Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210254 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1400 Gepost op: mei 27, 2013, 01:01:56 am »
Half on-topic: valt het iedereen op hoe er in de media geen haan naar kraait/kraaide dat Michel De Wolf/Vincent Kompany met BX Brussels eigenlijk hetzelfde doen/deden wat PDC wou doen met ons ? Als je er al iets over las dan waren het, voornamelijk wegens het project en beoogde doel, enkel positieve reacties. 

In mijn ogen d? grootste verschillen: FC Bleid had geen/amper fans & geen traditie => kort door de bocht: voor 95% Belgen een klein anoniem clubje waarmee zoiets wel mocht gebeuren.

Ook iets om eens bij stil te staan  ;)
ni gevolgd da geval eigenlijk
maar alst zo is
mss keer ergens op een forum plaatsen of site....

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1401 Gepost op: mei 27, 2013, 08:51:32 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zulte Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1402 Gepost op: mei 27, 2013, 08:56:00 am »
Beste, ik heb die gesprekken met Decuyper gevoerd in naam van de supportersraad, daar wordt morgenavond over gecommuniceerd met iedereen op een supportersvergadering in Studio Essevee die voor iedereen toegankelijk is, aanvang 19u30.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1403 Gepost op: mei 27, 2013, 09:17:11 am »
Ik ben beniieuwd want het stamnummer van Essevee aan Antwerpen verkopen is volgens mij onbegrijpelijk.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1404 Gepost op: mei 27, 2013, 09:18:58 am »
Beste, ik heb die gesprekken met Decuyper gevoerd in naam van de supportersraad, daar wordt morgenavond over gecommuniceerd met iedereen op een supportersvergadering in Studio Essevee die voor iedereen toegankelijk is, aanvang 19u30.
ok, bedankt voor de verduidelijking !

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1405 Gepost op: mei 27, 2013, 09:40:41 am »
Beste, ik heb die gesprekken met Decuyper gevoerd in naam van de supportersraad, daar wordt morgenavond over gecommuniceerd met iedereen op een supportersvergadering in Studio Essevee die voor iedereen toegankelijk is, aanvang 19u30.
thx voor de info
ik hoop da we ons ni ongerust meer moeten maken
want voor velen wordt het een beetje "te"

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1406 Gepost op: mei 27, 2013, 10:01:56 am »
Beste, ik heb die gesprekken met Decuyper gevoerd in naam van de supportersraad, daar wordt morgenavond over gecommuniceerd met iedereen op een supportersvergadering in Studio Essevee die voor iedereen toegankelijk is, aanvang 19u30.

Aanwezig.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.696
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1407 Gepost op: mei 27, 2013, 10:53:36 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zult
e Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"
m

Funfather als jij in naam van ons gezegd hebt dat de supporters Decuyper begrijpen dan is dit niet correct,geen enkele supporter keurt zijn daden goed!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1408 Gepost op: mei 27, 2013, 10:57:38 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zult
e Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"
m

Funfather als jij in naam van ons gezegd hebt dat de supporters Decuyper begrijpen dan is dit niet correct,geen enkele supporter keurt zijn daden goed!
het is idd onbegrijpelijk maar laat ons afwachten

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1409 Gepost op: mei 27, 2013, 10:58:58 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zulte Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"

All?, hij heeft hem er weer uitgeluld.  ::)

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1410 Gepost op: mei 27, 2013, 11:00:28 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zult
e Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"
m

Funfather als jij in naam van ons gezegd hebt dat de supporters Decuyper begrijpen dan is dit niet correct,geen enkele supporter keurt zijn daden goed!
hij sprak met PDC en morgen wordt er in groep besproken
ik denk niet dat Funfather voor zijn beurt zal spreken
Funfather weet nu uit de mond van PDC wat er van aan is

ikzelf geloof enkel wat ik zelf hoor of zie
bij al de rest heb ik wat argwaan, maar nooit 100% ongeloof
ge kunter nu natuurlijk van uitgaan datie liegt
maar als je dat doet bij iedereen die ooit al gelogen heeft
dan moet ge niemand meer geloven
mss moet ge dan ook nooit meer uw eigen geloven ook....

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1411 Gepost op: mei 27, 2013, 11:01:14 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130526_00598958
Is er iemand die weet heeft van 'gesprekken met supporters' ???

"
Patrick Decuyper, die vorige week eerste Zulte Waregem en daarna Oostende naar Antwerpen wilde verhuizen, sprak met zijn raad van bestuur en met de supporters van Zulte Waregem.

?Dat waren goede gesprekken, die mensen begrijpen mij nu?, aldus de CEO van vicekampioen Zulte Waregem. ?Ik werd afgeschilderd als de gruwelijkste mens die er rondloopt terwijl mijn bedoelingen alleen maar goed waren.?
"

All?, hij heeft hem er weer uitgeluld.  ::)
et nu toch keer geduld
:)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1412 Gepost op: mei 27, 2013, 11:09:56 am »
Ja, ok?, geduld. 't Probleem is dat ik die mens niet vertrouw en nooit meer ga kunnen vertrouwen. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij weer allerlei leugens en halve waarheden zal verkondigd hebben en iedereen er met open ogen intrapt.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1413 Gepost op: mei 27, 2013, 11:44:01 am »
Het gaat er mij vooral om hoe we onze club statutair vast kunnen leggen hier in Waregem en hoe we meer supportersinspraak kunnen krijgen in het beleid. Niet dat ik het beleid slecht vind maar dan zijn we wel meer op de hoogte van alles.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1414 Gepost op: mei 27, 2013, 11:52:47 am »
Het gaat er mij vooral om hoe we onze club statutair vast kunnen leggen hier in Waregem en hoe we meer supportersinspraak kunnen krijgen in het beleid. Niet dat ik het beleid slecht vind maar dan zijn we wel meer op de hoogte van alles.
idden met dreigen of wantrouwen los je dit zeker niet op
ik herhaal
als ge niemand meer gaat geloven die ooit loog
dan gade echt niemand meer geloven
mss zelfs uw eigen niet

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1415 Gepost op: mei 27, 2013, 12:02:58 pm »
Het gaat er mij vooral om hoe we onze club statutair vast kunnen leggen hier in Waregem en hoe we meer supportersinspraak kunnen krijgen in het beleid. Niet dat ik het beleid slecht vind maar dan zijn we wel meer op de hoogte van alles.

Beste Funfather,

Dat klinkt op zich wel goed. Ik krijg wel wat schrik als je schrijft dat je het beleid niet slecht vindt.
Ik vind het beleid op een aantal vlakken namelijk erg goed en op een aantal vlakken erg slecht.
Want voor mij zijn transparantie, vertrouwen en respect sleutelwoorden om te kunnen spreken van een goed beleid. Daar heeft PDC in de voorbije periode geen blijk van gegeven (Stijn Meert, leuren met Malanda, soap met Antwerpen en KVO).
Hopelijk vragen jullie voor die zaken ook aandacht en beseffen jullie dat daar een bijsturing heel wenselijk is.

Maar inderdaad, wait and see. Tot bewijs van het tegendeel, hebben jullie mijn vertrouwen.
Omdat vertrouwen iets kostbaar is (maar niet in cijfers uit te drukken), hoop ik dat jullie er zorgvuldig mee omspringen :-)

Groeten,
Willem

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1416 Gepost op: mei 27, 2013, 12:26:59 pm »
Ik zal ook aanwezig zijn. En dat PDC wil groeien kan ik wel inkomen maar het verkopen van ons essevee sry gaat me brug te ver. Maar ik zal morgen avond wel afwachten om verdere conclusies te maken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.696
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1417 Gepost op: mei 27, 2013, 12:34:20 pm »
Het gaat er mij vooral om hoe we onze club statutair vast kunnen leggen hier in Waregem en hoe we meer supportersinspraak kunnen krijgen in het beleid. Niet dat ik het beleid slecht vind maar dan zijn we wel meer op de hoogte van alles.

Beste Funfather,

Dat klinkt op zich wel goed. Ik krijg wel wat schrik als je schrijft dat je het beleid niet slecht vindt.
Ik vind het beleid op een aantal vlakken namelijk erg goed en op een aantal vlakken erg slecht.
Want voor mij zijn transparantie, vertrouwen en respect sleutelwoorden om te kunnen spreken van een goed beleid. Daar heeft PDC in de voorbije periode geen blijk van gegeven (Stijn Meert, leuren met Malanda, soap met Antwerpen en KVO).
Hopelijk vragen jullie voor die zaken ook aandacht en beseffen jullie dat daar een bijsturing heel wenselijk is.

Maar inderdaad, wait and see. Tot bewijs van het tegendeel, hebben jullie mijn vertrouwen.
Omdat vertrouwen iets kostbaar is (maar niet in cijfers uit te drukken), hoop ik dat jullie er zorgvuldig mee omspringen :-)
sluit mij aan bij hetgeen willem schrijft.
Groeten,
Willem

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1418 Gepost op: mei 27, 2013, 12:52:50 pm »
Het gaat er mij vooral om hoe we onze club statutair vast kunnen leggen hier in Waregem en hoe we meer supportersinspraak kunnen krijgen in het beleid. Niet dat ik het beleid slecht vind maar dan zijn we wel meer op de hoogte van alles.

100% gelijk.
De kwestie van het stamnummer, de kern en het CL voorronde ticket te verhuizen naar Antwerpen is nu wel even van de baan, maar kan volgend jaar terugkeren. Laat ons dus proberen om Zulte Waregem in de streek te houden (en bij voorkeur in het regenboogstadion).
Supportersinspraak kan, wat mij betreft, enkel adviserend zijn (wegens geen aandeelhouder). Maar een bestuurssituatie waarbij de CEO verantwoording moet afleggen aan de raad van bestuur kan in de toekomst alleen maar positief werken.
« Laatst bewerkt op: mei 27, 2013, 07:07:10 pm door jowanie »

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1419 Gepost op: mei 27, 2013, 01:11:17 pm »
1 vraag, is dit correct?

"hij wilde Zulte Waregem met trainer ?n spelers naar Antwerpen verhuizen om daar een nieuwe club te bouwen die meteen Europa zou ingaan"

Zoja, moet ik niet veel uitleg meer hebben!