenen die zich (gratis) voor Essevee inzetten.

Op sommige punten kan ik u volgen in uw reacties.  Je kan drijven maar moet niet overdrijven ?.
mijn ouders als gastgezin krijgen 25? per dag....
serieus esseveeliefde, geloof me
op 8 daar gevoetbald op de Caremel
en ieder weekend mee met pa gaan kijken uit en thuis
van Eupen tot Keulen
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 09:15:03 pm door Freve »

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1052 Gepost op: mei 24, 2013, 09:11:21 pm »
En bij Cercle (KVK dus) komt er geen kat en bij Club is het bakske vol :-)

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1053 Gepost op: mei 24, 2013, 09:12:22 pm »
Allez, nu heeft PDC tussen de regels door toch toegegeven dat hij ging leuren met ons stamnummer en KVO bij ons laten spelen. Vreemd, want woensdag was hij -in al zijn oprechtheid en reagerend op de vuile leugens in de pers- dat absoluut niet van plan...
Besef goed dat wanneer hij ons stamnummer ging verkocht hebben, de Antwerpse ploeg ook heel onze spelerskern zou gekregen hebben en -misschien niet onbelangrijk- CL-voorrondes zou gespeeld hebben.

1000 x dank aan die riooljournalist om dit te voorkomen dankzij een artikel waarbij hij heel veel bronnen raadpleegde, maar niet de bron die toch ging ontkennen en misschien gealarmeerd zou geweest zijn...

Moraal van het verhaal: de hoogsten boom in met PDC. 't Was fijn, bedankt, tot nooit meer weerziens!

Dikke 2!!!!!

En dan is hij nog gewaarschuwd geweest door z'n dochtertje (van 13)  (dixit: interview Terzake)
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1054 Gepost op: mei 24, 2013, 09:12:26 pm »
Eugene, sorry als ik te ver gegaan ben en ook naar Wouter toe dan...sorry

Dury zijn loon wordt inderdaad grotendeels betaald door Decuyper, alleen al maar gezien hij hoofdaandeelhouder is van den Essevee...deze bijdrage wordt uiteraard aangevuld met tickets, abbo's enz...maar dit is marginaal tov wat Decuyper in het laatje gooit...sorry mensen dit is zo....zoals Chelsea bestaat bij de zegen van Abrohamovic...

Het is allemaal zeer cru en hard maar pure realiteit....


Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1055 Gepost op: mei 24, 2013, 09:12:33 pm »
de hoogsten boom in met PDC.

Goed zo, Wouter, dan ga jij vanaf volgende maand o.a Mr.Dury zijn riant loon betalen enz...terwijl Decuyper in den hoogsten boom hangt nadat hij ons een titelgevecht heeft gegeven tot op de laatste seconde..

Ik vind al die "Buiten Decuyper"-gasten hier eigenlijk wel allemaal knap ze...maar vraag maar eens wat ze zouden storten op een rekening als Essevee zou failliet gaan en dan komt de grote stilte...tenzij van mogul die prefereert om na het failliet die zal volgen, als de Decuyper ons verlaat, weer van 4de provinciale te beginnen...en dit is een statement die ik wel respecteer!
Ela, Ik reageer niet snel maar uw reacties gaan er lichtjes over.
"Freve" en enkele anderen reageren met de nodige objectiviteit al dan niet overgoten met een saus(je) Esseveeliefde.
In mijn ogen houden de meeste van uw reacties evenveel steek als het niveau van HLN: geen. Je kan pro-PDC zijn maar niet op die manier.
1 Voorbeeld: het loon/de wedde van de spelers/medewerkers/... wordt niet enkel door PDC betaald maar ook door de sponsors en wij abonnees/kopers van losse tickets die voor/tijdens/na de match iets eten en drinken.
Ter uwer info: Wouters ouders zijn sinds jaar en dag gastgezin. Door zo'n uitspraken schoffeer je al diegenen die zich (gratis) voor Essevee inzetten.

Op sommige punten kan ik u volgen in uw reacties.  Je kan drijven maar moet niet overdrijven ?.
mijn ouders als gastgezin krijgen 25? per dag....
da's 2x niets ?. Daarom: gratis :-)

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1056 Gepost op: mei 24, 2013, 09:13:15 pm »
1 idd ni schoon van hem, optie 2 da van Oostende magtie voor mijn part wel
2 alstie gratis vervoer voorzag, mss kantie da doen vanuit andere gemeenten die dichter liggen
Oudenaarde of Ronse bvb, mss van daaruit vervoer inleggen en zo schaalvergroting doen
3 volgens mij doe diene vent mee zijn centen wa datie zelf wil
4 idd spreekt erover om schaalvergroting te doen om zo leefbaar te blijven
5 cadeau doen.... als Oostende 1m? koste zal da van ons gratis geweest zijn en we zijn die mens zijn
eigendom, dus jah, wa van u is doe de mee wa ge wilt. en tot nader orde zijn we niks kwijt
we zijn nog steeds SVZW die vice kampioen is
en da zijn de mensen die maar bezig blijven over die fusie uit het oog verloren
der komt geen fusie, nog ni, plafond van budget is er nog ni, lees zijn artikel
dan gade zien da ge beetje de onheilsprofeten aan het uithangen zijt
als ge daar nu al angst voor hebt kant zijn da ge nog 2-3 jaar mee die angsten moe rondlopen
enjoy your live in plaats, ver van mijn bed dit voor het ogenblik

1. E?n van de oudste clubs van het land kapot maken om haar stamnummer te verkopen aan een stad op 100km, en mogelijk zelfs het stamnummer van zijn eigen Essevee, vind jij "ni schoon"?
2. Gratis vervoer en 't is oke voor jou?! Stel dat Verhaeghe aandelen van Essevee heeft en ze wil verkopen aan Brussel om daar een club op te richten. Ga jij met 't gratis busje naar Brussel iedere twee weken?
3. Akkoord, maar waarom al dat mysterie? Een satellietclub oprichten is geen misdaad imo.
4. Een fusie met de aartsrivaal noem jij "schaalvergroting", en dat is allemaal ok??!
5. Ver van je bed dit alles???

 :o

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1057 Gepost op: mei 24, 2013, 09:14:24 pm »
Ben hier nu al meer dan een week in Tenerife( de Franky heb ik nog niet gezien), maar heb een vraagje aan al die mensen die zo erg tekeer gaan.
Kunnen jullie geen aantal miljoenen in de club pompen???

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1058 Gepost op: mei 24, 2013, 09:15:24 pm »
Eugene, sorry als ik te ver gegaan ben en ook naar Wouter toe dan...sorry

Dury zijn loon wordt inderdaad grotendeels betaald door Decuyper, alleen al maar gezien hij hoofdaandeelhouder is van den Essevee...deze bijdrage wordt uiteraard aangevuld met tickets, abbo's enz...maar dit is marginaal tov wat Decuyper in het laatje gooit...sorry mensen dit is zo....zoals Chelsea bestaat bij de zegen van Abrohamovic...

Het is allemaal zeer cru en hard maar pure realiteit....


Zoals iemand anders aanhaalde, cashte Willy nog niet alles. Dus nog geen hoofdaandeelhouder. PDC/de aandeelhouders gooien er ook slechts ??nmalig een dikke som tegenaan; sponsors/partners elk jaar dergelijk bedrag.
Voor dit topic: Ik heb gesproken

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1059 Gepost op: mei 24, 2013, 09:16:03 pm »
Decuyper was plotst heel klein in het VTMjournaal, het verhaal klopte ook volledig,geen respect voor voetbalcultuur en supporters, blijkbaar gaat hij nu afzien van alles(vooral na reactie van De Wever), wilde nog altijd fusie met Oostende, wilde eerst ons stamnummer verkopen aan Antwerp, daarna omdat hij er toch 2 had, het stamnummer van Oostende verkopen aan Antwerp, Bart De Wever ziet het nietmeer zitten (zijn populariteit zou immens dalen) en dat is duidelijk de trigger.
Hij kan niet meer functioneren in het voetbal volgens mij gaat er nu hopelijk een oplossing komen voor zijn aandelen bij Essevee.  Ik blijf bij mijn standpunt, zolang gij hier de baas is, koop ik geen abbo of ga ik gaan kijken(na 38jaar).
Ik bedank de media en de supporters van alle betrokkene clubs om zo heftig te reageren.
Voor mij ook geen abbo meer, zolang die idioot den baas is! Het zal pijn doen, maar ik heb geen keuze.