Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210253 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.692
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1120 Gepost op: mei 24, 2013, 11:33:31 pm »
Ela, ken jij PDC toevallig persoonlijk of ben jij echt zo naief?  ::)

dat laat ik in het midden
Zoals ik dus al schreef, familie.  Moet erg zijn om familie te zijn van Petrick op dit ogenblik, veel sterkte.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1121 Gepost op: mei 24, 2013, 11:34:39 pm »
ela zijn liefde voor die clown.

Het zou natuurlijk gezelliger zijn om hier allen tesamen Decuyper gewoon neer te sabelen...zoals ze doen op HLN vanuit andere steden...

Maar sorry, ik doe er niet aan mee en probeer rationele tegenwind aan te bieden want ik ben echt eerlijk verbijsterd door de "stank voor dank" op dit forum voor Patrick...terwijl ik hem eigenlijk een briljante mens vind die ons Essev?? zondag tot 1620 heeft laten geloven in een titel...


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1122 Gepost op: mei 24, 2013, 11:36:05 pm »
Ela, ken jij PDC toevallig persoonlijk of ben jij echt zo naief?  ::)

dat laat ik in het midden

Een na?ef familielid dus.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1123 Gepost op: mei 24, 2013, 11:38:15 pm »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC.

Meneer den administrateur, wie BETAALT Dury zijn monsterloon?

Ik vind het schandalig dat U de CEO van Essev?? zo beschrijft na alles wat hij voor ons Essev?? gedaan heeft!

Waarom denk je dat Naessens,Dury zo zwijgen?

Dus je vindt het schandalig dat ik een mening heb? Goed bezig zou ik zeggen.

Omdat ik wist dat je terug met je zelfde quote ging afkomen stond het volgende er al bij: 'Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?'

Dury heeft geen schrik van Decuyper, dus daarom zwijgt hij zeker niet. Hij zwijgt omdat hij weet dat er nu een storm is, en tijdens zo'n storm kun je soms beter zwijgen dan je mond open te doen en het nog erger te maken, en ik verwijs naar niemand...
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1124 Gepost op: mei 24, 2013, 11:39:11 pm »
Ela, ken jij PDC toevallig persoonlijk of ben jij echt zo naief?  ::)

dat laat ik in het midden

je bent hem dus (al acht ik die kans klein) , of je kent hem persoonlijk (wat aannemelijker is) . het siert je dat je hem verdedigt.

het lijkt me trouwen sterk dat decuyper het loon van dury zou "betalen" , we hebben toch meer dan 1 sponsor/geldschieter/ bron van inkomsten me dunkt ? of is er een rechtstreekse doorlopende opdracht van pdc naar fd ?

ALS decuyper het wil goedmaken met ons (de supporters) is er maar 1 mogelijk : in gesprek komen met de supporters, op een georganiseerde avond met bv 50 supporters,  met eerlijke vragen en eerlijke antwoorden. anders blijft het een eeuwig welles-nietes en ik "ik ben de goeie , en zij zijn de slechte" verhaal van halve roddels en vergezochte perswaarheden ...

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1125 Gepost op: mei 24, 2013, 11:39:24 pm »
Ela: Uiteindelijk hebben we veel meer te danken aan Dury dan aan PDC. Moest je onze trainer zo 'prijzen' zoals je met PDC doet, dan zou ik het tenminste snappen. Voetjes op de grond houden graag. En wie zegt dat Dury hier niet zou terug gestaan hebben moest PDC hier niet geweest zijn? Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?

De reden dat we vochten tot de laatste minuut voor de titel is vooral de verdienste van de ploeg en niet van 1 speler (bv. Hazard). Wie heeft hen gekneed tot wat ze zijn? Dury en niemand anders. De youngsters kwamen er vooral omdat Dury al met hen samenwerkte bij de Belgische beloften. En dat er op de Olympische Spelen toevallig kon gepraat worden over Hazard, dat was mooi meegenomen. Maar het is nog altijd Dury die in de speler geloofde en hem meer gaf dan enkel maar wat speelminuten.

Decuyper moet zijn plaats kennen en dat is duidelijk 'achter' de schermen en niet er voor. Alles gaat goed, tot dat PDC zijn gezicht toont en vooral zijn mond open doet. Het was niet de eerste keer dat hij zwaar ter sprake kwam, velen zijn dit blijkbaar vergeten. Decuyper is niet de man die het woord moet voeren, dat zou hij ondertussen al moeten weten. Daar zijn anderen v??l beter in. Als hij na de jaren die hij hier al zit nu nog niet weet hoe de vork in de steel zit dan weet ik het ook niet meer. En met enkel zeggen 'ik heb een inschattingsfout gemaakt' kom je er niet vanaf. Hij moet nu vooral zijn mond houden, zich concentreren op Essevee en de rest maakt allemaal niet uit. Het is onze ploeg die telt en niemand anders!

k heb hier niets meer aan toe te voegen. PDC zal ferm uit zijn pijp mogen komen om het goed te maken, maar dat 'm in eerste instantie dimt. Zoals reeds eerder gezegd in het transfer topic, hij kan het enkel nog "min of meer" goedmaken met sterke transfers (verlanglijstje vd Francky) en alsnog Delaplace en Hazard hier houden. Geen woorden maar daden, vanaf nu mag voor mij dit topic gesloten worden! Forza Essevee!!!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1126 Gepost op: mei 24, 2013, 11:39:33 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Misschien, maar toch goed voor het stad + de club Antwerp

Dus ik snap niet waarom dit niet wordt overwogen???

Weet iemand dit? Dan is Bart De Wever zijn stadionprobleem toch meteen opgelost? En de nieuwe generatie Antwerpenaren zal opgroeien met slechts ??n club in Antwerpen waardoor ze zich massaal achter stamnummer 1 kunnen scharen

Antwerpfans die afzakken naar 't Kiel iedere 2 weken, de politie zal werk hebben...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1127 Gepost op: mei 24, 2013, 11:40:04 pm »
Omdat ik wist dat je terug met je zelfde quote ging afkomen stond het volgende er al bij: 'Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?'

Ja

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1128 Gepost op: mei 24, 2013, 11:40:17 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Weet iemand dit? Dan is Bart De Wever zijn stadionprobleem toch meteen opgelost? En de nieuwe generatie Antwerpenaren zal opgroeien met slechts ??n club in Antwerpen waardoor ze zich massaal achter stamnummer 1 kunnen scharen

Antwerpfans die afzakken naar 't Kiel iedere 2 weken, de politie zal werk hebben...

Misschien, maar toch positief voor zowel het stad als voor de club Antwerp?

Dus ik snap niet waarom dit niet wordt overwogen....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1129 Gepost op: mei 24, 2013, 11:43:33 pm »
het siert je dat je hem verdedigt.

bedankt voor eindelijk eens iets positiefs.... ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1130 Gepost op: mei 24, 2013, 11:45:22 pm »
het siert je dat je hem verdedigt.

bedankt voor eindelijk eens iets positiefs.... ;)

en de rest van mijn opmerkingen ;) :

het lijkt me trouwen sterk dat decuyper het loon van dury zou "betalen" , we hebben toch meer dan 1 sponsor/geldschieter/ bron van inkomsten me dunkt ? of is er een rechtstreekse doorlopende opdracht van pdc naar fd ?

ALS decuyper het wil goedmaken met ons (de supporters) is er maar 1 mogelijk : in gesprek komen met de supporters, op een georganiseerde avond met bv 50 supporters,  met eerlijke vragen en eerlijke antwoorden. anders blijft het een eeuwig welles-nietes en ik "ik ben de goeie , en zij zijn de slechte" verhaal van halve roddels en vergezochte perswaarheden ...

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1131 Gepost op: mei 24, 2013, 11:45:46 pm »
Omdat ik wist dat je terug met je zelfde quote ging afkomen stond het volgende er al bij: 'Of denk je dat enkel een grote zak geld hem hier teruggebracht heeft?'

Ja

Dan vraag ik mij af op wat je je baseert?

Trouwens mij hoor je niet zeggen dat we het geld van Decuyper niet nodig hebben, maar je moet ook beseffen dat het niet alles is. Het is niet omdat je het geld hebt dat alles mag en kan. Dat beseft Decuyper zelf ook, anders zou hij zijn fout (lees fouten) ook niet toegeven.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1132 Gepost op: mei 24, 2013, 11:46:32 pm »
PDC zal ferm uit zijn pijp mogen komen om het goed te maken

Zie maar dat essev?? het niet moet goed maken tov hem, of hij verkoopt Essev??, wat ik in zijn plaats zou beginnen overwegen moest ik van hem zijn...en dan zijn we serieus gejost...neem dit maar aan

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1133 Gepost op: mei 24, 2013, 11:47:34 pm »
ela zijn liefde voor die clown.

Het zou natuurlijk gezelliger zijn om hier allen tesamen Decuyper gewoon neer te sabelen...zoals ze doen op HLN vanuit andere steden...

Maar sorry, ik doe er niet aan mee en probeer rationele tegenwind aan te bieden want ik ben echt eerlijk verbijsterd door de "stank voor dank" op dit forum voor Patrick...terwijl ik hem eigenlijk een briljante mens vind die ons Essev?? zondag tot 1620 heeft laten geloven in een titel...

Sorry, maar ;D ;D ;D...

't Is ondertussen overduidelijk dat het voor jou niet eens meer over deze club en haar toekomst gaat, je probeert Decuyper tot in het oneindige te verdedigen en daar zal je wel je redenen voor hebben (familielid?). Maar laat de ?chte supporters hier dan tenminste, en godverdomme m??r dan terecht, kritiek geven op Decuyper. Want wat hij qua schade heeft aangericht deze week is niet te overzien.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1134 Gepost op: mei 24, 2013, 11:48:32 pm »
Vraagske: waarom gaat Antwerp niet in het Beerschot stadion spelen?

Als ik Antwerp voorzitter was zou ik dat toch doen ze, hebben ze meteen een 1e klasse waardig stadion... gewoon de paarse stoelkes vervangen in rode

Willen ze dat niet?

Weet iemand dit? Dan is Bart De Wever zijn stadionprobleem toch meteen opgelost? En de nieuwe generatie Antwerpenaren zal opgroeien met slechts ??n club in Antwerpen waardoor ze zich massaal achter stamnummer 1 kunnen scharen

Antwerpfans die afzakken naar 't Kiel iedere 2 weken, de politie zal werk hebben...

Misschien, maar toch positief voor zowel het stad als voor de club Antwerp?

Dus ik snap niet waarom dit niet wordt overwogen....

Denk dat je die rivaliteit (en buurt) onderschat. Zoiets is simpelweg onmogelijk. Zou zijn alsof je Beerschot op de Bosuil zou doen spelen, al even onmogelijk, daar vallen doden.

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1135 Gepost op: mei 24, 2013, 11:49:49 pm »
Voorstel aan PDC
Verkoop uw aandelen van KVO aan KVO
met die + 1miljoen die je ervoor krijgt, ga je op zoek naar investeerders die willen meebouwen aan een nieuw stadion in Waregem.
Jij hebt dan een nieuw doel waardoor de club terug kan groeien.
Wij hebben dan de zekerheid dat je het meent met essevee.
met de meerwaarde van een nieuw stadion, zullen we meer sponsors, meer supporters, (betere) spelers kunnen aantrekken.
m.a.w. kunnen we een vaste sup topper worden.     

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1136 Gepost op: mei 24, 2013, 11:50:00 pm »
PDC zal ferm uit zijn pijp mogen komen om het goed te maken

Zie maar dat essev?? het niet moet goed maken tov hem, of hij verkoopt Essev??, wat ik in zijn plaats zou beginnen overwegen moest ik van hem zijn...en dan zijn we serieus gejost...neem dit maar aan

 :o ;D ;D ;D

Ela, ik zou het forum een jaartje links laten liggen, straks word ik nog beschaamd in jouw plaats.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1137 Gepost op: mei 24, 2013, 11:53:28 pm »
PDC zal ferm uit zijn pijp mogen komen om het goed te maken

Zie maar dat essev?? het niet moet goed maken tov hem, of hij verkoopt Essev??, wat ik in zijn plaats zou beginnen overwegen moest ik van hem zijn...en dan zijn we serieus gejost...neem dit maar aan
dat 'm dan maar doet, er zijn zeker kandidaat overnemers en euh... ik bluf of LIEG niet. Ik hoop dat hij de ernst van de situatie inziet, dan is een eventuele verzoening nog enigszins mogelijk. 'k Ga er nu verder geen woorden meer aan vuilmaken. Admin : sluit dit topic, lijkt me het beste voor alle partijen

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1138 Gepost op: mei 24, 2013, 11:54:08 pm »
Voorstel aan PDC
Verkoop uw aandelen van KVO aan KVO
met die + 1miljoen die je ervoor krijgt, ga je op zoek naar investeerders die willen meebouwen aan een nieuw stadion in Waregem.
Jij hebt dan een nieuw doel waardoor de club terug kan groeien.
Wij hebben dan de zekerheid dat je het meent met essevee.
met de meerwaarde van een nieuw stadion, zullen we meer sponsors, meer supporters, (betere) spelers kunnen aantrekken.
m.a.w. kunnen we een vaste sup topper worden.   

Had hij meer geld gestoken in onze jeugdopleiding ipv in een andere ploeg, dan stonden we al veel verder. Maar nee voor een satellietclub zorgen die uiteindelijk nooit mocht promoveren was natuurlijk een veel beter idee. Zo goed mochten die spelers dus ook niet zijn...
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1139 Gepost op: mei 24, 2013, 11:55:43 pm »
Trouwens mij hoor je niet zeggen dat we het geld van Decuyper niet nodig hebben, maar je moet ook beseffen dat het niet alles is. Het is niet omdat je het geld hebt dat alles mag en kan. Dat beseft Decuyper zelf ook, anders zou hij zijn fout (lees fouten) ook niet toegeven.

Meneer den administrateur, dit is het punt...alles door U samengevat in ??n quote...Dank U...