Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210250 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1100 Gepost op: mei 24, 2013, 11:07:40 pm »
Het is gewoon een halve gare en een geldwolf.

Ok?, smijt hem buiten en zoek maar een anderen tenzij dat jij meneer walrus wat miljoenen op tafel legt...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1101 Gepost op: mei 24, 2013, 11:07:53 pm »
Gasten, ik ben juist trots dat er veel supporters van Essevee dit niet pikken, het is niet omdat er hier een paar zijn (familie van, of mensen die bang zijn en de realiteit niet onder ogen willen zien en dan maar doen alsof er niets is verandert,daar kan ik nog inkomen) die door hun halsstarrig ontkennen van de waarheid enkel maar bewijzen dat het geen supporters zijn, GEEN.  Die paar die opperen dat we moeten trots zijn op Decuyper zijn al even zot als Decuyper zelf.  Heel Belgie, alle supportersfederaties, zijn tegen DECUYPER omdat hij niks snapt van voetbal,niks.
Op de vraag wie dan Decuyper moet vervangen heb ik al meermaals geantwoord, de fans+ een verzameling van bekwame mensen met geld(die zijn hier zeker genoeg te vinden, crisis of niet) die nu gezien hebben dat men met een klein ploegje toch goede resultaten kan brengen, indien Decuyper zijn aandelen wil verkopen dan ben ik er zeker van dat er enkele zakenmensen zullen opstaan.
De feiten zijn er, dit kan je niet meer ontkennen, Decuyper is verbrandt en kan dusdanig niet meer functioneren, hij is nu de PALJAS van het Belgisch voetbal, enige uitweg is aandelen verkopen, Bart De Wever en die Antwerpse connectie is nu ook buitenspel gezet, het zou mij niet verwonderen dat er nu al een paar mensen achter de schermen bezig zijn.  Zoniet is het herbeginnen met een nieuwe ploeg in 4de provinciale of doordoen met Decuyper en door heel het land aanzien worden als maffiaclub,ook de supporters,spelers en trainers zullen aanzien worden als aanhangers van Decuyper,wie gaat door voor willen spelen? Wie gaat daarvoor willen supporteren?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1102 Gepost op: mei 24, 2013, 11:08:19 pm »
51, in antwoord op uw pm waar ik niet volledig mee akkoord ga, maar de dag dat Decuypers ons/mijn Essev?? verraadt, zal ik de eerste zijn om hem dit te verwijten....

Ik vraag me af wat uw definitie is van verraad.
Een voetbalclub en stamnummer verhandelen voor een paar pipo's met veel geld in Antwerpen, terwijl de supporters in de kou blijven staan.

PDC, de grootste schande ooit in het Belgische voetbal.
Staan meezingen en lachen zondag met zijn sjaalke aan van essevee, terwijl hij goed genoeg wist dat het mogelijks de laatste match was van SV Zulte Waregem. Ze hadden godver beter dat sjaalke dichtgeknepen, verraad en leugens van de ergste soort!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1103 Gepost op: mei 24, 2013, 11:12:00 pm »
Het is gewoon een halve gare en een geldwolf.

Ok?, smijt hem buiten en zoek maar een anderen tenzij dat jij meneer walrus wat miljoenen op tafel legt...

Je snapt het niet h? man. Het gaat in deze discussie niet over geld, het gaat over moraal.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1104 Gepost op: mei 24, 2013, 11:13:05 pm »
Nee. Onze T1, z'n schitterende entourage en gemotiveerde spelersploeg heeft hiervoor gezorgd.

En Decuyper zit daar voor niks tussen? Die hebben geleefd van de lucht of wat?

Van dit soort reactie word ik dus moedeloos...meneer Glitch denkt dat het loon van gans die groep "chitterende entourage en gemotiveerde spelersploeg heeft hiervoor gezorgd." worden betaald door den hemelsen dauw?



Soit. Ik stop er hier ook mee. Heel triestig.
-SVZW Forever-

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1105 Gepost op: mei 24, 2013, 11:13:44 pm »

PDC, de grootste schande ooit in het Belgische voetbal...

Ze hadden godver beter dat sjaalke dichtgeknepen, verraad en leugens van de ergste soort!

En dat zeggen van iemand die onzen Essev?? op ??n goal van de titel gebracht heeft...

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1106 Gepost op: mei 24, 2013, 11:15:54 pm »
Waar slaat uw  ;D nu op? Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen ook?

Eigenlijk niet. Topic mag toe van mij, meningen zijn gekend zeker? En aangezien je toch negeert wat je wil negeren, en je posts niet langer verder reiken dan wat blind gestoef met een man die heel onze reputatie in vier dagen tijd compleet verkloot heeft, hoeft het voor mij niet meer.

Bedankt Decuyper voor het circus van deze week, je hebt meer kapot gemaakt dan je je kan voorstellen. De mensen zijn bang, en terecht, ook ik. In ??n week tijd heb je een vijftal clubs betrokken in een schandelijk en beschamend gedoe rond jouw ego, hopelijk ben je ervan aan het genieten.

Dat ik ooit nog zou meemaken dat 'fans' van Essevee niet op hun achterpoten gaan staan als een fusie met Kortrijk wordt genoemd, had ik niet gedacht. Het zegt heel veel over bepaalde elementen in onze achterban dezer dagen, je merkt het ook in de tribunes nota bene.

Succes ermee!


Misschien de strategie om zoveel mogelijk angst en twijfel te zaaien, zodat we uiteindelijk een fusie met de vuilkarre als de minst slechte oplossing zouden aanvaarden?
PDC is niet de man die een fusie ga sluiten zonder zelf te maken datie de sterksten is
zie zijn deal met KVO, die andere pleegt verraad door zijn aandelen te verkopen
zonder medeweten van de rest van het bestuur
reactie van de mensen: tis ne held hun voorzitter....

Zegt er zal willen we bljven groeien in de toekomst moeten gepraat worden
iedereen direct bang dater morgen fusie komt, komaan mensen, lees wa ik hierboven zette.
PDC heeft winnaarsmentaliteit, die ga ni mee KVK samen gaan zonder de beste kaarten te krijgen.
Tip aan stadsbestuur: lobby voor investeerders en geef groen licht voor da stadion.
Stad, zet de tribunes, de rest moetie zelf op zoek gaan, maar stad zorg voor de zitplaatsen.

Satelietploeg: geniaal, wacht, we gaan nu keer zien hoelang het duurt voor er een ploeg in
Belgie eentje start. Wij zouden de eerste zijn mocht KVO niet promoveren, nu denk ik da er slapende
honden wakker zijn.  Ze gaan zich alleen ni zo opvallend inkopen in die ploeg, ze gaan geen
meerderheid verwerven rechtstreeks, mss wel via hun vrouw....

wat mij vooral opvalt is die haat tov de aartsrivalen
o sorry mensen van KVO en KVK, sorry
is da haat???
wete wa datie moest gekocht ebn? die aandelen van Degryse, da moestie gedaan ebn
sorry, mijn voeten, tzijn de sterkste die overblijven en ja sorry, kzou graag hebben da mijne
ploeg de sterksten wordt/is.  en oo die fans, ge doet da ni.
nee das waar, moestek et zelf tegen komen zou ik da ook landverraad vinden
van de personen die ze verkochten, ni van die die ze kochten, want der is ne wet
van vraag en aanbod. hij verkoopt, ik kan kopen.

ik hoop datie blijft en alstie ni blijft dater nen anderen vooruitstrevenden komt mee geld
of edde liever ne Sammy van Lierse die kamelen ga meebrengen?

breng vice kampioen, Hazard, Dury terug, vak X en ge krijgt kak op u hoofd
nice, dankbaarheid
nee tis just twas de ploeg, geluk, trainerstaf en scouting die da deden...
ps: wie stelt da samen en helpt zoeken om dit te betalen?
behalve da geluk wa ge zei, heeft ook PDC ier zijn aandeel in

merci PDC, ge waard goe bezig
alleen inschattingsfout en efkes buiten de lijnen
mo ge blijft enen van ons als ge vanaf nu terug bezig zijt mee SVZW

dit gezegd zijnde mag je luisteren naar 13 april 1951 en dit topic sluiten
Essevee for ever
rangen toe en allen voor da zelfde doel
mee leuteren geraak je ni vooruit
tis te hopen da ze em nu gerust laten
want qua transfers hebben we al tijd verloren
kostbaren tijd

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1107 Gepost op: mei 24, 2013, 11:16:08 pm »
het gaat over moraal.

Daar kan ik perfect mee leven, maar het zal dan moraal zijn op een veel lager niveau dan nu...waar uiteraard oook mee te leven is h?...

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1108 Gepost op: mei 24, 2013, 11:17:24 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Vincent

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1109 Gepost op: mei 24, 2013, 11:18:41 pm »
en PDC maar zitten verkondigen dat hij eigenaar is van aandelen waarvoor hij 2 maanden na de deadline nog steeds niet betaald heeft.  :-X
Dat contract is ook fantastisch om te zien.  ;D

Dat begrijp ik dus helemaal niet, dat zo'n 'ervaren' zakenmannen dat op zo'n manier aanpakken.
En dat ze dan nog geen van beiden (noch hun 'juristen') weten hoe het zit blijkbaar. De redenering van Lejaeghere lijkt mij ook maar minnetjes: 'Je mag geen eigenaar zijn van twee clubs in eerste, dus het voorakkoord is niet geldig'? Ik denk dat dat voorakkoord juridisch het zwaarst weegt en als je 'toevallig' daardoor plots twee clubs in handen hebt, dat je er dan ??n van de hand zal moeten doen (op wat voor manier dan ook). Laten we nu maar hopen dat het effectief niet meer geldig is, dan is dat al van de baan. Er is nog opkuis genoeg ...

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1110 Gepost op: mei 24, 2013, 11:19:00 pm »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC. Moest je onze trainer zo 'prijzen' zoals je met PDC doet, dan zou ik het tenminste snappen. Voetjes op de grond houden graag. En wie zegt dat Dury hier niet zou terug gestaan hebben moest PDC hier niet geweest zijn? Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?

De reden dat we vochten tot de laatste minuut voor de titel is vooral de verdienste van de ploeg en niet van 1 speler (bv. Hazard). Wie heeft hen gekneed tot wat ze zijn? Dury en niemand anders. De youngsters kwamen er vooral omdat Dury al met hen samenwerkte bij de Belgische beloften. En dat er op de Olympische Spelen toevallig kon gepraat worden over Hazard, dat was mooi meegenomen. Maar het is nog altijd Dury die in de speler geloofde en hem meer gaf dan enkel maar wat speelminuten.

Decuyper moet zijn plaats kennen en dat is duidelijk 'achter' de schermen en niet er voor. Alles gaat goed, tot dat PDC zijn gezicht toont en vooral zijn mond open doet. Het was niet de eerste keer dat hij zwaar ter sprake kwam, velen zijn dit blijkbaar vergeten. Decuyper is niet de man die het woord moet voeren, dat zou hij ondertussen al moeten weten. Daar zijn anderen v??l beter in. Als hij na de jaren die hij hier al zit nu nog niet weet hoe de vork in de steel zit dan weet ik het ook niet meer. En met enkel zeggen 'ik heb een inschattingsfout gemaakt' kom je er niet vanaf. Hij moet nu vooral zijn mond houden, zich concentreren op Essevee en de rest maakt allemaal niet uit. Het is onze ploeg die telt en niemand anders!
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1111 Gepost op: mei 24, 2013, 11:19:10 pm »
Walrus zit er klof op. Ik versta niet dat mensen dat ventje nog verdedigen. Hij heeft helemaal niet het beste voor met de club, hij heeft het beste voor met zichzelf! Hij wil per s? zijn topclub en is blijkbaar bereid daarvoor over lijken te gaan.
Alleen al het feit dat hij erover nadenkt KVO te verkopen aan Antwerpen (ook al KAN hij dat volgens mij niet), en nog erger, het feit dat hij erover dacht Zulte Waregem om te dopen tot Antwerp United.
Zo'n mens aan het roer van de club van m'n hart, daar word ik echt gigantisch gefrustreerd van.  >:(

Mensen als PDC maken het voetbal kapot. Wat een kalf!
Gelukkig dat de meeste voetballiefhebbers hun woede richten op PDC en niet op Essevee. Wij supporters krijgen nog altijd het respect en medelijden die we verdienen.
Huh, wie had zondag/maandag gedacht dat ons prachtig seizoen en prachtig supportersfeest zo snel vergeten ging zijn..

Mensen die beweren dat we best niet te hard zijn tegenover Decuyper omdat zijn clubliefde jegens Essevee dan misschien helemaal verdwijnt en hij zonder schuldgevoel de verhuis naar Antwerpen kan plannen, so be it:

DECUYPER, GE ZIJT EEN HATELIJKE KWAL!!  >:(

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1112 Gepost op: mei 24, 2013, 11:22:04 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Weet iemand dit? Dan is Bart De Wever zijn stadionprobleem toch meteen opgelost? En de nieuwe generatie Antwerpenaren zal opgroeien met slechts ??n club in Antwerpen waardoor ze zich massaal achter stamnummer 1 kunnen scharen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1113 Gepost op: mei 24, 2013, 11:23:32 pm »

PDC, de grootste schande ooit in het Belgische voetbal...

Ze hadden godver beter dat sjaalke dichtgeknepen, verraad en leugens van de ergste soort!

En dat zeggen van iemand die onzen Essev?? op ??n goal van de titel gebracht heeft...
Ons Essevee?  Jij hebt het recht niet om over ons Essevee te spreken.  Het is duidelijk dat jij er plezier aan hebt om zo'n onzin te posten, have fun!

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1114 Gepost op: mei 24, 2013, 11:24:37 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Weet iemand dit? Dan is Bart De Wever zijn stadionprobleem toch meteen opgelost? En de nieuwe generatie Antwerpenaren zal opgroeien met slechts ??n club in Antwerpen waardoor ze zich massaal achter stamnummer 1 kunnen scharen

Antwerpfans die afzakken naar 't Kiel iedere 2 weken, de politie zal werk hebben...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1115 Gepost op: mei 24, 2013, 11:26:26 pm »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC.

Meneer den administrateur, wie BETAALT Dury zijn monsterloon?

Ik vind het schandalig dat U de CEO van Essev?? zo beschrijft na alles wat hij voor ons Essev?? gedaan heeft!

Waarom denk je dat Naessens,Dury zo zwijgen?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1116 Gepost op: mei 24, 2013, 11:26:41 pm »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC. Moest je onze trainer zo 'prijzen' zoals je met PDC doet, dan zou ik het tenminste snappen. Voetjes op de grond houden graag. En wie zegt dat Dury hier niet zou terug gestaan hebben moest PDC hier niet geweest zijn? Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?

De reden dat we vochten tot de laatste minuut voor de titel is vooral de verdienste van de ploeg en niet van 1 speler (bv. Hazard). Wie heeft hen gekneed tot wat ze zijn? Dury en niemand anders. De youngsters kwamen er vooral omdat Dury al met hen samenwerkte bij de Belgische beloften. En dat er op de Olympische Spelen toevallig kon gepraat worden over Hazard, dat was mooi meegenomen. Maar het is nog altijd Dury die in de speler geloofde en hem meer gaf dan enkel maar wat speelminuten.

Decuyper moet zijn plaats kennen en dat is duidelijk 'achter' de schermen en niet er voor. Alles gaat goed, tot dat PDC zijn gezicht toont en vooral zijn mond open doet. Het was niet de eerste keer dat hij zwaar ter sprake kwam, velen zijn dit blijkbaar vergeten. Decuyper is niet de man die het woord moet voeren, dat zou hij ondertussen al moeten weten. Daar zijn anderen v??l beter in. Als hij na de jaren die hij hier al zit nu nog niet weet hoe de vork in de steel zit dan weet ik het ook niet meer. En met enkel zeggen 'ik heb een inschattingsfout gemaakt' kom je er niet vanaf. Hij moet nu vooral zijn mond houden, zich concentreren op Essevee en de rest maakt allemaal niet uit. Het is onze ploeg die telt en niemand anders!

Chapeau, SV5381.
Bedankt om als mod, je mening zo duidelijk te motiveren.
-SVZW Forever-

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1117 Gepost op: mei 24, 2013, 11:27:27 pm »
Ela, ken jij PDC toevallig persoonlijk of ben jij echt zo naief?  ::)

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1118 Gepost op: mei 24, 2013, 11:29:04 pm »
't Neemt ongezonde proporties aan, ela zijn liefde voor die clown. Ofwel is het familie ofwel is het Patrick zelf die computerlessen heeft gevolgd bij Stijn Stijnen.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1119 Gepost op: mei 24, 2013, 11:29:33 pm »
Ela, ken jij PDC toevallig persoonlijk of ben jij echt zo naief?  ::)

dat laat ik in het midden